quote:
Hij zal z'n banden zo wel opgerookt hebben. dan kan Fernando weer naar p1quote:Op zondag 10 juni 2012 20:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat Vettel net zo snel aan Alonso voorbij zou gaan als Hamilton...
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ben eerlijk gezegd even niet op de hoogte wie op welke band rijd, dus kan niet vergelijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
x3, RTL7, wat heb ik ze toch gemistquote:
Olav mol somsquote:Op zondag 10 juni 2012 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Logisch verhaal weer van Olav over Hamilton. Dat het team naar hem roept dat hij nog een keer naar binnen moet en hij dus z'n banden moet sparen omdat die tot het einde meemoeten
Ja, financierings reclamesquote:Op zondag 10 juni 2012 20:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb vanaf rondje 5 tot rondje 20 niet gezien
Heb ik iets gemist?
Omdat het venijn in de staart zit, en dan zijn ze hotseflots klaar........quote:Op zondag 10 juni 2012 20:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah oke
Hoezo ging vettel zo vroeg naar binnen trouwens? :/
Volgens mij zijn ze vergeten een strategie af te sprekenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:48 schreef ElmarO het volgende:
Die strategie bij Button werkt voorlopig goed.
Daar hebben ze dit seizoen wel vaker last van bij McLaren.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze vergeten een strategie af te spreken
Die probeert gewoon hetzelfde als afgelopen jaar. 6x door de pits, en uiteindelijk win je 'm wel.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:48 schreef ElmarO het volgende:
Die strategie bij Button werkt voorlopig goed.
Iemand is hem alleen even vergeten te vertellen dat het nu niet aan het regenen is.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die probeert gewoon hetzelfde als afgelopen jaar. 6x door de pits, en uiteindelijk win je 'm wel.
Maar ja, dan zit je wel dik 4 uur later
Ik zei net hetzelfde hierquote:Op zondag 10 juni 2012 20:51 schreef Stiggie het volgende:
Voor Canada.... is dit een hele saaie race
Die tijden van Button zijn overigens ook niet echt geweldig. Met een stop minder rijdt Maldonado nog sneller.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Is er überhaupt al 1 race voorbij gegaan dat Button niet over grip aan het klagen was![]()
Kan die niet beter een tank met rupsbanden rijden dan
Je doet alsof dat een minderwaardige prestatie is van Button, terwijl dat gewoon een ''average day'''is voor Maldonado om sneller te zijn dan een Mclarenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die tijden van Button zijn overigens ook niet echt geweldig. Met een stop minder rijdt Maldonado nog sneller.
Uiteraard. Maar bijna iedereen die nog maar 1 stop heeft gedaan rijdt sneller dan Button.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je doet alsof dat een minderwaardige prestatie is van Button, terwijl dat gewoon een ''average day'''is voor Maldonado om sneller te zijn dan een Mclaren
Of hij doet een open sollicitatie bij HRT of Marussiaquote:Op zondag 10 juni 2012 21:01 schreef THEFXR het volgende:
Button heeft een verrot chassis of een probleem met het vrouwtje
Samen met Caterham ook gelijk de enigen die langzamer zijn.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Of hij doet een open sollicitatie bij HRT of Marussia
En dan lopen we te zeiken op Massa. Zelfs die heeft er meer.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Ach bekijk het positief, áls die Duitser überhaupt weet te finishen is het tenminste in de punten.
Toch zeker 2 maal 10de, toch goed voor een totaal van 2 punten op 7 races
Dat is dan ook per ongelukquote:Op zondag 10 juni 2012 21:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En dan lopen we te zeiken op Massa. Zelfs die heeft er meer.
Toen was de monteur van Rosberg vergeten Schumi's auto onklaar te makenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zo langzamerhand begin ik te denken dat die 2 fininshes van Schumacher een ongeluk waren.
Ja, hij is vast ingehuurd door Ferrari om altijd onder Massa te finishenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zo langzamerhand begin ik te denken dat die 2 fininshes van Schumacher een ongeluk waren.
De hatseflats zit in de staart, of zoietsquote:Op zondag 10 juni 2012 21:11 schreef Stiggie het volgende:
Ultra saaie race.... ik schakel over op voetbal . Ik zie niks boeiends meer gebeuren. GAAP
''Het venijn zit in de staart, hotseflots en klaar ''quote:
Ja, zoiets, dat zei ikquote:Op zondag 10 juni 2012 21:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
''Het venijn zit in de staart, hotseflots en klaar ''
De tijden van Button zijn wel vermakelijk. Pic is de enige die langzamer is.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Ach, gelukkig hebben we de reclames nog. Is er tenminste nog iets spannends gebeurt gedurende de race
Was net hetzelfde aan het bekijken op LTquote:Op zondag 10 juni 2012 21:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De tijden van Button zijn wel vermakelijk. Pic is de enige die langzamer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |