abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:57:31 #126
34586 kepler
No bounce, no play
pi_98796985
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:48 schreef ramon83 het volgende:

[..]

Alonso is niet echt het constante type volgens mij, hij houd wel van inhalen... En Schumacher kon er ook wel wat van. Maar goed daar ging het niet om. Kijk in een ideale wereld haalt Ferrari Vettel op aan het einde van dit seizoen. Dan heeft Seb 2 wereldtitels en kunnen ze het hele team om Seb heen bouwen net als met Schumi... En dan kan Vettel proberen om het record van Schumi te gaan verbreken. 8 wereldtitels.
Vettel zou gek zijn om nu weg te gaan bij Red Bull :D Dat hele team is al om hem gebouwd :D

En Ferrari en Alonso zijn erg tevreden met elkaar, vandaar dat hij ook voor een paar jaar heeft bijgetekend (voor een inmens bedrag :D). Als je ziet wat hij allemaal uit de Ferrari perst is hij heel goed bezig. Ik vind het opzich redelijk constant, hij maakt niet heel vaak domme fouten (zoals een Hamilton :P)
The line is a dot to you!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:57:49 #127
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98797004
Ferrari neemt in het algemeen geen rookies of newbies met 1 seizoen ervaring in het team, tenzij die iedereen eraf blaast, dit geldt voor Perez niet, ja hij wisselt maar 1 keer zijn banden maar met die rondetijden van hem had hij dat beter wel kunnen doen, je kan die banden toch niet mee naar huis nemen.
Kobayashi lijkt me ook wat te wild voor Ferrari dus, die wordt het ook niet.

Ik denk dat Webber het liefst bij Red Bull blijft zeker zolang Buemi en Alguersuari nog geen directe concurrenten voor hem zijn.

Tenzij ze in één keer voor Ricciardo gaan, maar dat lijkt me dan ook weer stug
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:04:21 #128
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_98797490
Toch zou ik dat wel willen zien: Alonso en Vettel in dezelfde auto, Ferrari natuurlijk....
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:27:43 #129
337425 ramon83
pi_98799014
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Alonso niet constant :D Heeft sinds de eerste race van vorig jaar maar 2 keer buiten de punten gefinisht, en 2 uitval beurten gehad.laagste finish binnen de punten was een achtste plaats. Als dat niet constant genoeg voor je is ;)
Ja zijn prestaties zijn constant, dat maakt hem ook een top-rijder maar hij is niet het type dat de verplichte rondjes rijd maar die altijd probeert in te halen. Zoals Lewis maar dan zonder brokken ;)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:37:13 #130
34586 kepler
No bounce, no play
pi_98799558
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:27 schreef ramon83 het volgende:

[..]

Ja zijn prestaties zijn constant, dat maakt hem ook een top-rijder maar hij is niet het type dat de verplichte rondjes rijd maar die altijd probeert in te halen. Zoals Lewis maar dan zonder brokken ;)
mwah, hij kan (als het moet) ook heel berekenend rijden hoor :)
The line is a dot to you!
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:23:09 #131
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_98827095
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:27 schreef ramon83 het volgende:

[..]

De definitie van constant rijden is ook dat je prestaties binnen een bepaalde range vallen van posities behalen per race. Of het maximale uit de auto kunt halen ongeacht dat deze langzamer is.
Maar zoals Kepler zegt, Alonso kan ook een berekenend coureur zijn. Heeft vorig jaar genoeg gezegt dat als ie elke race binnen de top 3 zou eindigen WDC zou worden, en toen is hem dat ook gelukt tot op de laatste race, en die kostte hem uiteindelijk ook het WK. Sterker nog, in vergelijking met Hamilton zou Alonso nooit een risicovolle actie uithalen in de laatste races als die weet dat als ie telkens in de top 5 zou eindigen ook WDC zou worden. Iets wat een Hamilton nooit zou zeggen, en waarschijnlijk die bewuste actie wel zou uitvoeren. En dat is eigenlijk wat Hamilton breekt onder druk, en waar Alonso wel weer in uitblinkt.

dit hele bericht is nu koren op de molen van zowel Walter en Vosss als Weltschmerz :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:04:44 #132
337425 ramon83
pi_98829062
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:23 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

De definitie van constant rijden is ook dat je prestaties binnen een bepaalde range vallen van posities behalen per race. Of het maximale uit de auto kunt halen ongeacht dat deze langzamer is.
Maar zoals Kepler zegt, Alonso kan ook een berekenend coureur zijn. Heeft vorig jaar genoeg gezegt dat als ie elke race binnen de top 3 zou eindigen WDC zou worden, en toen is hem dat ook gelukt tot op de laatste race, en die kostte hem uiteindelijk ook het WK. Sterker nog, in vergelijking met Hamilton zou Alonso nooit een risicovolle actie uithalen in de laatste races als die weet dat als ie telkens in de top 5 zou eindigen ook WDC zou worden. Iets wat een Hamilton nooit zou zeggen, en waarschijnlijk die bewuste actie wel zou uitvoeren. En dat is eigenlijk wat Hamilton breekt onder druk, en waar Alonso wel weer in uitblinkt.

dit hele bericht is nu koren op de molen van zowel Walter en Vosss als Weltschmerz :P
Oke dat kan ik alleen maar met je eens zijn... Maar dan is Alonso wel wat veranderd (de Ferrari invloed?) want in het verleden bleef hij nooit achter een andere auto hangen en ging hij altijd voor het inhalen. En ik zie het ook nog wel gebeuren dat Ferrari Vettel zover krijgt dat hij voor hun gaat rijden, want ook hij heeft een Ferrari rijstijl, kost alleen een hoop geld om hem bij RBR weg te krijgen ben ik bang.

Alleen dit seizoen gaat Alonso het niet redden met alleen maar top 5 klasseringen, want Vettel is dit seizoen nog nooit buiten de top 2 geëindigd en het ziet er niet naar uit dat dat snel gaat veranderen. Zelfs als Alonso zou winnen dan komt Vettel nog als 2e over de streep.
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:33:59 #133
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_98830143
Sinds wanneer kijk je F1 Ramon, als ik vragen mag?

En het wilt niet zeggen dat als je een berekenend coureur bent dat je geen inhaalacties wilt/kan maken ;)
En Vettel bij Ferrari, waarschijnlijk ooit ja. Als Perez goeie sergeant is geworden van Fernando, en Fernando's contract afloopt en er een plaatsje vrijkomt ;) History repeats itself ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_98830818
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:04 schreef ramon83 het volgende:

[..]

Oke dat kan ik alleen maar met je eens zijn... Maar dan is Alonso wel wat veranderd (de Ferrari invloed?) want in het verleden bleef hij nooit achter een andere auto hangen en ging hij altijd voor het inhalen.
Hij is juist 1 van de saaiste coureurs wanneer hij een voorsprong heeft in punten. Totaal inspiratieloze races om maar punten te scoren met zo min mogelijk risico. Ze noemden hem soms (ook) een rekenmeester.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:52:06 #135
337425 ramon83
pi_98830858
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:33 schreef Sinister-D- het volgende:
Sinds wanneer kijk je F1 Ramon, als ik vragen mag?

En het wilt niet zeggen dat als je een berekenend coureur bent dat je geen inhaalacties wilt/kan maken ;)
Uiteraard mag je dat vragen ;) Ik kijk F1 sinds de kampioenschappen van Schumacher bij Benenton, ik was toen nog wel jong maar keek altijd met mijn vader mee. En sindsdien volg ik het ook, zij het niet altijd even consequent. Maar vanaf 97/98 eigenlijk onafgebroken, ben daardoor natuurlijk een groot Schumi fan en ik hou ervan als iemand in staat is zo te domineren. Zoals Vettel nu ;)
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:56:34 #136
337425 ramon83
pi_98831043
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:50 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Hij is juist 1 van de saaiste coureurs wanneer hij een voorsprong heeft in punten. Totaal inspiratieloze races om maar punten te scoren met zo min mogelijk risico. Ze noemden hem soms (ook) een rekenmeester.
Dat is dan anders zoals ik het beleefd heb, want in zijn tijd bij Renault stond Alonso bekent om zijn agressieve rijstijl, beetje zoals Hamilton dat nu heeft. Alleen is Alonso wat ouder en verstandiger geworden en heeft hij geleerd dat inhalen niet altijd nodig is. Iets wat Hamilton nog moet leren: inhalen doe je in de F1 omdat het nodig is, niet omdat het kan. En Lewis heeft daar de prijs al voor betaald, namelijk zijn kans op de wereldtitel dit seizoen...
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:49:13 #137
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_98833247
Alonso kan idd agressief rijden, maar dat is voornamelijk in het begin van het seizoen als die weet dat ie een voorsprong kan opbouwen omdat zijn wagen snel genoeg is vvoor overwinningen. Maar zoals ik al zei: Alonso kan berekenend rijden, en dat doet ie dan ook. Of beter zoals Artic zei, hij is 'n saaiere coureur als die ruim voorstaat in de stand.
Maar dat maakt 'm natuurlijk geen slechtere coureur imo. Een goede coureur moet ook weten en zeker beseffen dat je geen onnodige risico's moet nemen op sommige momenten.
En wat de laatste tijd genoemd wordt, vooral over Hamilton eigenlijk maar het gaat altijd op: een race win je niet in de eerste ronde.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:56:08 #138
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_98833561
En godver de godver :(
quote:
'Valencia neemt plaats over van Barcelona met Spaanse Grand Prix'

De Grand Prix van Spanje zal volgend jaar niet meer op het Circuit de Catalunya worden verreden. Volgens berichten in de Spaanse media gaat het Valencia Street Circuit het contract met Bernie Ecclestone verlengen tot en met 2021 en zal het hierbij de Spaanse Grand Prix mogen organiseren. Voor Barcelona zou geen plaats meer zijn op de kalender.

De voorlopige kalender voor 2012 bevat momenteel 21 Grands Prix. FIA-president Jean Todt bevestigde dat er volgend jaar maar plaats zal zijn voor 20 races, dus zal er één circuit van de kalender moeten worden geschrapt. Volgens Cadena SER Radio uit Spanje zal dat het Circuit de Catalunya zijn. Daar wordt al sinds 1991 al de Spaanse Grand Prix georganiseerd.

En dat zou dit jaar wel eens voor de laatste keer geweest kunnen zijn. Het bericht op de radiozender meldt namelijk dat het Urban Street Circuit in Valencia het contract met Bernie Ecclestone gaat verlengen tot 2021 en dat het daarbij de naam Grand Prix van Spanje mag dragen. Het contract met het circuit in Barcelona loopt eind 2011 af en inmiddels zouden gesprekken over contractverlenging tot en met 2016 al zijn stilgelegd.
Nu wil ik niet beweren dat het in Barcelona altijd zo'n goede races zijn, maar om Catalunya nu door Valencia te gaan vervangen :') Smijt die kutbaan toch ergens een rivier in, laat er een aardbeving komen, laat er gras op de baan groeien en ga dan een GP rijden. Maar dit :N en dan ook nog tot 2021 :(
Dat wordt dus half juni geen GP meer kijken de komende 10 jaar :')
pi_98833785
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:56 schreef Sinister-D- het volgende:
En godver de godver :(

[..]

Nu wil ik niet beweren dat het in Barcelona altijd zo'n goede races zijn, maar om Catalunya nu door Valencia te gaan vervangen :') Smijt die kutbaan toch ergens een rivier in, laat er een aardbeving komen, laat er gras op de baan groeien en ga dan een GP rijden. Maar dit :N en dan ook nog tot 2021 :(
Dat wordt dus half juni geen GP meer kijken de komende 10 jaar :')
Gelukkig maar dat Bernie zo met ons meedenkt en dit feest der saaiheid nog wat langer op kalender laat. _O_
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:04:52 #140
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_98834024
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:00 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat Bernie zo met ons meedenkt en dit feest der saaiheid nog wat langer op kalender laat. _O_
Zo heeft elke GP wel een bijnaam:
''Maleisien GP, hottest race on earth''
''Nurburgring, the green hell''
''Grand Premio de Italia, fastest GP on earth''
''Valencia, the dullest race on earth'' :') Als dat nou geen magnifiek uithangbord is weet ik het ook niet meer :')
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:07:07 #141
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_98834141
Ach Barcelona is wat dat betreft ook elk jaar hetzelfde.

Dat lijkt in ieder geval wat beter nieuws te zijn voor Turkije *O*.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_98834156
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:04 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Zo heeft elke GP wel een bijnaam:
''Maleisien GP, hottest race on earth''
''Nurburgring, the green hell''
''Italian GP, fastest GP on earth''
''Valencia, the dullest race on earth'' :') Als dat nou geen magnifiek uithangbord is weet ik het ook niet meer :')
"Is insomnia a problem for you? Don't worry, Valencia has the cure."

Ik zeg instant hit garantie. 8-)
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:08:24 #143
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_98834215
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef ElmarO het volgende:

[..]

"Is insomnia a problem for you? Don't worry, Valencia has the cure."

Ik zeg instant hit garantie. 8-)
ik moest hardop lachen :D :@
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 29 juni 2011 @ 20:11:58 #144
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_98834398
Net zo'n geweldig circuit als die nachtrace. :X
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:14:43 #145
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_98834532
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef Netsplitter het volgende:
Net zo'n geweldig circuit als die nachtrace. :X
Bedoel je Singapore?
pi_98834851
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
Ach Barcelona is wat dat betreft ook elk jaar hetzelfde.

Dat lijkt in ieder geval wat beter nieuws te zijn voor Turkije *O*.
Hoho, die willen zelf niet meer he...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 29 juni 2011 @ 20:22:35 #147
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_98834897
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Bedoel je Singapore?
Ja, die gevangenis race. :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:25:00 #148
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_98835025
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:22 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ja, die gevangenis race. :')
Wat is er in hemelsnaam mis met Singapore?
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:14:33 #149
337425 ramon83
pi_98837756
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:25 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat is er in hemelsnaam mis met Singapore?
Dat 2 races in Duitsland eigenlijk veel beter is. Eigenlijk zouden ze altijd moeten proberen om 2 races in het thuisland van de wereldkampioen te houden.
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:23:26 #150
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_98838389
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:14 schreef ramon83 het volgende:

[..]

Dat 2 races in Duitsland eigenlijk veel beter is. Eigenlijk zouden ze altijd moeten proberen om 2 races in het thuisland van de wereldkampioen te houden.
Ok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')