Hehe auw.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als ze net zo spelen als jij gisteren met FIFA dan wordt het idd:![]()
Maar goed jij had natuurlijk al een biertje op he.
Dank je Teun!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://www.flexvoetbal.nl/subleagues/15997/mw2sc-fok.html
Het ging gister wederom nergens over. Ik hoop echt dat Fifa 13 gewoon weer anti Sold is. Want de Fifa 12 SoldMayor editie begint echt te vervelenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wel een ati, maar geen crossfirequote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:22 schreef KneusTeun het volgende:
iemand die hier crossfire kaart of sli heeft in zijn pc?
Neger ga weg, FIFA12 haaaaaat mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het ging gister wederom nergens over. Ik hoop echt dat Fifa 13 gewoon weer anti Sold is. Want de Fifa 12 SoldMayor editie begint echt te vervelen
Redelijk, alleen clubben met een man of vijf werkt echt niet, maar dat is bij jullie volgens mij ook zoquote:
Ja ik twijfel of een 2e Hd5770 hawk erbij nuttig is, of gewoon een nieuwe kaart ooit.quote:
Jij geilt alleen maar op je 5x A drukken aanval, ik maak tenminste nog eens mooie goalsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Neger ga weg, FIFA12 haaaaaat mij.![]()
Als het nou een beetje zou meewerken dan maak je helemaal geen kans meer.
Ligt eraan of je op elkaar bent ingespeeld. Soms lukt het wel soms niet. Ik speel het liefst met z'n 4 of 5.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Redelijk, alleen clubben met een man of vijf werkt echt niet, maar dat is bij jullie volgens mij ook zo
Lekker Barcelona tic tac.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij geilt alleen maar op je 5x A drukken aanval, ik maak tenminste nog eens mooie goals
En kap met je fifa haat mij, want als er 1 iemand is die altijd geluk heeft met ballen mee krijgen ben jij het wel sufkut
Ah ik heb hem wel opgenomenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:27 schreef SoldMayor het volgende:
Nick heb je die goal die ik gister maakt met Strootman al verwerkt?![]()
Wat een knal.
Dat gaat hier dus foutquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ligt eraan of je op elkaar bent ingespeeld. Soms lukt het wel soms niet. Ik speel het liefst met z'n 4 of 5.
We spelen altijd 4231 De ANY pakt de achterste 6 en de rest gaat aanvallen.
Ik zal voor de nieuwe 7 serie gaan denk ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik twijfel of een 2e Hd5770 hawk erbij nuttig is, of gewoon een nieuwe kaart ooit.
Heb ik net gedaan...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mimi op je beeldscherm blaffen naar de baas
Omdat er dan 6 man voorin staatquote:
Goed omschreven.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Meestal zijn we maar wat aan het kloten. Dat was met MW2 ook zo, maar als het erop aan kwam waren we denk ik beter dan menig clan
Wel met ANY, maar aangezien er dan de hele tijd 6 man voorin staat, komt er een hoop gezeikquote:
Haha dat denk ik ook wel jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Meestal zijn we maar wat aan het kloten. Dat was met MW2 ook zo, maar als het erop aan kwam waren we denk ik beter dan menig clan
Ik weet nog wel toen jij met onze club meedeed. Je ging steeds vloeken en scheldenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel met ANY, maar aangezien er dan de hele tijd 6 man voorin staat, komt er een hoop gezeik
[..]
Haha dat denk ik ook wel ja. Altijd maar dat gekut in MW2
Ja ik denk wel dat ik dat ben geweestquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik weet nog wel toen jij met onze club meedeed. Je ging steeds vloeken en schelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |