Stel je niet aan. Het is maar een spelletje.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een drama zaterdagEr is nog hoop, een heel klein beetje hoop
Rusland - Duitsland verwacht ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:36 schreef kossikvassik2 het volgende:
Denk dat we een finale Frankrijk-Rusland kunnen krijgen .... zo een finale die niemand verwacht...
De Spanjaarden worden het sowieso niet.... Duitsland maakt ook niet veel indruk....
Vind ik nog moeilijk te zeggen zonder dat we alle ploegen ook maar 1 keer hebben zien spelen, Nederland en Spanje maakten op het laatste WK ook geen indruk maar haalden wel de finale, dus Spanje heb ik nog niet afgeschreven en Nederland weet nu wat het moet doen, is ook wel prettig maar of het ook gaat lukken betwijfel ikquote:Op maandag 11 juni 2012 12:36 schreef kossikvassik2 het volgende:
Denk dat we een finale Frankrijk-Rusland kunnen krijgen .... zo een finale die niemand verwacht...
De Spanjaarden worden het sowieso niet.... Duitsland maakt ook niet veel indruk....
Dat bepaal ik zelf wel. Er is meer dan clubvoetbal alleen.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Het is maar een spelletje.
klopt, cl en el voetbalquote:Op maandag 11 juni 2012 12:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Er is meer dan clubvoetbal alleen.
Dat jaquote:Op maandag 11 juni 2012 13:02 schreef Caland het volgende:
Klotezooi zeg dat alle mooie wedstrijden steeds om 6 uur zijn.
Had hem wel lekker om kwart voor 9 in de pub willen zien vandaag.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat ja
Al maakt het voor mij vandaag geen klap uit
Ik vind het leuk als NL verder komt maar zoniet lig ik er nog geen seconde van wakkerquote:Op maandag 11 juni 2012 12:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Er is meer dan clubvoetbal alleen.
Ik kijk sowieso verder dan alleen NL ik heb eigenlijk binnen deze selectie ook alleen maar sympathie voor Van der Vaart en wellicht Heitinga bij de rest voel ik echt vrij weinig.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als NL verder komt maar zoniet lig ik er nog geen seconde van wakker
Italië heeft een leuk en jong team. In 2014 kunnen ze wel eens een van de top favorieten zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:24 schreef Caland het volgende:
Italie - Frankrijk mag van mij wel de finale worden, al is dat volgens mij niet mogelijk.
Hebben ze tegen die tijd wel weer een nieuw omkoopschandaal nodig ter motivatie.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Italië heeft een leuk en jong team. In 2014 kunnen ze wel eens een van de top favorieten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |