Wil je het weer proberen nozem?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:44 schreef SoldMayor het volgende:
Nick is dan ook wel een van de slechtste met FIFA.
Ik heb jou toch in friend list staan? Hier ook divisie 2quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:47 schreef Rijst het volgende:
Ik wil wel een keer tegen 1 van jullie. Deze boiii zit in Divisie 2.
Ja ben er over 20 min ofzoquote:
Dat doe ik alleen maar bij jou rotiboyquote:
Rijstbalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:55 schreef SoldMayor het volgende:
Oke, doe ik wel tegen rijst.
Weet niet wat je gamertag is.
Dan ga je uit het OP.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:57 schreef SoldMayor het volgende:
Nou als ik verlies is meteen de MW2SC status verneukt.
Alleen wanneer Team Bozzdale niet aanwezig wasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Meestal zijn we maar wat aan het kloten. Dat was met MW2 ook zo, maar als het erop aan kwam waren we denk ik beter dan menig clan
Ídd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:20 schreef Rijst het volgende:
Hopelijk wordt het volgende week niet zo'n wedstrijd.
En tamarzzquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen wanneer Team Bozzdale niet aanwezig was
Good times. Mis de tijden dat we met zn 6en, of soms met zn 9en de servers heersden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen wanneer Team Bozzdale niet aanwezig was
Als er nu eens een game uitkomt die me langer dan twee weken weet te boeien... vind het maar tegenvallen het laatste jaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Good times. Mis de tijden dat we met zn 6en, of soms met zn 9en de servers heersden.
Ik moet echt leren om niet te happen op jouw trollposts. Fucking therapie moeten ze daarvoor uitvinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |