SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Rossdale op 08-06-2012 12:01:49 ]Please sir. When moon? When Mustang?
lijkt wel geshoppedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
wow, die tomb raider shit en der aanhang is wel de lelijkste foto ooit in deze OP
Nee, was maar op 1 foto.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Damn![]()
Maar tauch ziet er toch niet oud uit man pringles?
Die je nu hebt heeft een paar wazige lippenquote:
Hoax, kun je niet zien want daar zit een broekje voorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die je nu hebt heeft een paar wazige lippen
Maar wel goodstuff? of ben je onder de 3x geblevenquote:
Gustav.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar wel goodstuff? of ben je onder de 3x gebleven?
daarom zijn ze wazigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoax, kun je niet zien want daar zit een broekje voor
Ik had het dan ook niet over die lippenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoax, kun je niet zien want daar zit een broekje voor
quote:
ZO! Godver, hier doe je het maar mee. Je vroeg er zelf om!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over die lippen. Maar je hebt de OP nu wel lekker verneukt kerel
Die dames die ik de vorige speciaal erin had gezet voor jou zijn ook al weg
Ja nu is de boel helemaal naar de klotequote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ZO! Godver, hier doe je het maar mee. Je vroeg er zelf om!
Oh en de OP was echt tyfusgroot man, zo is hij tenminste een beetje georganiseerd
Spam die shit dan niet elke keer dichtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja nu is de boel helemaal naar de kloteKleine plaatjes
.
Nee dit is de laatste keer geweest dat jij een topic mag beginnen![]()
Gewoon wachten dan!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Spam die shit dan niet elke keer dichtDit is al de vierde keer dat ik iets wil zeggen en ik ineens de lapo heb omdat iemand 7 berichten voor me spamt
nou sorry hoor!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Spam die shit dan niet elke keer dichtDit is al de vierde keer dat ik iets wil zeggen en ik ineens de lapo heb omdat iemand 7 berichten voor me spamt
Dan moet je bij Bozz zijn he. En wat wou je zeggen dan? Want wie leest de lapo nouquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ik zei al sorry hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan moet je bij Bozz zijn he. En wat wou je zeggen dan? Want wie leest de lapo nou
1x is in dit geval niet genoeg nozem. Rossdale heeft het er moeilijk mee hoorquote:
Waar is ramptoerist SoldMayor?quote:Nuclear Event – North-America – USA
Live records for multiple radiation monitoring stations near the border of Indiana and Michigan have shown radiation levels as high as 7,139 counts per minute (CPM). The level varied between 2,000 CPM and 7,000 CPM for several hours early this morning (EST).
http://www.reddit.com/r/p(...)ant_nuclear_coverup/
bek houden ik herhaal mezelf verder niet meerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1x is in dit geval niet genoeg nozem. Rossdale heeft het er moeilijk mee hoor
make mequote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
bek houden ik herhaal mezelf verder niet meer
max payne,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
max payne,ook voor jou hebben ze gips heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
omdat je weet dat nick nog geen deuk in een pakje boter slaat?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moest ik hier kei hard om lachen
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
omdat je weet dat nick nog geen deuk in een pakje boter slaat?
Waarschijnlijk wel Jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je nog half knetter bentquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moest ik hier kei hard om lachen
Nee Standaardloze Stef wel dan? Die slaat alleen maar mensen voor hun gezicht en raakt ze niet eensquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik eet geen visquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je nog half knetter bent
[..]
Nee Standaardloze Stef wel dan? Die slaat alleen maar mensen voor hun gezicht en raakt ze niet eens
Maar komt goed Bozz, die makreel ga je voelen kerel
Nog niet neequote:
Deze man wil voelen.....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je nog half knetter bent
[..]
Nee Standaardloze Stef wel dan? Die slaat alleen maar mensen voor hun gezicht en raakt ze niet eens
Maar komt goed Bozz, die makreel ga je voelen kerel
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
never nooit, miss een mossel hier en daar. maar dat is anders
Wat? Krijg ik nu een BBQ naar me kop toe?quote:
nee nog een max payne spoilerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat? Krijg ik nu een BBQ naar me kop toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal stef eens hard maken :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
100%quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat? Krijg ik nu een BBQ naar me kop toe?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zal stef eens hard maken :that's fucking gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, maar zo rolt Stefquote:
Godver, Tauch!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Geen vis eten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wijs manquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Geen vis eten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je er nu een beetje overheen ?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je ziet ze op straat echt wel lelijker maar ze heeft inderdaad wel een apart hoofd
Tonijn, zalm, kibbelingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Geen vis eten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet lekker? De geur is toch geen probleem voor jou?quote:
smoothquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niet lekker? De geur is toch geen probleem voor jou?
En zichzelf nog steeds afvragen waarom hij nooit in het broekje van een chick mag.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niet lekker? De geur is toch geen probleem voor jou?
Dat is KKquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En zichzelf nog steeds afvragen waarom hij nooit in het broekje van een chick mag.
Vraag ik mezelf dat af?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En zichzelf nog steeds afvragen waarom hij nooit in het broekje van een chick mag.
Van KK geloof ik het inmiddels wel, aan Pringles ga ik steeds harder twijfelen.quote:
Toelichting graag.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Van KK geloof ik het inmiddels wel, aan Pringles ga ik steeds harder twijfelen.
Dat zegt geen moer, alleen omdat jij daar niet tegen kan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ach je eeuwige anonimiteit zegt genoeg.
Zegt de gene die een maand niet op fok kwam omdat we achter je naam waren gekomen, uhu.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat zegt geen moer, alleen omdat jij daar niet tegen kan.
Niet in dit topic is toch wat anders he. En ik was laaghangende met Michhas.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zegt de gene die een maand niet op fok kwam omdat we achter je naam waren gekomen, uhu.
Nog 3 dagen en ik kan pas genieten van het EK, maandag laatste tentamenquote:
Ik woensdag tijdens Nederland-Duitsland en de dag na Portugal-Nederlandquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nog 3 dagen en ik kan pas genieten van het EK, maandag laatste tentamen
Ach als ze morgen verliezen, hoef je woensdag niet eens te kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik woensdag tijdens Nederland-Duitsland en de dag na Portugal-NederlandWel fijn dat het alleen 's avonds is, doe ik tenminste nog iets.
Het zou beter zijn als ze er gelijk uit liggen jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach als ze morgen verliezen, hoef je woensdag niet eens te kijken
Haha misschien voor je tentamens wel jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als ze er gelijk uit liggen ja
http://www.flexvoetbal.nl/subleagues/15997/mw2sc-fok.htmlquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:11 schreef tliciouz het volgende:
Wat was die link ook al weer van de poule?
Als ze net zo spelen als jij gisteren met FIFA dan wordt het idd:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach als ze morgen verliezen, hoef je woensdag niet eens te kijken
Saaannnggg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als ze net zo spelen als jij gisteren met FIFA dan wordt het idd:![]()
Maar goed jij had natuurlijk al een biertje op he.
Hehe auw.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dank je Teun!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://www.flexvoetbal.nl/subleagues/15997/mw2sc-fok.html
Het ging gister wederom nergens over. Ik hoop echt dat Fifa 13 gewoon weer anti Sold is. Want de Fifa 12 SoldMayor editie begint echt te vervelenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wel een ati, maar geen crossfirequote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:22 schreef KneusTeun het volgende:
iemand die hier crossfire kaart of sli heeft in zijn pc?
Neger ga weg, FIFA12 haaaaaat mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het ging gister wederom nergens over. Ik hoop echt dat Fifa 13 gewoon weer anti Sold is. Want de Fifa 12 SoldMayor editie begint echt te vervelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |