Heb je het topic überhaupt gelezen of kom je nu je vooroordelen spuwen op basis van de TT?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:08 schreef LazyDave het volgende:
Ik ken genoeg mannen die zo trouw zijn als een hond, probeer een blanke Nederlandse te vinden?
Eigenlijk wel, het is dan ook het enige juiste antwoord.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:10 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Heb je het topic überhaupt gelezen of kom je nu je vooroordelen spuwen op basis van de TT?
Ga je je excuseren als de vriend Gaelle een blanke Nederlander is?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:08 schreef LazyDave het volgende:
Ik ken genoeg mannen die zo trouw zijn als een hond, probeer een blanke Nederlandse te vinden?
Vertel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:16 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, het is dan ook het enige juiste antwoord.
het is een blanke belgquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga je je excuseren als de vriend Gaelle een blanke Nederlander is?
Die Belgen toch. De mannen zijn massale vreemdgangers en ik hoorde dat de vrouwen ritueel baby's eten.quote:
Mijn excuses, dat is inderdaad sukkelig van mij. Ik dacht dat het om een Marokkaan ging.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh ja, je postte net met 'u'..
Nou, LazyDave, ben je een sukkel of ben je een sukkel?
Dit!!! Een man die vreemd gaat / zal gaan is woest aantrekkelijk voor een vrouw.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:19 schreef RM-rf het volgende:
Elke man die voor de TS in aanmerking als sexpartner komt vermoedelijk wél...
Ik vermoed dat dat een belangrijke eigenschap is die zij bewust eruit pikt bij mannen: de typische alfa-mannetjes die zeer sexueel actief zijn.
en dan natuurlijk lekke jaloers gaan zitten zijn over zn exen en jezelf zitten opvreten erover...
Ik hoop dat je je bewust bent van het feit dat je wel heel erg aan het generaliseren bentquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:05 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit!!! Een man die vreemd gaat / zal gaan is woest aantrekkelijk voor een vrouw.
Bullshit denk je waarschijnlijk, maar draai het maar eens om => een man waarvan je zeker weet dat hij je trouw zal blijven als een hond is gewoon een saaie lul (niet spannend, niet opwindend). Tevens is het feit dat hij vreemd KAN gaan een bewijs dat hij aantrekkelijk is voor (andere) vrouwen. (Een bevestiging die voor vrouwen erg belangrijk is. Een vrouw wil het/een alpha-mannetje en dat is een minder makkelijk vast te stellen eigenschap dan uiterlijk (waar mannen vooral naar 'kijken'))
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:05 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit!!! Een man die vreemd gaat / zal gaan is woest aantrekkelijk voor een vrouw.
Ah, jij zegt gewoon, nou Mop vandaag ga ik Truus eens even lekker neuken?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:24 schreef eRKa het volgende:
Ik bedrieg mijn vrouw nooit! Vertel haar altijd vooraf dat ik met een ander ga neuken, prosti of date. Afspraak, zij heeft er geen moeite mee, zolang het vooraf veteld wordt.
Nou, ik ben eerder zo'n trouwe hond. Ik loop dus zeer zeker niet vreemdgaan te verdedigen.quote:
Daar heb jij weer gelijk in, ik ben errug lelijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou, ik ben eerder zo'n trouwe hond. Ik loop dus zeer zeker niet vreemdgaan te verdedigen.
Ook is het vreemdgaan zelf natuurlijk geen aantrekkelijk gedrag. Zeker niet in een relatie. De crux ligt bij het feit DAT een man vreemd zou kunnen gaan. Dat hij daar aantrekkelijk genoeg voor is...
Simpeler gezien: je weet als vrouw dondersgoed of een man makkelijk in het rond zou kunnen neuken of niet. Een minder aantrekkelijke vent is gewoon niet succesvol genoeg met vrouwen.
Ook grappig in deze is dat hoe knapper de vrouw is, des te meer ze op alpha males valt. Dat jij met een trouwe (en dus vrijwel zeker een minder aantrekkelijke) vent zit opgescheept, zegt dus ook iets over jou*. De meeste partners zijn namelijk wel enigzins een match kwa positie op de aantrekkelijkheidsladder..... O kut, nu beweer ik dat niet iedereen even aantrekkelijk is. Dat mag helemaal niet in Nederland
* jij en jou in het algemeen
Ik verzin het zelf niet. Het zijn wetenschappelijke inzichten*. Sorry to tell you...quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:54 schreef Charcot het volgende:
@puntenjager, nog nooit zoveel onzin in één post gelezen
Hoe kóm je erbij?
Toch wel opvallend dat in dit soort topics het zo goed als altijd de mannen zijn die klaar staan met uitgebreide theorieën die stellen dat vrouwen en waarom vrouwen stiekem op (vreemdgaande) hufters vallen... Gecombineerd met de eindeloze stroom aan topics hier op FOK! in de trant "Ik ben weer eens afgewezen door een vrouw en ik zie toch echt geen enkele andere mogelijkheid dan dat ik te lief ben!" en je openingszin, kom ik tot de conclusie dat jullie aan jullie issues moeten gaan werken in plaats van ze op vrouwen in het algemeen af te gaan reageren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou, ik ben eerder zo'n trouwe hond. Ik loop dus zeer zeker niet vreemdgaan te verdedigen.
Ook is het vreemdgaan zelf natuurlijk geen aantrekkelijk gedrag. Zeker niet in een relatie. De crux ligt bij het feit DAT een man vreemd zou kunnen gaan. Dat hij daar aantrekkelijk genoeg voor is...
Simpeler gezien: je weet als vrouw dondersgoed of een man makkelijk in het rond zou kunnen neuken of niet. Een minder aantrekkelijke vent is gewoon niet succesvol genoeg met vrouwen.
Ook grappig in deze is dat hoe knapper de vrouw is, des te meer ze op alpha males valt. Dat jij met een trouwe (en dus vrijwel zeker een minder aantrekkelijke) vent zit opgescheept, zegt dus ook iets over jou*. De meeste partners zijn namelijk wel enigzins een match kwa positie op de aantrekkelijkheidsladder..... O kut, nu beweer ik dat niet iedereen even aantrekkelijk is. Dat mag helemaal niet in Nederland
* jij en jou in het algemeen
Jij hebt issues. Ik verzin het zelf niet. Het zijn wetenschappelijke inzichten. Sorry to tell you...quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:58 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik verzin het zelf niet. Het zijn wetenschappelijke inzichten. Sorry to tell you...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |