nope tsj gaat winnen met 2-3 laatsts goal in de 85min.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja deze wedstrijd ga ik wel goed hebben
Riep de hele week al tegen al mijn collega's dat ik benieuwd was wat Rusland zou gaan doen, maar die joekels konden het alleen maar over Spanje en Duitsland hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:09 schreef Tauchmeister het volgende:
RuslandMaakt het verlies op Polen helemaal goed
Spelen best goed, als Nederland tweede wordt in de poule en Rusland eerste (waar ik vanuit ga) komen we ze ook tegen geloof ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Riep de hele week al tegen al mijn collega's dat ik benieuwd was wat Rusland zou gaan doen, maar die joekels konden het alleen maar over Spanje en Duitsland hebben
Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Spelen best goed, als Nederland tweede wordt in de poule en Rusland eerste (waar ik vanuit ga) komen we ze ook tegen geloof ik
Nouja, volgens mij zijn een heleboel mensen vergeten dat Rusland ons vier jaar geleden echt anaal vernederd heeft, met de grond gelijk gemaakt. Daarom was ik zo benieuwd of ze datzelfde niveau weer konden laten zien dit jaar, en zie alhier, Tsjechië zit ditmaal voorover gebogen met zijn broek op de knieënquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Spelen best goed, als Nederland tweede wordt in de poule en Rusland eerste (waar ik vanuit ga) komen we ze ook tegen geloof ik
ik ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit Rusland lijkt wel veel beter door dit zeer matige Tsjechië. Had 2-0 voor Rusland ingevuld dus niet meer scoren aub
Jij enquote:
Wou al zeggen jaquote:
potquote:
rijke batta'squote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie doet er na de match mee met ons geliefde FIFA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |