Gewoon naar een goede gaan, al zijn die schaars. Sinds die aflevering van keuringsdienst van waarde vreet ik ook erg weinig doner meer.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die gemalen zooi die ze als doner verkopen moet ik ook niet.
En de volgende ochtend lekker de wc volspetteren.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fuck Rob, als het maar lekker is
Bij de döner company hebben ze die zooi ja. Vandaar naar (goeie) lokale turken in turkse wijken.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon naar een goede gaan, al zijn die schaars. Sinds die aflevering van keuringsdienst van waarde vreet ik ook erg weinig doner meer.Maar een lahmacun of een frietje shoarma gaan er nog wel in. Pitatje kaas ook wel, al kan iedere boerenlul die maken.
Nog nooit last van gehad en haal toch regelmatig Turkse pizza's hier om de hoekquote:Op maandag 11 juni 2012 03:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
En de volgende ochtend lekker de wc volspetteren.
Vette zooi moet gewoon na het stappen of als je een kater hebtquote:Op maandag 11 juni 2012 03:33 schreef Geo4kant het volgende:
Blijf van die rotzooi weg en je voelt je stukken betermerk het zelf ook alweer een tijd geleden dat ik friet heb gehad, vette zooi, wel lekker maar toch..
Dat je dat kunt eten met een kater zeg, kolere.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vette zooi moet gewoon na het stappen of als je een kater hebt
Ook daar valt het vies tegen. Check die aflevering maar man.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij de döner company hebben ze die zooi ja. Vandaar naar (goeie) lokale turken in turkse wijken.
Eigenlijk is dat het enige dat ik dan juist wel wegkrijg.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat je dat kunt eten met een kater zeg, kolere.
Heb dan al moeite met een droge boterham
Heb ik ook allemaalquote:Op maandag 11 juni 2012 03:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Mja jongens ik ben slapen
Dat waren vooral van die kut snackbars. Maar bij een turkse slager/supermarktje die ook groente en al dat soort shit verkoopt, brood enz hebben ze vaak echte. Tenminste, hier om de hoek in Poelenburg,zaandam.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook daar valt het vies tegen. Check die aflevering maar man.
'Ja ies 100% lam'
In eentje zat zelfs varkensvlees
Eieren met spek.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vette zooi moet gewoon na het stappen of als je een kater hebt
Dan ben jij vanaf nu mijn heldquote:Op maandag 11 juni 2012 03:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat het enige dat ik dan juist wel wegkrijg.
Je hebt wel veel praatjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:36 schreef RensAjacied het volgende:
Ik schaam me echt voor Nederlanders die niet tegen pittig eten kunnen in het buitenland. Of die dagen lang ziek zijn door teveel olijfolie.![]()
[ afbeelding ]
![]()
Of deze maar dan de pittiger variant die maar in paar toko's te krijgen is.![]()
[ afbeelding ]
Ik moest denken aan die opscheptopics over de Pizza Inferno van de Lidlquote:
Al ik dit eet zit ik 3 uur op de WC, is al mijn anus haar verschroeid en ben ik 2 kilo afgevallenquote:Op maandag 11 juni 2012 03:36 schreef RensAjacied het volgende:
Ik schaam me echt voor Nederlanders die niet tegen pittig eten kunnen in het buitenland. Of die dagen lang ziek zijn door teveel olijfolie.![]()
[ afbeelding ]
![]()
Of deze maar dan de pittiger variant die maar in paar toko's te krijgen is.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juni 2012 03:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al ik dit eet zit ik 3 uur op de WC, is al mijn anus haar verschroeid en ben ik 2 kilo afgevallen
DItquote:Op maandag 11 juni 2012 03:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niks mis met pittige nasi/bami, maar teveel sambal verpest de smaak gewoon
Pizza's in de winkelquote:Op maandag 11 juni 2012 03:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moest denken aan die opscheptopics over de Pizza Inferno van de Lidl
Van die gigantische broodjes voor 3 euro?quote:Op maandag 11 juni 2012 03:39 schreef Caland het volgende:
Ben in Nederland sowieso nog nooit een doner Berlijn-style tegengekomen. Maar kom ook nauwelijks in Turkse wijken.
Wat is die stijl? Ben best benieuwd.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:39 schreef Caland het volgende:
Ben in Nederland sowieso nog nooit een doner Berlijn-style tegengekomen. Maar kom ook nauwelijks in Turkse wijken.
Hoe bedoel je precies?quote:Op maandag 11 juni 2012 03:39 schreef Caland het volgende:
Bij goede sambal is het eerst de smaak en pas tijdje later breekt het zweet je uit.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niks mis met pittige nasi/bami, maar teveel sambal verpest de smaak gewoon
Plus het is dan niet meer te eten zonder te zweten
Of gewoon de smaak proeven en geen zweet.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij goede sambal is het eerst de smaak en pas tijdje later breekt het zweet je uit.
Mwoah, dat zweten komt wel als er genoeg sambal in m'n eten zit hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 03:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Of gewoon de smaak proeven en geen zweet.
Gewoon goede kwaliteit vlees, redelijk grote stukken. Hier is het 9 van de 10 keer van dat kattenvoer.quote:
Je hebt waarschijnlijk nog nooit geen goede sambal gehad.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Of gewoon de smaak proeven en geen zweet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ja oke, maar op die markt had die gast een goede, die turk. En nog het goedkoopste ook, hier hebben we dat ook zo.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon goede kwaliteit vlees, redelijk grote stukken. Hier is het 9 van de 10 keer van dat kattenvoer.
Zag je ook goed in die repo. Daar leggen ze de lappen vlees 1 voor 1 op de spies. Hier wordt het gemalen met ranzige saus en reststukken vlees.
Tuurlijk wel, me vader maakt het zelf ook. Maar op een gegeven moment proef je de pittigheid steeds minder dus moet er steeds meer in om hetzelfde effect te krijgenquote:Op maandag 11 juni 2012 03:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk nog nooit geen goede sambal gehad.
Met school in Keulen geweest, ook de Turk opgezocht wat je daar voor 4 euro krijgt is niet normaalquote:Op maandag 11 juni 2012 03:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon goede kwaliteit vlees, redelijk grote stukken. Hier is het 9 van de 10 keer van dat kattenvoer.
Zag je ook goed in die repo. Daar leggen ze de lappen vlees 1 voor 1 op de spies. Hier wordt het gemalen met ranzige saus en reststukken vlees.
Sowieso uit eten in Duitsland. Stukken goedkoper dan in Nederlandquote:Op maandag 11 juni 2012 03:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met school in Keulen geweest, ook de Turk opgezocht wat je daar voor 4 euro krijgt is niet normaal
In Griekenland ook. En ook voor de crisis daar. Lekker eten + redelijke prijs.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso uit eten in Duitsland. Stukken goedkoper dan in Nederland
Ga m'n best voor je doenquote:Op maandag 11 juni 2012 03:50 schreef Geo4kant het volgende:
Ja, ik ga ook maar eens slapen..![]()
Ik verwacht een pic van die 2 poolse vrouwkes Gitar.
Het echte vlees aan de spies is in NL goed zoeken, meeste is standaard hetzelfde van de groothandel.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja oke, maar op die markt had die gast een goede, die turk. En nog het goedkoopste ook, hier hebben we dat ook zo.
Nooit geweestquote:Op maandag 11 juni 2012 03:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Griekenland ook. En ook voor de crisis daar. Lekker eten + redelijke prijs.
Dat ja. Eigenlijk is er alles beter dan hier.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso uit eten in Duitsland. Stukken goedkoper dan in Nederland
Maar moeten we het niet toegeven omdat we een hekel hebben aan de Mannschaftquote:Op maandag 11 juni 2012 03:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ja. Eigenlijk is er alles beter dan hier.
Niet alles maar de bratwursten en schnitzels wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ja. Eigenlijk is er alles beter dan hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |