abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112554650
Zit je echt lekker in je vel? Ben je zelfverzekerd? Hoeveel heb je er tot nu toe uitgevraagd?
pi_112554662
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:59 schreef Charcot het volgende:
Zit je echt lekker in je vel?
Vanwaar deze vraag? Ik slik anti-depressiva, gaat erg goed de laatste 2-3 maanden
quote:
Ben je zelfverzekerd? Hoeveel heb je er tot nu toe uitgevraagd?
Redelijk denk ik?

Ehm de laatste maanden... 2 denk ik.
Rustig aan.
pi_112554676
Omdat dat heel belangrijk is voor je uitstraling, en je hele manier van doen ook :).
Maar ik lees dat je er niet zo heel lang mee bezig bent, dat versieren dan, en 2 is dan ook echt niets. Dus ik hoop dat je je er niet door laat afschrikken en 'gewoon' doorgaat en ervan probeert te leren :).
pi_112554682
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:04 schreef Charcot het volgende:
Omdat dat heel belangrijk is voor je uitstraling, en je hele manier van doen ook :).
Maar ik lees dat je er niet zo heel lang mee bezig bent, dat versieren dan, en 2 is dan ook echt niets. Dus ik hoop dat je je er niet door laat afschrikken en 'gewoon' doorgaat en ervan probeert te leren :).
Nouja... Ik heb wel vaker aangestuurd op iets hoor... dan zit je aan 8-10 denk ik...
2 meisjes zijn ooit mee geweest.. 1 daarvan kende ik via internet (fok zelfs) 1 na 1 avond stappen (Vond die avond eigenlijk totaal niet boeiend... Is wel leerzaam voor mij geweest though... Als iets niet super boeiend was... zeker niet uitvragen)
2 binnen 6 maanden vind ik eigenlijk best veel trouwens...
Rustig aan.
pi_112554718
Ik weet natuurlijk niet hoe je het precies aanpakt maar ik begrijp uit je verhaal dat dat gewoon een niet zo afwijkend aantal is. En verder heeft alles invloed op alles. Goed te horen dat het de laatste tijd goed gaat, nu je AD's slikt. Investeer je naast het versieren van dames ook echt in jezelf ;)? Als dat zo is, gewoon mee door blijven gaan het zal elkaar steeds versterken. Met resultaat dat het op meerdere vlakken steeds beter en beter zal gaan :)
pi_112554724
quote:
ik begrijp uit je verhaal dat dat gewoon een niet zo afwijkend aantal is.
20% stemt in voor een date ofzo?
quote:
Investeer je naast het versieren van dames ook echt in jezelf ;)?
Weet niet wat ik daar op zou moeten antwoorden, ik snap de precieze vraag niet helemaal.
Rustig aan.
pi_112554726
Bedoelde meer dat veel mannen vaak eerst een hoger aantal achter de rug hebben voordat ze een 'goede' hebben :P
pi_112554732
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:16 schreef Charcot het volgende:
Bedoelde meer dat veel mannen vaak eerst een hoger aantal achter de rug hebben voordat ze een 'goede' hebben :P
Ja dat weet ik niet.... Als ik toffe meisjes ga tellen komt mijn lijstje ook niet super hoog uit qua personen die ik ooit heb mee willen nemen voor een date wellicht. En dan blijkt 4/5 ook nog eens ontwijkend te reageren als je vraagt voor een date... Dat bederft de lol wel voor mij eerlijk gezegd. Maar onder uitgaan ben ik toch meer voor mezelf bezig (Ook met versieren, wat dan wel aardig lukt)... Ik zie wat dat betreft versieren op korte termijn en versieren op lange termijn als 2 verschillende werelden.
Rustig aan.
pi_112554748
Seksuele monogamie is een onzinnige uitvinding van de grote wereldreligies.

Als je echt van elkaar houdt en elkaar dus vertrouwt is er niets mis mee af en toe je tong of pener in een ander te hangen, mits veilig.

Verandert het iets aan de liefde voor je partner? Nee.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_112554752
Waarom bederft dat de lol voor jou dan?
En niet zo heel vreemd, lijkt mij. Ik denk dat je er echt heel bedreven in moet raken wil het je niet 'hard' raken
pi_112554759
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:21 schreef Charcot het volgende:
Waarom bederft dat de lol voor jou dan?
En niet zo heel vreemd, lijkt mij. Ik denk dat je er echt heel bedreven in moet raken wil het je niet 'hard' raken
Omdat.... Van de 8-10 meisjes die ik gevraagd heb op date... er 2 daadwerkelijk mee gingen, die ik beide niet interessant vond.

8-10 gevraagd.. Moeite voor gedaan.. Niks teruggekregen.
Rustig aan.
pi_112554765
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Omdat.... Van de 8 meisjes die ik gevraagd heb op date... er 2 daadwerkelijk mee gingen, die ik beide niet interessant vond.

8 gevraagd.. Moeite voor gedaan.. Niks teruggekregen.
Wel 8??? Man, er zijn duizenden, zoniet miljoenen interessante vrouwen.

Ga ff in een hoekje janken en niet zo dramatisch offtopic hier lopen doen. :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 7 juni 2012 @ 03:24:41 #188
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_112554767
Verscilt per persoon , hoe die gene zich gedraagt. Het gedrag van de partner kan hierin ook helpen
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_112554771
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wel 8??? Man, er zijn duizenden, zoniet miljoenen interessante vrouwen.

Ga ff in een hoekje janken en niet zo dramatisch offtopic hier lopen doen. :')
Kom jij ze allemaal tegen? Je hebt het hier over mijn hele leven hè, waarin ik max 10 mensen interessant genoeg vind/vond om mee uit te nemen.
Rustig aan.
pi_112554775
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:20 schreef El_Matador het volgende:
Seksuele monogamie is een onzinnige uitvinding van de grote wereldreligies.

Als je echt van elkaar houdt en elkaar dus vertrouwt is er niets mis mee af en toe je tong of pener in een ander te hangen, mits veilig.

Verandert het iets aan de liefde voor je partner? Nee.
Iedereen vult het begrip 'liefde' anders in. Op zich kan ik me jouw standpunt wel voorstellen. Als er heel veel vertrouwen is en beide partijen lust en liefde écht kunnen scheiden en dat op zo'n moment alleen lust meespeelt. Denk dat beide partijen dan relatief veel ervaring moeten hebben op het gebied van seks en eventueel liefde. Ik zie een onervaren iemand niet zo ruimdenkend zijn
pi_112554785
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:26 schreef Charcot het volgende:

[..]

Iedereen vult het begrip 'liefde' anders in. Op zich kan ik me jouw standpunt wel voorstellen. Als er heel veel vertrouwen is en beide partijen lust en liefde écht kunnen scheiden en dat op zo'n moment alleen lust meespeelt. Denk dat beide partijen dan relatief veel ervaring moeten hebben op het gebied van seks en eventueel liefde. Ik zie een onervaren iemand niet zo ruimdenkend zijn
Een minder bekrompen kijk op lichamelijke trouw leidt tot minder stress en veul minder scheidingen.

Ervaring is een punt natuurlijk, maar liefde zit in je hart en niet in je lul.

Vrouwen gaan eerder vreemd om (gebrek aan) liefde, mannen om de lust. In het algemeen dan.

pi_112554798
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kom jij ze allemaal tegen? Je hebt het hier over mijn hele leven hè, waarin ik max 10 mensen interessant genoeg vind/vond om mee uit te nemen.
Eh ja, maar ik ontmoet sowieso ietsje meer mensen dan de gemiddelde FOK!ker. ;)

Internet, uitgaan, sport, publiek (trein, bus, supermarkt, etc.) .

Er zijn genoeg mogelijkheden. Als je maar wil.

Maar zeik dan in een van de vele versier/datetopics die er inmiddels zijn...

pi_112554806
Ervaring is vaak nodig om daar dus achter te komen.
Maar goed, moet je wel een partner hebben waarvan je zeker weet dat diegene op dit punt het met jou eens is. Als er ook maar een klein puntje vaag/onduidelijk blijft, heb je een grote kans op best 'gevaarlijke' situaties. Denk dat monogamie in dat opzicht ook makkelijker is, want ja, we kennen het al zo lang, het is bekend en vertrouwd.
pi_112554819
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:36 schreef Charcot het volgende:
Ervaring is vaak nodig om daar dus achter te komen.
Maar goed, moet je wel een partner hebben waarvan je zeker weet dat diegene op dit punt het met jou eens is. Als er ook maar een klein puntje vaag/onduidelijk blijft, heb je een grote kans op best 'gevaarlijke' situaties. Denk dat monogamie in dat opzicht ook makkelijker is, want ja, we kennen het al zo lang, het is bekend en vertrouwd.
In mijn omgeving is lichamelijke monogamie eerder uitzondering dan regel. Veel minder scheidingen.

Monogamie is geboren uit onzekerheid. En onzekerheid kan/zou je eigenlijk moeten oplossen. Al dan niet met medeweten van de ander.

pi_112554841
Die exclusiviteit is waar de meesten het uiteindelijk om doen, denk ik. Dat je partner zich heeft weten te 'beheersen' om aan het einde van de dag bij jou terug te komen en dat 'speciale' moment met jou te delen. Dat maakt het iets van jullie twee. Maar ik ben dan ook iets te romantisch ingesteld om jouw visie te vertalen naar de praktijk.
pi_112554845
Welke omgeving trouwens?
pi_112554851
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:46 schreef Charcot het volgende:
Die exclusiviteit is waar de meesten het uiteindelijk om doen, denk ik. Dat je partner zich heeft weten te 'beheersen' om aan het einde van de dag bij jou terug te komen en dat 'speciale' moment met jou te delen. Dat maakt het iets van jullie twee. Maar ik ben dan ook iets te romantisch ingesteld om jouw visie te vertalen naar de praktijk.
Ik ben ook romantisch ingesteld en niets is specialer, mooier en lekkerder dan seks met je grote liefde.

Maar dat staat af en toe iets anders niet noodzakelijk in de weg.

Niets mooier dan samen koken en dineren bij kaarslicht.

En toch is af en toe een hambo uit de muur trekken ook lekker.

Colombia. 8-)

pi_112554857
'af en toe' lees ik als in: wanneer hij lang op reis gaat zonder mij, dan moet het wel kunnen.

Is dat de overheersende cultuur in Colombia :D?
pi_112554862
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:53 schreef Charcot het volgende:
'af en toe' lees ik als in: wanneer hij lang op reis gaat zonder mij, dan moet het wel kunnen.

Is dat de overheersende cultuur in Colombia :D?
Ok, goed punt.

In heel Latijns-Amerika. Het probleem is dat men teveel onveilig doet. Dat vind ik dom en kwetsend naar je partner.

pi_112554870
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ok, goed punt.

In heel Latijns-Amerika. Het probleem is dat men teveel onveilig doet. Dat vind ik dom en kwetsend naar je partner.
Haha, dat verklaart hun losse seksuele moraal in hun films en series :') :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')