De champagnekurk na de race, raakt de auto van Button en plots rijdt ie volgende race iedereen naar huis.quote:
Dat ga ik even aan de binnenkant van m'n ogen bekijkenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:21 schreef Gort het volgende:
Massa in z'n rode clownsauto. Hang er een caravan achter en het wordt lachen, gieren, brullen.
De kurk rijdt iedereen naar huis bedoel je dan, want Button heeft waarschijnlijk weer geen grip tegen die tijdquote:Op zondag 10 juni 2012 21:23 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
De champagnekurk na de race, raakt de auto van Button en plots rijdt ie volgende race iedereen naar huis.
komt nogquote:
Dit. Voegt echt helemaal niks toe op dit circuit.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
DRS, twee Canadese GP's achter elkaar verneukt.
Ja idd.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:27 schreef franklop het volgende:
ze gaan de inhaalactie van gamilton missen :'_)
Weet wie het zegtquote:
ow niet dusquote:
Ging ook heel snelquote:Op zondag 10 juni 2012 21:32 schreef Sinister-D- het volgende:
Huh, Alonso en Grosjean momentje heb ik gemist
Dat was alsof Alonso stil stond.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:32 schreef Sinister-D- het volgende:
Huh, Alonso en Grosjean momentje heb ik gemist
1 safetycar en Alonso had het geredquote:Op zondag 10 juni 2012 21:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vettel gaat hem ook nog pakken. Wat een parodie is deze sport geworden.
Als een leek als ik dat al zie aankomenquote:
Hoezo parodie? Top race, top seizoen!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vettel gaat hem ook nog pakken. Wat een parodie is deze sport geworden.
Of eerst Kimi, mag ookquote:Op zondag 10 juni 2012 21:37 schreef LWD-Godius het volgende:
Grosjean gaat dit jaar ook nog wel een race winnen denk ik.
Het mooiste zou zijn dat hij de volgende race wint, dan is het 8 op 8.
dit slaat nergens meer op.. alles word bepaalt door de bandenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:34 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Hoezo parodie? Top race, top seizoen!
Zolang de condities voor iedereen gelijk zijn moet dat kunnenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dit slaat nergens meer op.. alles word bepaalt door de banden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |