Dat bleek ja. Begon me bijna nutteloos te voelen, dus heb ik HMF maar laten unbannen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet de enige blauwe
Teleurgesteld?quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had overal TR's verwacht en rellen, alles. Bleek verdomd rustig te zijn toen ik terug was.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bleek ja. Begon me bijna nutteloos te voelen, dus heb ik HMF maar laten unbannen.
Een beetje wel ja. Je verwacht toch dat Fok, of op z'n minst VBL, KLB en EK volledig instorten tijdens je afwezigheid.quote:
Er was wel ongekende chaos in CUL. Iemand had z'n ei aan laten bakkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een beetje wel ja. Je verwacht toch dat Fok, of op z'n minst VBL, KLB en EK volledig instorten tijdens je afwezigheid.
I;m just a crazy motherfucker, livin' it up, not giving a fuck in the fast lane!quote:
Hebben die hun spannende momentje van dit jaar ook weer gehad.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er was wel ongekende chaos in CUL. Iemand had z'n ei aan laten bakken
Wat gebeurt el als ze omdraait?quote:
Het is te hopen ja. Wát een rode waas van TR-balkjesquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hebben die hun spannende momentje van dit jaar ook weer gehad.
Bazen chickquote:
Milfje? pics?quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn tante was vandaag trouwens in VI met haar tweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |