SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Het valt me mee dat je niet naar Guusje bent vanavondquote:
ik stond vanavond in de file naar het stadion...vond ik wel genoegquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:08 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ik twijfelde heeeeel erg om dit jaar te gaan
Hallo!quote:
Wat ging jij doen dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik stond vanavond in de file naar het stadion...vond ik wel genoeg
naar huis, dan moet ik ook over de Kennedylaan omdat zo'n beetje alle wegen binnendoor afgesloten zijn wegens werkzaamhedenquote:
Oh lekker irritant!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
naar huis, dan moet ik ook over de Kennedylaan omdat zo'n beetje alle wegen binnendoor afgesloten zijn wegens werkzaamheden
Was het gezellig?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:13 schreef El_Thijs het volgende:
Ben weer terug van de verjaardag!
Nu even wat drinken en snacken pakken
meestal drink en snack je toch juist óp een verjaardag?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:13 schreef El_Thijs het volgende:
Ben weer terug van de verjaardag!
Nu even wat drinken en snacken pakken
Best wel, maar was doodop van een drukke dag werkenquote:
Harry Vermeegenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
EK. Vroeg me al af waarom Harry Vermeegen weer teken van leven gaf afgelopen week...
gatverdamme...het was toch niet zo'n slome kringverjaardag?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Best wel, maar was doodop van een drukke dag werkenWel gepraat met mensen maar kende er verder niemand, allemaal vrienden van mijn zwager
@ArTiC: Heb ik ook gedaan, maar ze houden van alternatieve hapjes en die vind ik dan niet zo lekker
Ik ben lui vanavond, dus copy/paste even een eerdere fanpost van mezelf:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Harry Vermeegen
die regenjas dichtknopen en op de trein naar Siberië zetten
mooi...ik ben er stil vanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben lui vanavond, dus copy/paste even een eerdere fanpost van mezelf:
Het nadeel van een EK is natuurlijk dat de minst leuke man van Nederland ook weer is opgegraven om je trommelvliezen te teisteren. Want iedere seconde dat Harry Vermeegen weer eens iets volslagen onbegrijpelijks loopt te schreeuwen op radio of tv sterft iemands humorkwab finaal af, ergens in het land.
Wat zeg je Harry? Vind je dat lachen? Oh.
Neuh, gelukkig niet. Was er ook even om mijn gezicht te laten zien en een cadeau te geven. Blijft toch familiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gatverdamme...het was toch niet zo'n slome kringverjaardag?
bitterballen en bier heb je nodig
Omdat hij wel een levendige fantasie heeft maar nog nooit er een kinderboek van heeft gemaakt. Echt een gemiste kans, als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:25 schreef Weissman het volgende:
Waarom heeft H_J nog nooit een Gouden Griffel ontvangen ?
Lees dat verhaal in zijn FoBo zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Omdat hij wel een levendige fantasie heeft maar nog nooit er een kinderboek van heeft gemaakt. Echt een gemiste kans, als je het mij vraagt
goeien garpquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:31 schreef ArTiC het volgende:
ik heb wel eens een boek geschreven...zal het nog eens doen:
een boek
Vrijdagavond, meligheidquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:31 schreef ArTiC het volgende:
ik heb wel eens een boek geschreven...zal het nog eens doen:
een boek
Zoals ik al zei, gemiste kans dusquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Lees dat verhaal in zijn FoBo zou ik zeggen
bij mij is het altijd vrijdagavond danquote:
kom, gaan we erheenquote:
Ik kan hier al meegenietenquote:
Thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo erg?quote:
Weet ik, maar in het topic weet je toch regelmatig je fantasie te uiten. En die is rijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eh, thanks for the compliments....![]()
Maar even wat rechtzetten; dat verhaal in mijn FoBo is NIET van mijn hand, maar van de onvolprezen Kippfest.
Ere wie ere toekomt.
Thanks. Ik ben een rijk man denk ik. Niet in de portemonnee helaas, maar dat is slechts een detail.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Weet ik, maar in het topic weet je toch regelmatig je fantasie te uiten. En die is rijk
Naja, er speelt een band en het is zowat in mijn achtertuinquote:
Wat als een droom en fantasie begint, kan met die instelling dat je je dromen volgt nog altijd werkelijkheid worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thanks. Ik ben een rijk man denk ik. Niet in de portemonnee helaas, maar dat is slechts een detail.
Die fantaseer ik dan wel dik daarentegen.
Hahaha, dan heb je wel een hele grote tuin of niet?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, er speelt een band en het is zowat in mijn achtertuin
Ik zal eens kijken of ik een (duidelijke) foto kan makenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahaha, dan heb je wel een hele grote tuin of niet?
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wat als een droom en fantasie begint, kan met die instelling dat je je dromen volgt nog altijd werkelijkheid worden.
Quote du jour. Confucius of Seinfeld?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wat als een droom en fantasie begint, kan met die instelling dat je je dromen volgt nog altijd werkelijkheid worden.
Geen idee, ik schrijf 'm net op. Zal 'm best ergens gehoord hebben, maar dan weet ik niet waar.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Quote du jour. Confucius of Seinfeld?
stagediven!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, er speelt een band en het is zowat in mijn achtertuin
Ok, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik een (duidelijke) foto kan maken
Edit; Te donker!Doe het morgen eventjes
* sylvesterrr haat spinnen.quote:
Ooit eens gezien, maar durfde hem niet eens af te kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
* sylvesterrr haat spinnen.
Arachnophobia (1990) is één van de weinige films die ik liever niet nogmaals zie.
Ik heb die film gezien toen ik een jaar of 14 (2000) was, toen durfde ik wel naar dat soort films te kijken. Nu niet meer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ooit eens gezien, maar durfde hem niet eens af te kijken
De film It was toch nooit eng?? Lees het boek van Grootmeester Stephen King zou ik je aanraden. Sheer genius!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb die film gezien toen ik een jaar of 14 (2000) was, toen durfde ik wel naar dat soort films te kijken. Nu niet meer.
Ik herinner me trouwens dat ik bijna twee decennia geleden (toen ik een jaar of 6-7) naar It heb gekeken. Ik schijn die film best eng gevonden te hebben. Zo'n jaar of 8 geleden heb ik weer naar die film gekeken: waar is het enge gedeelte????
Itquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De film It was toch nooit eng?? Lees het boek van Grootmeester Stephen King zou ik je aanraden. Sheer genius!
En dan vooral dat bezopen einde met die spin. Het boek-einde daarentegen was redelijk onverfilmbaar in die dagen denk ik. Nu heb je CGI, toen rubberen outfits...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
ItHet boek ja, de film vond ik eh... minder
Volgens mij vond ik op 6-7 jarige leeftijd die clown niet zo lief.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De film It was toch nooit eng?? Lees het boek van Grootmeester Stephen King zou ik je aanraden. Sheer genius!
Tim Curry wel in een hele briljante rol!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik op 6-7 jarige leeftijd die clown niet zo lief.
Grootmeester is Golden Years heb ik begrepen... Ik heb de film (mini-serie) gezien, ik vond 'm best goed.
Tussen 2004-2006 heb ik volgens mij zo'n beetje alle films gebaseerd op de boeken van Stephen King gezien.
Golden Years, dat is volgens mij het enige van hem dat ik niet in romanvorm in de kast heb staan...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik op 6-7 jarige leeftijd die clown niet zo lief.
Grootmeester is Golden Years heb ik begrepen... Ik heb de film (mini-serie) gezien, ik vond 'm best goed.
Tussen 2004-2006 heb ik volgens mij zo'n beetje alle films gebaseerd op de boeken van Stephen King gezien.
The Green Milequote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Golden Years, dat is volgens mij het enige van hem dat ik niet in romanvorm in de kast heb staan...
De meeste King-verfilmingen zuigen golfballen door een tuinslang trouwens. Er zijn er twee beter dan het boek, Shawshank Redemption en The Green Mile. Terwijl dat - frappant genoeg - nu juist weer géén typische King-horrorverhalen zijn.
Heb jij die liggen, toevallig?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Daarnaast, na zijn ongeluk eind jaren negentig waarbij hij bijna het loodje legde heb ik hem echt nooit meer in zijn oude vorm terug gezien. Zijn piek zat ergens in de jaren 80.
Ik kan je wel ''Under The Dome'' van ganser harte aanbevelen trouwens. Paar jaar geleden uitgebracht, maar het leeuwendeel schreef hij al in die periode. Vuistdik boek, maar het leest in sneltreinvaart.
Waanzinnig hoe hij die spanningsboog weet vast te houden uitgesmeerd over al die pagina's...
Ja. En als je belooft die niet aan stukken te trekken zoals met Catch-22 kun je 'm lenen.quote:
Dat was niet mijn schuldquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja. En als je belooft die niet aan stukken te trekken zoals met Catch-22 kun je 'm lenen.
Romero is de enige zombie-flick director die de moeite van het noemen waard is. De meeste remakes zijn nog altijd overbodig wat mij betreft.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:53 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik keek toen ik 12 was naar de Dead films van Romero
*ril*
Jups, onregelmatige diensten FTW, je weet zelf!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jups, onregelmatige diensten FTW, je weet zelf!Wat voor werk doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Woonbegeleider voor mensen met autisme spectrum stoornis (van klassiek tot asperger), schizofrenie, DIS, borderline... Heerlijk werk.quote:
Ah, ik heb ook zoiets gedaanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Woonbegeleider voor mensen met autisme spectrum stoornis (van klassiek tot asperger), schizofrenie, DIS, borderline... Heerlijk werk.
Wel zwaar soms, veel van de bewoners zitten met dingen waar ik zelf ook mee worstel, ik kom daardoor snel en makkelijk dicht bij knelpunten, maar trekt achteraf wel een wissel op me. Een bewoner is sprekend mijn vader qua persoon, al kan ik hem prima als eigen persoon zien. En over en weer kan ik daar wat mee.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, ik heb ook zoiets gedaanFantastisch werk inderdaad!
moet ik dan denken aan opvang voor mensen zoals in deze docu: http://www.human.nl/programma-44730-holland-doc:-jeroen-jeroen (overigens een erg goede docu)?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Woonbegeleider voor mensen met autisme spectrum stoornis (van klassiek tot asperger), schizofrenie, DIS, borderline... Heerlijk werk.
Ik gok dat onze bewoners een flinke stap zelfstandiger zijn, maar ja, verder wel. Het benaderen van bewoners als mensen met toevallig een label vind ik prettig, laat de bewoners ook veel meer doen dan wanneer je ze als label met een mens eraan vast benaderd.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
moet ik dan denken aan opvang voor mensen zoals in deze docu: http://www.human.nl/programma-44730-holland-doc:-jeroen-jeroen (overigens een erg goede docu)?
Hoi trouwens
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jups, onregelmatige diensten FTW, je weet zelf!Ja... Ik vond ze altijd heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En helemaaaal laat-slaap
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Golden Years, dat is volgens mij het enige van hem dat ik niet in romanvorm in de kast heb staan...
De meeste King-verfilmingen zuigen golfballen door een tuinslang trouwens. Er zijn er twee beter dan het boek, Shawshank Redemption en The Green Mile. Terwijl dat - frappant genoeg - nu juist weer géén typische King-horrorverhalen zijn.
Groot gelijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, voorgesteld in het andere topic dus nu de SC maar eens onveilig maken
Die docu gaat inderdaad over een jongen die een redelijk zware vorm van autisme heeft. Bij jullie zijn de bewoners dus redelijk zelfstandig. en eensch betreffende je uitspraak. denk in mogelijkheden niet in beperkingenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik gok dat onze bewoners een flinke stap zelfstandiger zijn, maar ja, verder wel. Het benaderen van bewoners als mensen met toevallig een label vind ik prettig, laat de bewoners ook veel meer doen dan wanneer je ze als label met een mens eraan vast benaderd.
Ik ben een laat-slaper... begint me wel een beetje de keel uit te hangen, vooral aangezien ik broodnodig een sociaal leven moet zoekenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja... Ik vond ze altijd heerlijk
En helemaaaal laat-slaap
Ik vond het altijd superrrrrr fijn!! Soms draaide ik ook de illegale laat-slaap-vroeg, haha.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ben een laat-slaper... begint me wel een beetje de keel uit te hangen, vooral aangezien ik broodnodig een sociaal leven moet zoeken
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:25 schreef automatic_ het volgende:
* automatic_ is er klaar voor!
[ afbeelding ]
Oeps! Dan heb ik je even gemistquote:
Als ze net als rusland vandaag spelen komt het helemaal goedquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:25 schreef automatic_ het volgende:
* automatic_ is er klaar voor!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeps! Dan heb ik je even gemist
Hoi henrivo!
quote:
Dusss.. anders zeg je gewoon even 2x gedag. Dombo..quote:
Pientjûûûh!quote:
Hiiii!quote:
Nou, inderdaad!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Als ze net als rusland vandaag spelen komt het helemaal goed
Hier is de snelheid een beetje wisselend, haha.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weet alleen niet of het te doen is, 2 sc's bijhouden. Ik zal het merken de komende tijd
Zullen we dr wat vaart achter zetten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier is de snelheid een beetje wisselend, haha.
Doe jij dat maar eens!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:31 schreef henrivo het volgende:
[..]
Zullen we dr wat vaart achter zetten?
Jup! En daarna van zondag tot dinsdag weg, dan een nachtje thuis slapen & dan ga ik woensdag langs mijn ouders (zijn op vakantie) en dan blijf ik daar ook een nachtje slapenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:32 schreef NaRRaToR het volgende:
wat zijn de weekendplannen voor de mensen hier? allemaal NL - DEN kijken of andere plannen?
Goeie docuquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
moet ik dan denken aan opvang voor mensen zoals in deze docu: http://www.human.nl/programma-44730-holland-doc:-jeroen-jeroen (overigens een erg goede docu)?
Hoi trouwens
Ik zag hem laatst op nederland 3. ik vond het wel aangrijpend moet ik zeggen. Respect ook voor de hulpverleners. ik heb zelf wel eens met verstandelijk beperkten gewerkt ik weet alleen niet of ik dat dag in / dag uit vol zou houden...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goeie docuDas wel zo'n beetje de doelgroep waar ik mee gewerkt heb.
Het is echt heel mooi werkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:35 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst op nederland 3. ik vond het wel aangrijpend moet ik zeggen. Respect ook voor de hulpverleners. ik heb zelf wel eens met verstandelijk beperkten gewerkt ik weet alleen niet of ik dat dag in / dag uit vol zou houden...
Je past op het huis / planten / beestjes / post?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Doe jij dat maar eens!
[..]
Jup! En daarna van zondag tot dinsdag weg, dan een nachtje thuis slapen & dan ga ik woensdag langs mijn ouders (zijn op vakantie) en dan blijf ik daar ook een nachtje slapen
ja mee eens. ik heb echt een engelengeduld, maar soms kan dat ook ineens op zijn. ik zou in ieder geval niet geschikt zijn om full-time te werken in die sector....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het is echt heel mooi werkMaar je moet het kunnen, zeg maar.
Mijn geduld is ook wel eens op hoor, en daar is niks mis meequote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja mee eens. ik heb echt een engelengeduld, maar soms kan dat ook ineens op zijn. ik zou in ieder geval niet geschikt zijn om full-time te werken in die sector....
Ik gewoon gewoon nog thuisquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Je past op het huis / planten / beestjes / post?
Voetbalquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:32 schreef NaRRaToR het volgende:
wat zijn de weekendplannen voor de mensen hier? allemaal NL - DEN kijken of andere plannen?
In de KSC net zoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier is de snelheid een beetje wisselend, haha.
ik zie het ook in die docu hoor. die verzorger is dan ineens heel kort naar Jeroen toe en je ziet dat het voor hem echt moeilijk is om netjes en correct te blijven. wel heel ferm en absoluut.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn geduld is ook wel eens op hoor, en daar is niks mis mee
Gesport, nagels gedaan (zie foto), met vriendinnetje geluncht + naar de stad geweest (pinpas was niet blij) + daar avond gegeten. Beetje voetbal gekeken en nu met iPad in bed.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:35 schreef henrivo het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan vandaag, automaatje?
Misschien ben je gewoon niet gemaakt om te gokkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik had trouwens Tsjechie in de finale staan in de pool.
*veegt reet af met beduimeld kladje*
Ik zie het maar positief. Er is tenminste continuïteit in mijn wilde gok-avonturen.
Wat een vertrouwen in de Tsjechen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik had trouwens Tsjechie in de finale staan in de pool.
*veegt reet af met beduimeld kladje*
Ik zie het maar positief. Er is tenminste continuïteit in mijn wilde gok-avonturen.
Zozo, goed bezig! Sportief hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gesport, nagels gedaan (zie foto), met vriendinnetje geluncht + naar de stad geweest (pinpas was niet blij) + daar avond gegeten. Beetje voetbal gekeken en nu met iPad in bed.
En jij?
Ja, ik dacht te lezen dat je een luie dag had, haha.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:45 schreef henrivo het volgende:
[..]
Zozo, goed bezig! Sportief hoorOpgestaan, lui geweest, gedouched, weer lui geweest, naar huis gegaan, daar nog stééds lui geweest, gekookt, mn iphone in het water laten vallen
, eten weggegooid omdat ik geen honger meer had (zie vorige item), voetbal gekeken, en nu beetje FOK!ken, southpark kijken op de achtergrond, zometeen slapen
Ohja, had ik al gezegd dat ik een luie dag heb?
Ik moet morgen mijn laminaat gaan leggen (de laatste kamer + gang), heb geen zin meerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik dacht te lezen dat je een luie dag had, haha.
Ik moet morgen mijn verdieping opruimen...
Zullen we een deal maken?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:48 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik moet morgen mijn laminaat gaan leggen (de laatste kamer + gang), heb geen zin meer(Zal zondag wel weer worden)
iets met patriotisme enzulks... ik houd ook niet van voetbal, maar met EK/WK supporter ik Nederland. al is dat meer voor de gezelligheid dan het voetbal zelf.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Waarom zou het dan ineens wel leuk zijn?
zullen we combineren?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zullen we een deal maken?
Jij laminaat leggen en ik mijn kamers opruimen? Beide morgen!
In de zin van samen laminaat leggen en samen opruimen?quote:
Ik heb zo'n buurman. Huis in oranje folie verpakken, zijn kinderen in oranje laten spray-painten, noem maar op. Dat deed meneer een week of twee geleden. Oefenpotje tegen de Bulgaren verloren, en al het oranje verdween weer als sneeuw voor de zon.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:49 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
iets met patriotisme enzulks... ik houd ook niet van voetbal, maar met EK/WK supporter ik Nederland. al is dat meer voor de gezelligheid dan het voetbal zelf.
Nee dat gaat me ook echt te ver hoor. wedstrijd kijken doe ik nog wel aan mee. maar de zooi versieren nee. ik woon in een flat en de bovenburen hebben vlaggetjes opgehangen. en dat kan best irritant zijn. maar niet zo erg als de flat erlangs... die is compleet oranjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb zo'n buurman. Huis in oranje folie verpakken, zijn kinderen in oranje laten spray-painten, noem maar op. Dat deed meneer een week of twee geleden. Oefenpotje tegen de Bulgaren verloren, en al het oranje verdween weer als sneeuw voor de zon.
Die kinderen...dat geschreeuw in die tobbe met groene zeep buiten op de zondagmorgen, ik zal het niet snel vergeten.
De brave borst is een mooi weer-supporter pur sang
check.....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:00 schreef automatic_ het volgende:
Ja, vooral als net zo hard waait als nu, haha. Dan ga je niet blij worden van vlaggetjes.....
Ik woon achter een sloot, DAT is pas een herrie! (kikkers en zulks)quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:00 schreef automatic_ het volgende:
Ja, vooral als net zo hard waait als nu, haha. Dan ga je niet blij worden van vlaggetjes.....
Ik naast een spoor, maar daar wen je wel aanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:00 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik woon achter een sloot, DAT is pas een herrie! (kikkers en zulks)
Ik lig al lekker in bedquote:
Wil er niet aan moeten wennenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik naast een spoor, maar daar wen je wel aan
Brabantquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Change of plans dan maar....
Wat is je adres?
Geen zin in... En daarnaast is Leiden niet om de hoekquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:04 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan nog... kunt er nog steeds uit, omkleden en uitgaan
uhuh... brabant is niet in de buurt van leiden neequote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen zin in... En daarnaast is Leiden niet om de hoek
Nope, woon aan de andere kantquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
uhuh... brabant is niet in de buurt van leiden neemaar je kunt nog wel naar stratum (als je in de buurt van EHV woont...)
Nee. Ik ben drukdoende met navelstaren.quote:
nee druk op FB...damsel in distress (nee geen friendzone gebeurenquote:
Haha, succes ermeequote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee druk op FB...damsel in distress (nee geen friendzone gebeuren)
Waarom? Ik ben je vriend. We all float down here.quote:
Ik heb miets meer te vertellenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben je vriend. We all float down here.
Wil ik een videoclip posten? Dat jij me zo kunt vertellen wat je ervan denkt?quote:
Laminaat leggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:48 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik moet morgen mijn laminaat gaan leggen (de laatste kamer + gang), heb geen zin meer(Zal zondag wel weer worden)
Nog even en ik trek die capslock eraf met een roestige oude tang. Ben je ergens in alle haast heel ontspannen een compleet verhaal aan het tikken, gefocused op je toetsen (blindtikken heb ik nooit geleerd) en kom je er tegen het einde van hoofdstuk zeven achter dat je je capslock ergens getoucheerd hebt, hetgeen over het geheel genomen nogal een schreeuwerige indruk maakt.quote:
neequote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nog even en ik trek die capslock eraf met een roestige oude tang. Ben je ergens in alle haast heel ontspannen een compleet verhaal aan het tikken, gefocused op je toetsen (blindtikken heb ik nooit geleerd) en kom je er tegen het einde van hoofdstuk zeven achter dat je je capslock ergens getoucheerd hebt, hetgeen over het geheel genomen nogal een schreeuwerige indruk maakt.
Dit kan ik niet ongedaan maken zeker?
Fuck my life.quote:
Die moest ik even opzoeken. Was even bang dat zelfvermeende internet-eindbaas Francisco van Jole me gevonden had.quote:
ik zie het even niet in directe vergelijking met JB. wel met het carpe diem voor hipstersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die moest ik even opzoeken. Was even bang dat zelfvermeende internet-eindbaas Francisco van Jole me gevonden had.
Blijkt het over een James Bond film te gaan.
leg eens uit hoe je dat doet....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nog even en ik trek die capslock eraf met een roestige oude tang. Ben je ergens in alle haast heel ontspannen een compleet verhaal aan het tikken, gefocused op je toetsen (blindtikken heb ik nooit geleerd) en kom je er tegen het einde van hoofdstuk zeven achter dat je je capslock ergens getoucheerd hebt, hetgeen over het geheel genomen nogal een schreeuwerige indruk maakt.
Dichterlijke vrijheid zou je het kunnen noemen. Daarnaast ben ik meer van het memento mori voor not-so hipsters.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik zie het even niet in directe vergelijking met JB. wel met het carpe diem voor hipsters
maare komt je tekst niet veel krachtiger over nu?
quote:
Pien beter onder de duim houdenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 08:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
En weer wakker dankzij een serie welgeplaatste vuistslagen op het gelaat. Ik moet hem dat toch eens afleren.
Koffie, en snel ook.
http://www.textfixer.com/tools/capitalize-sentences.phpquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik was naar een andere wereldquote:
Automatic_ phone home?quote:
w00t! Thanks!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://www.textfixer.com/tools/capitalize-sentences.php
Nee... Ik lig in bedquote:
Nee, wil net auto in stappen om het halve land over te steken.quote:
Ga je naar het oosten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, wil net auto in stappen om het halve land over te steken.
Ja, dat weet ik ook wel. Maar ik moet VANDAAG werken zodat ik MAANDAG vrij ben, want maandag komen ze glasvezel aanleggen bij mij.quote:
quote:
Veel plezier! Ik ga morgen maandag dinsdag naar Almeloquote:
Ah, kijk eens aan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel. Maar ik moet VANDAAG werken zodat ik MAANDAG vrij ben, want maandag komen ze glasvezel aanleggen bij mij.
Scheelt hemelsbreed niet veelquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik ga morgen maandag dinsdag naar Almelo
Nee, er is al een nieuwe kruidvat geopendquote:
Ik heb ook niet zoveel vrije dagen meer, dus ik moet het wel op deze manier doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah, kijk eens aan.
Ik zou best in het weekend willen werken om vrij te hebben op een doordeweekse dag. Dat zou betekenen dat ik een dag minder hoef te vergaderen.
Hemelsbreed, bleh.quote:
Nee, klopt, het is een uurtje in totaal, maar ze maken van die afspraken in blokken van zoveel uur, dus als ze bijvoorbeeld zeggen dat ze 's ochtends komen, kan het best zijn dat ze er pas om 11 uur zijn. Dat is het irritante altijd met zulke afspraken, je weet dat ze 's ochtends komen, maar niet precies hoelaat.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:23 schreef NaRRaToR het volgende:
Ze hebben toch geen hele dag nodig om glas aan te leggen?
Ahjah uiteraard. Je woont zeker ook een eind van je werk af?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, klopt, het is een uurtje in totaal, maar ze maken van die afspraken in blokken van zoveel uur, dus als ze bijvoorbeeld zeggen dat ze 's ochtends komen, kan het best zijn dat ze er pas om 11 uur zijn. Dat is het irritante altijd met zulke afspraken, je weet dat ze 's ochtends komen, maar niet precies hoelaat.
Nah, valt wel mee, 25 minuutjes met de auto ongeveer, maar ik vind het wel makkelijk om gewoon heel de dag vrij te zijn op maandag, kan ik ook nog wat andere dingen doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ahjah uiteraard. Je woont zeker ook een eind van je werk af?
Dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee, 25 minuutjes met de auto ongeveer, maar ik vind het wel makkelijk om gewoon heel de dag vrij te zijn op maandag, kan ik ook nog wat andere dingen doen.
It wasn't mequote:Op zaterdag 9 juni 2012 08:36 schreef Solique het volgende:
Mogguh, zo maar eens het halve land over steken
[..]
Pien beter onder de duim houden
Zit je echt alleen of zie je nog wel andere mensen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Thanks, maar zal toch blij zijn als het half 5 is
Ik mag om 14.00 weerquote:
Op de deur stond isoleercelquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zit je echt alleen of zie je nog wel andere mensen?
zeker relaxed. sowieso is 3fm op zaterdag wel leuk met frank, timur en ramonquote:
Ooo okequote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee ik ben al uit bed gekomen. moet dadelijk sporten
jup.... even lekker spiertjes kweken samen met een maat van me. afgesproken om 11:00 maar slaap de laatste tijd wat minder. kutvlaggetjes van de bovenburen en me gordijnen laten veel licht door...quote:
Rolluiken hangenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jup.... even lekker spiertjes kweken samen met een maat van me. afgesproken om 11:00 maar slaap de laatste tijd wat minder. kutvlaggetjes van de bovenburen en me gordijnen laten veel licht door...
te lui voor (en weet niet of dat kan met mijn kantelraam wat naar binnen opent). Heb al genoeg geklust de laatste tijd haha. Dus ja, ik mag eik niet zeuren haha.quote:
Idd, Timur vind ik echt tof. Frank Dane is me ook 100% meegevallen, ik moet eerlijk bekennen dat ik de Coen en Sander show met hem en Coen leuker vond dan met Sanderquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zeker relaxed. sowieso is 3fm op zaterdag wel leuk met frank, timur en ramon
Natuurlijk kan dat! Rolluik hangt buiten hequote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
te lui voor (en weet niet of dat kan met mijn kantelraam wat naar binnen opent). Heb al genoeg geklust de laatste tijd haha. Dus ja, ik mag eik niet zeuren haha.
in de war met een rolgordijn. maar buiten ophangen gaat hem niet worden in mijn flatje. Mag niets aan het straatbeeld veranderen van de woningbouw. of ik koop gewoon dichtere gordijnen of zo'n sexy ooglapjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat! Rolluik hangt buiten he
Ooo oke!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
in de war met een rolgordijn. maar buiten ophangen gaat hem niet worden in mijn flatje. Mag niets aan het straatbeeld veranderen van de woningbouw. of ik koop gewoon dichtere gordijnen of zo'n sexy ooglapje
Ook goedemorgen!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:31 schreef ArTiC het volgende:
Frank gaat toch alweer weg?
Bert van Lent ook trouwens
ja timur en ramon zijn tof. soms wel wat voorspelbaar maar wel leuk. ik lach me altijd ziek met het flirt je stijf om kwart voor een. altijd leukquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Idd, Timur vind ik echt tof. Frank Dane is me ook 100% meegevallen, ik moet eerlijk bekennen dat ik de Coen en Sander show met hem en Coen leuker vond dan met Sander![]()
Overigens zitten Coen en Sander vandaag in de plaats van Timur geloof ik, i.v.m. het EK.
goeiemorgen!quote:
Oh, dat had ik nog niet gehoord, jammer.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:31 schreef ArTiC het volgende:
Frank gaat toch alweer weg?
Bert van Lent ook trouwens
Flirt je stijf is zo'n radio item waarvoor je na het parkeren van je auto nog ff in de auto blijft zittenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja timur en ramon zijn tof. soms wel wat voorspelbaar maar wel leuk. ik lach me altijd ziek met het flirt je stijf om kwart voor een. altijd leuk
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Flirt je stijf is zo'n radio item waarvoor je na het parkeren van je auto nog ff in de auto blijft zitten
Schuldig aan zojuist genoemde feit. Meestal staat het op als ik net terugkom van sporten. En dan blijf ik inderdaad even zittenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet gehoord, jammer.
[..]
Flirt je stijf is zo'n radio item waarvoor je na het parkeren van je auto nog ff in de auto blijft zitten
wat wel?quote:
bahquote:
mjah...ik zag op FB ook al iets over Milk Incquote:
bestaan die nog dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mjah...ik zag op FB ook al iets over Milk Inc
dat verbaasde mij ookquote:
Jaaaaa! Ik wil er heenquote:
opzich lijkt het me wel grappig om mee te maken ja. toch goede herinneringen aan vanuit de middelbare school tijd haha. ik ga ook wel eens naar 80's/90's partiesquote:
Sportpaleis Antwerpenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
opzich lijkt het me wel grappig om mee te maken ja. toch goede herinneringen aan vanuit de middelbare school tijd haha. ik ga ook wel eens naar 80's/90's parties
oh dat is ook nog best in de buurt ook. Laatste 90's party waar ik was gewoon de venga boys en captain jack nog gezien. awesome memories waren dat haha. anyway. tot straks mensen ik ben sporten.quote:
die dubstep hype op 3fm mag anders van mij per direct afgevoerd wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind het grote nadeel van 538 dat er te weinig diversiteit in muziek zit, m.a.w. je hoort iedere dag dezelfde liedjes 5x per dag zeg maar. Dat vind ik bij 3FM een stuk beter, buiten het feit dat die zender ook iets meer bij mijn persoonlijke muzieksmaak aansluit. Zo heb ik dankzij 3FM Mumford & Sons ontdekt, en de laatste weken gaat er qua volume ook een tandje bij als Rudimental wordt gedraaid. Of eigenlijk een heel gebit
Dubsteb vind ik ook niks, maar dat nummer van Rudimental is drum & bass. Maar de grenzen tussen dubsteb en D&B vervagen wel zo. Dubsteb vind ik dus ook vreselijk, gewoon niet te volgen, D&B daarentegen kan ik heel goed pruimen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die dubstep hype op 3fm mag anders van mij per direct afgevoerd worden
nou...gooi je gebit er maar tegenaan danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind het grote nadeel van 538 dat er te weinig diversiteit in muziek zit, m.a.w. je hoort iedere dag dezelfde liedjes 5x per dag zeg maar. Dat vind ik bij 3FM een stuk beter, buiten het feit dat die zender ook iets meer bij mijn persoonlijke muzieksmaak aansluit. Zo heb ik dankzij 3FM Mumford & Sons ontdekt, en de laatste weken gaat er qua volume ook een tandje bij als Rudimental wordt gedraaid. Of eigenlijk een heel gebit
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou...gooi je gebit er maar tegenaan dan
Nee, gewoon je laminaat leggen. Dan kun je er zondag lekker naar kijken en trots zijn dat het ligtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:48 schreef henrivo het volgende:
[..]
Nee, dam vind ik het nog niks.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:49 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
iets met patriotisme enzulks... ik houd ook niet van voetbal, maar met EK/WK supporter ik Nederland. al is dat meer voor de gezelligheid dan het voetbal zelf.
Ik ga niks doen.. voorlopig geen energie voorquote:
Minder slapen werkt echt! Heb 8 uurtjes geslapen. Vriend duwde me uit bed, dus had ik sowieso geen keus.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:38 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik ga niks doen.. voorlopig geen energie voor![]()
Jij al klaar met pakken?
Ik slaap al niet langer als 6 uurquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:42 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Minder slapen werkt echt! Heb 8 uurtjes geslapen. Vriend duwde me uit bed, dus had ik sowieso geen keus.
Biiijna klaar met inpakken. Wat verzorgingsstuff en pillen erin en ben klaar. Zo naar me ouders met me vriend.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:52 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ga je ook posten als jullie gaan neuken?
8 aanhouden haha.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:50 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik slaap al niet langer als 6 uureerder minder dan meer
anyway wanneer wordt ik verwacht op schiphol![]()
![]()
maar mooi zo dus zo goed als klaar voor de reis..
Ik kan evt. een keer live verslag doen van een fap sessie?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:52 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ga je ook posten als jullie gaan neuken?
No thanksquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kan evt. een keer live verslag doen van een fap sessie?
Düsseldorf International Airport. Ik kan de weg ernaar dromen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:57 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
8 aanhouden haha.
Ik ga via Dusseldorf.
Btw, DM functie werkt niet
Duseldorf is ook goedquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:57 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
8 aanhouden haha.
Ik ga via Dusseldorf.
Btw, DM functie werkt niet
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Automaatje!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:02 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag!
Mijn planning klopt nu al niet meer
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:02 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag!
Mijn planning klopt nu al niet meer
Liever niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |