Ga controllers kapot smijten jij MOK kind.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Je had als tt moeten doen: Dingen mee naar achteren nemen
Ik zat wel op een ZMOK schoolquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga controllers kapot smijten jij MOK kind.
Een smiley is rond ik vindt dat het daarom als punt voldoet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zinnen niet met een punt eindigen.![]()
ik vindt is erger man.
Je had er vorig jaar moeten zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mij wel, hij trollt zo hard en kan ook incasseren, zie hem nooit flippen.
Klopt, maar toen kon ik nog wel eens flippen, vooral in KLBquote:
Had ik sowieso niet gelezen van mijn ouders mag ik de Fok! kaders van het VBL niet verlaten. Zeg maar het 'wel op de stoep blijven' voor de jeugd van een eerdere generatie.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had ik sowieso niet gelezen van mijn ouders mag ik de Fok! kaders van het VBL niet verlaten. Zeg maar het 'wel op de stoep blijven' voor de jeugd van een eerdere generatie.
Stop met het sturen van naaktfoto's aub.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Wat een kut TT ik ambieer niet eens om mod te worden hier.
Mij stuurt hij altijd de naaktfoto's van zijn zusjequote:
boven de 100 kg. is het niet snel mooi meer voor mij. No offence.quote:
Ik hou niet van dikke wijven jonge.. ik stuur alleen maar geile wijven met een goed figuur.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
boven de 100 kg. is het niet snel mooi meer voor mij. No offence.
Mensen die de schoonheid van het feeden niet inzienquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hou niet van dikke wijven jonge.. ik stuur alleen maar geile wijven met een goed figuur.
Ik krijg wel regelmaat DM's van iemand op Fok! met van die chubbies
Dikke mensen zijn fatsig en zouden meer premie moeten betalen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die de schoonheid van het feeden niet inzienHeerlijk toch de ene nacht een knieholte de volgende dag de navel.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geniaal verhaal jongen hosselt emochick met krassen op haar arm.
Jongen vraagt aan haar naar die krassen meisje zegt "dat doe ik als ik me kut voel"
Hij zegt "dan zit je wel heel vaak aan je kut"
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jongen vraagt aan haar naar die krassen meisje zegt "dat doe ik als ik me kut voel"
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:10 schreef Caland het volgende:
Boys. Is het hier nog gezellig, of moet ik weer shit mee naar achter nemen?
Rare fetisch, bij het spelen met je poes je willen snijden, geeft dat nog meer genot?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:16 schreef Saind het volgende:
Ik had vanmiddag een filmpje van een interview van Renee van der Gijp toen hij nog profvoetballer was, kan hem niet meer vinden.
Hij zegt iets als "het probleem is dat er altijd een trainer is". Iemand enig idee?
Is dat zijn vriendin?quote:
nogmaals, wie is die wielrenner?quote:
Ja. Opzich vind ik het altijd wel tof. Voetballers die bij hun jeugdliefde blijven. Maar dit is wel echt een spook zeg, de tering.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar is dit grappig, dit verwacht je toch?
Klopt al boeit het mij ook geen flikker als een voetballer een lekker wijf heeft laat staan dit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Opzich vind ik het altijd wel tof. Voetballers die bij hun jeugdliefde blijven. Maar dit is wel echt een spook zeg, de tering.
Het is weer raakquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, meer door de geweldige PSV opleiding![]()
![]()
![]()
Jou en Guitarist gun ik het niet.quote:
quote:
Nee maar die opmerking van DoublePain is gewoon eenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Werk je aan een nieuw record ofso, meeste "" posts op een dag?
Vieze tokkie dat je bentquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Zaterdag ga ik Wolter Kroes zien optreden wie wil mij aanraken?
AIDS
Geen idee ik kom er toch flink lam binnen om daarna Nederland - Denemarken te kijken maar ik zeg moeilijk nee tegen gratis kaartjesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vieze tokkie dat je bent
Moet je bij zijn concert ook je schoenen uit doen?
Deze variant of die zonder Oranje, hmpf.quote:21-06: 20.45 K1: Rusland 0 – 2 Nederland
22-06: 20.45 K2: Duitsland 3 – 1 Polen
23-06: 20.45 K3: Spanje 2 – 0 Zweden
24-06: 20.45 K4: Frankrijk 2 – 0 Italie
27-06: 20.45 H1: Nederland 1 – 2 Spanje
28-06: 20.30 H2: Duitsland* 1 – 1 Frankrijk
01-07: 20.45 Duitsland 2 – 1 Spanje
Wat kwam je doen in Eindhoven?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:01 schreef Saind het volgende:
Na een halve week wonen in Eindhoven morgen naar AmsterdamKan nie wachten nie
Aldus de man uit Oss.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe is dat eigenlijk? Eindelijk in een leuke stad wonen?
Daarom vraag ik het?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan mag je Eindhoven niet leuk vinden?quote:
Echt hequote:Op woensdag 6 juni 2012 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan mag je Eindhoven niet leuk vinden?
Wat weet hij nou van Eindhoven man.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan mag je Eindhoven niet leuk vinden?
Enige stad waar ze de studie aanbieden die ik wilde doen, dan houdt het op hea...quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aparte keuze niet? Word je al veel gepest? (thuis dan he)
Studeer er al een tijdje en is echt niks aan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe is dat eigenlijk? Eindelijk in een leuke stad wonen?
Het hield niet op, je deed niet moeilijk en ging als Ajacied naar Eindhoven dus het ging door.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Enige stad waar ze de studie aanbieden die ik wilde doen, dan houdt het op hea...
Jij woont daar toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[Sheldon] What a noob .. [/Sheldon]
Zelfs ik kom er vaker dan dat
Jij woont er ook (vlakbij)quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[Sheldon] What a noob .. [/Sheldon]
Zelfs ik kom er vaker dan dat
True story. De universiteit is wel top, ook gezellige mensen. Scheelt dat de Eindhovenaren allemaal idioot zijn dus bijna geen stadsers te bekennen op de campus.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het hield niet op, je deed niet moeilijk en ging als Ajacied naar Eindhoven dus het ging door.
Ik blijft niet herhalen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:09 schreef Caland het volgende:
Maar serieus, als je uit Oss komt (...) heb je écht geen recht van spreken. Wat een pauperdorp is dat zeg.
Ik vind alle dorpen pauper.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:09 schreef Caland het volgende:
Maar serieus, als je uit Oss komt (...) heb je écht geen recht van spreken. Wat een pauperdorp is dat zeg.
Ja, je hebt ooit als baby in Den Bosch gewoond ofzo. Alsof je dan ook maar iets van een stad meekrijgt.quote:
Dit is Ossquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, je hebt ooit als baby in Den Bosch gewoond ofzo. Alsof je dan ook maar iets van een stad meekrijgt.
Ik woon nu in Utrecht en kom uit Koerdistan(Irak)quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niks mis met dorpen, waar kom jij dan vandaan? Ankara?
Oss is Brabant he.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:11 schreef Saind het volgende:
Hoor je niet voor NEC te zijn als je uit Oss komt?
Caland komt uit wanabee-brabant: Nijmegen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:11 schreef Saind het volgende:
Niks mis met Nijmegen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Caland komt uit wanabee-brabant: Nijmegen.
Top Oss?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:11 schreef Saind het volgende:
Nijmegenaren moeten juist niks van Brabant hebben joh.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Caland komt uit wanabee-brabant: Nijmegen.
Hmja, ligt wel dichter bij Nijmegen maar ok. En ik snap wel dat je niet voor FC Den Bosch bent :pquote:
Accentje lijkt eropquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nijmegenaren moeten juist niks van Brabant hebben joh.
Wat een mongolen.quote:
Waar?quote:
Echt totaal niet.quote:
True.quote:Friet zeggen
Carnaval in nijmegen is ook zo nep als het maar zijn kan. Meer een gelegenheid voor kampers om met elkaar op de vuist te gaanquote:Carnaval
enz...
Bureau sport ned 3quote:
Dat heeft verder weinig met het accent te maken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:16 schreef Saind het volgende:
Heb wat familie in Nijmegen, best geinig accentje wel. Kom niet verder dan: "Gooi een bom, gooi een mes, naar de spelers van Vites", "Jes jes jes dat zijn die homo's van Vites" en dat nec niet in je nek zit maar in je hart (dus als iemand nek zegt, zeggen je nek zit hier "klopt op nek", NEC zit hier "klopt op hart".)
Ik wou dat ze wat langer met Van der Gijp gingen praten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Breukelen die loopt te janken omdat Gijpie hem vroeger heeft gepest in de kleedkamer.
Nog niet gekocht.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Is Close quarters tof? Zit een week zonder tv ivm verhuizing
En dat mopje van die twee gozers in Engeland die voor het ontbijt ham and eggs krijgen! Die ken ik ook en heeft wel met het accent te makenquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heeft verder weinig met het accent te maken.
Ik kan het ook best plat praten, al ben ik het een beetje verleerd. Heb mezelf een heuse harde G aangemeten.
Tijdje niet meer geweest al. Al ken ik er nu de weg wel, dan is het wel goed te doen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen stad mooier dan Delft. Caland is zelfs zo'n grote fan dat hij er op wekelijkse basis wel ff doorheen rijdt.
Al 3 maanden niet meer gespeeld, las gister wel wat erover. Snap er niks meer van, hoeveel DLC packs zijn er nou dan?quote:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/premium/quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Al 3 maanden niet meer gespeeld, las gister wel wat erover. Snap er niks meer van, hoeveel DLC packs zijn er nou dan?
Man en vrouw, man gaat vragen wat ze voor ontbijt hebben. Himmenéks. Dialect voor helemaal niks.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:19 schreef Saind het volgende:
[..]
En dat mopje van die twee gozers in Engeland die voor het ontbijt ham and eggs krijgen! Die ken ik ook en heeft wel met het accent te maken
Ik ken hem als twee vrienden, snap hem verder wel hoor....quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Man en vrouw, man gaat vragen wat ze voor ontbijt hebben. Himmenéks. Dialect voor helemaal niks.
Nah is wel goed te onderscheiden. Allebei m'n ouders hebben in Nijmegen gestudeerd dus ik ken het misschien vrij goed maar toch.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:21 schreef Caland het volgende:
Hij praat het wel redelijk plat. Al zal het voor een buitenstaander wel Brabants lijken.
Ik word zo gek van new weapons enz en al die assignments...ik wil gewoon keihard ownen, fuck de rest. Ook nog betalen voor DLC, moet niet gekker worden, het is GVD PC.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefield.com/bf3/premium/
Krijg je alle expensions 2 weken eerder.
Vind ik ook wel. Maar vaak zat op vakantie oid krijg je de vraag of je uit Brabant komt. Maken ze doorgaans geen vrienden mee.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Nah is wel goed te onderscheiden. Allebei m'n ouders hebben in Nijmegen gestudeerd dus ik ken het misschien vrij goed maar toch.
Voordeel voor hen, je zou maar op vakantie om gaan met zo'n zure bal als jijquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind ik ook wel. Maar vaak zat op vakantie oid krijg je de vraag of je uit Brabant komt. Maken ze doorgaans geen vrienden mee.
Valt best mee hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voordeel voor hen, je zou maar op vakantie om gaan met zo'n zure bal als jij
Gecondoleerd!quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:33 schreef Helpmefok het volgende:
en dan word je ineens gebeld wegens een sterfgeval.
AFK tot overmorgen.
Bagger man, gecondoleerdquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:33 schreef Helpmefok het volgende:
AFK tot overmorgen.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:33 schreef Helpmefok het volgende:
AFK tot overmorgen.
Dat is klote. Gecondoleerd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:33 schreef Helpmefok het volgende:
AFK tot overmorgen.
Lomp, maar almost killed is een beetje overdreven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:36 schreef Geo4kant het volgende:
Om even ontopic te blijven..
Holy shit........
Aj, sterkte ermee gozer.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:33 schreef Helpmefok het volgende:
AFK tot overmorgen.
Die commentator helemaal verbaasd dat het rood isquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:36 schreef Geo4kant het volgende:
Om even ontopic te blijven..
Holy shit........
quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:19 schreef Geo4kant het volgende:
Guitar hoeist nou? Nog een beetje normaal gebleven nu je macht hebt?
Nee ik ook niet, ge bent er ook nooit..quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik veranderd ben de laatste tijd
Achjohquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ge bent er ook nooit..
Die hoer is doer.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achjoh
Ben er niet altijd, maar wie wel?![]()
Moet ook de huurt betalen enzo (dus werken)
Ik.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achjoh
Ben er niet altijd, maar wie wel?![]()
Ik snap niet wat je bedoelt, formuleer je antwoord aub anders.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een bot, geen mens
quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt, formuleer je antwoord aub anders.
Ziequote:Op woensdag 6 juni 2012 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt, formuleer je antwoord aub anders.
Ach, het valt wel mee joh, ben laatst nog 4 dagen weg geweest, niemand had het door.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. heb jij insomnia of welke verslaving heb jij?
Zeker had ik het wel doorquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het valt wel mee joh, ben laatst nog 4 dagen weg geweest, niemand had het door.
Echt welquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het valt wel mee joh, ben laatst nog 4 dagen weg geweest, niemand had het door.
Wel een beetje.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had overal TR's verwacht en rellen, alles. Bleek verdomd rustig te zijn toen ik terug was.quote:
Jij bent dan ook niet de enige blauwequote:Op woensdag 6 juni 2012 01:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had overal TR's verwacht en rellen, alles. Bleek verdomd rustig te zijn toen ik terug was.
Nee hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Werk bleef zich maar opstapelen bij Fok!?
Dat bleek ja. Begon me bijna nutteloos te voelen, dus heb ik HMF maar laten unbannen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet de enige blauwe
Teleurgesteld?quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had overal TR's verwacht en rellen, alles. Bleek verdomd rustig te zijn toen ik terug was.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bleek ja. Begon me bijna nutteloos te voelen, dus heb ik HMF maar laten unbannen.
Een beetje wel ja. Je verwacht toch dat Fok, of op z'n minst VBL, KLB en EK volledig instorten tijdens je afwezigheid.quote:
Er was wel ongekende chaos in CUL. Iemand had z'n ei aan laten bakkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een beetje wel ja. Je verwacht toch dat Fok, of op z'n minst VBL, KLB en EK volledig instorten tijdens je afwezigheid.
I;m just a crazy motherfucker, livin' it up, not giving a fuck in the fast lane!quote:
Hebben die hun spannende momentje van dit jaar ook weer gehad.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er was wel ongekende chaos in CUL. Iemand had z'n ei aan laten bakken
Wat gebeurt el als ze omdraait?quote:
Het is te hopen ja. Wát een rode waas van TR-balkjesquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hebben die hun spannende momentje van dit jaar ook weer gehad.
Bazen chickquote:
Milfje? pics?quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn tante was vandaag trouwens in VI met haar tweet
Nee.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:33 schreef Geo4kant het volgende:
Shazam BAM, shocka locka lokey
Shaggy the clown back like scoliosis
Call me a psycho-skitso freak
And I'll call you by your name (dick-anus)
Ken je deze ook Gitar?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:33 schreef Caland het volgende:
Effe mattie dubbele jantje gegeven met fifa.
Zo rol ik.
Met mij altijd he.quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jezus..ik moest nog lachen ook.
Hier wel, daar?
Koop dan ook geen BB.quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:02 schreef DonRaja het volgende:
Door die gifjes slaat mijn BB steeds op tilt...
BBquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:02 schreef DonRaja het volgende:
Ontslaan die vrienden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:02 schreef RensAjacied het volgende:
YOYO hele avond/nacht aan het gamen gaan mijn vrienden nu al slapen
Mijn Nokia met symbian scrollt zelfs zonder moeite door het vi topicquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:02 schreef DonRaja het volgende:
Mag ik het adres?quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ruil ze bij de winkel wel weer in.
Arenaboulevard 1quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag ik het adres?.. Kan ik ook een keer vrienden krijgen.
Doe je een kappersopleiding?quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:06 schreef DonRaja het volgende:
Jaja Bb zuigt, maar ik bel en internet gratis.
Ik heb een Nokia N97 32gbquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:06 schreef DonRaja het volgende:
Jaja Bb zuigt, maar ik bel en internet gratis.
Dat topic hoef ik niet eens te proberenquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn Nokia met symbian scrollt zelfs zonder moeite door het vi topic
alles heeft een prijs ook vrienden dus pin wel eerst je rekening leegquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag ik het adres?.. Kan ik ook een keer vrienden krijgen.
Vrienden kosten 1.2 miljoen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
alles heeft een prijs ook vrienden dus pin wel eerst je rekening leeg
quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe je een kappersopleiding?
[ afbeelding ]
15 Augustusquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:10 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Davy wanneer ben je jarig?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat je een black berry gebruikt
[ afbeelding ]
Ben nog uit de tijd dat bb echt zakelijk wasquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat je een black berry gebruikt
[ afbeelding ]
Boh, Alizéequote:
BB zakelijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben nog uit de tijd dat bb echt zakelijk was
Krijgt hij wss van zijn werk .. iets met paard in zijn bek kijken etc..quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
BB zakelijk, ik ken alleen meisjes van 15/16 die hun Ping in hun Twitternaam hebben staan.
Een beetje iemand heeft geen BB.
Welk genre is het eigenlijk?quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:14 schreef RensAjacied het volgende:
Haha zo vaak gedraaid maar blijft een klassieker. In dit genre beste nummer ooit.
Een beetje iemand kan door een hype heenkijkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
BB zakelijk, ik ken alleen meisjes van 15/16 die hun Ping in hun Twitternaam hebben staan.
Een beetje iemand heeft geen BB.
Alizeequote:
Klinkt plausibelquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze noemen het zelf een kruising van Modern Rock en Rap.
Ook dat ja, maar ik heb nooit een gsm-fetish gehad. Beste telefoon die ik heb gehad was een nokia 6310, lelijk maar onverwoestbaar.quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Krijgt hij wss van zijn werk .. iets met paard in zijn bek kijken etc..
Emma Watsonquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:20 schreef RensAjacied het volgende:
Edit: Helaas wel gecensureerde versie
3 dagen geleden hebben wij een Panasonic 3D tv gekocht. Pirates of the caribbean 4 op gekeken echt gaaf.quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt echt tijd dat ze super realistische 3D models maken in de porn industrie dat ze gewoon Scarlett enso in porno films zetten
Er zijn 3D pr0n films.quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
3 dagen geleden hebben wij een Panasonic 3D tv gekocht. Pirates of the caribbean 4 op gekeken echt gaaf.![]()
Nu indd nog wachten op de porno industrie.
Zit er niet echt op te wachten, tenzij lesbo. Anders zwiert er ineens zo'n 3d snikkel op je af...quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
3 dagen geleden hebben wij een Panasonic 3D tv gekocht. Pirates of the caribbean 4 op gekeken echt gaaf.![]()
Nu indd nog wachten op de porno industrie.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:43 schreef Geo4kant het volgende:
De soundtracks in skateboard video's van vroeger
Dat is gewoon gay.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |