Ik heb in het 1e deel gepostquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:04 schreef wietparkiet het volgende:
Ben ik paranoia en jaloers of is hier iets helemaal mis....deel 4
Steven topic
Dus ik moet gaan verbroederen met voetbal supports ookal geef ik geen flikker om voetbal & kijk ik geen voetbal. Slaat kant noch wal.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat het verbroederd, dat zeg ik toch.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:07 schreef jaren80 het volgende:
Nou er is wel een reden, wodka in Duitsland kost gewoon weinig
Lees dan mijn posts eens goed door.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dus ik moet gaan verbroederen met voetbal supports ookal geef ik geen flikker om voetbal & kijk ik geen voetbal. Slaat kant noch wal.
Ik post net:quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lees dan mijn posts eens goed door.Ik leg 15 keer uit wat oranjegekte is: mensen die geen voetbal kijken normaliter. Nu ga jij zeggen dat ik beweer dat jij je moet gaan verbroederen met voetbal supports... Die mensen zijn heul geen voetbal supports, maar gewoon mensen die hun vaderland liefhebben en dat uiten door Nederland aan te moedigen bij dit EK.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dus ik moet gaan verbroederen met voetbal supports ookal geef ik geen flikker om voetbal & kijk ik geen voetbal. Slaat kant noch wal.
Laatste trein gaat zo alquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:14 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ben eruit en ga maar eens naar bedje toe
Ik kom zo op de fiets naar je toe okequote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Laatste trein gaat zo alen ze willen niet doorhalen. Ik ook niet eigenlijk
Niet eens met je x5quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kom zo op de fiets naar je toe oke
Nu de sigaretten prijzen nogquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Meeste drank is daar vrij goedkoop
Het is stoerder als ik ga fietsen en dat blijkt maar hoe graag ik bij haar wil zijnquote:
Ik mag niet meer rijdenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kom zo op de fiets naar je toe oke
Kom eens hier heen fietsen dan om te bewijzenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is stoerder als ik ga fietsen en dat blijkt maar hoe graag ik bij haar wil zijn
Alsof ik dat nodig heb, ik verdwaal niet johquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik mag niet meer rijdendus kan je niet halen als je verdwaald.
Ja maar ik haat jouquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:18 schreef Intronic het volgende:
[..]
Kom eens hier heen fietsen dan om te bewijzen
Ok, zie je zo.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof ik dat nodig heb, ik verdwaal niet joh
We trekken hem er wel doorheenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:19 schreef jaren80 het volgende:
Die steven heeft het wel met zichzelf getroffen zeg
Dat zou helemaal ideaal zijnquote:
Topquote:
Heb liever dat jij van mij afblijftquote:
Klinkt meer als een gunst voor jou hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb liever dat jij van mij afblijft
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb liever dat jij van mij afblijft
Jij kent intronic niet zoals ik hem kenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:21 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Klinkt meer als een gunst voor jou hoor
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
Net terug uit de stad, was helemaal leeg
Het is'n vrouw?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij kent intronic niet zoals ik hem ken
hij is wel een bitch af en toe jaquote:
Zo gaat dat in 2012quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hij is wel een bitch af en toe ja
xoxoxoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga hier weg, jullie laten mij hardop lachen in de trein en daar hou ik niet van.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga hier weg, jullie laten mij hardop lachen in de trein en daar hou ik niet van.
Doeiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Je bent toch bijna thuis?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Grapje, ik ben er nog. Batterij is wel bijna leeg. Fml
Steven doet dat met genoegen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Grapje, ik ben er nog. Batterij is wel bijna leeg. Fml
Laat maar zitten, je snapt je eigen posts niet eens laat staan mijn posts.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |