quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:32 schreef Kutstudent het volgende:
Dat stuk met Anderson net voor het kuteinde begint.![]()
![]()
Je moet sowieso lerenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik moet echt leren om niet te happen op jouw trollposts. Fucking therapie moeten ze daarvoor uitvinden.
Over een uurtje?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rijst doe straks ook potje fifa tegen mij
Terwijl iedereen als een pussy tijdens S&D zit te campen met silencers, sprint Team Bozzdale met shield , striker en RPG het slagveld overquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:03 schreef Bozz187 het volgende:
Maar bozzdale heeft wel altijd alle epische killcams en andere dingen
Om vervolgens van 6 kanten neergejoekeld te worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Terwijl iedereen als een pussy tijdens S&D zit te campen met silencers, sprint Team Bozzdale met shield , striker en RPG het slagveld over
Ga eens gauw spelen. Beter niet voor je tentamens, maar toch.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Heb ME2 hier nog altijd ongebruikt liggen. Moet de AC-reeks ook nog eens een keer halen
en 3 tango's mee te nemenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Om vervolgens van 6 kanten neergejoekeld te worden.
Bijzaakquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Om vervolgens van 6 kanten neergejoekeld te worden.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Terwijl iedereen als een pussy tijdens S&D zit te campen met silencers, sprint Team Bozzdale met shield , striker en RPG het slagveld over
En dat zeg jij met je modded controllerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]Niks silencer, gewoon spastisch met mijn vinger op de trekker van mijn barret rondrennen.
Insert 'The Epic Michhas Battle.avi'.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:03 schreef Bozz187 het volgende:
Maar bozzdale heeft wel altijd alle epische killcams en andere dingen
Je moeder is modded.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dat zeg jij met je modded controller
quote:
Duitsland stinkt naar bratwürst.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:14 schreef tliciouz het volgende:
Godverdomme lekker handig, krijg ik een email van die poule dat ik wat dingen nog moet invullen voor 18:00 anders gaat het niet meer ligt de site eruit door drukte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |