SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Rossdale op 08-06-2012 12:01:49 ]Please sir. When moon? When Mustang?
lijkt wel geshoppedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
wow, die tomb raider shit en der aanhang is wel de lelijkste foto ooit in deze OP
Nee, was maar op 1 foto.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Damn![]()
Maar tauch ziet er toch niet oud uit man pringles?
Die je nu hebt heeft een paar wazige lippenquote:
Hoax, kun je niet zien want daar zit een broekje voorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die je nu hebt heeft een paar wazige lippen
Maar wel goodstuff? of ben je onder de 3x geblevenquote:
Gustav.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar wel goodstuff? of ben je onder de 3x gebleven?
daarom zijn ze wazigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoax, kun je niet zien want daar zit een broekje voor
Ik had het dan ook niet over die lippenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoax, kun je niet zien want daar zit een broekje voor
quote:
ZO! Godver, hier doe je het maar mee. Je vroeg er zelf om!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over die lippen. Maar je hebt de OP nu wel lekker verneukt kerel
Die dames die ik de vorige speciaal erin had gezet voor jou zijn ook al weg
Ja nu is de boel helemaal naar de klotequote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ZO! Godver, hier doe je het maar mee. Je vroeg er zelf om!
Oh en de OP was echt tyfusgroot man, zo is hij tenminste een beetje georganiseerd
Spam die shit dan niet elke keer dichtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja nu is de boel helemaal naar de kloteKleine plaatjes
.
Nee dit is de laatste keer geweest dat jij een topic mag beginnen![]()
Gewoon wachten dan!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Spam die shit dan niet elke keer dichtDit is al de vierde keer dat ik iets wil zeggen en ik ineens de lapo heb omdat iemand 7 berichten voor me spamt
nou sorry hoor!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Spam die shit dan niet elke keer dichtDit is al de vierde keer dat ik iets wil zeggen en ik ineens de lapo heb omdat iemand 7 berichten voor me spamt
Dan moet je bij Bozz zijn he. En wat wou je zeggen dan? Want wie leest de lapo nouquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ik zei al sorry hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan moet je bij Bozz zijn he. En wat wou je zeggen dan? Want wie leest de lapo nou
1x is in dit geval niet genoeg nozem. Rossdale heeft het er moeilijk mee hoorquote:
Waar is ramptoerist SoldMayor?quote:Nuclear Event – North-America – USA
Live records for multiple radiation monitoring stations near the border of Indiana and Michigan have shown radiation levels as high as 7,139 counts per minute (CPM). The level varied between 2,000 CPM and 7,000 CPM for several hours early this morning (EST).
http://www.reddit.com/r/p(...)ant_nuclear_coverup/
bek houden ik herhaal mezelf verder niet meerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1x is in dit geval niet genoeg nozem. Rossdale heeft het er moeilijk mee hoor
make mequote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
bek houden ik herhaal mezelf verder niet meer
max payne,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
max payne,ook voor jou hebben ze gips heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
omdat je weet dat nick nog geen deuk in een pakje boter slaat?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moest ik hier kei hard om lachen
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
omdat je weet dat nick nog geen deuk in een pakje boter slaat?
Waarschijnlijk wel Jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je nog half knetter bentquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moest ik hier kei hard om lachen
Nee Standaardloze Stef wel dan? Die slaat alleen maar mensen voor hun gezicht en raakt ze niet eensquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik eet geen visquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je nog half knetter bent
[..]
Nee Standaardloze Stef wel dan? Die slaat alleen maar mensen voor hun gezicht en raakt ze niet eens
Maar komt goed Bozz, die makreel ga je voelen kerel
Nog niet neequote:
Deze man wil voelen.....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je nog half knetter bent
[..]
Nee Standaardloze Stef wel dan? Die slaat alleen maar mensen voor hun gezicht en raakt ze niet eens
Maar komt goed Bozz, die makreel ga je voelen kerel
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
never nooit, miss een mossel hier en daar. maar dat is anders
Wat? Krijg ik nu een BBQ naar me kop toe?quote:
nee nog een max payne spoilerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat? Krijg ik nu een BBQ naar me kop toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal stef eens hard maken :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
100%quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat? Krijg ik nu een BBQ naar me kop toe?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zal stef eens hard maken :that's fucking gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, maar zo rolt Stefquote:
Godver, Tauch!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Geen vis eten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wijs manquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Geen vis eten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je er nu een beetje overheen ?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je ziet ze op straat echt wel lelijker maar ze heeft inderdaad wel een apart hoofd
Tonijn, zalm, kibbelingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Geen vis eten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet lekker? De geur is toch geen probleem voor jou?quote:
smoothquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niet lekker? De geur is toch geen probleem voor jou?
En zichzelf nog steeds afvragen waarom hij nooit in het broekje van een chick mag.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niet lekker? De geur is toch geen probleem voor jou?
Dat is KKquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En zichzelf nog steeds afvragen waarom hij nooit in het broekje van een chick mag.
Vraag ik mezelf dat af?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En zichzelf nog steeds afvragen waarom hij nooit in het broekje van een chick mag.
Van KK geloof ik het inmiddels wel, aan Pringles ga ik steeds harder twijfelen.quote:
Toelichting graag.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Van KK geloof ik het inmiddels wel, aan Pringles ga ik steeds harder twijfelen.
Dat zegt geen moer, alleen omdat jij daar niet tegen kan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ach je eeuwige anonimiteit zegt genoeg.
Zegt de gene die een maand niet op fok kwam omdat we achter je naam waren gekomen, uhu.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat zegt geen moer, alleen omdat jij daar niet tegen kan.
Niet in dit topic is toch wat anders he. En ik was laaghangende met Michhas.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zegt de gene die een maand niet op fok kwam omdat we achter je naam waren gekomen, uhu.
Nog 3 dagen en ik kan pas genieten van het EK, maandag laatste tentamenquote:
Ik woensdag tijdens Nederland-Duitsland en de dag na Portugal-Nederlandquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nog 3 dagen en ik kan pas genieten van het EK, maandag laatste tentamen
Ach als ze morgen verliezen, hoef je woensdag niet eens te kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik woensdag tijdens Nederland-Duitsland en de dag na Portugal-NederlandWel fijn dat het alleen 's avonds is, doe ik tenminste nog iets.
Het zou beter zijn als ze er gelijk uit liggen jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach als ze morgen verliezen, hoef je woensdag niet eens te kijken
Haha misschien voor je tentamens wel jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als ze er gelijk uit liggen ja
http://www.flexvoetbal.nl/subleagues/15997/mw2sc-fok.htmlquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:11 schreef tliciouz het volgende:
Wat was die link ook al weer van de poule?
Als ze net zo spelen als jij gisteren met FIFA dan wordt het idd:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach als ze morgen verliezen, hoef je woensdag niet eens te kijken
Saaannnggg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als ze net zo spelen als jij gisteren met FIFA dan wordt het idd:![]()
Maar goed jij had natuurlijk al een biertje op he.
Hehe auw.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dank je Teun!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://www.flexvoetbal.nl/subleagues/15997/mw2sc-fok.html
Het ging gister wederom nergens over. Ik hoop echt dat Fifa 13 gewoon weer anti Sold is. Want de Fifa 12 SoldMayor editie begint echt te vervelenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wel een ati, maar geen crossfirequote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:22 schreef KneusTeun het volgende:
iemand die hier crossfire kaart of sli heeft in zijn pc?
Neger ga weg, FIFA12 haaaaaat mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het ging gister wederom nergens over. Ik hoop echt dat Fifa 13 gewoon weer anti Sold is. Want de Fifa 12 SoldMayor editie begint echt te vervelen
Redelijk, alleen clubben met een man of vijf werkt echt niet, maar dat is bij jullie volgens mij ook zoquote:
Ja ik twijfel of een 2e Hd5770 hawk erbij nuttig is, of gewoon een nieuwe kaart ooit.quote:
Jij geilt alleen maar op je 5x A drukken aanval, ik maak tenminste nog eens mooie goalsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Neger ga weg, FIFA12 haaaaaat mij.![]()
Als het nou een beetje zou meewerken dan maak je helemaal geen kans meer.
Ligt eraan of je op elkaar bent ingespeeld. Soms lukt het wel soms niet. Ik speel het liefst met z'n 4 of 5.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Redelijk, alleen clubben met een man of vijf werkt echt niet, maar dat is bij jullie volgens mij ook zo
Lekker Barcelona tic tac.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij geilt alleen maar op je 5x A drukken aanval, ik maak tenminste nog eens mooie goals
En kap met je fifa haat mij, want als er 1 iemand is die altijd geluk heeft met ballen mee krijgen ben jij het wel sufkut
Ah ik heb hem wel opgenomenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:27 schreef SoldMayor het volgende:
Nick heb je die goal die ik gister maakt met Strootman al verwerkt?![]()
Wat een knal.
Dat gaat hier dus foutquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ligt eraan of je op elkaar bent ingespeeld. Soms lukt het wel soms niet. Ik speel het liefst met z'n 4 of 5.
We spelen altijd 4231 De ANY pakt de achterste 6 en de rest gaat aanvallen.
Ik zal voor de nieuwe 7 serie gaan denk ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik twijfel of een 2e Hd5770 hawk erbij nuttig is, of gewoon een nieuwe kaart ooit.
Heb ik net gedaan...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mimi op je beeldscherm blaffen naar de baas
Omdat er dan 6 man voorin staatquote:
Goed omschreven.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Meestal zijn we maar wat aan het kloten. Dat was met MW2 ook zo, maar als het erop aan kwam waren we denk ik beter dan menig clan
Wel met ANY, maar aangezien er dan de hele tijd 6 man voorin staat, komt er een hoop gezeikquote:
Haha dat denk ik ook wel jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Meestal zijn we maar wat aan het kloten. Dat was met MW2 ook zo, maar als het erop aan kwam waren we denk ik beter dan menig clan
Ik weet nog wel toen jij met onze club meedeed. Je ging steeds vloeken en scheldenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel met ANY, maar aangezien er dan de hele tijd 6 man voorin staat, komt er een hoop gezeik
[..]
Haha dat denk ik ook wel ja. Altijd maar dat gekut in MW2
Ja ik denk wel dat ik dat ben geweestquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik weet nog wel toen jij met onze club meedeed. Je ging steeds vloeken en schelden
Wil je het weer proberen nozem?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:44 schreef SoldMayor het volgende:
Nick is dan ook wel een van de slechtste met FIFA.
Ik heb jou toch in friend list staan? Hier ook divisie 2quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:47 schreef Rijst het volgende:
Ik wil wel een keer tegen 1 van jullie. Deze boiii zit in Divisie 2.
Ja ben er over 20 min ofzoquote:
Dat doe ik alleen maar bij jou rotiboyquote:
Rijstbalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:55 schreef SoldMayor het volgende:
Oke, doe ik wel tegen rijst.
Weet niet wat je gamertag is.
Dan ga je uit het OP.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:57 schreef SoldMayor het volgende:
Nou als ik verlies is meteen de MW2SC status verneukt.
Alleen wanneer Team Bozzdale niet aanwezig wasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Ídd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:20 schreef Rijst het volgende:
Hopelijk wordt het volgende week niet zo'n wedstrijd.
En tamarzzquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen wanneer Team Bozzdale niet aanwezig was
Good times. Mis de tijden dat we met zn 6en, of soms met zn 9en de servers heersden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen wanneer Team Bozzdale niet aanwezig was
Als er nu eens een game uitkomt die me langer dan twee weken weet te boeien... vind het maar tegenvallen het laatste jaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Good times. Mis de tijden dat we met zn 6en, of soms met zn 9en de servers heersden.
Ik moet echt leren om niet te happen op jouw trollposts. Fucking therapie moeten ze daarvoor uitvinden.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:32 schreef Kutstudent het volgende:
Dat stuk met Anderson net voor het kuteinde begint.![]()
![]()
Je moet sowieso lerenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik moet echt leren om niet te happen op jouw trollposts. Fucking therapie moeten ze daarvoor uitvinden.
Over een uurtje?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rijst doe straks ook potje fifa tegen mij
Terwijl iedereen als een pussy tijdens S&D zit te campen met silencers, sprint Team Bozzdale met shield , striker en RPG het slagveld overquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:03 schreef Bozz187 het volgende:
Maar bozzdale heeft wel altijd alle epische killcams en andere dingen
Om vervolgens van 6 kanten neergejoekeld te worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Terwijl iedereen als een pussy tijdens S&D zit te campen met silencers, sprint Team Bozzdale met shield , striker en RPG het slagveld over
Ga eens gauw spelen. Beter niet voor je tentamens, maar toch.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Heb ME2 hier nog altijd ongebruikt liggen. Moet de AC-reeks ook nog eens een keer halen
en 3 tango's mee te nemenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Om vervolgens van 6 kanten neergejoekeld te worden.
Bijzaakquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Om vervolgens van 6 kanten neergejoekeld te worden.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Terwijl iedereen als een pussy tijdens S&D zit te campen met silencers, sprint Team Bozzdale met shield , striker en RPG het slagveld over
En dat zeg jij met je modded controllerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]Niks silencer, gewoon spastisch met mijn vinger op de trekker van mijn barret rondrennen.
Insert 'The Epic Michhas Battle.avi'.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:03 schreef Bozz187 het volgende:
Maar bozzdale heeft wel altijd alle epische killcams en andere dingen
Je moeder is modded.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dat zeg jij met je modded controller
quote:
Duitsland stinkt naar bratwürst.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:14 schreef tliciouz het volgende:
Godverdomme lekker handig, krijg ik een email van die poule dat ik wat dingen nog moet invullen voor 18:00 anders gaat het niet meer ligt de site eruit door drukte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
lvl 8 van welke game?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:31 schreef Bozz187 het volgende:
Oh en ross, gaan we ooit nog eens lvl8 halen?
Lol, lees een boven je.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
bagger flexvoetbal :Heeft ie die poulestanden weer niet opgeslagen
![]()
![]()
En natuurlijk kan je ze nu niet aanpassen omdat die site zo bagger werkt
Ja maar ik had alles he, en kijk net toevallig en zie ik dat die poules niet gedaan zijnquote:
zombie mode natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
lvl 8 van welke game?We moeten ook Operation Flashpoint ooit eens uit gaan spelen
Oooooh hehe, betwijfel hetquote:
Als ik over 3 weken klaar ben met tentamens gaan we wat potjes doen.quote:
who cares, rijst zoekt nieuwe tegenstanders en die heeft hij hier gevonden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dus die fifa tjappies zijn nu wel welkom?
Rijst gedraagt zich tenminste nog normaal, die andere tjappies hoeven van mij niet weer te komenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dus die fifa tjappies zijn nu wel welkom?
Aiiiight, pixell perfect.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:33 schreef Pixell het volgende:
[..]
Rijst gedraagt zich tenminste nog normaal, die andere tjappies hoeven van mij niet weer te komen
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:46 schreef Bozz187 het volgende:
Ow en rijst voor de eerste stap moeten we weten
naam:
Bsn:
rekeningnummer:
broers/zussen:
in geval van zussen, als ze tussen de 18 en 32 zijn, dan pics van haar/hun.
Je kan die chicks van 16 al niet aan, dus wat moet je met 1tje van 25+quote:
oh snapperdepapquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je kan die chicks van 16 al niet aan, dus wat moet je met 1tje van 25+
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:33 schreef Pixell het volgende:
[..]
Rijst gedraagt zich tenminste nog normaal, die andere tjappies hoeven van mij niet weer te komen
2de geel sloeg nergens op. Penalty mwa die zou je nog evt kunnen gevenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die tweede gele kaartdie holebas ofzo gaat er ook nog af die moet nog en keer aan de noodrem hangen daar.
foto's?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:04 schreef Rijst het volgende:
naam: Rijst Bal
Bsn:7423083
rekeningnummer: 370533544
broers/zussen: 2 zusjes van 9 en 12
Waar staat dat?!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:03 schreef Fuszy het volgende:
Hoi
Ik hoorde dat ik weer terug moest komen.
Die gast lijkt op die vader in Modern Family.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2de geel sloeg nergens op. Penalty mwa die zou je nog evt kunnen geven.
Maar die scheids. 19 wedstrijden, 16 rode kaarten
!!!!
Tuurlijk niet man. Veel te oud. Van de 9 jarige.quote:
Ankyou gaat zijn Xbox verkopenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:35 schreef Morgen- het volgende:
Hoeveel is dit nog waard? : Xbox 360 - 2 controllers - 1 battery pack met lader - kabel om aan te sluiten op je pc scherm (onofficiele) - Call of Duty MW2 - Battlefield 3 - Operation Flashpoint: Dragon Rising - Battlefield Bad Company 2 - Halo 3 - Fifa 08 + 11 - Beowulf The Game - Xbox 360 MadCatz Racing Wheel
En dit inderdaad.quote:
quote:
Yeah heb wel pvrquote:
Chill filmpje.quote:
Durf te wedden dat dan ineens dat team bij Rest of the World zitquote:
Ja deze wedstrijd ga ik wel goed hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:09 schreef Tauchmeister het volgende:
RuslandMaakt het verlies op Polen helemaal goed
nope tsj gaat winnen met 2-3 laatsts goal in de 85min.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja deze wedstrijd ga ik wel goed hebben
Riep de hele week al tegen al mijn collega's dat ik benieuwd was wat Rusland zou gaan doen, maar die joekels konden het alleen maar over Spanje en Duitsland hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:09 schreef Tauchmeister het volgende:
RuslandMaakt het verlies op Polen helemaal goed
Spelen best goed, als Nederland tweede wordt in de poule en Rusland eerste (waar ik vanuit ga) komen we ze ook tegen geloof ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Riep de hele week al tegen al mijn collega's dat ik benieuwd was wat Rusland zou gaan doen, maar die joekels konden het alleen maar over Spanje en Duitsland hebben
Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Spelen best goed, als Nederland tweede wordt in de poule en Rusland eerste (waar ik vanuit ga) komen we ze ook tegen geloof ik
Nouja, volgens mij zijn een heleboel mensen vergeten dat Rusland ons vier jaar geleden echt anaal vernederd heeft, met de grond gelijk gemaakt. Daarom was ik zo benieuwd of ze datzelfde niveau weer konden laten zien dit jaar, en zie alhier, Tsjechië zit ditmaal voorover gebogen met zijn broek op de knieënquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Spelen best goed, als Nederland tweede wordt in de poule en Rusland eerste (waar ik vanuit ga) komen we ze ook tegen geloof ik
ik ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit Rusland lijkt wel veel beter door dit zeer matige Tsjechië. Had 2-0 voor Rusland ingevuld dus niet meer scoren aub
Jij enquote:
Wou al zeggen jaquote:
potquote:
rijke batta'squote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie doet er na de match mee met ons geliefde FIFA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |