Voor de oranjegekte draait het niet om de sport, het is toevallig voetbal, omdat dat in Nederland mainstream is en het is toevallig schaatsen (maar dat is toch minder dan het voetbal), omdat dat in Nederland mainstream is. De oranjegekte draait vooral om vrienden die bij elkaar komen en vervolgens naar het voetbal kijken, elkaar omhelzen bij een overwinning, elkaar troosten bij een verlies en vervolgens op het werk komen om daar hun collega's te feliciteren met de overwinning of te troosten met het verlies. Dáár draait het om. Dat zou net zo goed F1 kunnen zijn, als dat in Nederland dé sport was, dan zou ik ook naar F1 kijken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:34 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Geen en gelukkig maar want elk debiel met een rijbewijs zou ff roepen dat ze het beter kunnen dan de coureurs zelfWaarom zouden mensen, zoals ik, kijken naar studio sport als ze niets hebben met tennis, voetbal, schaatsen en andere mainstream sporten (zoals jij dat wilt noemen)?
Wie?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
dat zei je maatje ook, in 97!!!!!11@211111
topquote:
Kun je die kwaliteit niet aan meid?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:41 schreef wietparkiet het volgende:
die lappen tekst worden steeds langer zeg
Dat is te vroeg voor een zaterdagmorgen...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga slapen, moet morgenochtend om 06:00 op
Moet werken helaasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is te vroeg voor een zaterdagmorgen...
Damn vroeg...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga slapen, moet morgenochtend om 06:00 op
M.a.w. Iedere keer dat ik ga chillen met vrienden is het Oranjegekte?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor de oranjegekte draait het niet om de sport, het is toevallig voetbal, omdat dat in Nederland mainstream is en het is toevallig schaatsen (maar dat is toch minder dan het voetbal), omdat dat in Nederland mainstream is. De oranjegekte draait vooral om vrienden die bij elkaar komen en vervolgens naar het voetbal kijken, elkaar omhelzen bij een overwinning, elkaar troosten bij een verlies en vervolgens op het werk komen om daar hun collega's te feliciteren met de overwinning of te troosten met het verlies. Dáár draait het om. Dat zou net zo goed F1 kunnen zijn, als dat in Nederland dé sport was, dan zou ik ook naar F1 kijken.
Zoeperdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |