Vanwaar deze vraag? Ik slik anti-depressiva, gaat erg goed de laatste 2-3 maandenquote:
Redelijk denk ik?quote:Ben je zelfverzekerd? Hoeveel heb je er tot nu toe uitgevraagd?
Nouja... Ik heb wel vaker aangestuurd op iets hoor... dan zit je aan 8-10 denk ik...quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:04 schreef Charcot het volgende:
Omdat dat heel belangrijk is voor je uitstraling, en je hele manier van doen ook.
Maar ik lees dat je er niet zo heel lang mee bezig bent, dat versieren dan, en 2 is dan ook echt niets. Dus ik hoop dat je je er niet door laat afschrikken en 'gewoon' doorgaat en ervan probeert te leren.
20% stemt in voor een date ofzo?quote:ik begrijp uit je verhaal dat dat gewoon een niet zo afwijkend aantal is.
Weet niet wat ik daar op zou moeten antwoorden, ik snap de precieze vraag niet helemaal.quote:Investeer je naast het versieren van dames ook echt in jezelf?
Ja dat weet ik niet.... Als ik toffe meisjes ga tellen komt mijn lijstje ook niet super hoog uit qua personen die ik ooit heb mee willen nemen voor een date wellicht. En dan blijkt 4/5 ook nog eens ontwijkend te reageren als je vraagt voor een date... Dat bederft de lol wel voor mij eerlijk gezegd. Maar onder uitgaan ben ik toch meer voor mezelf bezig (Ook met versieren, wat dan wel aardig lukt)... Ik zie wat dat betreft versieren op korte termijn en versieren op lange termijn als 2 verschillende werelden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:16 schreef Charcot het volgende:
Bedoelde meer dat veel mannen vaak eerst een hoger aantal achter de rug hebben voordat ze een 'goede' hebben
Omdat.... Van de 8-10 meisjes die ik gevraagd heb op date... er 2 daadwerkelijk mee gingen, die ik beide niet interessant vond.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:21 schreef Charcot het volgende:
Waarom bederft dat de lol voor jou dan?
En niet zo heel vreemd, lijkt mij. Ik denk dat je er echt heel bedreven in moet raken wil het je niet 'hard' raken
Wel 8??? Man, er zijn duizenden, zoniet miljoenen interessante vrouwen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat.... Van de 8 meisjes die ik gevraagd heb op date... er 2 daadwerkelijk mee gingen, die ik beide niet interessant vond.
8 gevraagd.. Moeite voor gedaan.. Niks teruggekregen.
Kom jij ze allemaal tegen? Je hebt het hier over mijn hele leven hè, waarin ik max 10 mensen interessant genoeg vind/vond om mee uit te nemen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel 8??? Man, er zijn duizenden, zoniet miljoenen interessante vrouwen.
Ga ff in een hoekje janken en niet zo dramatisch offtopic hier lopen doen.
Iedereen vult het begrip 'liefde' anders in. Op zich kan ik me jouw standpunt wel voorstellen. Als er heel veel vertrouwen is en beide partijen lust en liefde écht kunnen scheiden en dat op zo'n moment alleen lust meespeelt. Denk dat beide partijen dan relatief veel ervaring moeten hebben op het gebied van seks en eventueel liefde. Ik zie een onervaren iemand niet zo ruimdenkend zijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 03:20 schreef El_Matador het volgende:
Seksuele monogamie is een onzinnige uitvinding van de grote wereldreligies.
Als je echt van elkaar houdt en elkaar dus vertrouwt is er niets mis mee af en toe je tong of pener in een ander te hangen, mits veilig.
Verandert het iets aan de liefde voor je partner? Nee.
Een minder bekrompen kijk op lichamelijke trouw leidt tot minder stress en veul minder scheidingen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:26 schreef Charcot het volgende:
[..]
Iedereen vult het begrip 'liefde' anders in. Op zich kan ik me jouw standpunt wel voorstellen. Als er heel veel vertrouwen is en beide partijen lust en liefde écht kunnen scheiden en dat op zo'n moment alleen lust meespeelt. Denk dat beide partijen dan relatief veel ervaring moeten hebben op het gebied van seks en eventueel liefde. Ik zie een onervaren iemand niet zo ruimdenkend zijn
Eh ja, maar ik ontmoet sowieso ietsje meer mensen dan de gemiddelde FOK!ker.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kom jij ze allemaal tegen? Je hebt het hier over mijn hele leven hè, waarin ik max 10 mensen interessant genoeg vind/vond om mee uit te nemen.
In mijn omgeving is lichamelijke monogamie eerder uitzondering dan regel. Veel minder scheidingen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:36 schreef Charcot het volgende:
Ervaring is vaak nodig om daar dus achter te komen.
Maar goed, moet je wel een partner hebben waarvan je zeker weet dat diegene op dit punt het met jou eens is. Als er ook maar een klein puntje vaag/onduidelijk blijft, heb je een grote kans op best 'gevaarlijke' situaties. Denk dat monogamie in dat opzicht ook makkelijker is, want ja, we kennen het al zo lang, het is bekend en vertrouwd.
Ik ben ook romantisch ingesteld en niets is specialer, mooier en lekkerder dan seks met je grote liefde.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:46 schreef Charcot het volgende:
Die exclusiviteit is waar de meesten het uiteindelijk om doen, denk ik. Dat je partner zich heeft weten te 'beheersen' om aan het einde van de dag bij jou terug te komen en dat 'speciale' moment met jou te delen. Dat maakt het iets van jullie twee. Maar ik ben dan ook iets te romantisch ingesteld om jouw visie te vertalen naar de praktijk.
Ok, goed punt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:53 schreef Charcot het volgende:
'af en toe' lees ik als in: wanneer hij lang op reis gaat zonder mij, dan moet het wel kunnen.
Is dat de overheersende cultuur in Colombia?
Haha, dat verklaart hun losse seksuele moraal in hun films en seriesquote:Op donderdag 7 juni 2012 03:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, goed punt.
In heel Latijns-Amerika. Het probleem is dat men teveel onveilig doet. Dat vind ik dom en kwetsend naar je partner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |