SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
lvl 8 van welke game?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:31 schreef Bozz187 het volgende:
Oh en ross, gaan we ooit nog eens lvl8 halen?
Lol, lees een boven je.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
bagger flexvoetbal :Heeft ie die poulestanden weer niet opgeslagen
![]()
![]()
En natuurlijk kan je ze nu niet aanpassen omdat die site zo bagger werkt
Ja maar ik had alles he, en kijk net toevallig en zie ik dat die poules niet gedaan zijnquote:
zombie mode natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
lvl 8 van welke game?We moeten ook Operation Flashpoint ooit eens uit gaan spelen
Oooooh hehe, betwijfel hetquote:
Als ik over 3 weken klaar ben met tentamens gaan we wat potjes doen.quote:
who cares, rijst zoekt nieuwe tegenstanders en die heeft hij hier gevonden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dus die fifa tjappies zijn nu wel welkom?
Rijst gedraagt zich tenminste nog normaal, die andere tjappies hoeven van mij niet weer te komenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dus die fifa tjappies zijn nu wel welkom?
Aiiiight, pixell perfect.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:33 schreef Pixell het volgende:
[..]
Rijst gedraagt zich tenminste nog normaal, die andere tjappies hoeven van mij niet weer te komen
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:46 schreef Bozz187 het volgende:
Ow en rijst voor de eerste stap moeten we weten
naam:
Bsn:
rekeningnummer:
broers/zussen:
in geval van zussen, als ze tussen de 18 en 32 zijn, dan pics van haar/hun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |