Ik vind het leuk als NL verder komt maar zoniet lig ik er nog geen seconde van wakkerquote:Op maandag 11 juni 2012 12:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Er is meer dan clubvoetbal alleen.
Ik kijk sowieso verder dan alleen NL ik heb eigenlijk binnen deze selectie ook alleen maar sympathie voor Van der Vaart en wellicht Heitinga bij de rest voel ik echt vrij weinig.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als NL verder komt maar zoniet lig ik er nog geen seconde van wakker
Italië heeft een leuk en jong team. In 2014 kunnen ze wel eens een van de top favorieten zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:24 schreef Caland het volgende:
Italie - Frankrijk mag van mij wel de finale worden, al is dat volgens mij niet mogelijk.
Hebben ze tegen die tijd wel weer een nieuw omkoopschandaal nodig ter motivatie.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Italië heeft een leuk en jong team. In 2014 kunnen ze wel eens een van de top favorieten zijn.
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:50 schreef Guidetti het volgende:
Hallo!!!
Een medewerker van het bedrijf die dat EK lab item doet heeft zich aangemeld op dit forum![]()
![]()
![]()
![]()
EKlab op NOS
Dat je niet pro Nederland bent ok maar wat heeft het voor een nut om anti Nederland te zijn?quote:
Dat is stoer. Als je niet veel met Oranje hebt moet je ook gelijk tégen zijn, lekker andere hun feestje willen ontnemen/hopen dat ze er geen plezier aan kunnen hebben omdat je het zelf niet kunt.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je niet pro Nederland bent ok maar wat heeft het voor een nut om anti Nederland te zijn?Al zou Media autist Van Marwijk het nog verdienen ook.
He, waarom kan ik niet wedden op:quote:Op maandag 11 juni 2012 14:02 schreef Geo4kant het volgende:
Scheisse, had voor de gein djoko 3-2 gewed
Single kan wel als combo niet, omdat het beide over Frankrijk gaat, dat staan ze niet toe.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
He, waarom kan ik niet wedden op:
Frankrijk - England 1
Thuisploeg scoort in beide helften 1
Op Unibet.
Zit wel wat in dit halve fora is bijv. ook ineens een Ierse supporter al is het inderdaad wel een opmerkelijke klacht als Nederlander zijnde.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Die Ierse fans zijn maar namaaksupporters
Dit topic!!!!!
Jammer.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Single kan wel als combo niet, omdat het beide over Frankrijk gaat, dat staan ze niet toe.
Thuiswedstrijden van Ierland zijn standaard uitverkocht, uit gaan er ook altijd minimaal paar duizend man mee, en als Nederlander nog durven te klagen erover is al helemaal dieptriestquote:Op maandag 11 juni 2012 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit wel wat in dit halve fora is bijv. ook ineens een Ierse supporter al is het inderdaad wel een opmerkelijke klacht als Nederlander zijnde.
Bij Nederland ook dus dan mag je dat niet als argument gevenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Thuiswedstrijden van Ierland zijn standaard uitverkocht, uit gaan er ook altijd minimaal paar duizend man mee, en als Nederlander nog durven te klagen erover is al helemaal dieptriest
Lees die OP eens goed waar die gozer het over heeftquote:Op maandag 11 juni 2012 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Nederland ook dus dan mag je dat niet als argument geven
Over Ierse competitie wedstrijden en wel het land durven supporten? Het slaat ook nergens op dat stelde ik ook al maar toch snap ik niet helemaal waar al die Ierse supporters op dit forum opeens vandaan komen.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lees die OP eens goed waar die gozer het over heeft
Hoeveel heb je er al goed van die combo?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
Zou lekker zijn als Frankrijk + Zweden vanavond winnen, en morgen Rusland.
Het niveau van de Ierse competitie is die van de topklasse in Nederlandquote:Op maandag 11 juni 2012 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over Ierse competitie wedstrijden en wel het land durven supporten? Het slaat ook nergens op dat stelde ik ook al maar toch snap ik niet helemaal waar al die Ierse supporters op dit forum opeens vandaan komen.
Ook even gedaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
Zou lekker zijn als Frankrijk + Zweden vanavond winnen, en morgen Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |