Vettel en Alonso gokten ook gewoon verkeerd met die 1 stopperquote:Op zondag 10 juni 2012 21:38 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een blamage voor de sport weer dit. Net zo erg als China.
Maar hij heeft toch maar mooi beide Caterhams en Marussia's achter zich weten te houden.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:38 schreef M.Melandri het volgende:
Button op een ronde gezet door Hamilton
Vettel heeft er 2 hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 21:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vettel en Alonso gokten ook gewoon verkeerd met die 1 stopper
Lekker opgezet plan ook als je dan je eerste stop in respectievelijk ronde 16 en 19 maakt. Echt prutswerk.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vettel geen 1-stopper hoor.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Whitmarsh zal wel tevreden zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 21:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch maar mooi beide Caterhams en Marussia's achter zich weten te houden.
Probeerden ze wel, toen gingen ze eens een telraam erbij halen.quote:
Prachtige races toch dit jaar? Stukken beter dan dat Schumacher of vettel alles wint.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dit slaat nergens meer op.. alles word bepaalt door de banden
Ik overwoog Grosjean eruit te gooien, maar was het 'vergeten'quote:Op zondag 10 juni 2012 21:41 schreef exile79 het volgende:
Hele tijd Hamilton in m'n manager, en voor deze race Alonso gekocht...grrrr
Nee, da's hun eigen klokjequote:Op zondag 10 juni 2012 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Krijgen die lui nou echt elke race een nieuw horloge?
Je vergeet schijnbaar hoe moeilijk het is om een 3 stopper te rijden op een race waar sommige er maar 1 maken, en op het podium eindigen, en hoe lastig het is om de hele race zonder grip te rijden op verse bandenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Topprestatie. Dat doet Hamilton hem mooi niet na.
Nou het was een serieuse vraag...quote:
Ik heb hem ook maar laten staan, hoop dat het genoeg oplevert voor behoud van de koppositie.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overwoog Grosjean eruit te gooien, maar was het 'vergeten'
Ik ook voor mijn koppositie....in de subleaguequote:Op zondag 10 juni 2012 21:44 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik heb hem ook maar laten staan, hoop dat het genoeg oplevert voor behoud van de koppositie.
Netjes. Perez was in Monaco al goed maar die leipe Maldonado heeft zijn weekend daar verziekt.quote:
Klopt, was toen super snel in de race, lijkt erg sterk te zijn op stratencircuits.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:47 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Netjes. Perez was in Monaco al goed maar die leipe Maldonado heeft zijn weekend daar verziekt.
hoezo ''quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
"Is insomnia a problem for you? Don't worry, Valencia has the cure."
Ik zeg instant hit garantie.
Wed Boowquote:Op zondag 10 juni 2012 21:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Grosjean had Mawwek Wobber voor hem tijdens de raceBij welk team rijdt die gast dan
heeft Alonso maar 1 plek gekost, maar we hebben nu wel mooi de gigantische drop off kunnen zienquote:Op zondag 10 juni 2012 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
Strak gereden van Hamilton. Jammer voor Ferrari dat de gok net verkeerd uitpakt. Misschien als Alonso iets minder gepusht had na zijn stop dat het goed was gekomen.
twee. Als hij meteen na Hamilton gestopt was, had hij Perez voorgebleven en had hij het Grosjean misschien lastig kunnen makenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:04 schreef kepler het volgende:
[..]
heeft Alonso maar 1 plek gekost, maar we hebben nu wel mooi de gigantische drop off kunnen zien
Idd hij zat op 3 sec van Hamilton, als hij dezelfde strategie aangehouden had dan was hij gewoon 2e of 3e geworden.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
twee. Als hij meteen na Hamilton gestopt was, had hij Perez voorgebleven en had hij het Grosjean misschien lastig kunnen maken
Zou bij Massa niet voorgekomen zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 22:06 schreef M.Melandri het volgende:
Pech van Schumi is echt onbeschrijfelijk, DRS die open blijft staan...hoe verzin je het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |