abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112550967
Nee, niet elke man is hetzelfde. Ik wil wel wedden dat mijn man mij nooit zou bedriegen. Ik heb nooit daarvoor aanleiding gezien of opmerkelijke "vondsten" gedaan. Ach hij kijkt soms wel eens naar andere vrouwen en dan zeg ik "Kun je het zien, eikel?!". Hoewel ik jaloers ben aangelegd doe ik er niet moeilijk over zoals in het begin van onze relatie. Ik betrap mezelf ook wel eens als ik naar knappe mannen kijk maar nooit waar mijn eigen vent erbij is.
Tot hier is het acceptabel in een bormale relatie denk ik, en verder niet.

En btw mocht een man mij bedriegen dan is het einde verhaal. Ik gun mijzelf geen relatie waarin vertrouwen niet op de eerste plaats staat. Bah nee, moet er niet aan denken.
Loedermoeder
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:02:15 #102
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_112551006
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:59 schreef Pulzzar het volgende:
Ik heb nog niet zolang geleden ergens gelezen dat uit een onderzoek blijkt dat meer vrouwen schuld hebben aan overspel dan mannen.

Het is wel zo dat meer mannen met een verhouding vaker vreemdgaan dan vrouwen met een verhouding. Maar het gaat over de vrouwen die een man ertoe aanzetten om vreemd te gaan.
Als er iemand is die vindt dat degene waarmee een vreemdganger vreemdgaat verwerpelijk bezig is dan ben ik het, maar "aanzetten om vreemd te gaan"? Rot toch op. Vreemdgaan kies ieder die het doet, man of vrouw, zelf voor. :')
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:02:20 #103
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112551011
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:59 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Jij hebt issues. Ik verzin het zelf niet. Het zijn wetenschappelijke inzichten. Sorry to tell you...
:D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:09:10 #104
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112551331
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:58 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Toch wel opvallend dat in dit soort topics het zo goed als altijd de mannen zijn die klaar staan met uitgebreide theorieën die stellen dat vrouwen en waarom vrouwen stiekem op (vreemdgaande) hufters vallen... Gecombineerd met de eindeloze stroom aan topics hier op FOK! in de trant "Ik ben weer eens afgewezen door een vrouw en ik zie toch echt geen enkele andere mogelijkheid dan dat ik te lief ben!" en je openingszin, kom ik tot de conclusie dat jullie aan jullie issues moeten gaan werken in plaats van ze op vrouwen in het algemeen af te gaan reageren. :')

En natuurlijk weten jij en je consorten véél beter waar 'de vrouw' (sowieso al :') waard) op valt dan vrouwen zelf, maar wanneer het jullie uitkomt stellen jullie dat vrouwen volstrekt onbegrijpelijk zijn voor jullie en dat er dan ook als man zijnde niet moet worden gepoogd een vrouw te begrijpen. Wederom een enorme :') waar.
Het zijn ook altijd vrouwen die die zaken niet waar willen hebben... ongeacht de wetenschappelijke consensus.

Maar serieus, je gaat toch niet beweren dat dit al te controversieel voor je is!?? Ik vond het zo'n open deur dat ik het eigenlijk niet wilde opschrijven. Lees dit stukje nog eens zou ik zeggen:
quote:
Simpeler gezien: je weet als vrouw dondersgoed of een man makkelijk in het rond zou kunnen neuken of niet. Een minder aantrekkelijke vent is gewoon niet succesvol genoeg met vrouwen.
Er staat niet meer dan dat een aantrekkelijke vent aanttrekkelijk wordt gevonden...

[ Bericht 14% gewijzigd door Puntenjager op 07-06-2012 00:19:53 ]
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:17:15 #105
351921 CruellaDeVil
pi_112551684
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:09 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Het zijn ook altijd vrouwen die die zaken niet waar willen hebben... ongeacht de wetenschappelijke consensus.
Zo lang ik van jou geen enkele vorm van wetenschappelijk bewijs, dat wil zeggen een gepubliceerd wetenschappelijk artikel, te zien krijg, gelden jouw beweringen sowieso niet als wetenschappelijk.

'wetenschappelijke consensus' is overigens een nogal domme uitspraak, aangezien er in 'de wetenschap' praktisch gezien nergens een consensus over bestaat. Dat zou een groot wetenschapper zoals jij toch wel moeten weten lijkt mij. :')
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:21:40 #106
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112551874
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:17 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Zo lang ik van jou geen enkele vorm van wetenschappelijk bewijs, dat wil zeggen een gepubliceerd wetenschappelijk artikel, te zien krijg, gelden jouw beweringen sowieso niet als wetenschappelijk.

'wetenschappelijke consensus' is overigens een nogal domme uitspraak, aangezien er in 'de wetenschap' praktisch gezien nergens een consensus over bestaat. Dat zou een groot wetenschapper zoals jij toch wel moeten weten lijkt mij. :')
Alsjeblieft, lul niet zo dom. Consensus betekent dat de (grote) meerderheid ergens over eens is. Daar kan in de wetenschap zeer zeker wel sprake van zijn. Mijn god zeg... |:(
pi_112551890
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:21 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Alsjeblieft, lul niet zo dom. Consensus betekent dat de (grote) meerderheid ergens over eens is. Daar kan in de wetenschap zeer zeker wel sprake van zijn. Mijn god zeg... |:(
Juist toch? :)
Rustig aan.
pi_112551948
Maarrrr, hell, ik vind dit topic zo triest dat ik de neiging heb gewoon keihard te trollen en te zeggen:
JA, WE GAAN VERDOMME ALLEMAAL VREEMD.

Echt die naïviteit die wereldvreemdheid om de vraag überhaupt te stellen....
De meeste onderzoekjes die ik gelezen heb laten trouwens zien dat vrouwen vaker vreemdgaan en over een langere periode vreemdgaan.

Mannen gaan minder vaak vreemd maar wisselen daarin wel vaker van partner.
Rustig aan.
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:25:12 #109
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112551996
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Juist toch? :)
Pcies! Anders zou je ook geen enkel studieboek voor studenten kunnen schrijven, want 'totaal geen consensus over'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 07-06-2012 02:37:10 ]
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:30:04 #110
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112552169
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
Maarrrr, hell, ik vind dit topic zo triest dat ik de neiging heb gewoon keihard te trollen en te zeggen:

De meeste onderzoekjes die ik gelezen heb laten trouwens zien dat vrouwen vaker vreemdgaan en over een langere periode vreemdgaan.

Hedera: "Nee, niet elke man is hetzelfde. Ik wil wel wedden dat mijn man mij nooit zou bedriegen."

Je gelooft gewoon niet dat een meisje dat bij haar volle verstand nog op durft te schrijven. Levensgevaarlijk. Typisch een uitspraak waar je nog aan herinnerd gaat worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Puntenjager op 07-06-2012 00:43:03 ]
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:44:03 #111
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_112552636
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:

Klopt, vraag maar aan mijn moeder :')
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:44:13 #112
351921 CruellaDeVil
pi_112552644
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:21 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Consensus houdt gelijkgestemdheid in. 'de wetenschap' is bijna nergens in zijn geheel gelijkgestemd over. Ja, een meerderheid kan het over een theorie eens zijn, maar om daarom de theorie te gaan zien als onomstotelijke waarheid, wat deze een consensus noemen in de hand werkt, vormt een gevaar voor de wetenschap. Het belet ons verder te kijken en de mogelijkheid open te houden dat de theorie verworpen zal worden.

Of ben jij soms iemand die rood aanloopt wanneer iemand de evolutietheorie presenteert als een theorie in plaats van onomstootbare waarheid omdat het volgens jou nou eenmaal een 'wetenschappelijke consensus' is dat de theorie klopt?
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:52:19 #113
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112552883
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:44 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Consensus houdt gelijkgestemdheid in. 'de wetenschap' is bijna nergens in zijn geheel gelijkgestemd over. Ja, een meerderheid kan het over een theorie eens zijn, maar om daarom de theorie te gaan zien als onomstotelijke waarheid, wat deze een consensus noemen in de hand werkt, vormt een gevaar voor de wetenschap. Het belet ons verder te kijken en de mogelijkheid open te houden dat de theorie verworpen zal worden.

Of ben jij soms iemand die rood aanloopt wanneer iemand de evolutietheorie presenteert als een theorie in plaats van onomstootbare waarheid omdat het volgens jou nou eenmaal een 'wetenschappelijke consensus' is dat de theorie klopt?
Nou, ik weet niet waar jij staat, maar je diskwalificeert je wat mij betreft behoorlijk als je bij de club hoort die graag opmerkt dat de evolutietheorie SLECHTS een theorie is.

Hoe jij het woord 'consensus' interpreteert verbaast me enigzins. Je hebt het steeds over VOLLEDIGE gelijkgestemdheid. Volgens mij betekent het juist dat NIET iedereen ergens mee is, maar wel de grote meerderheid (er is dan dus wel degelijk nog ruimte voor discussie en andere visies, maar het gros is het simpelweg met elkaar eens).
Voor de rest is het wel waar wat je schrijft, maar 'slaan' met deze grondbeginselen maakt zelfs een wetenschappelijke discussie onmogelijk. Tevens is FOK! geen wetenschappelijk forum. Ik voel me daarom ook niet geroepen om een halve dag te gaan graven in publicaties en boeken om 'rock solid' aan te tonen dat ik geen onzin verkondig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Puntenjager op 07-06-2012 01:05:18 ]
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:01:05 #114
351921 CruellaDeVil
pi_112553113
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:52 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet waar jij staat, maar je diskwalifeert je wat mij betreft behoorlijk als je bij de club hoort die graag opmerkt dat de evolutietheorie SLECHTS een theorie is.
Objectief gezien is de evolutietheorie inderdaad precies dat, slecht een theorie. Een goed onderbouwde theorie waar ik mij van alle theorieën waar ik bekend mee ben omtrent het onderwerp het beste in kan vinden, maar desalniettemin een theorie. En graag opmerkt is nogal overdreven, gezien je het mij enkel een keer in voorbeeld hebt zien gebruiken, een voorbeeld welk je met je reactie bevestigd hebt.

quote:
Voor de rest is het wel waar wat je schrijft, maar 'slaan' met deze grondbeginselen maakt zelfs een wetenschappelijke discussie onmogelijk. Tevens is FOK! geen wetenschappelijk forum. Ik voel me daarom ook niet geroepen om een halve dag te gaan graven in publicaties en boeken om 'rock solid' aan te tonen dat ik geen onzin verkondig.
Dan moet je ook niet verwachten dat wij alles van je aan gaan nemen enkel en alleen omdat je erachteraan roept dat het wetenschappelijk is. :O
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:08:06 #115
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112553301
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:01 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Objectief gezien is de evolutietheorie inderdaad precies dat, slecht een theorie. Een goed onderbouwde theorie waar ik mij van alle theorieën waar ik bekend mee ben omtrent het onderwerp het beste in kan vinden, maar desalniettemin een theorie. En graag opmerkt is nogal overdreven, gezien je het mij enkel een keer in voorbeeld hebt zien gebruiken, een voorbeeld welk je met je reactie bevestigd hebt.

[..]

Dan moet je ook niet verwachten dat wij alles van je aan gaan nemen enkel en alleen omdat je erachteraan roept dat het wetenschappelijk is. :O
Ja, volgens die logica mag je ook niet uitsluiten dat God bestaat, maar je weet gewoon dat het absolute bullshit is.
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:16:40 #116
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112553453
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:01 schreef CruellaDeVil het volgende:Dan moet je ook niet verwachten dat wij alles van je aan gaan nemen enkel en alleen omdat je erachteraan roept dat het wetenschappelijk is. :O
Hier, in dit boek staat precies hetzelfde als wat ik verkondig. OK, het is een populair wetenschappelijk werkje, maar wel met de referenties naar wetenschappelijke artikelen die jij per se wil zien. En het is nog geschreven door een vrouw ook :7

[ Bericht 10% gewijzigd door Puntenjager op 07-06-2012 01:22:15 ]
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:18:29 #117
351921 CruellaDeVil
pi_112553498
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:08 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ja, volgens die logica mag je ook niet uitsluiten dat God bestaat, maar je weet gewoon dat het absolute bullshit is.
Welke wetenschappelijke theorieën ken jij waarmee getracht wordt het bestaan van God te bewijzen?
Maar inderdaad, het bestaan van God mag je eigenlijk niet uitsluiten. Je mag het tot 'dusdanig onwaarschijnlijk dat het in het dagelijkse leven niet in beschouwing genomen hoeft te worden' benoemen, maar het 'absolute bullshit' noemen is zo onwetenschappelijk als maar zijn kan.
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:21:39 #118
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112553553
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:18 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Welke wetenschappelijke theorieën ken jij waarmee getracht wordt het bestaan van God te bewijzen?
Maar inderdaad, het bestaan van God mag je eigenlijk niet uitsluiten. Je mag het tot 'dusdanig onwaarschijnlijk dat het in het dagelijkse leven niet in beschouwing genomen hoeft te worden' benoemen, maar het 'absolute bullshit' noemen is zo onwetenschappelijk als maar zijn kan.
Maar in het dagelijkse leven wat jij aanhaalt, mag je, nee moet je van mij, uitsluiten dat god bestaat.
pi_112553595
Ik ben god, ontken je mijn bestaan Puntenjager?
Rustig aan.
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:24:33 #120
351921 CruellaDeVil
pi_112553604
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:16 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Hier, in dit boek staat precies hetzelfde als wat ik verkondig. En nog geschreven door een vrouw ook. EN met letterlijk honderden referenties naar wetenschappelijk artikelen. Speciaal voor jou :)
Heb jij het boek daadwerkelijk gelezen of ga je nu enkel op een artikel af waarin gesteld wordt dat het boek vol waarheden staat? ;)

Overigens zie ik ook in dat artikel niets staan over dat vrouwen massaal voor vreemdgaande mannen zouden gaan, dus ook al zou jij stellen dat jij het boek gelezen hebt en dat het er toch in staat, zijn we nog geen stap verder gekomen omdat jij nog steeds verwacht dat ik je op je woord geloof.

ps: Volg ik de mannenlogica die ik zoal op FOK! tegenkom, dan zou dat jij een dergelijk boek als man zijnde hebt gelezen sterk wijzen op issues. :P
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:25:47 #121
351921 CruellaDeVil
pi_112553628
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:21 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Maar in het dagelijkse leven wat jij aanhaalt, mag je, nee moet je van mij, uitsluiten dat god bestaat.
Ja, daar kan de wetenschap natuurlijk niet tegenop. :')
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:27:04 #122
345016 Waiting_tables_in_Paris
It was you. -eyesquint-
pi_112553646
Ik heb alleszins nog geen serieus lief gehad dat zich aan een zijsprong waagde.. Iedereen is anders, maar als het iets is dat je vaak in je eigen relaties herkent moet je je mogelijk eens afvragen of het type man waar je op valt wel betrouwbaar is. De zelfzekere charmante types kun je wel al eens sneller in de armen van een ander vinden dan een rustige jongen die echt onder de indruk van je is en je ziet als dé liefde in zijn leven ipv gewoon relatiemateriaal.
pi_112553668
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:27 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
Ik heb alleszins nog geen serieus lief gehad dat zich aan een zijsprong waagde.. Iedereen is anders, maar als het iets is dat je vaak in je eigen relaties herkent moet je je mogelijk eens afvragen of het type man waar je op valt wel betrouwbaar is. De zelfzekere charmante types kun je wel al eens sneller in de armen van een ander vinden dan een rustige jongen die echt onder de indruk van je is en je ziet als dé liefde in zijn leven ipv gewoon relatiemateriaal.
Klinkt erg romantisch allemaal...
En ik vind dat je vooroordelen hebt over de zelfverzekerde charmante man.
Rustig aan.
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:30:18 #124
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112553698
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:25 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Ja, daar kan de wetenschap natuurlijk niet tegenop. :')
Idd, ervanuitgaan dat er geen god bestaat, lijkt me wel een premisse voor een constructieve discussie. Anders blijf over sprookjes praten.
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:30:58 #125
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_112553710
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben god, ontken je mijn bestaan Puntenjager?
Ow, kudt. Nu ben ik uitgeluld :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')