Voor de oranjegekte draait het niet om de sport, het is toevallig voetbal, omdat dat in Nederland mainstream is en het is toevallig schaatsen (maar dat is toch minder dan het voetbal), omdat dat in Nederland mainstream is. De oranjegekte draait vooral om vrienden die bij elkaar komen en vervolgens naar het voetbal kijken, elkaar omhelzen bij een overwinning, elkaar troosten bij een verlies en vervolgens op het werk komen om daar hun collega's te feliciteren met de overwinning of te troosten met het verlies. Dáár draait het om. Dat zou net zo goed F1 kunnen zijn, als dat in Nederland dé sport was, dan zou ik ook naar F1 kijken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:34 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Geen en gelukkig maar want elk debiel met een rijbewijs zou ff roepen dat ze het beter kunnen dan de coureurs zelfWaarom zouden mensen, zoals ik, kijken naar studio sport als ze niets hebben met tennis, voetbal, schaatsen en andere mainstream sporten (zoals jij dat wilt noemen)?
Wie?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
dat zei je maatje ook, in 97!!!!!11@211111
topquote:
Kun je die kwaliteit niet aan meid?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:41 schreef wietparkiet het volgende:
die lappen tekst worden steeds langer zeg
Dat is te vroeg voor een zaterdagmorgen...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga slapen, moet morgenochtend om 06:00 op
Moet werken helaasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is te vroeg voor een zaterdagmorgen...
Damn vroeg...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga slapen, moet morgenochtend om 06:00 op
M.a.w. Iedere keer dat ik ga chillen met vrienden is het Oranjegekte?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor de oranjegekte draait het niet om de sport, het is toevallig voetbal, omdat dat in Nederland mainstream is en het is toevallig schaatsen (maar dat is toch minder dan het voetbal), omdat dat in Nederland mainstream is. De oranjegekte draait vooral om vrienden die bij elkaar komen en vervolgens naar het voetbal kijken, elkaar omhelzen bij een overwinning, elkaar troosten bij een verlies en vervolgens op het werk komen om daar hun collega's te feliciteren met de overwinning of te troosten met het verlies. Dáár draait het om. Dat zou net zo goed F1 kunnen zijn, als dat in Nederland dé sport was, dan zou ik ook naar F1 kijken.
Zoeperdquote:
quote:
Snelle zakenquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:54 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Als je dat morgenvroeg ook nog even tegen me zegt.
quote:
Morgen geen enkele verplichting, ja helpen schilderen, maar heb niet de indruk dat m'n pa er voor twaalven uit isquote:
Die is ook lekker een eind in de olie ?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:56 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Morgen geen enkele verplichting, ja helpen schilderen, maar heb niet de indruk dat m'n pa er voor twaalven uit is
Dat zeg ik toch ook, maar denk je dat er ook daadwerkelijk inhoudelijk wordt gekeken naar dat voetbal? (vermoeiende discussie is vermoeiend) Jij kijkt waarschijnlijk naar F1 en weet de technieken bij F1, maar de mensen die voetbal gaan kijken door EK, die weten niets af van voetbal, behalve dat er aan de ene kant een doel staat en aan de andere kant, en dat de ene van ons is, de ander van het andere land en dat wij moeten scoren in het andere doel... Kortom: voetbal kan je makkelijk samen kijken en dat gebeurt dus ook en dat levert een soort nationaal gevoel van spanning op als de wedstrijd bezig is en een nationaal gevoel van trots als Nederland gewonnen heeft. Dat verbroederd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:49 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
M.a.w. Iedere keer dat ik ga chillen met vrienden is het Oranjegekte?Maak dat de kat wijs.
Oranjegekte heeft wel degelijk te maken met sporten zoals voetbal en andere mainstream sporten in NL.
Heeft reeds bed gevondenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Die is ook lekker een eind in de olie ?
Klopt, het wordt overdreven uitvergroot en ingewikkeld gemaakt terwijl het spel gespeeld wordt door simpele zielen met het IQ van een stoeptegelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, maar denk je dat er ook daadwerkelijk inhoudelijk wordt gekeken naar dat voetbal? (vermoeiende discussie is vermoeiend) Jij kijkt waarschijnlijk naar F1 en weet de technieken bij F1, maar de mensen die voetbal gaan kijken door EK, die weten niets af van voetbal, behalve dat er aan de ene kant een doel staat en aan de andere kant, en dat de ene van ons is, de ander van het andere land en dat wij moeten scoren in het andere doel... Kortom: voetbal kan je makkelijk samen kijken en dat gebeurt dus ook en dat levert een soort nationaal gevoel van spanning op als de wedstrijd bezig is en een nationaal gevoel van trots als Nederland gewonnen heeft. Dat verbroederd.
quote:
Slaap lekker en shop ze morgenquote:
Het lijkt wel of jij mijn post niet eens leest. Jij post elkens wat Oranjegekte inhoud volgens jou, maar je geeft geen antwoord waarom ik zou moeten overgeven aan Oranjegekte als ik niets heb met voetbal en andere mainstream sporten van NL.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, maar denk je dat er ook daadwerkelijk inhoudelijk wordt gekeken naar dat voetbal? (vermoeiende discussie is vermoeiend) Jij kijkt waarschijnlijk naar F1 en weet de technieken bij F1, maar de mensen die voetbal gaan kijken door EK, die weten niets af van voetbal, behalve dat er aan de ene kant een doel staat en aan de andere kant, en dat de ene van ons is, de ander van het andere land en dat wij moeten scoren in het andere doel... Kortom: voetbal kan je makkelijk samen kijken en dat gebeurt dus ook en dat levert een soort nationaal gevoel van spanning op als de wedstrijd bezig is en een nationaal gevoel van trots als Nederland gewonnen heeft. Dat verbroederd.
Omdat het verbroederd, dat zeg ik toch.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het lijkt wel of jij mijn post niet eens leest. Jij post elkens wat Oranjegekte inhoud volgens jou, maar je geeft geen antwoord waarom ik zou moeten overgeven aan Oranjegekte als ik niets heb met voetbal en andere mainstream sporten van NL.
Nu al naar huis gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |