Die commentator helemaal verbaasd dat het rood isquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:36 schreef Geo4kant het volgende:
Om even ontopic te blijven..
Holy shit........
quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:19 schreef Geo4kant het volgende:
Guitar hoeist nou? Nog een beetje normaal gebleven nu je macht hebt?
Nee ik ook niet, ge bent er ook nooit..quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik veranderd ben de laatste tijd
Achjohquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ge bent er ook nooit..
Die hoer is doer.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achjoh
Ben er niet altijd, maar wie wel?![]()
Moet ook de huurt betalen enzo (dus werken)
Ik.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achjoh
Ben er niet altijd, maar wie wel?![]()
Ik snap niet wat je bedoelt, formuleer je antwoord aub anders.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een bot, geen mens
quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt, formuleer je antwoord aub anders.
Ziequote:Op woensdag 6 juni 2012 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt, formuleer je antwoord aub anders.
Ach, het valt wel mee joh, ben laatst nog 4 dagen weg geweest, niemand had het door.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. heb jij insomnia of welke verslaving heb jij?
Zeker had ik het wel doorquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het valt wel mee joh, ben laatst nog 4 dagen weg geweest, niemand had het door.
Echt welquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het valt wel mee joh, ben laatst nog 4 dagen weg geweest, niemand had het door.
Wel een beetje.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had overal TR's verwacht en rellen, alles. Bleek verdomd rustig te zijn toen ik terug was.quote:
Jij bent dan ook niet de enige blauwequote:Op woensdag 6 juni 2012 01:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had overal TR's verwacht en rellen, alles. Bleek verdomd rustig te zijn toen ik terug was.
Nee hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Werk bleef zich maar opstapelen bij Fok!?
Dat bleek ja. Begon me bijna nutteloos te voelen, dus heb ik HMF maar laten unbannen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet de enige blauwe
Teleurgesteld?quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had overal TR's verwacht en rellen, alles. Bleek verdomd rustig te zijn toen ik terug was.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bleek ja. Begon me bijna nutteloos te voelen, dus heb ik HMF maar laten unbannen.
Een beetje wel ja. Je verwacht toch dat Fok, of op z'n minst VBL, KLB en EK volledig instorten tijdens je afwezigheid.quote:
Er was wel ongekende chaos in CUL. Iemand had z'n ei aan laten bakkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een beetje wel ja. Je verwacht toch dat Fok, of op z'n minst VBL, KLB en EK volledig instorten tijdens je afwezigheid.
I;m just a crazy motherfucker, livin' it up, not giving a fuck in the fast lane!quote:
Hebben die hun spannende momentje van dit jaar ook weer gehad.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er was wel ongekende chaos in CUL. Iemand had z'n ei aan laten bakken
Wat gebeurt el als ze omdraait?quote:
Het is te hopen ja. Wát een rode waas van TR-balkjesquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hebben die hun spannende momentje van dit jaar ook weer gehad.
Bazen chickquote:
Milfje? pics?quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn tante was vandaag trouwens in VI met haar tweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |