haha je mag er niet inquote:
Jij zou van alle mensen hier, moeten kotsen omdat bijna iedereen voetbal kijkt, nep hipsterquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]![]()
Zelfs de meest voetbalhatende vrouwen kijken naar Nederland - Denemarken.
Tjonge, wat een scheldwoord, nep hipsterquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:09 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Jij zou van alle mensen hier, moeten kotsen omdat bijna iedereen voetbal kijkt, nep hipster
Als ik voetbal niets aan vind, ga ik het niet kijken omdat NL speelt of vrienden & familie kijken.
Mensen die door het EK voetbal gaan kijken terwijl ze normaal voetbal niet volgen
Waarom moet ik me overgeven aan de oranjegekte als ik niets heb met voetbal?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tjonge, wat een scheldwoord, nep hipsterMaargoed, ik volg voetbal sowieso al, dus ja, dan is EK logische consequentie dat ik dat ook kijk.
Mensen die zich niet overgeven aan de oranjegekte
Omdat de oranjegekte vrijwel niets met voetbal te maken heeft, maar met spanning ende sensatie, broederschap en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Waarom moet ik me overgeven aan de oranjegekte als ik niets heb met voetbal?
Jij bent nooit naar een voetbalwedstrijd geweest he naatjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat de oranjegekte vrijwel niets met voetbal te maken heeft, maar met spanning ende sensatie, broederschap en dat soort dingen.
En hij heeft ook nog nooit coke gesnoven, wat moet er van het jong wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij bent nooit naar een voetbalwedstrijd geweest he naatje
Nee, maar ik zie viro er ook niet voor aan om naar een voetbalwedstrijd te gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij bent nooit naar een voetbalwedstrijd geweest he naatje
Ik heb het over jou en jouw opmerking over broederschap, want die is ver te zoeken hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie viro er ook niet voor aan om naar een voetbalwedstrijd te gaanIk heb het nu over de oranjegekte, niet over voetbal kijken in een stadion, maar dat doen in een kroeg met een paar vrienden.
Ga jij met Nederlanders op de vuist tijdens een wedstrijd Nederland - Denemarken ja?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het over jou en jouw opmerking over broederschap, want die is ver te zoeken hoor
Ik heb sowieso niks met het Nederlands elftalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga jij met Nederlanders op de vuist tijdens een wedstrijd Nederland - Denemarken ja?
Ja, oké, het zou moeten verbroederen in ieder geval, maar je hebt natuurlijk altijd die hooligans en mensen die veel te veel zuipenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niks met het Nederlands elftal
Maar voor,tijdens en na de wk finale heb ik genoeg gevechten gezien op het museumplein
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat de oranjegekte vrijwel niets met voetbal te maken heeft, maar met spanning ende sensatie, broederschap en dat soort dingen.
Mooie was dat het nog niet eens hooligans waren maar gewoon dronken lompe boeren uit heel het landquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, oké, het zou moeten verbroederen in ieder geval, maar je hebt natuurlijk altijd die hooligans en mensen die veel te veel zuipen
Hoeveel aandacht wordt er tijdens studio sport nou geschonken aan F1, natuurlijk heeft het wel iets te maken met de sport, omdat voetbal mainstream is, net als schaatsen. Doordat die beiden mainstream zijn in Nederland, kan je mensen die an sich niets met de sport hebben toch bereid krijgen te kijken...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]Weet je wel wat je post? Blijkbaar niet anders had je dit niet gepost.
Oranjegekte zou dan ook van toepassing zijn omdat er een testrijder in F1 is, van Nederlandse afkomst.
Er wordt alleen maar over Oranjegekte gesproken als het Nederlandse elftal meedoet aan EK & WK. Voor de rest hoor je niemand erover praten.
niet echt, de laatste keer was die leipe illegale goa in eindhoven op 19mei.. daar?quote:
Geen en gelukkig maar want elk debiel met een rijbewijs zou ff roepen dat ze het beter kunnen dan de coureurs zelfquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoeveel aandacht wordt er tijdens studio sport nou geschonken aan F1, natuurlijk heeft het wel iets te maken met de sport, omdat voetbal mainstream is, net als schaatsen. Doordat die beiden mainstream zijn in Nederland, kan je mensen die an sich niets met de sport hebben toch bereid krijgen te kijken...
Nope, helaas druk met andere dingen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
niet echt, de laatste keer was die leipe illegale goa in eindhoven op 19mei.. daar?
Drokz en neo geloof ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Deze muziek![]()
Krijg meteen zin om naar een feest te gaan
Neophytequote:
En andersquote:
Doe chosen few met name of the djquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zal zometeen nog wat van drokz draaien
Doe maar, spuug ik op zequote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
stuur ik ff rotterdam terror corps op je af!!!111111
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |