Nee, foto's gemist..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb altijd Baileys in huis
Ik heb vandaag taart gemaakt! Heb je de foto gezien? Maar die heeft Baileys botercreme vulling
Euh nee, wel Zoet Wit iig..quote:
Ik app hem wel evenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, foto's gemist..
[..]
Euh nee, wel Zoet Wit iig..
Ja, ik kan ook niet zo goed tegen rode wijn, daarentegen vind ik prosecco gewoon te lekker. En dat als man zijndequote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik drink alleen zoete witte wijn, de rest lust ik niet
Estrella van de Gall&GallZo lekker
Prosecco is ook lekkerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:14 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook niet zo goed tegen rode wijn, daarentegen vind ik prosecco gewoon te lekker. En dat als man zijnde
Ja, alleen als ik in mijn uppie thuis zit hoor, in kroegen dan ga ik uiteraard niet wijn bestellen if you know what i meanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Prosecco is ook lekker
Mannen die wijn drinken
Ow maar dan bestel ik ook bier!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:15 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Ja, alleen als ik in mijn uppie thuis zit hoor, in kroegen dan ga ik uiteraard niet wijn bestellen if you know what i mean
Ik wandel even naar jou toequote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
Wijnkoelkast hebben en dus altijd velen wijn op voorraad
Prosecco is het enige dat ik redelijk weg krijgquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Prosecco is ook lekker
Mannen die wijn drinken
Och, gewoon de kaart erbij pakken en kijken als er wat op staat dat wel te pruimen is, maar de normale wijn is vaak niet lekker nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow maar dan bestel ik ook bier!
Wijn in de kroeg is niet te zuipen
quote:
Och, wodka redbull is ook goed te doen, hoewel dat wel leeftijdsgebonden is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
Wijn alleen in restaurants danAnders bier
Die wijn die ik drink vind je dan ook lekkerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Prosecco is het enige dat ik redelijk weg krijg
Sowieso drink ik tijdens het uitgaan altijd bier.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:17 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Och, gewoon de kaart erbij pakken en kijken als er wat op staat dat wel te pruimen is, maar de normale wijn is vaak niet lekker nee.
Echt al jaaaaaaren geleden dat ik dat nog gedronken hebquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:18 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Och, wodka redbull is ook goed te doen, hoewel dat wel leeftijdsgebonden is.
champagne hou ik niet zo vanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]IK HEB ALLEEN GEEN ZOET
![]()
Daarentegen heb ik wel nog 6 flessen champagne staan
Dat ging een beetje mis?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Echt al jaaaaaaren geleden dat ik dat nog gedronken heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |