Ik kan me wel een beetje inleven in mannen denk ik zo.quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:12 schreef Puntenjager het volgende:
Op donderdag 7 juni 2012 01:54 schreef _Lily_ het volgende:
"ik denk dag 80-100% van de mannen vreemd zou gaan ware het niet dat ze niks raakbaars kunnen krijgen of hun vrouw niet kwijt willen raken"
Ik schrijf echt exact hetzelfde, alleen dat mag ik niet van miss Wrede Duivel omdat ik geen wetenschappelijke referenties heb toegevoegd
Vind je?quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Waar wat je schrijft, maar wel een beetje hard voor Kingtoppie
Dus je zegt nu dat ik dat niet ben alleen eigenlijk?quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:17 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
Jij zegt dat ik vooroordelen heb over zelfverzekerde charmante mannen. Vervolgens meld je dat anderen je zelfzeker en charmant hebben genoemd. Hoezo je wil geen etiket? Ik zeg gewoon dat er meer voor nodig is. En again, no offence.
-aai-quote:
De meeste mensen behoren daar niet toe nee. Je zult het wel zijn in de ogen van sommigen, misschien zelf een flinke hoop mensen, maar het zal niet iets zijn waar algemene consensus over bestaat. Zo kom je alleszins niet op mij over. Misschien wel uitbundig. Maar wel lief. En niet iemand die de kunst der womanising gelijk een Don Juan beheerst.quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus je zegt nu dat ik dat niet ben alleen eigenlijk?
Hij heeft het over een womanizer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:25 schreef kingtoppie het volgende:
Jij spreekt over een ander type man dan een man die alleen charmant knap en humoristisch is ehh...
Niks 'goedkoop' en 'geen diepgang'. De mens is een sociaal dier en sociale oordelen en positie in de groep zijn ontzagelijk belangrijk. Hoe hard je ook beweert dat je niks moet aantrekken van anderen (erg tijdsgebonden, 'modieuze' uitspraak en volgens mij ook redelijk 'Nederlands').quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:21 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
[..]
-aai-
Het is in mijn ogen net geen goede zaak om daartoe te behoren. Alsof je een deel van jezelf dat echt om de mensen rondom je geeft uitschakelt ten voordele van wat goedkope populariteit. Exit diepgang. Bewust of onbewust (Waw. Dat is ff een stevig vooroordeel van mijnentwege -kuch-).
Ik merkte het.quote:
Weet ik nie, sinds ik jou voor het laatst gezien heb... 3 meisjes versierd ofzo?.. Tis geen high-score, maargoed.quote:
Kudosquote:Op donderdag 7 juni 2012 02:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet ik nie, sinds ik jou voor het laatst gezien heb... 3 meisjes versierd ofzo?..
Ik heb het over het misbruiken van die sociale voordelen gewoon omdat je het kan. Ik kan in principe doen wat ik wil en een hele rits kapotgesmeten harten achterlaten. Ik zou het echter nooit doen. De meeste kerels in die positie rijgen ze nu ook niet bepaald aaneen, zo vreselijk zijn ze nu ook weer niet. (De paar psychos niet te na gelaten. Diegenen waarop de beschrijving in de quote hierboven geen vooroordeel is maar werkelijkheid) Maar hun relaties houden niet stand zoals die van een ander. Ze zijn op een leuk feestje, vergeten hun lief en doen een ander binnen. Of hun lief sedert een jaar zaagt net wat meer dan in't begin, er komt een mooi vrouwmens aan met een interessante babbel, en wham. Het oude exemplaar wordt ingeruild voor een ander. Ze zijn meestal gewoon niet het soort kerels waar je iets mee opbouwt omdat ze je vroeg of laat teleurstellen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Niks 'goedkoop' en 'geen diepgang'. De mens is een sociaal dier en sociale oordelen en positie in de groep zijn ontzagelijk belangrijk. Hoe hard je ook beweert dat je niks moet aantrekken van anderen (erg tijdsgebonden / 'modieuze' en volgens mij ook redelijk 'Nederlandse' uitspraak volgens mij).
Toch beter dan er niks van snappen en niks versieren.quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ksnap er verder nog steeds geen kut van hoor
Ok... Maar noem die mensen dan niet ''mannen die charmant knap en zelfverzekerd zijn.''quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:36 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
[..]
Ik heb het over het misbruiken van die sociale voordelen gewoon omdat je het kan. Ik kan in principe doen wat ik wil en een hele rits kapotgesmeten harten achterlaten. Ik zou het echter nooit doen. De meeste kerels in die positie rijgen ze nu ook niet bepaald aaneen, zo vreselijk zijn ze nu ook weer niet. (De paar psychos niet te na gelaten. Diegenen waarop de beschrijving in de quote hierboven geen vooroordeel is maar werkelijkheid) Maar hun relaties houden niet stand zoals die van een ander. Ze zijn op een leuk feestje, vergeten hun lief en doen een ander binnen. Of hun lief sedert een jaar zaagt net wat meer dan in't begin, er komt een mooi vrouwmens aan met een interessante babbel, en wham. Het oude exemplaar wordt ingeruild voor een ander. Ze zijn meestal gewoon niet het soort kerels waar je iets mee opbouwt omdat ze je vroeg of laat teleurstellen.
Ach, jij bent ook lekker bezig had ik vernomen.. De echte afspreken met dames moet nog komen hoor...quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch beter dan er niks van snappen en niks versieren.
Mwah ik sta nu wel still. Ik ben me maar op andere dingen gaan storten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, jij bent ook lekker bezig had ik vernomen.. De echte afspreken met dames moet nog komen hoor...
Laatst wel met 2 ''vriendinnen'' afgesproken... Was wel weer ff fijn
Ik zie het niet eens meer als winkansen.... Ben het gewoon leuk gaan vinden. Schiet ik meer mee op denk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah ik sta nu wel still. Ik ben me maar op andere dingen gaan storten.
Goed bezig.
Speltip 69: Spreid je winkansen.
Goed zoquote:Op donderdag 7 juni 2012 02:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie het niet eens meer als winkansen.... Ben het gewoon leuk gaan vinden. Schiet ik meer mee op denk.
Met de nadruk op ''denk''quote:
Wat in welke context gebeurt....quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:49 schreef Charcot het volgende:
Het als een soort van spel zien met winkansen is gewoon.. Tja. Vreemd. Dat valt gewoon af te lezen, hoe hard je het ook onderdrukt. Maar wat moet er gebeuren voordat jij iemand uitvraagt? In welke context?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |