Ik vind het alleen lekker met rode wodkaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:19 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm heb wel wodka staan............ en redbull.............. *ping*
En geen droge witte wijn...... krachtige rode dan?? Bavaria ook al niet.... Heb verder alleen maar sterk belgisch bier of een kast vol sterke drankenquote:
Gratis drank?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die wijn die ik drink vind je dan ook lekker
[..]
Sowieso drink ik tijdens het uitgaan altijd bier.
Behalve 2 weken geleden in AmsterdamToen kregen we gratis drank
Dus rode vodka redbull
Waarom is dat leeftijdsgebonden?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:18 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Och, wodka redbull is ook goed te doen, hoewel dat wel leeftijdsgebonden is.
Palm aanwezig?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En geen droge witte wijn...... krachtige rode dan?? Bavaria ook al niet.... Heb verder alleen maar sterk belgisch bier of een kast vol sterke dranken
Take your pick
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het alleen lekker met rode wodka
<30quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom is dat leeftijdsgebonden?
Welke leeftijd?
Vertel!
Mwoah, het wordt vooral gebruikt door jongeren onder 20 is mijn indruk, kan't mis hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom is dat leeftijdsgebonden?
Welke leeftijd?
Vertel!
Nee helemaal nietquote:
Jaquote:
jaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
C_A Houdt van zoet, Raketjes, raketjes raketjes![]()
![]()
Nee want ik vind palm niet lekker en niet speciaal genoegquote:
Ik drink het ook wel, alleen als ik veel geld hebquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:21 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Mwoah, het wordt vooral gebruikt door jongeren onder 20 is mijn indruk, kan't mis hebben.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa
Alleen geen raketjes meer voor mij
Ach is maar beter ook, die combinatie maakt mij altijd ape blauwquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee helemaal nietIn mijn tienerjaren dronk ik het echt heel vaak
Maar uiteindelijk toch naar bier over gestapt en nu drink ik het gewoon zelden meer.
Hoor ik wel vakerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Ach is maar beter ook, die combinatie maakt mij altijd ape blauw![]()
Trouwens, je hebt wel een bijzonder beroep voor jouw geaardheid
Oe, sounds good.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik ging 2 weken stappen met een bekende barman uit Amsterdam. En die kreeg in elk feestcafe gratis drankjesVoor zichzelf en voor ons
Omdat ik daarvan geleerd hebquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Ohja, ik ging slapen..
We sliepen in een Hostel bij het Vondelparkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:25 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Oe, sounds good.
Hoe ben je thuisgekomen?![]()
ik ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nog wel winnaar Rusland
Klinkt gezellig, met een FOK!ker?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We sliepen in een Hostel bij het Vondelpark
ja da week toch nie! ga nu downloaden okay xoxoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat lul je![]()
Dat zijn de leukste va Gossip Girl
XOXO![]()
Goedzo! Braaf!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:32 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja da week toch nie! ga nu downloaden okay xoxo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |