quote:
Hij zal z'n banden zo wel opgerookt hebben. dan kan Fernando weer naar p1quote:Op zondag 10 juni 2012 20:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat Vettel net zo snel aan Alonso voorbij zou gaan als Hamilton...
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ben eerlijk gezegd even niet op de hoogte wie op welke band rijd, dus kan niet vergelijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
x3, RTL7, wat heb ik ze toch gemistquote:
Olav mol somsquote:Op zondag 10 juni 2012 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Logisch verhaal weer van Olav over Hamilton. Dat het team naar hem roept dat hij nog een keer naar binnen moet en hij dus z'n banden moet sparen omdat die tot het einde meemoeten
Ja, financierings reclamesquote:Op zondag 10 juni 2012 20:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb vanaf rondje 5 tot rondje 20 niet gezien
Heb ik iets gemist?
Omdat het venijn in de staart zit, en dan zijn ze hotseflots klaar........quote:Op zondag 10 juni 2012 20:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah oke
Hoezo ging vettel zo vroeg naar binnen trouwens? :/
Volgens mij zijn ze vergeten een strategie af te sprekenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:48 schreef ElmarO het volgende:
Die strategie bij Button werkt voorlopig goed.
Daar hebben ze dit seizoen wel vaker last van bij McLaren.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze vergeten een strategie af te spreken
Die probeert gewoon hetzelfde als afgelopen jaar. 6x door de pits, en uiteindelijk win je 'm wel.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:48 schreef ElmarO het volgende:
Die strategie bij Button werkt voorlopig goed.
Iemand is hem alleen even vergeten te vertellen dat het nu niet aan het regenen is.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die probeert gewoon hetzelfde als afgelopen jaar. 6x door de pits, en uiteindelijk win je 'm wel.
Maar ja, dan zit je wel dik 4 uur later
Ik zei net hetzelfde hierquote:Op zondag 10 juni 2012 20:51 schreef Stiggie het volgende:
Voor Canada.... is dit een hele saaie race
Die tijden van Button zijn overigens ook niet echt geweldig. Met een stop minder rijdt Maldonado nog sneller.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Is er überhaupt al 1 race voorbij gegaan dat Button niet over grip aan het klagen was![]()
Kan die niet beter een tank met rupsbanden rijden dan
Je doet alsof dat een minderwaardige prestatie is van Button, terwijl dat gewoon een ''average day'''is voor Maldonado om sneller te zijn dan een Mclarenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die tijden van Button zijn overigens ook niet echt geweldig. Met een stop minder rijdt Maldonado nog sneller.
Uiteraard. Maar bijna iedereen die nog maar 1 stop heeft gedaan rijdt sneller dan Button.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je doet alsof dat een minderwaardige prestatie is van Button, terwijl dat gewoon een ''average day'''is voor Maldonado om sneller te zijn dan een Mclaren
Of hij doet een open sollicitatie bij HRT of Marussiaquote:Op zondag 10 juni 2012 21:01 schreef THEFXR het volgende:
Button heeft een verrot chassis of een probleem met het vrouwtje
Samen met Caterham ook gelijk de enigen die langzamer zijn.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Of hij doet een open sollicitatie bij HRT of Marussia
En dan lopen we te zeiken op Massa. Zelfs die heeft er meer.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Ach bekijk het positief, áls die Duitser überhaupt weet te finishen is het tenminste in de punten.
Toch zeker 2 maal 10de, toch goed voor een totaal van 2 punten op 7 races
Dat is dan ook per ongelukquote:Op zondag 10 juni 2012 21:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En dan lopen we te zeiken op Massa. Zelfs die heeft er meer.
Toen was de monteur van Rosberg vergeten Schumi's auto onklaar te makenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zo langzamerhand begin ik te denken dat die 2 fininshes van Schumacher een ongeluk waren.
Ja, hij is vast ingehuurd door Ferrari om altijd onder Massa te finishenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zo langzamerhand begin ik te denken dat die 2 fininshes van Schumacher een ongeluk waren.
De hatseflats zit in de staart, of zoietsquote:Op zondag 10 juni 2012 21:11 schreef Stiggie het volgende:
Ultra saaie race.... ik schakel over op voetbal . Ik zie niks boeiends meer gebeuren. GAAP
''Het venijn zit in de staart, hotseflots en klaar ''quote:
Ja, zoiets, dat zei ikquote:Op zondag 10 juni 2012 21:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
''Het venijn zit in de staart, hotseflots en klaar ''
De tijden van Button zijn wel vermakelijk. Pic is de enige die langzamer is.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Ach, gelukkig hebben we de reclames nog. Is er tenminste nog iets spannends gebeurt gedurende de race
Was net hetzelfde aan het bekijken op LTquote:Op zondag 10 juni 2012 21:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De tijden van Button zijn wel vermakelijk. Pic is de enige die langzamer is.
De champagnekurk na de race, raakt de auto van Button en plots rijdt ie volgende race iedereen naar huis.quote:
Dat ga ik even aan de binnenkant van m'n ogen bekijkenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:21 schreef Gort het volgende:
Massa in z'n rode clownsauto. Hang er een caravan achter en het wordt lachen, gieren, brullen.
De kurk rijdt iedereen naar huis bedoel je dan, want Button heeft waarschijnlijk weer geen grip tegen die tijdquote:Op zondag 10 juni 2012 21:23 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
De champagnekurk na de race, raakt de auto van Button en plots rijdt ie volgende race iedereen naar huis.
komt nogquote:
Dit. Voegt echt helemaal niks toe op dit circuit.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
DRS, twee Canadese GP's achter elkaar verneukt.
Ja idd.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:27 schreef franklop het volgende:
ze gaan de inhaalactie van gamilton missen :'_)
Weet wie het zegtquote:
ow niet dusquote:
Ging ook heel snelquote:Op zondag 10 juni 2012 21:32 schreef Sinister-D- het volgende:
Huh, Alonso en Grosjean momentje heb ik gemist
Dat was alsof Alonso stil stond.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:32 schreef Sinister-D- het volgende:
Huh, Alonso en Grosjean momentje heb ik gemist
1 safetycar en Alonso had het geredquote:Op zondag 10 juni 2012 21:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vettel gaat hem ook nog pakken. Wat een parodie is deze sport geworden.
Als een leek als ik dat al zie aankomenquote:
Hoezo parodie? Top race, top seizoen!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vettel gaat hem ook nog pakken. Wat een parodie is deze sport geworden.
Of eerst Kimi, mag ookquote:Op zondag 10 juni 2012 21:37 schreef LWD-Godius het volgende:
Grosjean gaat dit jaar ook nog wel een race winnen denk ik.
Het mooiste zou zijn dat hij de volgende race wint, dan is het 8 op 8.
dit slaat nergens meer op.. alles word bepaalt door de bandenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:34 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Hoezo parodie? Top race, top seizoen!
Zolang de condities voor iedereen gelijk zijn moet dat kunnenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dit slaat nergens meer op.. alles word bepaalt door de banden
Vettel en Alonso gokten ook gewoon verkeerd met die 1 stopperquote:Op zondag 10 juni 2012 21:38 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een blamage voor de sport weer dit. Net zo erg als China.
Maar hij heeft toch maar mooi beide Caterhams en Marussia's achter zich weten te houden.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:38 schreef M.Melandri het volgende:
Button op een ronde gezet door Hamilton
Vettel heeft er 2 hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 21:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vettel en Alonso gokten ook gewoon verkeerd met die 1 stopper
Lekker opgezet plan ook als je dan je eerste stop in respectievelijk ronde 16 en 19 maakt. Echt prutswerk.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vettel geen 1-stopper hoor.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Whitmarsh zal wel tevreden zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 21:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch maar mooi beide Caterhams en Marussia's achter zich weten te houden.
Probeerden ze wel, toen gingen ze eens een telraam erbij halen.quote:
Prachtige races toch dit jaar? Stukken beter dan dat Schumacher of vettel alles wint.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dit slaat nergens meer op.. alles word bepaalt door de banden
Ik overwoog Grosjean eruit te gooien, maar was het 'vergeten'quote:Op zondag 10 juni 2012 21:41 schreef exile79 het volgende:
Hele tijd Hamilton in m'n manager, en voor deze race Alonso gekocht...grrrr
Nee, da's hun eigen klokjequote:Op zondag 10 juni 2012 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Krijgen die lui nou echt elke race een nieuw horloge?
Je vergeet schijnbaar hoe moeilijk het is om een 3 stopper te rijden op een race waar sommige er maar 1 maken, en op het podium eindigen, en hoe lastig het is om de hele race zonder grip te rijden op verse bandenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Topprestatie. Dat doet Hamilton hem mooi niet na.
Nou het was een serieuse vraag...quote:
Ik heb hem ook maar laten staan, hoop dat het genoeg oplevert voor behoud van de koppositie.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overwoog Grosjean eruit te gooien, maar was het 'vergeten'
Ik ook voor mijn koppositie....in de subleaguequote:Op zondag 10 juni 2012 21:44 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik heb hem ook maar laten staan, hoop dat het genoeg oplevert voor behoud van de koppositie.
Netjes. Perez was in Monaco al goed maar die leipe Maldonado heeft zijn weekend daar verziekt.quote:
Klopt, was toen super snel in de race, lijkt erg sterk te zijn op stratencircuits.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:47 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Netjes. Perez was in Monaco al goed maar die leipe Maldonado heeft zijn weekend daar verziekt.
hoezo ''quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
"Is insomnia a problem for you? Don't worry, Valencia has the cure."
Ik zeg instant hit garantie.
Wed Boowquote:Op zondag 10 juni 2012 21:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Grosjean had Mawwek Wobber voor hem tijdens de raceBij welk team rijdt die gast dan
heeft Alonso maar 1 plek gekost, maar we hebben nu wel mooi de gigantische drop off kunnen zienquote:Op zondag 10 juni 2012 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
Strak gereden van Hamilton. Jammer voor Ferrari dat de gok net verkeerd uitpakt. Misschien als Alonso iets minder gepusht had na zijn stop dat het goed was gekomen.
twee. Als hij meteen na Hamilton gestopt was, had hij Perez voorgebleven en had hij het Grosjean misschien lastig kunnen makenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:04 schreef kepler het volgende:
[..]
heeft Alonso maar 1 plek gekost, maar we hebben nu wel mooi de gigantische drop off kunnen zien
Idd hij zat op 3 sec van Hamilton, als hij dezelfde strategie aangehouden had dan was hij gewoon 2e of 3e geworden.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
twee. Als hij meteen na Hamilton gestopt was, had hij Perez voorgebleven en had hij het Grosjean misschien lastig kunnen maken
Zou bij Massa niet voorgekomen zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 22:06 schreef M.Melandri het volgende:
Pech van Schumi is echt onbeschrijfelijk, DRS die open blijft staan...hoe verzin je het
Had er misschien zelfs wel voor kunnen komen, Hamilton had een trage stop en Alonso zette die ronde een snelle S1 en S2 neer.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:09 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Idd hij zat op 3 sec van Hamilton, als hij dezelfde strategie aangehouden had dan was hij gewoon 2e of 3e geworden.
misschien wel, maar misschien hadden ze verwacht dat de banden het net iets langer zouden volhouden. Gegokt en verloren, achteraf is het altijd makkelijk om te zeggen dat het fout is. Alhoewel jet risico wel aardig groot wasquote:Op zondag 10 juni 2012 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
twee. Als hij meteen na Hamilton gestopt was, had hij Perez voorgebleven en had hij het Grosjean misschien lastig kunnen maken
Het was zeker een gok waard, want als je tot het einde gemiddeld 1:18,3 per ronde door kunt rijden dan win je gewoon de race of had Hamilton alle moeite gehad om er voorbij te komen. Alonso kon dat niet, terwijl Grosjean op zijn niet heel erg veel nieuwere banden gewoon 1:17,0 kan rijden.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:22 schreef kepler het volgende:
[..]
misschien wel, maar misschien hadden ze verwacht dat de banden het net iets langer zouden volhouden. Gegokt en verloren, achteraf is het altijd makkelijk om te zeggen dat het fout is. Alhoewel jet risico wel aardig groot was
Was vorig jaar ook al op Montreal, dat rechte stuk kunnen ze zonder DRS ook wel inhalen, DRS moeten ze wat mij betreft alleen gebruiken om extra inhaalmogelijkheden te verschaffen.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:28 schreef Marks het volgende:
Deze race heb ik me om de een of andere manier voor het eerst geergerd aan het DRS systeem, ook Mol had daar last van ´´Als ik het zo bekijk gaat het toch wel erg makkelijk´´.
Het DRS systeem was 2,3 jaar terug misschien nodig, maar met de huidige banden kan volgens mij sowiewo makkelijker worden ingehaald. Alonso had misschien wat meer achter zich kunnen houden... etc.
Dat geven ook de cijfers aan over inhalen die af en toe op formula1.com worden geplaatst, na de eerste paar races was het aandeel drs inhaalacties maar iets van 50%, de rest dus normaal. Zegt genoeg denk ik
Ik begin zo langzamerhand te geloven dat er iemand bij Mercedes 's nachts de auto van Schumi aan het saboteren is ofzo ....quote:Op zondag 10 juni 2012 22:06 schreef M.Melandri het volgende:
Pech van Schumi is echt onbeschrijfelijk, DRS die open blijft staan...hoe verzin je het
Di Resta zijn banden gingen er gewoon heel snel al aan dus dan moet je wel naar binnen, Sauber was gewoon heel zuinig op de banden en daardoor in staat om een 1 stopper te doen.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:27 schreef JohnB52 het volgende:
Iemand n lijstje met de snelste rondetijden?
Edit: balen voor di resta, waren zn stops zo onglukkig gekozen?
Durf ook te wedden dat de strateeg die bij Sauber de pitstops uitdoktert, binnenkort bij n topteam werkt
Dat komt volgens mij vooral omdat iedereen daar DRS kon gebruiken. Als je een treintje hebt van 6 auto's die steeds binnen een seconden van elkaar rijden dan zit iedereen (behalve de voorste) met DRS, dus levert het niks op.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:32 schreef Wombcat het volgende:
Dat het inhalen zo makkelijk ging, lag volgens mij meer aan de banden dan aan DRS. In het treintje achter Di Resta/Rosberg in de eerste stint zag je namelijk geen inhaalacties (op die van Di Resta op Rosberg na).
Hoe komt het dan dat de voorste dan toch voorblijft (terwijl die geen DRS heeft) als DRS het doorslaggevende verschil is bij inhalen?quote:Op maandag 11 juni 2012 01:00 schreef Aniron het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij vooral omdat iedereen daar DRS kon gebruiken. Als je een treintje hebt van 6 auto's die steeds binnen een seconden van elkaar rijden dan zit iedereen (behalve de voorste) met DRS, dus levert het niks op.
ja, Schumi liet het nog wel een keer zien in de hairpin bij een sauberquote:Op maandag 11 juni 2012 07:38 schreef Meike26 het volgende:
Precies, hairpin was vroeger mooie inhaalplek, maar door het DRS detectie-punt niet verstandig om daar al je auto er naast te zetten, anders ben je je plekje voor start/finish al weer kwijt.
dat of hij heeft geen vertrouwen meer in die bak. Dat kan ook. En dan heeft die een probleem, dan gaat het pas lopen als die x presteert.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:07 schreef vosss het volgende:
Zeg zou er iets niet in orde zijn met het chassis van Button?
Het kan toch niet dat hij anderhalve seconde toelegt op Lewis per ronde?
Ik denk dat er gewoon een probleem in zn hoofd zit.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:07 schreef vosss het volgende:
En dan kom ik weer bij Jaques Villeneuve zijn gelijk: de beste moet winnen. En Button hoort niet op p16 als zijn teamgenoot wint.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:24 schreef Peterselieman het volgende:
of het is een combinatie van zaken. Iets mis met de auto, hierdoor minder vertrouwen bij Button die door dit gedoe de banden niet aan de praat krijgt en zo én snellere bandenslijtage heeft én anderhalve seconde per ronde verliest.
Ligt echt niet aan de autoquote:Op maandag 11 juni 2012 11:37 schreef vosss het volgende:
Nouja in de basis issie misschien iets langzamer dan Lewis, maar wel zuiniger op de banden.
Nu is ie inderdaad veel langzamer én minder zuinig met zn banden.
Als ik McLaren was dan schroefde ik heel dat ding uit elkaar tot op het laatste schroefje.
schaam jequote:Op maandag 11 juni 2012 12:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb de start gezien en daarna eigenlijk meer naar Ierland-Kroatië zitten kijken.
http://www.fia.com/en-GB/(...)ts/can-race-laps.pdfquote:Op maandag 11 juni 2012 17:12 schreef JohnB52 het volgende:
Iemand nog n lijstje vd snelste rondetijden? Ik was ook op zoek naar n lijst waarin je alle rondetijdn kon zien, maar kan d site niet meer vinden...
Net als bij Massa moeten ze heel her chassis gewoon 'even' scannen, kijken of er geen fouten/scheuren in zittenquote:Op maandag 11 juni 2012 11:07 schreef vosss het volgende:
Wel leuk om te zien hoe pers Massa met grond gelijk maakte, nu Button op een ronde wordt gereden door zijn teamgenoot hoor je amper iets...quote:Op maandag 11 juni 2012 17:29 schreef kepler het volgende:
[..]
Net als bij Massa moeten ze heel her chassis gewoon 'even' scannen, kijken of er geen fouten/scheuren in zitten
met het grote verschil dat Button de eerste race van dit seizoen heeft gewonnen, terwijl Massa nog heel weinig indrukwekkends heeft laten zienquote:Op maandag 11 juni 2012 17:30 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien hoe pers Massa met grond gelijk maakte, nu Button op een ronde wordt gereden door zijn teamgenoot hoor je amper iets...
ow dat zeker, hij doet het gewoon ook erg slechtquote:Op maandag 11 juni 2012 17:42 schreef Peterselieman het volgende:
mja, op zich zou het gemor wel mogen komen natuurlijk, omdat hetgeen hij nu laat zien een wereldkampioen onwaardig is
nee, geen achtste winnaar voorlopig, tenzij Lotus nog wat extra weet te vinden in de kwalificatie. Ze komen gewoon net tekort voor de zege en moeten in het laatste deel van de race nog te ver weg komen.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:55 schreef Kimilotus het volgende:
Net ff de race gezien, erg leuke race weer met de verschillende strategieën enzo.
Volgende race 8e??
Mjah hoeft niet persé volgende race maar ik zou het iig wel leuk vinden als Kimi en schumi een race winnenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, geen achtste winnaar voorlopig, tenzij Lotus nog wat extra weet te vinden in de kwalificatie. Ze komen gewoon net tekort voor de zege en moeten in het laatste deel van de race nog te ver weg komen.
oh, dat is zeker mogelijk dit jaar. Als het even meezit dan kunnen we dit jaar zo negen winnaars hebbenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:03 schreef Kimilotus het volgende:
[..]
Mjah hoeft niet persé volgende race maar ik zou het iig wel leuk vinden als Kimi en schumi een race winnen
Scherp.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:39 schreef Bayswater het volgende:
Ik denk zelfs dat we 20 winnaars krijgen
dan moeten de races in Zuid-Korea en in de Verenigde Staten wel doorgaanquote:Op maandag 11 juni 2012 20:39 schreef Bayswater het volgende:
Ik denk zelfs dat we 20 winnaars krijgen
Als Grosjean beter was gestart en niet achter Di Resta had vastgezeten, had hij de race gewonnen. Doordat hij vastzat achter Di Resta verloor hij meer dan 10 seconden, terwijl het verschil op het eind met Hamilton slechts 2.5 seconde was.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, geen achtste winnaar voorlopig, tenzij Lotus nog wat extra weet te vinden in de kwalificatie. Ze komen gewoon net tekort voor de zege en moeten in het laatste deel van de race nog te ver weg komen.
Misschien had kunnen winnen lijkt me beter op z'n plaats, ik weet niet in hoeverre Hamiton gas bleef geven of het relatief rustig aan deed toen hij eenmaal eerste lag (die lapcharts van f1.fanatics.co.uk openen niet goed bij mijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als Grosjean beter was gestart en niet achter Di Resta had vastgezeten, had hij de race gewonnen. Doordat hij vastzat achter Di Resta verloor hij meer dan 10 seconden, terwijl het verschil op het eind met Hamilton slechts 2.5 seconde was.
Net zoals Rosbergs foutje bij het inhalen van Massa een duur foutje was. Hierdoor kwam hij achter Perez en Massa te zitten en dat kostte te veel tijd. Hierdoior kwam Vettel voor Rosberg terug op de baan en anders had hij ervoor gezeten en misschien wel derde geworden.
Daarnaast is de volgende race in Valencia, met hogere temperaturen, dus maakt Lotus een goede kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |