Ik zal stef eens hard maken :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
100%quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat? Krijg ik nu een BBQ naar me kop toe?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zal stef eens hard maken :that's fucking gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, maar zo rolt Stefquote:
Godver, Tauch!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Geen vis eten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wijs manquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Geen vis eten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je er nu een beetje overheen ?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je ziet ze op straat echt wel lelijker maar ze heeft inderdaad wel een apart hoofd
Tonijn, zalm, kibbelingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Geen vis eten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet lekker? De geur is toch geen probleem voor jou?quote:
smoothquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niet lekker? De geur is toch geen probleem voor jou?
En zichzelf nog steeds afvragen waarom hij nooit in het broekje van een chick mag.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niet lekker? De geur is toch geen probleem voor jou?
Dat is KKquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En zichzelf nog steeds afvragen waarom hij nooit in het broekje van een chick mag.
Vraag ik mezelf dat af?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En zichzelf nog steeds afvragen waarom hij nooit in het broekje van een chick mag.
Van KK geloof ik het inmiddels wel, aan Pringles ga ik steeds harder twijfelen.quote:
Toelichting graag.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Van KK geloof ik het inmiddels wel, aan Pringles ga ik steeds harder twijfelen.
Dat zegt geen moer, alleen omdat jij daar niet tegen kan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ach je eeuwige anonimiteit zegt genoeg.
Zegt de gene die een maand niet op fok kwam omdat we achter je naam waren gekomen, uhu.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat zegt geen moer, alleen omdat jij daar niet tegen kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |