abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112550967
Nee, niet elke man is hetzelfde. Ik wil wel wedden dat mijn man mij nooit zou bedriegen. Ik heb nooit daarvoor aanleiding gezien of opmerkelijke "vondsten" gedaan. Ach hij kijkt soms wel eens naar andere vrouwen en dan zeg ik "Kun je het zien, eikel?!". Hoewel ik jaloers ben aangelegd doe ik er niet moeilijk over zoals in het begin van onze relatie. Ik betrap mezelf ook wel eens als ik naar knappe mannen kijk maar nooit waar mijn eigen vent erbij is.
Tot hier is het acceptabel in een bormale relatie denk ik, en verder niet.

En btw mocht een man mij bedriegen dan is het einde verhaal. Ik gun mijzelf geen relatie waarin vertrouwen niet op de eerste plaats staat. Bah nee, moet er niet aan denken.
Loedermoeder
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:02:15 #102
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_112551006
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:59 schreef Pulzzar het volgende:
Ik heb nog niet zolang geleden ergens gelezen dat uit een onderzoek blijkt dat meer vrouwen schuld hebben aan overspel dan mannen.

Het is wel zo dat meer mannen met een verhouding vaker vreemdgaan dan vrouwen met een verhouding. Maar het gaat over de vrouwen die een man ertoe aanzetten om vreemd te gaan.
Als er iemand is die vindt dat degene waarmee een vreemdganger vreemdgaat verwerpelijk bezig is dan ben ik het, maar "aanzetten om vreemd te gaan"? Rot toch op. Vreemdgaan kies ieder die het doet, man of vrouw, zelf voor. :')
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:02:20 #103
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112551011
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:59 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Jij hebt issues. Ik verzin het zelf niet. Het zijn wetenschappelijke inzichten. Sorry to tell you...
:D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:09:10 #104
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112551331
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:58 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Toch wel opvallend dat in dit soort topics het zo goed als altijd de mannen zijn die klaar staan met uitgebreide theorieën die stellen dat vrouwen en waarom vrouwen stiekem op (vreemdgaande) hufters vallen... Gecombineerd met de eindeloze stroom aan topics hier op FOK! in de trant "Ik ben weer eens afgewezen door een vrouw en ik zie toch echt geen enkele andere mogelijkheid dan dat ik te lief ben!" en je openingszin, kom ik tot de conclusie dat jullie aan jullie issues moeten gaan werken in plaats van ze op vrouwen in het algemeen af te gaan reageren. :')

En natuurlijk weten jij en je consorten véél beter waar 'de vrouw' (sowieso al :') waard) op valt dan vrouwen zelf, maar wanneer het jullie uitkomt stellen jullie dat vrouwen volstrekt onbegrijpelijk zijn voor jullie en dat er dan ook als man zijnde niet moet worden gepoogd een vrouw te begrijpen. Wederom een enorme :') waar.
Het zijn ook altijd vrouwen die die zaken niet waar willen hebben... ongeacht de wetenschappelijke consensus.

Maar serieus, je gaat toch niet beweren dat dit al te controversieel voor je is!?? Ik vond het zo'n open deur dat ik het eigenlijk niet wilde opschrijven. Lees dit stukje nog eens zou ik zeggen:
quote:
Simpeler gezien: je weet als vrouw dondersgoed of een man makkelijk in het rond zou kunnen neuken of niet. Een minder aantrekkelijke vent is gewoon niet succesvol genoeg met vrouwen.
Er staat niet meer dan dat een aantrekkelijke vent aanttrekkelijk wordt gevonden...

[ Bericht 14% gewijzigd door Puntenjager op 07-06-2012 00:19:53 ]
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:17:15 #105
351921 CruellaDeVil
pi_112551684
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:09 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Het zijn ook altijd vrouwen die die zaken niet waar willen hebben... ongeacht de wetenschappelijke consensus.
Zo lang ik van jou geen enkele vorm van wetenschappelijk bewijs, dat wil zeggen een gepubliceerd wetenschappelijk artikel, te zien krijg, gelden jouw beweringen sowieso niet als wetenschappelijk.

'wetenschappelijke consensus' is overigens een nogal domme uitspraak, aangezien er in 'de wetenschap' praktisch gezien nergens een consensus over bestaat. Dat zou een groot wetenschapper zoals jij toch wel moeten weten lijkt mij. :')
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:21:40 #106
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112551874
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:17 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Zo lang ik van jou geen enkele vorm van wetenschappelijk bewijs, dat wil zeggen een gepubliceerd wetenschappelijk artikel, te zien krijg, gelden jouw beweringen sowieso niet als wetenschappelijk.

'wetenschappelijke consensus' is overigens een nogal domme uitspraak, aangezien er in 'de wetenschap' praktisch gezien nergens een consensus over bestaat. Dat zou een groot wetenschapper zoals jij toch wel moeten weten lijkt mij. :')
Alsjeblieft, lul niet zo dom. Consensus betekent dat de (grote) meerderheid ergens over eens is. Daar kan in de wetenschap zeer zeker wel sprake van zijn. Mijn god zeg... |:(
pi_112551890
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:21 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Alsjeblieft, lul niet zo dom. Consensus betekent dat de (grote) meerderheid ergens over eens is. Daar kan in de wetenschap zeer zeker wel sprake van zijn. Mijn god zeg... |:(
Juist toch? :)
Rustig aan.
pi_112551948
Maarrrr, hell, ik vind dit topic zo triest dat ik de neiging heb gewoon keihard te trollen en te zeggen:
JA, WE GAAN VERDOMME ALLEMAAL VREEMD.

Echt die naïviteit die wereldvreemdheid om de vraag überhaupt te stellen....
De meeste onderzoekjes die ik gelezen heb laten trouwens zien dat vrouwen vaker vreemdgaan en over een langere periode vreemdgaan.

Mannen gaan minder vaak vreemd maar wisselen daarin wel vaker van partner.
Rustig aan.
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:25:12 #109
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112551996
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Juist toch? :)
Pcies! Anders zou je ook geen enkel studieboek voor studenten kunnen schrijven, want 'totaal geen consensus over'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 07-06-2012 02:37:10 ]
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:30:04 #110
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112552169
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
Maarrrr, hell, ik vind dit topic zo triest dat ik de neiging heb gewoon keihard te trollen en te zeggen:

De meeste onderzoekjes die ik gelezen heb laten trouwens zien dat vrouwen vaker vreemdgaan en over een langere periode vreemdgaan.

Hedera: "Nee, niet elke man is hetzelfde. Ik wil wel wedden dat mijn man mij nooit zou bedriegen."

Je gelooft gewoon niet dat een meisje dat bij haar volle verstand nog op durft te schrijven. Levensgevaarlijk. Typisch een uitspraak waar je nog aan herinnerd gaat worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Puntenjager op 07-06-2012 00:43:03 ]
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:44:03 #111
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_112552636
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:

Klopt, vraag maar aan mijn moeder :')
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:44:13 #112
351921 CruellaDeVil
pi_112552644
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:21 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Consensus houdt gelijkgestemdheid in. 'de wetenschap' is bijna nergens in zijn geheel gelijkgestemd over. Ja, een meerderheid kan het over een theorie eens zijn, maar om daarom de theorie te gaan zien als onomstotelijke waarheid, wat deze een consensus noemen in de hand werkt, vormt een gevaar voor de wetenschap. Het belet ons verder te kijken en de mogelijkheid open te houden dat de theorie verworpen zal worden.

Of ben jij soms iemand die rood aanloopt wanneer iemand de evolutietheorie presenteert als een theorie in plaats van onomstootbare waarheid omdat het volgens jou nou eenmaal een 'wetenschappelijke consensus' is dat de theorie klopt?
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:52:19 #113
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112552883
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:44 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Consensus houdt gelijkgestemdheid in. 'de wetenschap' is bijna nergens in zijn geheel gelijkgestemd over. Ja, een meerderheid kan het over een theorie eens zijn, maar om daarom de theorie te gaan zien als onomstotelijke waarheid, wat deze een consensus noemen in de hand werkt, vormt een gevaar voor de wetenschap. Het belet ons verder te kijken en de mogelijkheid open te houden dat de theorie verworpen zal worden.

Of ben jij soms iemand die rood aanloopt wanneer iemand de evolutietheorie presenteert als een theorie in plaats van onomstootbare waarheid omdat het volgens jou nou eenmaal een 'wetenschappelijke consensus' is dat de theorie klopt?
Nou, ik weet niet waar jij staat, maar je diskwalificeert je wat mij betreft behoorlijk als je bij de club hoort die graag opmerkt dat de evolutietheorie SLECHTS een theorie is.

Hoe jij het woord 'consensus' interpreteert verbaast me enigzins. Je hebt het steeds over VOLLEDIGE gelijkgestemdheid. Volgens mij betekent het juist dat NIET iedereen ergens mee is, maar wel de grote meerderheid (er is dan dus wel degelijk nog ruimte voor discussie en andere visies, maar het gros is het simpelweg met elkaar eens).
Voor de rest is het wel waar wat je schrijft, maar 'slaan' met deze grondbeginselen maakt zelfs een wetenschappelijke discussie onmogelijk. Tevens is FOK! geen wetenschappelijk forum. Ik voel me daarom ook niet geroepen om een halve dag te gaan graven in publicaties en boeken om 'rock solid' aan te tonen dat ik geen onzin verkondig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Puntenjager op 07-06-2012 01:05:18 ]
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:01:05 #114
351921 CruellaDeVil
pi_112553113
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:52 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet waar jij staat, maar je diskwalifeert je wat mij betreft behoorlijk als je bij de club hoort die graag opmerkt dat de evolutietheorie SLECHTS een theorie is.
Objectief gezien is de evolutietheorie inderdaad precies dat, slecht een theorie. Een goed onderbouwde theorie waar ik mij van alle theorieën waar ik bekend mee ben omtrent het onderwerp het beste in kan vinden, maar desalniettemin een theorie. En graag opmerkt is nogal overdreven, gezien je het mij enkel een keer in voorbeeld hebt zien gebruiken, een voorbeeld welk je met je reactie bevestigd hebt.

quote:
Voor de rest is het wel waar wat je schrijft, maar 'slaan' met deze grondbeginselen maakt zelfs een wetenschappelijke discussie onmogelijk. Tevens is FOK! geen wetenschappelijk forum. Ik voel me daarom ook niet geroepen om een halve dag te gaan graven in publicaties en boeken om 'rock solid' aan te tonen dat ik geen onzin verkondig.
Dan moet je ook niet verwachten dat wij alles van je aan gaan nemen enkel en alleen omdat je erachteraan roept dat het wetenschappelijk is. :O
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:08:06 #115
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112553301
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:01 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Objectief gezien is de evolutietheorie inderdaad precies dat, slecht een theorie. Een goed onderbouwde theorie waar ik mij van alle theorieën waar ik bekend mee ben omtrent het onderwerp het beste in kan vinden, maar desalniettemin een theorie. En graag opmerkt is nogal overdreven, gezien je het mij enkel een keer in voorbeeld hebt zien gebruiken, een voorbeeld welk je met je reactie bevestigd hebt.

[..]

Dan moet je ook niet verwachten dat wij alles van je aan gaan nemen enkel en alleen omdat je erachteraan roept dat het wetenschappelijk is. :O
Ja, volgens die logica mag je ook niet uitsluiten dat God bestaat, maar je weet gewoon dat het absolute bullshit is.
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:16:40 #116
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112553453
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:01 schreef CruellaDeVil het volgende:Dan moet je ook niet verwachten dat wij alles van je aan gaan nemen enkel en alleen omdat je erachteraan roept dat het wetenschappelijk is. :O
Hier, in dit boek staat precies hetzelfde als wat ik verkondig. OK, het is een populair wetenschappelijk werkje, maar wel met de referenties naar wetenschappelijke artikelen die jij per se wil zien. En het is nog geschreven door een vrouw ook :7

[ Bericht 10% gewijzigd door Puntenjager op 07-06-2012 01:22:15 ]
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:18:29 #117
351921 CruellaDeVil
pi_112553498
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:08 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ja, volgens die logica mag je ook niet uitsluiten dat God bestaat, maar je weet gewoon dat het absolute bullshit is.
Welke wetenschappelijke theorieën ken jij waarmee getracht wordt het bestaan van God te bewijzen?
Maar inderdaad, het bestaan van God mag je eigenlijk niet uitsluiten. Je mag het tot 'dusdanig onwaarschijnlijk dat het in het dagelijkse leven niet in beschouwing genomen hoeft te worden' benoemen, maar het 'absolute bullshit' noemen is zo onwetenschappelijk als maar zijn kan.
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:21:39 #118
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112553553
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:18 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Welke wetenschappelijke theorieën ken jij waarmee getracht wordt het bestaan van God te bewijzen?
Maar inderdaad, het bestaan van God mag je eigenlijk niet uitsluiten. Je mag het tot 'dusdanig onwaarschijnlijk dat het in het dagelijkse leven niet in beschouwing genomen hoeft te worden' benoemen, maar het 'absolute bullshit' noemen is zo onwetenschappelijk als maar zijn kan.
Maar in het dagelijkse leven wat jij aanhaalt, mag je, nee moet je van mij, uitsluiten dat god bestaat.
pi_112553595
Ik ben god, ontken je mijn bestaan Puntenjager?
Rustig aan.
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:24:33 #120
351921 CruellaDeVil
pi_112553604
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:16 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Hier, in dit boek staat precies hetzelfde als wat ik verkondig. En nog geschreven door een vrouw ook. EN met letterlijk honderden referenties naar wetenschappelijk artikelen. Speciaal voor jou :)
Heb jij het boek daadwerkelijk gelezen of ga je nu enkel op een artikel af waarin gesteld wordt dat het boek vol waarheden staat? ;)

Overigens zie ik ook in dat artikel niets staan over dat vrouwen massaal voor vreemdgaande mannen zouden gaan, dus ook al zou jij stellen dat jij het boek gelezen hebt en dat het er toch in staat, zijn we nog geen stap verder gekomen omdat jij nog steeds verwacht dat ik je op je woord geloof.

ps: Volg ik de mannenlogica die ik zoal op FOK! tegenkom, dan zou dat jij een dergelijk boek als man zijnde hebt gelezen sterk wijzen op issues. :P
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:25:47 #121
351921 CruellaDeVil
pi_112553628
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:21 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Maar in het dagelijkse leven wat jij aanhaalt, mag je, nee moet je van mij, uitsluiten dat god bestaat.
Ja, daar kan de wetenschap natuurlijk niet tegenop. :')
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:27:04 #122
345016 Waiting_tables_in_Paris
It was you. -eyesquint-
pi_112553646
Ik heb alleszins nog geen serieus lief gehad dat zich aan een zijsprong waagde.. Iedereen is anders, maar als het iets is dat je vaak in je eigen relaties herkent moet je je mogelijk eens afvragen of het type man waar je op valt wel betrouwbaar is. De zelfzekere charmante types kun je wel al eens sneller in de armen van een ander vinden dan een rustige jongen die echt onder de indruk van je is en je ziet als dé liefde in zijn leven ipv gewoon relatiemateriaal.
pi_112553668
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:27 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
Ik heb alleszins nog geen serieus lief gehad dat zich aan een zijsprong waagde.. Iedereen is anders, maar als het iets is dat je vaak in je eigen relaties herkent moet je je mogelijk eens afvragen of het type man waar je op valt wel betrouwbaar is. De zelfzekere charmante types kun je wel al eens sneller in de armen van een ander vinden dan een rustige jongen die echt onder de indruk van je is en je ziet als dé liefde in zijn leven ipv gewoon relatiemateriaal.
Klinkt erg romantisch allemaal...
En ik vind dat je vooroordelen hebt over de zelfverzekerde charmante man.
Rustig aan.
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:30:18 #124
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112553698
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:25 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Ja, daar kan de wetenschap natuurlijk niet tegenop. :')
Idd, ervanuitgaan dat er geen god bestaat, lijkt me wel een premisse voor een constructieve discussie. Anders blijf over sprookjes praten.
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:30:58 #125
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112553710
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben god, ontken je mijn bestaan Puntenjager?
Ow, kudt. Nu ben ik uitgeluld :'(
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:31:35 #126
351921 CruellaDeVil
pi_112553717
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:30 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Idd, ervanuitgaan dat er geen god bestaat, lijkt me wel een premisse voor een constructieve discussie. Anders blijf over sprookjes praten.
En wat zei ik eerder? :')
Er vanuit gaan dat iets niet bestaat is niet hetzelfde als het uitsluiten.
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:34:05 #127
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112553744
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:31 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

En wat zei ik eerder? :')
Er vanuit gaan dat iets niet bestaat is niet hetzelfde als het uitsluiten.
Damnit! Nou, dan sluit ik het uit. Nu goed!?
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:36:06 #128
351921 CruellaDeVil
pi_112553790
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:34 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Zie het deel over de onwetenschappelijkheid van uitsluiten gedurende eerder in deze discussie. :D
pi_112553798
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:36 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Zie het deel over de onwetenschappelijkheid van uitsluiten gedurende eerder in deze discussie. :D
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:34 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Kan ik nu concluderen dat alle mannen vreemd gaan?
Rustig aan.
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:37:51 #130
351921 CruellaDeVil
pi_112553824
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

Heb je er wetenschappelijk bewijs voor? :P
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:38:20 #131
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112553837
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

Neen, zeer veel mannen zouden vreemd WILLEN (kunnen) gaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:43:08 #132
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112553909
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:37 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Heb je er wetenschappelijk bewijs voor? :P
*CruellaDeVil hard op ass slapt*
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:43:10 #133
351921 CruellaDeVil
pi_112553912
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:38 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Neen, zeer veel mannen zouden vreemd WILLEN (kunnen) gaan.

SPOILER
Wat een taalgebruik voor een maagd. :D
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:43:47 #134
It was you. -eyesquint-
pi_112553924
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Klinkt erg romantisch allemaal...
En ik vind dat je vooroordelen hebt over de zelfverzekerde charmante man.
Just statistics. De meeste vrouwen vallen vanuit een soort oergevoel op smoothtalking haantjes. Of ze trekken toch op zen minst hun aandacht. Ik voel mijn systeem soms ook reageren als ik een bijzonder leuk exemplaar van dat type spot. Maar mijn vader is er ook eentje en er net iets te goed in, dus herken ik maar al te best welke signalen ze afgeven. Ik ben bewust op zoek gegaan naar een ander, minstens even boeiend maar 10 keer veiliger type, gezien de realiteit mij inzake die funny-charming types voortdurend gelijk geeft spijtig genoeg. Ik heb veel vrienden die onder die categorie vallen, maar ik zou quite frankly nog liever doodvallen dan dat ik er ooit met eentje uitga. (Meet alfa female, die heeft ook behoorlijk veel ego =) Jammer voor die 10 procent die zich wel gedraagt, maar ik neem geen risico's met mijn hart als ik op een andere manier toch kan krijgen wat ik zoek. Niet dat dat een ramp is, er zijn meer dan genoeg vrouwen die dat risico wel nemen (en meestal met een gebroken hart achterblijven).
pi_112553937
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:43 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Rustig aan he, er zijn hier meer maagden, beetje respect gaarne.
Rustig aan.
pi_112553945
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:43 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:

[..]

Just statistics. De meeste vrouwen vallen vanuit een soort oergevoel op smoothtalking haantjes. Of ze trekken toch op zen minst hun aandacht. Ik voel mijn systeem soms ook reageren als ik een bijzonder leuk exemplaar van dat type spot. Maar mijn vader is er ook eentje en er net iets te goed in, dus herken ik maar al te best welke signalen ze afgeven. Ik ben bewust op zoek gegaan naar een ander, minstens even boeiend maar 10 keer veiliger type, gezien de realiteit mij inzake die funny-charming types voortdurend gelijk geeft spijtig genoeg. Ik heb veel vrienden die onder die categorie vallen, maar ik zou quite frankly nog liever doodvallen dan dat ik er ooit met eentje uitga. (Meet alfa female, die heeft ook behoorlijk veel ego =) Jammer voor die 10 procent die zich wel gedraagt, maar ik neem geen risico's met mijn hart als ik op een andere manier toch kan krijgen wat ik zoek. Niet dat dat een ramp is, er zijn meer dan genoeg vrouwen die dat risico wel nemen (en meestal met een gebroken hart achterblijven).
Ik werd laatst charming and attractive genoemd... Tevens zeggen veel meisjes dat ik goed kan dansen.. (3 ofzo, en 1 gozer zei het ook laatst)

Maagd! :)
Rustig aan.
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:46:15 #137
351921 CruellaDeVil
pi_112553955
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Rustig aan he, er zijn hier meer maagden, beetje respect gaarne.
:')

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:43 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

*CruellaDeVil hard op ass slapt*
Je moet eens werken aan je pornoverslaving. ;)
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:46:32 #138
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112553963
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:43 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Nee, ik ben waterman :)
pi_112554064
ik denk dat 80-100% van de mannen vreemd gaat

edit: spelfout

[ Bericht 24% gewijzigd door _Lily_ op 07-06-2012 02:04:59 ]
pi_112554082
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:54 schreef _Lily_ het volgende:
ik denk dag 80-100% van de mannen vreemd gaat
Ik dacht dat jij slim was.
Rustig aan.
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:56:13 #141
It was you. -eyesquint-
pi_112554095
Lag het cijfer niet op 1 op 3 ofzoiets?

Boven de 80% is gewoon een mottige gedachte.
pi_112554112
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:56 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
Lag het cijfer niet op 1 op 3 ofzoiets?

Boven de 80% is gewoon een mottige gedachte.
Jup, dat klopt, geldt ook voor vrouwen.
Rustig aan.
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:58:51 #143
It was you. -eyesquint-
pi_112554127
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik werd laatst charming and attractive genoemd... Tevens zeggen veel meisjes dat ik goed kan dansen.. (3 ofzo, en 1 gozer zei het ook laatst)

Maagd! :)
Dat je je die status mogelijk toeëigend op basis van wat anderen zeggen is al een eerste indicatie dat je niet onder die categorie valt.
pi_112554145
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:58 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:

[..]

Dat je je die status mogelijk toeëigend op basis van wat anderen zeggen is al een eerste indicatie dat je niet onder die categorie valt.
Ik snap geen kont van je reactie. Welke categorie bedoel je nu? De categorie die charmant en aantrekkelijk is en goed kan dansen?
Rustig aan.
  donderdag 7 juni 2012 @ 02:01:35 #145
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112554160
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:54 schreef _Lily_ het volgende:
ik denk dag 80-100% van de mannen vreemd zou gaan ware het niet dat ze niks raakbaars kunnen krijgen of hun vrouw niet kwijt willen raken
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 7 juni 2012 @ 02:05:15 #146
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112554201
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik snap geen kont van je reactie. Welke categorie bedoel je nu? De categorie die charmant en aantrekkelijk is en goed kan dansen?
Ja. Ik denk het wel.
C'est la vie
  donderdag 7 juni 2012 @ 02:07:04 #147
It was you. -eyesquint-
pi_112554217
De zelfverzekerde, grappige charmante man waar je eerder naar verwees.

Als je het werkelijk was, dan had je geen bevestiging nodig & zou je ook niet enthousiast zijn over een complimentje in die richting maar het gewoon leuk vinden en er voor de rest geen seconde meer bij stilstaan, laat staan het op een fora plaatsen. Er zijn ook andere dingen die charmant kunnen overkomen, zoals een lieve wat onhandige kerel, maar dat maakt van hem nog niet het type kerel die we hierboven bespraken die de meeste vrouwen kan krijgen. Totaal niet beledigend bedoeld overigens.
pi_112554254
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:07 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:

Als je het werkelijk was, dan had je geen bevestiging nodig & zou je ook niet enthousiast zijn over een complimentje in die richting maar het gewoon leuk vinden en er voor de rest geen seconde meer bij stilstaan, laat staan het op een fora plaatsen. Er zijn ook andere dingen die charmant kunnen overkomen, zoals een lieve wat onhandige kerel, maar dat maakt van hem nog niet het type kerel die we hierboven bespraken die de meeste vrouwen kan krijgen. Totaal niet beledigend bedoeld overigens.
Waar zeg ik dat ik die bevestiging nodig heb?
Ik ben alijd enthousiast over complimentjes, en dat zal zo blijven ook, zo alledaags zijn complimentjes nou ook weer niet.
Waarom zou ik het niet op een forum plaatsen als iemand het daarover heeft en zegt dat het altijd vreemdgangers zijn terwijl ik maagd ben en ook val onder de criteria (voglens anderen) van charmant grappig en knap?

Ik verwijs trouwens niet naar een categorie mannen waar jij het over hebt.. Dat was jij, anders vraag ik jou toch niet welk type man je nou precies bedoelt?
Rustig aan.
  donderdag 7 juni 2012 @ 02:12:50 #149
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112554270
Op donderdag 7 juni 2012 01:54 schreef _Lily_ het volgende:
"ik denk dag 80-100% van de mannen vreemd zou gaan ware het niet dat ze niks raakbaars kunnen krijgen of hun vrouw niet kwijt willen raken"

Ik schrijf echt exact hetzelfde, alleen dat mag ik niet van miss Wrede Duivel omdat ik geen wetenschappelijke referenties toevoeg :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 07-06-2012 02:22:42 ]
  donderdag 7 juni 2012 @ 02:15:43 #150
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112554291
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:07 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:

Waar wat je schrijft, maar wel een beetje hard voor Kingtoppie :'(
  donderdag 7 juni 2012 @ 02:16:09 #151
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112554295
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:12 schreef Puntenjager het volgende:
Op donderdag 7 juni 2012 01:54 schreef _Lily_ het volgende:
"ik denk dag 80-100% van de mannen vreemd zou gaan ware het niet dat ze niks raakbaars kunnen krijgen of hun vrouw niet kwijt willen raken"

Ik schrijf echt exact hetzelfde, alleen dat mag ik niet van miss Wrede Duivel omdat ik geen wetenschappelijke referenties heb toegevoegd :'(
Ik kan me wel een beetje inleven in mannen denk ik zo.
C'est la vie
pi_112554296
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:15 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Waar wat je schrijft, maar wel een beetje hard voor Kingtoppie :'(
Vind je?
Rustig aan.
  donderdag 7 juni 2012 @ 02:17:55 #153
It was you. -eyesquint-
pi_112554305
Jij zegt dat ik vooroordelen heb over zelfverzekerde charmante mannen. Vervolgens meld je dat anderen je zelfzeker en charmant hebben genoemd. Hoezo je wil geen etiket? Ik zeg gewoon dat er meer voor nodig is. En again, no offence.
pi_112554307
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:17 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
Jij zegt dat ik vooroordelen heb over zelfverzekerde charmante mannen. Vervolgens meld je dat anderen je zelfzeker en charmant hebben genoemd. Hoezo je wil geen etiket? Ik zeg gewoon dat er meer voor nodig is. En again, no offence.
Dus je zegt nu dat ik dat niet ben alleen eigenlijk?
Rustig aan.
  donderdag 7 juni 2012 @ 02:21:50 #155
It was you. -eyesquint-
pi_112554335
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vind je?
-aai-

Het is in mijn ogen net geen goede zaak om daartoe te behoren. Alsof je een deel van jezelf dat echt om de mensen rondom je geeft uitschakelt ten voordele van wat goedkope populariteit. Exit diepgang. Bewust of onbewust (Waw. Dat is ff een stevig vooroordeel van mijnentwege -kuch-).
  donderdag 7 juni 2012 @ 02:24:17 #156
It was you. -eyesquint-
pi_112554361
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dus je zegt nu dat ik dat niet ben alleen eigenlijk?
De meeste mensen behoren daar niet toe nee. Je zult het wel zijn in de ogen van sommigen, misschien zelf een flinke hoop mensen, maar het zal niet iets zijn waar algemene consensus over bestaat. Zo kom je alleszins niet op mij over. Misschien wel uitbundig. Maar wel lief. En niet iemand die de kunst der womanising gelijk een Don Juan beheerst.
pi_112554374
Jij spreekt over een ander type man dan een man die alleen charmant knap en humoristisch is ehh...
Kvind mezelf ook wel lief :)
Rustig aan.
  donderdag 7 juni 2012 @ 02:26:58 #158
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112554389
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:25 schreef kingtoppie het volgende:
Jij spreekt over een ander type man dan een man die alleen charmant knap en humoristisch is ehh...
Hij heeft het over een womanizer.
C'est la vie
  donderdag 7 juni 2012 @ 02:28:12 #159
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112554401
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:21 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:

[..]

-aai-

Het is in mijn ogen net geen goede zaak om daartoe te behoren. Alsof je een deel van jezelf dat echt om de mensen rondom je geeft uitschakelt ten voordele van wat goedkope populariteit. Exit diepgang. Bewust of onbewust (Waw. Dat is ff een stevig vooroordeel van mijnentwege -kuch-).
Niks 'goedkoop' en 'geen diepgang'. De mens is een sociaal dier en sociale oordelen en positie in de groep zijn ontzagelijk belangrijk. Hoe hard je ook beweert dat je niks moet aantrekken van anderen (erg tijdsgebonden, 'modieuze' uitspraak en volgens mij ook redelijk 'Nederlands').
pi_112554405
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij heeft het over een womanizer.
I can be a womanizer sometimes..
Rustig aan.
  donderdag 7 juni 2012 @ 02:31:24 #161
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112554434
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

I can be a womanizer sometimes..
Ik merkte het.
C'est la vie
pi_112554444
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik merkte het.
Weet ik nie, sinds ik jou voor het laatst gezien heb... 3 meisjes versierd ofzo?.. Tis geen high-score, maargoed. :) Daar ben ik ook en wil ik ook niet voor bezig zijn.
Rustig aan.
  donderdag 7 juni 2012 @ 02:32:51 #163
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112554447
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Weet ik nie, sinds ik jou voor het laatst gezien heb... 3 meisjes versierd ofzo?..
Kudos
C'est la vie
pi_112554475
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Kudos
Ksnap er verder nog steeds geen kut van hoor ;)
Rustig aan.
  donderdag 7 juni 2012 @ 02:36:56 #165
It was you. -eyesquint-
pi_112554481
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:28 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Niks 'goedkoop' en 'geen diepgang'. De mens is een sociaal dier en sociale oordelen en positie in de groep zijn ontzagelijk belangrijk. Hoe hard je ook beweert dat je niks moet aantrekken van anderen (erg tijdsgebonden / 'modieuze' en volgens mij ook redelijk 'Nederlandse' uitspraak volgens mij).
Ik heb het over het misbruiken van die sociale voordelen gewoon omdat je het kan. Ik kan in principe doen wat ik wil en een hele rits kapotgesmeten harten achterlaten. Ik zou het echter nooit doen. De meeste kerels in die positie rijgen ze nu ook niet bepaald aaneen, zo vreselijk zijn ze nu ook weer niet. (De paar psychos niet te na gelaten. Diegenen waarop de beschrijving in de quote hierboven geen vooroordeel is maar werkelijkheid) Maar hun relaties houden niet stand zoals die van een ander. Ze zijn op een leuk feestje, vergeten hun lief en doen een ander binnen. Of hun lief sedert een jaar zaagt net wat meer dan in't begin, er komt een mooi vrouwmens aan met een interessante babbel, en wham. Het oude exemplaar wordt ingeruild voor een ander. Ze zijn meestal gewoon niet het soort kerels waar je iets mee opbouwt omdat ze je vroeg of laat teleurstellen.
  donderdag 7 juni 2012 @ 02:38:36 #166
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112554493
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ksnap er verder nog steeds geen kut van hoor ;)
Toch beter dan er niks van snappen en niks versieren.
C'est la vie
pi_112554494
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:36 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:

[..]

Ik heb het over het misbruiken van die sociale voordelen gewoon omdat je het kan. Ik kan in principe doen wat ik wil en een hele rits kapotgesmeten harten achterlaten. Ik zou het echter nooit doen. De meeste kerels in die positie rijgen ze nu ook niet bepaald aaneen, zo vreselijk zijn ze nu ook weer niet. (De paar psychos niet te na gelaten. Diegenen waarop de beschrijving in de quote hierboven geen vooroordeel is maar werkelijkheid) Maar hun relaties houden niet stand zoals die van een ander. Ze zijn op een leuk feestje, vergeten hun lief en doen een ander binnen. Of hun lief sedert een jaar zaagt net wat meer dan in't begin, er komt een mooi vrouwmens aan met een interessante babbel, en wham. Het oude exemplaar wordt ingeruild voor een ander. Ze zijn meestal gewoon niet het soort kerels waar je iets mee opbouwt omdat ze je vroeg of laat teleurstellen.
Ok... Maar noem die mensen dan niet ''mannen die charmant knap en zelfverzekerd zijn.''
Rustig aan.
pi_112554500
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Toch beter dan er niks van snappen en niks versieren.
Ach, jij bent ook lekker bezig had ik vernomen.. De echte afspreken met dames moet nog komen hoor...

Laatst wel met 2 ''vriendinnen'' afgesproken... Was wel weer ff fijn :)
Rustig aan.
pi_112554505
wtf is this shit
  donderdag 7 juni 2012 @ 02:42:08 #170
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112554522
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ach, jij bent ook lekker bezig had ik vernomen.. De echte afspreken met dames moet nog komen hoor...

Laatst wel met 2 ''vriendinnen'' afgesproken... Was wel weer ff fijn :)
Mwah ik sta nu wel still. Ik ben me maar op andere dingen gaan storten.

Goed bezig.
Speltip 69: Spreid je winkansen.
C'est la vie
pi_112554532
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Mwah ik sta nu wel still. Ik ben me maar op andere dingen gaan storten.

Goed bezig.
Speltip 69: Spreid je winkansen.
Ik zie het niet eens meer als winkansen.... Ben het gewoon leuk gaan vinden. Schiet ik meer mee op denk.
Rustig aan.
pi_112554551
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zie het niet eens meer als winkansen.... Ben het gewoon leuk gaan vinden. Schiet ik meer mee op denk.
Goed zo :P
pi_112554557
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:45 schreef Charcot het volgende:

[..]

Goed zo :P
Met de nadruk op ''denk''
Ken weinig vrouwen waarmee ik daadwerkelijk tot een afspraak kom als ik vraag of ze zin hebben om een keer af te spreken.
Rustig aan.
pi_112554583
Het als een soort van spel zien met winkansen is gewoon.. Tja. Vreemd. Dat valt gewoon af te lezen, hoe hard je het ook onderdrukt. Maar wat moet er gebeuren voordat jij iemand uitvraagt? In welke context?
pi_112554603
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:49 schreef Charcot het volgende:
Het als een soort van spel zien met winkansen is gewoon.. Tja. Vreemd. Dat valt gewoon af te lezen, hoe hard je het ook onderdrukt. Maar wat moet er gebeuren voordat jij iemand uitvraagt? In welke context?
Wat in welke context gebeurt....

Hmm, toffe avond met uitgaan... Tijdje contact houden, facebook / sms weet ik het.
Of iemand die je een tijd niet gezien hebt en weer opeens een leuke avond mee hebt... Dat soort meisjes vraag ik dan soms om iets mee te doen.
Rustig aan.
pi_112554650
Zit je echt lekker in je vel? Ben je zelfverzekerd? Hoeveel heb je er tot nu toe uitgevraagd?
pi_112554662
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:59 schreef Charcot het volgende:
Zit je echt lekker in je vel?
Vanwaar deze vraag? Ik slik anti-depressiva, gaat erg goed de laatste 2-3 maanden
quote:
Ben je zelfverzekerd? Hoeveel heb je er tot nu toe uitgevraagd?
Redelijk denk ik?

Ehm de laatste maanden... 2 denk ik.
Rustig aan.
pi_112554676
Omdat dat heel belangrijk is voor je uitstraling, en je hele manier van doen ook :).
Maar ik lees dat je er niet zo heel lang mee bezig bent, dat versieren dan, en 2 is dan ook echt niets. Dus ik hoop dat je je er niet door laat afschrikken en 'gewoon' doorgaat en ervan probeert te leren :).
pi_112554682
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:04 schreef Charcot het volgende:
Omdat dat heel belangrijk is voor je uitstraling, en je hele manier van doen ook :).
Maar ik lees dat je er niet zo heel lang mee bezig bent, dat versieren dan, en 2 is dan ook echt niets. Dus ik hoop dat je je er niet door laat afschrikken en 'gewoon' doorgaat en ervan probeert te leren :).
Nouja... Ik heb wel vaker aangestuurd op iets hoor... dan zit je aan 8-10 denk ik...
2 meisjes zijn ooit mee geweest.. 1 daarvan kende ik via internet (fok zelfs) 1 na 1 avond stappen (Vond die avond eigenlijk totaal niet boeiend... Is wel leerzaam voor mij geweest though... Als iets niet super boeiend was... zeker niet uitvragen)
2 binnen 6 maanden vind ik eigenlijk best veel trouwens...
Rustig aan.
pi_112554718
Ik weet natuurlijk niet hoe je het precies aanpakt maar ik begrijp uit je verhaal dat dat gewoon een niet zo afwijkend aantal is. En verder heeft alles invloed op alles. Goed te horen dat het de laatste tijd goed gaat, nu je AD's slikt. Investeer je naast het versieren van dames ook echt in jezelf ;)? Als dat zo is, gewoon mee door blijven gaan het zal elkaar steeds versterken. Met resultaat dat het op meerdere vlakken steeds beter en beter zal gaan :)
pi_112554724
quote:
ik begrijp uit je verhaal dat dat gewoon een niet zo afwijkend aantal is.
20% stemt in voor een date ofzo?
quote:
Investeer je naast het versieren van dames ook echt in jezelf ;)?
Weet niet wat ik daar op zou moeten antwoorden, ik snap de precieze vraag niet helemaal.
Rustig aan.
pi_112554726
Bedoelde meer dat veel mannen vaak eerst een hoger aantal achter de rug hebben voordat ze een 'goede' hebben :P
pi_112554732
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:16 schreef Charcot het volgende:
Bedoelde meer dat veel mannen vaak eerst een hoger aantal achter de rug hebben voordat ze een 'goede' hebben :P
Ja dat weet ik niet.... Als ik toffe meisjes ga tellen komt mijn lijstje ook niet super hoog uit qua personen die ik ooit heb mee willen nemen voor een date wellicht. En dan blijkt 4/5 ook nog eens ontwijkend te reageren als je vraagt voor een date... Dat bederft de lol wel voor mij eerlijk gezegd. Maar onder uitgaan ben ik toch meer voor mezelf bezig (Ook met versieren, wat dan wel aardig lukt)... Ik zie wat dat betreft versieren op korte termijn en versieren op lange termijn als 2 verschillende werelden.
Rustig aan.
pi_112554748
Seksuele monogamie is een onzinnige uitvinding van de grote wereldreligies.

Als je echt van elkaar houdt en elkaar dus vertrouwt is er niets mis mee af en toe je tong of pener in een ander te hangen, mits veilig.

Verandert het iets aan de liefde voor je partner? Nee.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_112554752
Waarom bederft dat de lol voor jou dan?
En niet zo heel vreemd, lijkt mij. Ik denk dat je er echt heel bedreven in moet raken wil het je niet 'hard' raken
pi_112554759
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:21 schreef Charcot het volgende:
Waarom bederft dat de lol voor jou dan?
En niet zo heel vreemd, lijkt mij. Ik denk dat je er echt heel bedreven in moet raken wil het je niet 'hard' raken
Omdat.... Van de 8-10 meisjes die ik gevraagd heb op date... er 2 daadwerkelijk mee gingen, die ik beide niet interessant vond.

8-10 gevraagd.. Moeite voor gedaan.. Niks teruggekregen.
Rustig aan.
pi_112554765
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Omdat.... Van de 8 meisjes die ik gevraagd heb op date... er 2 daadwerkelijk mee gingen, die ik beide niet interessant vond.

8 gevraagd.. Moeite voor gedaan.. Niks teruggekregen.
Wel 8??? Man, er zijn duizenden, zoniet miljoenen interessante vrouwen.

Ga ff in een hoekje janken en niet zo dramatisch offtopic hier lopen doen. :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 7 juni 2012 @ 03:24:41 #188
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_112554767
Verscilt per persoon , hoe die gene zich gedraagt. Het gedrag van de partner kan hierin ook helpen
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_112554771
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wel 8??? Man, er zijn duizenden, zoniet miljoenen interessante vrouwen.

Ga ff in een hoekje janken en niet zo dramatisch offtopic hier lopen doen. :')
Kom jij ze allemaal tegen? Je hebt het hier over mijn hele leven hè, waarin ik max 10 mensen interessant genoeg vind/vond om mee uit te nemen.
Rustig aan.
pi_112554775
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:20 schreef El_Matador het volgende:
Seksuele monogamie is een onzinnige uitvinding van de grote wereldreligies.

Als je echt van elkaar houdt en elkaar dus vertrouwt is er niets mis mee af en toe je tong of pener in een ander te hangen, mits veilig.

Verandert het iets aan de liefde voor je partner? Nee.
Iedereen vult het begrip 'liefde' anders in. Op zich kan ik me jouw standpunt wel voorstellen. Als er heel veel vertrouwen is en beide partijen lust en liefde écht kunnen scheiden en dat op zo'n moment alleen lust meespeelt. Denk dat beide partijen dan relatief veel ervaring moeten hebben op het gebied van seks en eventueel liefde. Ik zie een onervaren iemand niet zo ruimdenkend zijn
pi_112554785
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:26 schreef Charcot het volgende:

[..]

Iedereen vult het begrip 'liefde' anders in. Op zich kan ik me jouw standpunt wel voorstellen. Als er heel veel vertrouwen is en beide partijen lust en liefde écht kunnen scheiden en dat op zo'n moment alleen lust meespeelt. Denk dat beide partijen dan relatief veel ervaring moeten hebben op het gebied van seks en eventueel liefde. Ik zie een onervaren iemand niet zo ruimdenkend zijn
Een minder bekrompen kijk op lichamelijke trouw leidt tot minder stress en veul minder scheidingen.

Ervaring is een punt natuurlijk, maar liefde zit in je hart en niet in je lul.

Vrouwen gaan eerder vreemd om (gebrek aan) liefde, mannen om de lust. In het algemeen dan.

pi_112554798
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kom jij ze allemaal tegen? Je hebt het hier over mijn hele leven hè, waarin ik max 10 mensen interessant genoeg vind/vond om mee uit te nemen.
Eh ja, maar ik ontmoet sowieso ietsje meer mensen dan de gemiddelde FOK!ker. ;)

Internet, uitgaan, sport, publiek (trein, bus, supermarkt, etc.) .

Er zijn genoeg mogelijkheden. Als je maar wil.

Maar zeik dan in een van de vele versier/datetopics die er inmiddels zijn...

pi_112554806
Ervaring is vaak nodig om daar dus achter te komen.
Maar goed, moet je wel een partner hebben waarvan je zeker weet dat diegene op dit punt het met jou eens is. Als er ook maar een klein puntje vaag/onduidelijk blijft, heb je een grote kans op best 'gevaarlijke' situaties. Denk dat monogamie in dat opzicht ook makkelijker is, want ja, we kennen het al zo lang, het is bekend en vertrouwd.
pi_112554819
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:36 schreef Charcot het volgende:
Ervaring is vaak nodig om daar dus achter te komen.
Maar goed, moet je wel een partner hebben waarvan je zeker weet dat diegene op dit punt het met jou eens is. Als er ook maar een klein puntje vaag/onduidelijk blijft, heb je een grote kans op best 'gevaarlijke' situaties. Denk dat monogamie in dat opzicht ook makkelijker is, want ja, we kennen het al zo lang, het is bekend en vertrouwd.
In mijn omgeving is lichamelijke monogamie eerder uitzondering dan regel. Veel minder scheidingen.

Monogamie is geboren uit onzekerheid. En onzekerheid kan/zou je eigenlijk moeten oplossen. Al dan niet met medeweten van de ander.

pi_112554841
Die exclusiviteit is waar de meesten het uiteindelijk om doen, denk ik. Dat je partner zich heeft weten te 'beheersen' om aan het einde van de dag bij jou terug te komen en dat 'speciale' moment met jou te delen. Dat maakt het iets van jullie twee. Maar ik ben dan ook iets te romantisch ingesteld om jouw visie te vertalen naar de praktijk.
pi_112554845
Welke omgeving trouwens?
pi_112554851
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:46 schreef Charcot het volgende:
Die exclusiviteit is waar de meesten het uiteindelijk om doen, denk ik. Dat je partner zich heeft weten te 'beheersen' om aan het einde van de dag bij jou terug te komen en dat 'speciale' moment met jou te delen. Dat maakt het iets van jullie twee. Maar ik ben dan ook iets te romantisch ingesteld om jouw visie te vertalen naar de praktijk.
Ik ben ook romantisch ingesteld en niets is specialer, mooier en lekkerder dan seks met je grote liefde.

Maar dat staat af en toe iets anders niet noodzakelijk in de weg.

Niets mooier dan samen koken en dineren bij kaarslicht.

En toch is af en toe een hambo uit de muur trekken ook lekker.

Colombia. 8-)

pi_112554857
'af en toe' lees ik als in: wanneer hij lang op reis gaat zonder mij, dan moet het wel kunnen.

Is dat de overheersende cultuur in Colombia :D?
pi_112554862
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:53 schreef Charcot het volgende:
'af en toe' lees ik als in: wanneer hij lang op reis gaat zonder mij, dan moet het wel kunnen.

Is dat de overheersende cultuur in Colombia :D?
Ok, goed punt.

In heel Latijns-Amerika. Het probleem is dat men teveel onveilig doet. Dat vind ik dom en kwetsend naar je partner.

pi_112554870
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ok, goed punt.

In heel Latijns-Amerika. Het probleem is dat men teveel onveilig doet. Dat vind ik dom en kwetsend naar je partner.
Haha, dat verklaart hun losse seksuele moraal in hun films en series :') :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')