Ja dat kan. Maar ik geloof er steeds minder in.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou je kan ook van sex houden en NIET vreemd gaan natuurlijk
Dat bedoel ik met sociaal wenselijke antwoorden. Het is altijd een ander. Ik niet. Mijn vriend(in) ook niet. Echt niet. Iedereen is een uitzondering. Generaliseren mag niet. De eerstvolgende keer dat je een vriend neemt moet je er beslist niet vanuit gaan dat hij een piemel heeft. Want dan scheer je alle jongens over een kam.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... hier even iemand die voor IEDEREEN spreekt
Dan is toch de hele spanning van het verbodene wegquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap die vriend niet, als hij geil wil chatten kan hij dat toch ook gewoon met zijn vriendin doen
Lekkere relatie heb je als er geen spanning in zit hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan is toch de hele spanning van het verbodene weg
Neen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:05 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Het is een taboe in de samenleving. Iedereen doet het, maar niemand praat erover. Komt het in de openbaarheid, dan vinden we het ongepast en geven we sociaal wenselijke antwoorden.
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik kan in elk geval met zekerheid zeggen dat niet 'iedereen' het doet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:05 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Het is een taboe in de samenleving. Iedereen doet het, maar niemand praat erover. Komt het in de openbaarheid, dan vinden we het ongepast en geven we sociaal wenselijke antwoorden.
Yep, het is zeer, zeer wijdverbreid.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:45 schreef Sekhmet het volgende:
Ik zit zelf op het social network/datingsite badoo...je wilt eigenlijk niet weten hoeveel mannen daar op zitten (en vast ook vrouwen) die een relatie hebben en alleen op zoek zijn naar een geile chat. Ik heb mij erover verbaasd iig.
En niet alleen voor een geile chat maar ook met de intentie om vreemd te gaan. Daarmee niet willen zeggen dat elke man/vrouw vreemdgaat hoor.
Ik zit daar ook op te kloten, tis totaal niet interessant...quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:45 schreef Sekhmet het volgende:
Ik zit zelf op het social network/datingsite badoo...je wilt eigenlijk niet weten hoeveel mannen daar op zitten (en vast ook vrouwen) die een relatie hebben en alleen op zoek zijn naar een geile chat. Ik heb mij erover verbaasd iig.
En niet alleen voor een geile chat maar ook met de intentie om vreemd te gaan. Daarmee niet willen zeggen dat elke man/vrouw vreemdgaat hoor.
Oh, jij bink!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:57 schreef mossad_agent het volgende:
Noem mij een klootzak maar ik heb reeds tweemaal een affaire gehad met een getrouwde vrouw. Ik ben zelf nimmer getrouwd en had destijds geen relatie. Derhalve kan ik stellen dat vrouwen net zo fout zijn, zo niet fouter. Momenteel is er weer iets aan het 'broeien', hetgeen ik geen probleem vind. Immers, als ze bij mij komt, zal haar man wel wat fout doen.
true... dat moet dus ook eigenlijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:00 schreef Copycat het volgende:
Vroegah ... mocht alleen de TS een vervolgtopic openen als het een persoonlijk topic was. En dat was niet voor niks.
Based on a true topic dezequote:
Mensen verschillen ook inderdaad.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:29 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met sociaal wenselijke antwoorden. Het is altijd een ander. Ik niet. Mijn vriend(in) ook niet. Echt niet. Iedereen is een uitzondering. Generaliseren mag niet. De eerstvolgende keer dat je een vriend neemt moet je er beslist niet vanuit gaan dat hij een piemel heeft. Want dan scheer je alle jongens over een kam.
Van die regel was ik niet op de hoogte.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:00 schreef Copycat het volgende:
Vroegah ... mocht alleen de TS een vervolgtopic openen als het een persoonlijk topic was. En dat was niet voor niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |