Niet in dit topic is toch wat anders he. En ik was laaghangende met Michhas.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zegt de gene die een maand niet op fok kwam omdat we achter je naam waren gekomen, uhu.
Nog 3 dagen en ik kan pas genieten van het EK, maandag laatste tentamenquote:
Ik woensdag tijdens Nederland-Duitsland en de dag na Portugal-Nederlandquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nog 3 dagen en ik kan pas genieten van het EK, maandag laatste tentamen
Ach als ze morgen verliezen, hoef je woensdag niet eens te kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik woensdag tijdens Nederland-Duitsland en de dag na Portugal-NederlandWel fijn dat het alleen 's avonds is, doe ik tenminste nog iets.
Het zou beter zijn als ze er gelijk uit liggen jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach als ze morgen verliezen, hoef je woensdag niet eens te kijken
Haha misschien voor je tentamens wel jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als ze er gelijk uit liggen ja
http://www.flexvoetbal.nl/subleagues/15997/mw2sc-fok.htmlquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:11 schreef tliciouz het volgende:
Wat was die link ook al weer van de poule?
Als ze net zo spelen als jij gisteren met FIFA dan wordt het idd:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach als ze morgen verliezen, hoef je woensdag niet eens te kijken
Saaannnggg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als ze net zo spelen als jij gisteren met FIFA dan wordt het idd:![]()
Maar goed jij had natuurlijk al een biertje op he.
Hehe auw.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dank je Teun!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://www.flexvoetbal.nl/subleagues/15997/mw2sc-fok.html
Het ging gister wederom nergens over. Ik hoop echt dat Fifa 13 gewoon weer anti Sold is. Want de Fifa 12 SoldMayor editie begint echt te vervelenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wel een ati, maar geen crossfirequote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:22 schreef KneusTeun het volgende:
iemand die hier crossfire kaart of sli heeft in zijn pc?
Neger ga weg, FIFA12 haaaaaat mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het ging gister wederom nergens over. Ik hoop echt dat Fifa 13 gewoon weer anti Sold is. Want de Fifa 12 SoldMayor editie begint echt te vervelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |