Ik heb sowieso een aangeboren haat jegens die moffen. Maar het eten, voetbal en dan met name het supportersbeleid, de wegen, de economie, politiek, belastingklimaat, huizenmarkt. Noem maar op. Alles is er relaxter.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar moeten we het niet toegeven omdat we een hekel hebben aan de Mannschaft
Mja, kloptquote:Op maandag 11 juni 2012 03:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een aangeboren haat jegens die moffen. Maar het eten, voetbal en dan met name het supportersbeleid, de wegen, de economie, politiek, belastingklimaat, huizenmarkt. Noem maar op. Alles is er relaxter.
Ze beginnen zelfs ruimdenkender en socialer dan Nederlanders te worden.
Daar heb je geen talbrucken en slingerende snelwegen.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alhoewel de wegen in Nederland wel beter zijn hoor
Allergrootste ergernis, ze voetballen aanvallender en attractiever dan het Nederlands elftalquote:Op maandag 11 juni 2012 03:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een aangeboren haat jegens die moffen. Maar het eten, voetbal en dan met name het supportersbeleid, de wegen, de economie, politiek, belastingklimaat, huizenmarkt. Noem maar op. Alles is er relaxter.
Ze beginnen zelfs ruimdenkender en socialer dan Nederlanders te worden.
Zoals ze tegen Portugal speelden , moet het eigenlijk een eitje zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 04:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Allergrootste ergernis, ze voetballen aanvallender en attractiever dan het Nederlands elftal![]()
![]()
Ik hoop in ieder geval op een leuke wedstrijd, wie er ook wint, dat zal in ieder geval wel lukken denk ikquote:
Zo kijk ik ook naar EK, heb tot nu genoten van Rusland en de Italianen hebben aangenaam verrast.quote:Op maandag 11 juni 2012 04:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval op een leuke wedstrijd, wie er ook wint, dat zal in ieder geval wel lukken denk ik
Beter winnen de Fransen, levert me mooi wat geld opquote:Op maandag 11 juni 2012 04:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo kijk ik ook naar EK, heb tot nu genoten van Rusland en de Italianen hebben aangenaam verrast.
Ben benieuwd wat Frankrijk gaat doen.
De favorieten laten het aardig afweten, gaat nog raar toernooi worden denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 04:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beter winnen de Fransen, levert me mooi wat geld op
Mja, we gaan het zienquote:Op maandag 11 juni 2012 04:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
De favorieten laten het aardig afweten, gaat nog raar toernooi worden denk ik.
De enige die het heeft af laten weten is NL (voorzover die bij jouw favorieten horen), Spanje heeft inmiddels zoveel ervaring dat ze niet met krachten smijten en dat hoeft ook niet gezien de tegenstanders die ze nog gaan treffen, hoewel Kroatië me positief heeft verrast, Ierland sorry Steven maar dat was echt 3 keer niets.quote:Op maandag 11 juni 2012 04:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
De favorieten laten het aardig afweten, gaat nog raar toernooi worden denk ik.
Was ook al met American Filet zo.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook daar valt het vies tegen. Check die aflevering maar man.
'Ja ies 100% lam'
In eentje zat zelfs varkensvlees
RELLEEEEEEEEEEquote:Het rommelt binnen de selectie van het Nederlands elftal. De ploeg van Bert van Marwijk verloor zaterdag met 0-1 van Denemarken en moet woensdag winnen van Duitsland om de kansen voor kwalificatie voor de volgende ronde in eigen hand te houden. De selectie is echter verdeeld over het strijdplan dat uitgevoerd moet worden en Rafael van der Vaart zou koken. Ook Nigel de Jong en Klaas-Jan Huntelaar lopen met een ontevreden gevoel rond.
Dit alles wordt beweerd door De Telegraaf, dat meent dat Van der Vaart het vertrouwen in bondscoach Van Marwijk is verloren. Volgens het dagblad knakte er iets bij de Heemskerker toen hij in een slechtnieuwsgesprek voor het EK te horen kreeg niet bij de favoriete basiself te zitten. Ook Huntelaar heeft het zwaar, maar de spits (tweede keus achter Robin van Persie) is zó gretig om zich dit EK nog te laten zien, dat hij mentaal nog niet gebroken is.
De Jong is ook ontevreden. De defensieve middenvelder heeft weliswaar een basisplaats, maar werd zaterdag tegen Denemarken twintig minuten voor tijd naar de kant gehaald. De Jong begreep naar verluidt niets van die wissel en snapt niet waarom hij, en niet Mark van Bommel plaats moest maken. Binnen de groep worden steeds meer vraagtekens gesteld bij de onomstreden positie van aanvoerder Van Bommel als verdedigende middenvelder bij Oranje.
Van Bommel zal woensdag ook weer in de basis beginnen en wil tegen Duitsland vanuit de controle momenten zoeken om toe te slaan. Daar is echter ook niet iedereen het mee eens: enkele andere internationals willen juist vol pressie spelen en Duitsland direct onder druk zetten. Wesley Sneijder zei erover: "Er zijn twee keuzes: of je zet heel vroeg op hun helft druk of we zakken wat verder terug en gaan voor de snelle omschakeling. Bij het WK werkte dat laatste het best."
Schokkend wel, sensatie bij de Telegraaf.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sensatie stukje... verder elke speler die gaat lopen rellen hoeft niet meer terug te komen.
Stel je niet aan. Het is maar een spelletje.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een drama zaterdagEr is nog hoop, een heel klein beetje hoop
Rusland - Duitsland verwacht ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:36 schreef kossikvassik2 het volgende:
Denk dat we een finale Frankrijk-Rusland kunnen krijgen .... zo een finale die niemand verwacht...
De Spanjaarden worden het sowieso niet.... Duitsland maakt ook niet veel indruk....
Vind ik nog moeilijk te zeggen zonder dat we alle ploegen ook maar 1 keer hebben zien spelen, Nederland en Spanje maakten op het laatste WK ook geen indruk maar haalden wel de finale, dus Spanje heb ik nog niet afgeschreven en Nederland weet nu wat het moet doen, is ook wel prettig maar of het ook gaat lukken betwijfel ikquote:Op maandag 11 juni 2012 12:36 schreef kossikvassik2 het volgende:
Denk dat we een finale Frankrijk-Rusland kunnen krijgen .... zo een finale die niemand verwacht...
De Spanjaarden worden het sowieso niet.... Duitsland maakt ook niet veel indruk....
Dat bepaal ik zelf wel. Er is meer dan clubvoetbal alleen.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Het is maar een spelletje.
klopt, cl en el voetbalquote:Op maandag 11 juni 2012 12:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Er is meer dan clubvoetbal alleen.
Dat jaquote:Op maandag 11 juni 2012 13:02 schreef Caland het volgende:
Klotezooi zeg dat alle mooie wedstrijden steeds om 6 uur zijn.
Had hem wel lekker om kwart voor 9 in de pub willen zien vandaag.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat ja
Al maakt het voor mij vandaag geen klap uit
Ik vind het leuk als NL verder komt maar zoniet lig ik er nog geen seconde van wakkerquote:Op maandag 11 juni 2012 12:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Er is meer dan clubvoetbal alleen.
Ik kijk sowieso verder dan alleen NL ik heb eigenlijk binnen deze selectie ook alleen maar sympathie voor Van der Vaart en wellicht Heitinga bij de rest voel ik echt vrij weinig.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als NL verder komt maar zoniet lig ik er nog geen seconde van wakker
Italië heeft een leuk en jong team. In 2014 kunnen ze wel eens een van de top favorieten zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:24 schreef Caland het volgende:
Italie - Frankrijk mag van mij wel de finale worden, al is dat volgens mij niet mogelijk.
Hebben ze tegen die tijd wel weer een nieuw omkoopschandaal nodig ter motivatie.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Italië heeft een leuk en jong team. In 2014 kunnen ze wel eens een van de top favorieten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |