abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112566947
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou je kan ook van sex houden en NIET vreemd gaan natuurlijk :')
Ja dat kan. Maar ik geloof er steeds minder in. :')
Wij worden er beiden ook steeds opener in eigenlijk... nooit verwacht dat ik Erodome nog eens gelijk zou gaan geven :')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 7 juni 2012 @ 14:26:54 #52
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_112567092
-topic gekoppeld als reeks-
pi_112567163
Ik snap die vriend niet, als hij geil wil chatten kan hij dat toch ook gewoon met zijn vriendin doen :')
pi_112567184
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ah... hier even iemand die voor IEDEREEN spreekt (8>
Dat bedoel ik met sociaal wenselijke antwoorden. Het is altijd een ander. Ik niet. Mijn vriend(in) ook niet. Echt niet. Iedereen is een uitzondering. Generaliseren mag niet. De eerstvolgende keer dat je een vriend neemt moet je er beslist niet vanuit gaan dat hij een piemel heeft. Want dan scheer je alle jongens over een kam.

[ Bericht 12% gewijzigd door EenKoudKonijn op 07-06-2012 14:38:31 ]
pi_112567196
quote:
3s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap die vriend niet, als hij geil wil chatten kan hij dat toch ook gewoon met zijn vriendin doen :')
Dan is toch de hele spanning van het verbodene weg |:(
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_112567339
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dan is toch de hele spanning van het verbodene weg |:(
Lekkere relatie heb je als er geen spanning in zit hoor.
pi_112567424
Mijn ervaring is dat vrouwen dit veel vaker doen, maar goed, ik ben ook een man en dan heb je op dat gebied natuurlijk veel minder contact met mannen.

Wat er uit voortvloeit is naar mijn idee veel belangrijker. Ik zou het afzwakken van onze relatie, of zelfs het ontkennen van het bezet zijn, vele malen erger vinden. Mijn vriendin zal ongetwijfeld ook flirten. En niet bij de eerste woorden direct aangeven dat ze een relatie heeft. Als het aan bod komt zal ze dat ongetwijfeld aangeven. Daar vertrouw ik op.

TS zit nu in een fase dat ze op zoek zal gaan naar de bevestiging. Misschien zelfs wel (onbewust) het 1 en ander forceren. Hoe ze dit moet tackelen, geen idee. Maar je gehele relaties op zoek gaan naar de bevestiging lijkt mij een erg onzekere relatie. Alhoewel, ze zal de bevestiging vast wel vinden. Daar ben ik van overtuigd. Al is de kans dan wel heel erg groot dat zij daarin het grootste aandeel heeft gehad.
pi_112567723
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:05 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Het is een taboe in de samenleving. Iedereen doet het, maar niemand praat erover. Komt het in de openbaarheid, dan vinden we het ongepast en geven we sociaal wenselijke antwoorden.
Neen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_112567807
Ik zit zelf op het social network/datingsite badoo...je wilt eigenlijk niet weten hoeveel mannen daar op zitten (en vast ook vrouwen) die een relatie hebben en alleen op zoek zijn naar een geile chat. Ik heb mij erover verbaasd iig.

En niet alleen voor een geile chat maar ook met de intentie om vreemd te gaan. Daarmee niet willen zeggen dat elke man/vrouw vreemdgaat hoor.
pi_112567819
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:05 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Het is een taboe in de samenleving. Iedereen doet het, maar niemand praat erover. Komt het in de openbaarheid, dan vinden we het ongepast en geven we sociaal wenselijke antwoorden.
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik kan in elk geval met zekerheid zeggen dat niet 'iedereen' het doet.
  donderdag 7 juni 2012 @ 14:57:58 #61
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_112568302
Noem mij een klootzak maar ik heb reeds tweemaal een affaire gehad met een getrouwde vrouw. Ik ben zelf nimmer getrouwd en had destijds geen relatie. Derhalve kan ik stellen dat vrouwen net zo fout zijn, zo niet fouter. Momenteel is er weer iets aan het 'broeien', hetgeen ik geen probleem vind. Immers, als ze bij mij komt, zal haar man wel wat fout doen.
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:00:08 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112568408
Vroegah ... mocht alleen de TS een vervolgtopic openen als het een persoonlijk topic was. En dat was niet voor niks.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_112568581
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:45 schreef Sekhmet het volgende:
Ik zit zelf op het social network/datingsite badoo...je wilt eigenlijk niet weten hoeveel mannen daar op zitten (en vast ook vrouwen) die een relatie hebben en alleen op zoek zijn naar een geile chat. Ik heb mij erover verbaasd iig.

En niet alleen voor een geile chat maar ook met de intentie om vreemd te gaan. Daarmee niet willen zeggen dat elke man/vrouw vreemdgaat hoor.
Yep, het is zeer, zeer wijdverbreid.
pi_112568958
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:45 schreef Sekhmet het volgende:

Ik zit daar ook op te kloten, tis totaal niet interessant... _O-
Wat wel erg leuk is dat je mensen kunt ''ranken''
Dus ''haar doe ik wel'' ''haar doe ik niet'' ''haar doe ik misschien''
Rustig aan.
pi_112569181
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:57 schreef mossad_agent het volgende:
Noem mij een klootzak maar ik heb reeds tweemaal een affaire gehad met een getrouwde vrouw. Ik ben zelf nimmer getrouwd en had destijds geen relatie. Derhalve kan ik stellen dat vrouwen net zo fout zijn, zo niet fouter. Momenteel is er weer iets aan het 'broeien', hetgeen ik geen probleem vind. Immers, als ze bij mij komt, zal haar man wel wat fout doen.
Oh, jij bink! O+
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:29:57 #66
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112569528
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:00 schreef Copycat het volgende:
Vroegah ... mocht alleen de TS een vervolgtopic openen als het een persoonlijk topic was. En dat was niet voor niks.
true... dat moet dus ook eigenlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_112570403
quote:
3s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:29 schreef Re het volgende:

[..]

true... dat moet dus ook eigenlijk
Based on a true topic deze ;(
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_112570721
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:29 schreef EenKoudKonijn het volgende:

[..]

Dat bedoel ik met sociaal wenselijke antwoorden. Het is altijd een ander. Ik niet. Mijn vriend(in) ook niet. Echt niet. Iedereen is een uitzondering. Generaliseren mag niet. De eerstvolgende keer dat je een vriend neemt moet je er beslist niet vanuit gaan dat hij een piemel heeft. Want dan scheer je alle jongens over een kam.
Mensen verschillen ook inderdaad.

Laten we eerlijk zijn: een echte goede vrouw heeft nauwelijks concurrentie. Maar die moet je maar net tegenkomen.

En ja, een echte goede vrouw is een vuige onderdanige (of juist niet, smaken verschillen) slet in bed. Of ze dat nou verdomd goed acteert of echt is, dat doet er niet zoveel toe al heeft het laatste de voorkeur.

En de beste manier om vreemdgaan tegen te gaan is dus door net effe meer te bieden dan de concurrentie. Uiteraard speelt daarin het karakter ook een grote rol, zeker op de langere termijn... Maar we hebben het hier over seksuele escapades en ik voorzie in het bestrijden hiervan simpelweg geen rol weggelegd voor fantastisch smakende en tijdig geserveerde koffie (of iets dergelijks).

Zo, de waarheid is er weer uit.
  donderdag 7 juni 2012 @ 17:02:51 #69
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_112573369
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:00 schreef Copycat het volgende:
Van die regel was ik niet op de hoogte. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')