SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld om Intronic te aanbidden, held voor het leven.SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2012 22:05:22 ]![]()
Eerstvolgende keer dat wij weer samen stappen krijg je er eentjequote:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerstvolgende keer dat wij weer samen stappen krijg je er eentje![]()
ja en dan sta ik te kutten in de kroeg omdat ik het niet durf![]()
![]()
Hmm, 5 dagen drinken ipv 2quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:06 schreef Intronic het volgende:
ik drink op vrijdag niet, de rest van de week wel![]()
![]()
Kom op, zelfs ik durf het! En Snarf ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
ja en dan sta ik te kutten in de kroeg omdat ik het niet durf
ja maar ik heb een angst voor vuur hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom op, zelfs ik durf het! En Snarf ook![]()
![]()
Ah joh, tis echt maar minimaalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik heb een angst voor vuur he
M'n broertje houdt ook niet van vuur en doet 't gewoon
Ik vond het kampvuur wel mooi en leuk, maar ik zzag heel die heuvel al in de fik gaan en dat ik moest rennen enzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah joh, tis echt maar minimaal
M'n broertje houdt ook niet van vuur en doet 't gewoon
Hmmmm eerst thuis oefenen?![]()
Doe je netjes, ik heb nog 1/4 over van mijn 75 cl sunrice wijn van de lidlquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik al 3 uur
Mijn fles wijn is leeg![]()
Cheap pauper spul van de lidl, maar o zo goed te drinken![]()
![]()
Heb je Bailey's en 2 andere likeurtjes voor nodigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond het kampvuur wel mooi en leuk, maar ik zzag heel die heuvel al in de fik gaan en dat ik moest rennen enzo
Hmmmm eerst thuis oefenen?
Ik drink alleen zoete witte wijn, de rest lust ik nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:10 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Doe je netjes, ik heb nog 1/4 over van mijn 75 cl sunrice wijn van de lidl![]()
Cheap pauper spul van de lidl, maar o zo goed te drinken
Estrella van de Gall&GallZo lekker
![]()
![]()
Ik heb nog een dichte fles van m'n verjaardag overquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik drink alleen zoete witte wijn, de rest lust ik niet
Ik heb altijd Baileys in huisquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je Bailey's en 2 andere likeurtjes voor nodig
Ik heb vandaag taart gemaakt! Heb je de foto gezien? Maar die heeft Baileys botercreme vulling![]()
![]()
Estrella?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nog een dichte fles van m'n verjaardag over![]()
Nee, foto's gemist..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb altijd Baileys in huis
Ik heb vandaag taart gemaakt! Heb je de foto gezien? Maar die heeft Baileys botercreme vullingEuh nee, wel Zoet Wit iig..quote:
Ik app hem wel evenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, foto's gemist..
[..]
Euh nee, wel Zoet Wit iig..![]()
Zoet zoet zoet zoet![]()
![]()
Ja, ik kan ook niet zo goed tegen rode wijn, daarentegen vind ik prosecco gewoon te lekker. En dat als man zijndequote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik drink alleen zoete witte wijn, de rest lust ik niet
![]()
![]()
Prosecco is ook lekkerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:14 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook niet zo goed tegen rode wijn, daarentegen vind ik prosecco gewoon te lekker. En dat als man zijnde
Mannen die wijn drinken![]()
![]()
Zoet![]()
![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Ja, alleen als ik in mijn uppie thuis zit hoor, in kroegen dan ga ik uiteraard niet wijn bestellen if you know what i meanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Prosecco is ook lekker
Mannen die wijn drinken![]()
![]()
Wijnkoelkast hebben en dus altijd velen wijn op voorraad
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Ow maar dan bestel ik ook bier!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:15 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Ja, alleen als ik in mijn uppie thuis zit hoor, in kroegen dan ga ik uiteraard niet wijn bestellen if you know what i mean
Wijn in de kroeg is niet te zuipen![]()
![]()
Ik wandel even naar jou toequote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
Wijnkoelkast hebben en dus altijd velen wijn op voorraad![]()
![]()
Wijn alleen in restaurants danAnders bier
Prosecco is het enige dat ik redelijk weg krijgquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Prosecco is ook lekker
Mannen die wijn drinken
Och, gewoon de kaart erbij pakken en kijken als er wat op staat dat wel te pruimen is, maar de normale wijn is vaak niet lekker nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow maar dan bestel ik ook bier!
Wijn in de kroeg is niet te zuipen![]()
quote:IK HEB ALLEEN GEEN ZOET
![]()
Daarentegen heb ik wel nog 6 flessen champagne staan
Och, wodka redbull is ook goed te doen, hoewel dat wel leeftijdsgebonden is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
Wijn alleen in restaurants danAnders bier
![]()
Ik ben even pitten, kijken of m'n spieren straks minder pijn doen voor ik moet gaan werken
Die wijn die ik drink vind je dan ook lekkerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Prosecco is het enige dat ik redelijk weg krijg
Sowieso drink ik tijdens het uitgaan altijd bier.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:17 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Och, gewoon de kaart erbij pakken en kijken als er wat op staat dat wel te pruimen is, maar de normale wijn is vaak niet lekker nee.
Behalve 2 weken geleden in AmsterdamToen kregen we gratis drank
Dus rode vodka redbull
![]()
![]()
Echt al jaaaaaaren geleden dat ik dat nog gedronken hebquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:18 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Och, wodka redbull is ook goed te doen, hoewel dat wel leeftijdsgebonden is.
Hmmm heb wel wodka staan............ en redbull.............. *ping*
champagne hou ik niet zo vanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]IK HEB ALLEEN GEEN ZOET
![]()
Daarentegen heb ik wel nog 6 flessen champagne staan![]()
![]()
Dat ging een beetje mis?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Echt al jaaaaaaren geleden dat ik dat nog gedronken heb![]()
![]()
Ik vind het alleen lekker met rode wodkaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:19 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm heb wel wodka staan............ en redbull.............. *ping*![]()
![]()
En geen droge witte wijn...... krachtige rode dan?? Bavaria ook al niet.... Heb verder alleen maar sterk belgisch bier of een kast vol sterke drankenquote:
Take your pick
Gratis drank?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die wijn die ik drink vind je dan ook lekker
[..]
Sowieso drink ik tijdens het uitgaan altijd bier.
Behalve 2 weken geleden in AmsterdamToen kregen we gratis drank
Dus rode vodka redbull
GRATIS DRANK???![]()
Waarom is dat leeftijdsgebonden?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:18 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Och, wodka redbull is ook goed te doen, hoewel dat wel leeftijdsgebonden is.
Welke leeftijd?
Vertel!![]()
Palm aanwezig?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En geen droge witte wijn...... krachtige rode dan?? Bavaria ook al niet.... Heb verder alleen maar sterk belgisch bier of een kast vol sterke dranken
Take your pickDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het alleen lekker met rode wodkadie heb ik ook
<30quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom is dat leeftijdsgebonden?
Welke leeftijd?
Vertel!![]()
Mwoah, het wordt vooral gebruikt door jongeren onder 20 is mijn indruk, kan't mis hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom is dat leeftijdsgebonden?
Welke leeftijd?
Vertel!![]()
Nee helemaal nietquote:In mijn tienerjaren dronk ik het echt heel vaak
Maar uiteindelijk toch naar bier over gestapt en nu drink ik het gewoon zelden meer.
Jaquote:
Ik ging 2 weken stappen met een bekende barman uit Amsterdam. En die kreeg in elk feestcafe gratis drankjesVoor zichzelf en voor ons
![]()
![]()
jaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
C_A Houdt van zoet, Raketjes, raketjes raketjes![]()
![]()
Alleen geen raketjes meer voor mij![]()
![]()
Nee want ik vind palm niet lekker en niet speciaal genoegquote:
Speciaalbieren als brugse zot; brugge tripel; tripel karmeliet; sloeber; brigand; ............. en de rest zou ik even in de kast voor moeten kijken
Ik drink het ook wel, alleen als ik veel geld hebquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:21 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Mwoah, het wordt vooral gebruikt door jongeren onder 20 is mijn indruk, kan't mis hebben.![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa
Alleen geen raketjes meer voor mij![]()
Ohja, ik ging slapen..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ach is maar beter ook, die combinatie maakt mij altijd ape blauwquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee helemaal nietIn mijn tienerjaren dronk ik het echt heel vaak
Maar uiteindelijk toch naar bier over gestapt en nu drink ik het gewoon zelden meer.
![]()
Trouwens, je hebt wel een bijzonder beroep voor jouw geaardheid![]()
![]()
Hoor ik wel vakerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Ach is maar beter ook, die combinatie maakt mij altijd ape blauw![]()
Trouwens, je hebt wel een bijzonder beroep voor jouw geaardheid![]()
En whoppa....No buy? Meh... Who are we kidding!
Oe, sounds good.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik ging 2 weken stappen met een bekende barman uit Amsterdam. En die kreeg in elk feestcafe gratis drankjesVoor zichzelf en voor ons
Hoe ben je thuisgekomen?![]()
![]()
Omdat ik daarvan geleerd hebquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Ohja, ik ging slapen..![]()
![]()
We sliepen in een Hostel bij het Vondelparkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:25 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Oe, sounds good.
Hoe ben je thuisgekomen?![]()
![]()
![]()
ik ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nog wel winnaar Rusland![]()
![]()
Klinkt gezellig, met een FOK!ker?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We sliepen in een Hostel bij het Vondelpark![]()
ja da week toch nie! ga nu downloaden okay xoxoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat lul je![]()
Dat zijn de leukste va Gossip Girl
XOXO![]()
![]()
Goedzo! Braaf!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:32 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja da week toch nie! ga nu downloaden okay xoxo
XOXO![]()
![]()
Goe... Ik sluit af !Doeg mensjes
Mensen en mono gegroetOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Wijn is op zekerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Zomaarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoezo?
Ik neem nu een glas cola
Ik heb vandaag gewoon helemaal niks gedronken
Alleen wel gerookt
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Je hebt geen bier opquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zomaar
Ik heb vandaag gewoon helemaal niks gedronken
Alleen wel gerookt
Dat is jammerJe was net zo goed bezig
Je stelt me teleur![]()
![]()
sorryquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt geen bier op
Dat is jammerJe was net zo goed bezig
Je stelt me teleur
Ja dat is omdat ik nuchter ben, wacht maar tot je mij een keer dronken mee maaktquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dan ben ik vast en zeker ook dronkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat is omdat ik nuchter ben, wacht maar tot je mij een keer dronken mee maakt![]()
![]()
Oh dan moet het goed komenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan ben ik vast en zeker ook dronkenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik ga morgen drinken op de kosten van mijn ouders, altijd goed
ik drink altijd op de kosten van mijn oudersquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga morgen drinken op de kosten van mijn ouders, altijd goed![]()
![]()
Dat is baas iddquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
Ik moet welquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik drink altijd op de kosten van mijn ouders
Al een paar wekenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Zou ik anders op mijn ouders hun kosten moeten drinken morgen scherpe harry?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Klopt als een tietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik ook, godver
[..]
Maar jou situatie is klote denk ikOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
ik ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
Weten mijn ouders dat je mee gaat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja ik heb ze net even gebeldquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weten mijn ouders dat je mee gaat?![]()
![]()
Oke tof, heb er nu al zin inquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja we gaan eerst in de kroeg kijken, en daarna pak ik wel biertjes voor je, zo ben ik ook wel weerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ook
Mag ik gewoon naar de koelkast lopen om bier te halenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Whut?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
104 Spaghettivreter 80
Best netjes voor een eerste dag.![]()
alvast even mijn nageltjes oranje lakkenGezelligquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja we gaan eerst in de kroeg kijken, en daarna pak ik wel biertjes voor je, zo ben ik ook wel weer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:05 schreef Ishimaru het volgende:
Gelukkig is er morgen F1, hoef ik geen voetbal te kijken
![]()
Zelfs de meest voetbalhatende vrouwen kijken naar Nederland - Denemarken.![]()
haha je mag er niet inquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Jij zou van alle mensen hier, moeten kotsen omdat bijna iedereen voetbal kijkt, nep hipsterquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]![]()
Zelfs de meest voetbalhatende vrouwen kijken naar Nederland - Denemarken.
Als ik voetbal niets aan vind, ga ik het niet kijken omdat NL speelt of vrienden & familie kijken.
Mensen die door het EK voetbal gaan kijken terwijl ze normaal voetbal niet volgen![]()
![]()
ik ga wel luisteren naar wiedparkiedOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Tjonge, wat een scheldwoord, nep hipsterquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:09 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Jij zou van alle mensen hier, moeten kotsen omdat bijna iedereen voetbal kijkt, nep hipster
Als ik voetbal niets aan vind, ga ik het niet kijken omdat NL speelt of vrienden & familie kijken.
Mensen die door het EK voetbal gaan kijken terwijl ze normaal voetbal niet volgenMaargoed, ik volg voetbal sowieso al, dus ja, dan is EK logische consequentie dat ik dat ook kijk.
Mensen die zich niet overgeven aan de oranjegekte![]()
![]()
Waarom moet ik me overgeven aan de oranjegekte als ik niets heb met voetbal?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tjonge, wat een scheldwoord, nep hipsterMaargoed, ik volg voetbal sowieso al, dus ja, dan is EK logische consequentie dat ik dat ook kijk.
Mensen die zich niet overgeven aan de oranjegekte![]()
Omdat de oranjegekte vrijwel niets met voetbal te maken heeft, maar met spanning ende sensatie, broederschap en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Waarom moet ik me overgeven aan de oranjegekte als ik niets heb met voetbal?![]()
Jij bent nooit naar een voetbalwedstrijd geweest he naatjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat de oranjegekte vrijwel niets met voetbal te maken heeft, maar met spanning ende sensatie, broederschap en dat soort dingen.
En hij heeft ook nog nooit coke gesnoven, wat moet er van het jong wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij bent nooit naar een voetbalwedstrijd geweest he naatje![]()
![]()
Nee, maar ik zie viro er ook niet voor aan om naar een voetbalwedstrijd te gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij bent nooit naar een voetbalwedstrijd geweest he naatjeIk heb het nu over de oranjegekte, niet over voetbal kijken in een stadion, maar dat doen in een kroeg met een paar vrienden.
![]()
Ik heb het over jou en jouw opmerking over broederschap, want die is ver te zoeken hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie viro er ook niet voor aan om naar een voetbalwedstrijd te gaanIk heb het nu over de oranjegekte, niet over voetbal kijken in een stadion, maar dat doen in een kroeg met een paar vrienden.
Ga jij met Nederlanders op de vuist tijdens een wedstrijd Nederland - Denemarken ja?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het over jou en jouw opmerking over broederschap, want die is ver te zoeken hoor![]()
Ik heb sowieso niks met het Nederlands elftalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga jij met Nederlanders op de vuist tijdens een wedstrijd Nederland - Denemarken ja?
Maar voor,tijdens en na de wk finale heb ik genoeg gevechten gezien op het museumpleinOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja, oké, het zou moeten verbroederen in ieder geval, maar je hebt natuurlijk altijd die hooligans en mensen die veel te veel zuipenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niks met het Nederlands elftal
Maar voor,tijdens en na de wk finale heb ik genoeg gevechten gezien op het museumplein![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat de oranjegekte vrijwel niets met voetbal te maken heeft, maar met spanning ende sensatie, broederschap en dat soort dingen.Weet je wel wat je post? Blijkbaar niet anders had je dit niet gepost.
Oranjegekte zou dan ook van toepassing zijn omdat er een testrijder in F1 is, van Nederlandse afkomst.
Er wordt alleen maar over Oranjegekte gesproken als het Nederlandse elftal meedoet aan EK & WK. Voor de rest hoor je niemand erover praten.![]()
Mooie was dat het nog niet eens hooligans waren maar gewoon dronken lompe boeren uit heel het landquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, oké, het zou moeten verbroederen in ieder geval, maar je hebt natuurlijk altijd die hooligans en mensen die veel te veel zuipenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hoeveel aandacht wordt er tijdens studio sport nou geschonken aan F1, natuurlijk heeft het wel iets te maken met de sport, omdat voetbal mainstream is, net als schaatsen. Doordat die beiden mainstream zijn in Nederland, kan je mensen die an sich niets met de sport hebben toch bereid krijgen te kijken...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]Weet je wel wat je post? Blijkbaar niet anders had je dit niet gepost.
Oranjegekte zou dan ook van toepassing zijn omdat er een testrijder in F1 is, van Nederlandse afkomst.
Er wordt alleen maar over Oranjegekte gesproken als het Nederlandse elftal meedoet aan EK & WK. Voor de rest hoor je niemand erover praten.![]()
niet echt, de laatste keer was die leipe illegale goa in eindhoven op 19mei.. daar?quote:Lambo of Rekt![]()
Geen en gelukkig maar want elk debiel met een rijbewijs zou ff roepen dat ze het beter kunnen dan de coureurs zelfquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoeveel aandacht wordt er tijdens studio sport nou geschonken aan F1, natuurlijk heeft het wel iets te maken met de sport, omdat voetbal mainstream is, net als schaatsen. Doordat die beiden mainstream zijn in Nederland, kan je mensen die an sich niets met de sport hebben toch bereid krijgen te kijken...Waarom zouden mensen, zoals ik, kijken naar studio sport als ze niets hebben met tennis, voetbal, schaatsen en andere mainstream sporten (zoals jij dat wilt noemen)?
![]()
Deze muziek![]()
Krijg meteen zin om naar een feest te gaanOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nope, helaas druk met andere dingen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
niet echt, de laatste keer was die leipe illegale goa in eindhoven op 19mei.. daar?![]()
![]()
Drokz en neo geloof ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Deze muziek![]()
Krijg meteen zin om naar een feest te gaan![]()
Neophytequote:
En andersquote:
Doe chosen few met name of the djquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zal zometeen nog wat van drokz draaien
of my djOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Doe maar, spuug ik op zequote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
stuur ik ff rotterdam terror corps op je af!!!111111
Voor de oranjegekte draait het niet om de sport, het is toevallig voetbal, omdat dat in Nederland mainstream is en het is toevallig schaatsen (maar dat is toch minder dan het voetbal), omdat dat in Nederland mainstream is. De oranjegekte draait vooral om vrienden die bij elkaar komen en vervolgens naar het voetbal kijken, elkaar omhelzen bij een overwinning, elkaar troosten bij een verlies en vervolgens op het werk komen om daar hun collega's te feliciteren met de overwinning of te troosten met het verlies. Dáár draait het om. Dat zou net zo goed F1 kunnen zijn, als dat in Nederland dé sport was, dan zou ik ook naar F1 kijken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:34 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Geen en gelukkig maar want elk debiel met een rijbewijs zou ff roepen dat ze het beter kunnen dan de coureurs zelfWaarom zouden mensen, zoals ik, kijken naar studio sport als ze niets hebben met tennis, voetbal, schaatsen en andere mainstream sporten (zoals jij dat wilt noemen)?
![]()
Wie?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
dat zei je maatje ook, in 97!!!!!11@211111
topquote:
Kun je die kwaliteit niet aan meid?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:41 schreef wietparkiet het volgende:
die lappen tekst worden steeds langer zeg![]()
![]()
haha bitch fightOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat is te vroeg voor een zaterdagmorgen...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga slapen, moet morgenochtend om 06:00 op![]()
Moet werken helaasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is te vroeg voor een zaterdagmorgen...![]()
![]()
Avond allen
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
Damn vroeg...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga slapen, moet morgenochtend om 06:00 op
Trusten
M.a.w. Iedere keer dat ik ga chillen met vrienden is het Oranjegekte?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor de oranjegekte draait het niet om de sport, het is toevallig voetbal, omdat dat in Nederland mainstream is en het is toevallig schaatsen (maar dat is toch minder dan het voetbal), omdat dat in Nederland mainstream is. De oranjegekte draait vooral om vrienden die bij elkaar komen en vervolgens naar het voetbal kijken, elkaar omhelzen bij een overwinning, elkaar troosten bij een verlies en vervolgens op het werk komen om daar hun collega's te feliciteren met de overwinning of te troosten met het verlies. Dáár draait het om. Dat zou net zo goed F1 kunnen zijn, als dat in Nederland dé sport was, dan zou ik ook naar F1 kijken.Maak dat de kat wijs.
Oranjegekte heeft wel degelijk te maken met sporten zoals voetbal en andere mainstream sporten in NL.
FYI: oranjegekte is niet van toepassing op F1 omdat er meerdere teams aan 1 GP meedoen.![]()
Zoeperdquote:
quote:Goed bezig.
Snelle zakenquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:54 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Als je dat morgenvroeg ook nog even tegen me zegt.![]()
Hoe laat moet je dr uit ?Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
quote:![]()
WB
Morgen geen enkele verplichting, ja helpen schilderen, maar heb niet de indruk dat m'n pa er voor twaalven uit isquote:![]()
![]()
Die is ook lekker een eind in de olie ?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:56 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Morgen geen enkele verplichting, ja helpen schilderen, maar heb niet de indruk dat m'n pa er voor twaalven uit isAnnihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Dat zeg ik toch ook, maar denk je dat er ook daadwerkelijk inhoudelijk wordt gekeken naar dat voetbal? (vermoeiende discussie is vermoeiend) Jij kijkt waarschijnlijk naar F1 en weet de technieken bij F1, maar de mensen die voetbal gaan kijken door EK, die weten niets af van voetbal, behalve dat er aan de ene kant een doel staat en aan de andere kant, en dat de ene van ons is, de ander van het andere land en dat wij moeten scoren in het andere doel... Kortom: voetbal kan je makkelijk samen kijken en dat gebeurt dus ook en dat levert een soort nationaal gevoel van spanning op als de wedstrijd bezig is en een nationaal gevoel van trots als Nederland gewonnen heeft. Dat verbroederd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:49 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
M.a.w. Iedere keer dat ik ga chillen met vrienden is het Oranjegekte?Maak dat de kat wijs.
Oranjegekte heeft wel degelijk te maken met sporten zoals voetbal en andere mainstream sporten in NL.![]()
Heeft reeds bed gevondenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Die is ook lekker een eind in de olie ?![]()
![]()
Klopt, het wordt overdreven uitvergroot en ingewikkeld gemaakt terwijl het spel gespeeld wordt door simpele zielen met het IQ van een stoeptegelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, maar denk je dat er ook daadwerkelijk inhoudelijk wordt gekeken naar dat voetbal? (vermoeiende discussie is vermoeiend) Jij kijkt waarschijnlijk naar F1 en weet de technieken bij F1, maar de mensen die voetbal gaan kijken door EK, die weten niets af van voetbal, behalve dat er aan de ene kant een doel staat en aan de andere kant, en dat de ene van ons is, de ander van het andere land en dat wij moeten scoren in het andere doel... Kortom: voetbal kan je makkelijk samen kijken en dat gebeurt dus ook en dat levert een soort nationaal gevoel van spanning op als de wedstrijd bezig is en een nationaal gevoel van trots als Nederland gewonnen heeft. Dat verbroederd.![]()
![]()
quote:![]()
Kun je wel lekker op slapen, wodka that is
Slaap lekker en shop ze morgenquote:![]()
Het lijkt wel of jij mijn post niet eens leest. Jij post elkens wat Oranjegekte inhoud volgens jou, maar je geeft geen antwoord waarom ik zou moeten overgeven aan Oranjegekte als ik niets heb met voetbal en andere mainstream sporten van NL.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, maar denk je dat er ook daadwerkelijk inhoudelijk wordt gekeken naar dat voetbal? (vermoeiende discussie is vermoeiend) Jij kijkt waarschijnlijk naar F1 en weet de technieken bij F1, maar de mensen die voetbal gaan kijken door EK, die weten niets af van voetbal, behalve dat er aan de ene kant een doel staat en aan de andere kant, en dat de ene van ons is, de ander van het andere land en dat wij moeten scoren in het andere doel... Kortom: voetbal kan je makkelijk samen kijken en dat gebeurt dus ook en dat levert een soort nationaal gevoel van spanning op als de wedstrijd bezig is en een nationaal gevoel van trots als Nederland gewonnen heeft. Dat verbroederd.![]()
Omdat het verbroederd, dat zeg ik toch.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het lijkt wel of jij mijn post niet eens leest. Jij post elkens wat Oranjegekte inhoud volgens jou, maar je geeft geen antwoord waarom ik zou moeten overgeven aan Oranjegekte als ik niets heb met voetbal en andere mainstream sporten van NL.![]()
Nu al naar huis gaanquote:
Nu nog ?quote:
Ik heb in het 1e deel gepostquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:04 schreef wietparkiet het volgende:
Ben ik paranoia en jaloers of is hier iets helemaal mis....deel 4
Steven topic
Dus ik moet gaan verbroederen met voetbal supports ookal geef ik geen flikker om voetbal & kijk ik geen voetbal. Slaat kant noch wal.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat het verbroederd, dat zeg ik toch.![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:07 schreef jaren80 het volgende:
Nou er is wel een reden, wodka in Duitsland kost gewoon weinig![]()
Meeste drank is daar vrij goedkoop
Lees dan mijn posts eens goed door.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dus ik moet gaan verbroederen met voetbal supports ookal geef ik geen flikker om voetbal & kijk ik geen voetbal. Slaat kant noch wal.Ik leg 15 keer uit wat oranjegekte is: mensen die geen voetbal kijken normaliter. Nu ga jij zeggen dat ik beweer dat jij je moet gaan verbroederen met voetbal supports... Die mensen zijn heul geen voetbal supports, maar gewoon mensen die hun vaderland liefhebben en dat uiten door Nederland aan te moedigen bij dit EK.
![]()
Ik post net:quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lees dan mijn posts eens goed door.Ik leg 15 keer uit wat oranjegekte is: mensen die geen voetbal kijken normaliter. Nu ga jij zeggen dat ik beweer dat jij je moet gaan verbroederen met voetbal supports... Die mensen zijn heul geen voetbal supports, maar gewoon mensen die hun vaderland liefhebben en dat uiten door Nederland aan te moedigen bij dit EK.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dus ik moet gaan verbroederen met voetbal supports ookal geef ik geen flikker om voetbal & kijk ik geen voetbal. Slaat kant noch wal.![]()
Laatste trein gaat zo alquote:en ze willen niet doorhalen. Ik ook niet eigenlijk
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:14 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ben eruit en ga maar eens naar bedje toeTrusten en dank je voor het draaien
Ik kom zo op de fiets naar je toe okequote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Laatste trein gaat zo alen ze willen niet doorhalen. Ik ook niet eigenlijk
Niet eens met je x5quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kom zo op de fiets naar je toe oke![]()
Nu de sigaretten prijzen nogquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Meeste drank is daar vrij goedkoop![]()
![]()
Het is stoerder als ik ga fietsen en dat blijkt maar hoe graag ik bij haar wil zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik mag niet meer rijdenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kom zo op de fiets naar je toe okedus kan je niet halen als je verdwaald.
Kom eens hier heen fietsen dan om te bewijzenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is stoerder als ik ga fietsen en dat blijkt maar hoe graag ik bij haar wil zijn![]()
Alsof ik dat nodig heb, ik verdwaal niet johquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik mag niet meer rijdendus kan je niet halen als je verdwaald.
Ja maar ik haat jouquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:18 schreef Intronic het volgende:
[..]
Kom eens hier heen fietsen dan om te bewijzenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ok, zie je zo.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof ik dat nodig heb, ik verdwaal niet johOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
We trekken hem er wel doorheenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:19 schreef jaren80 het volgende:
Die steven heeft het wel met zichzelf getroffen zeg![]()
Dat zou helemaal ideaal zijnquote:
Woon toch dicht bij de grens
Topquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Heb liever dat jij van mij afblijftquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Klinkt meer als een gunst voor jou hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb liever dat jij van mij afblijft![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb liever dat jij van mij afblijft
Jij kent intronic niet zoals ik hem kenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:21 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Klinkt meer als een gunst voor jou hoorOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
Net terug uit de stad, was helemaal leeg
Het is'n vrouw?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij kent intronic niet zoals ik hem ken![]()
hij is wel een bitch af en toe jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Zo gaat dat in 2012quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hij is wel een bitch af en toe ja![]()
Ik ga hier weg, jullie laten mij hardop lachen in de trein en daar hou ik niet van.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
xoxoxoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga hier weg, jullie laten mij hardop lachen in de trein en daar hou ik niet van.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga hier weg, jullie laten mij hardop lachen in de trein en daar hou ik niet van.
Doeiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga hier weg, jullie laten mij hardop lachen in de trein en daar hou ik niet van.![]()
Grapje, ik ben er nog. Batterij is wel bijna leeg. Fml
Je bent toch bijna thuis?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Grapje, ik ben er nog. Batterij is wel bijna leeg. Fml
Want dan stap ik op mijn fietsOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Steven doet dat met genoegen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Grapje, ik ben er nog. Batterij is wel bijna leeg. Fml![]()
Laat maar zitten, je snapt je eigen posts niet eens laat staan mijn posts.quote:
Ik zal het duidelijk posten voor je: ik zal en ga geen voetbal kijken & ook niet toegeven aan oranjegekte omdat ik helemaal niets heb met voetbal & oranjegekte.
Volgens jou posts moet ik wel toegeven aan oranjegekte omdat het verbroedering is door een sport ookal geef je er geen flikker om. Dat is hetzelfde als tegen een nazi te zeggen dat ie vrienden moet worden met negers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |