Ga controllers kapot smijten jij MOK kind.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Je had als tt moeten doen: Dingen mee naar achteren nemen
Ik zat wel op een ZMOK schoolquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga controllers kapot smijten jij MOK kind.
Een smiley is rond ik vindt dat het daarom als punt voldoet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zinnen niet met een punt eindigen.![]()
ik vindt is erger man.
Je had er vorig jaar moeten zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mij wel, hij trollt zo hard en kan ook incasseren, zie hem nooit flippen.
Klopt, maar toen kon ik nog wel eens flippen, vooral in KLBquote:
Had ik sowieso niet gelezen van mijn ouders mag ik de Fok! kaders van het VBL niet verlaten. Zeg maar het 'wel op de stoep blijven' voor de jeugd van een eerdere generatie.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had ik sowieso niet gelezen van mijn ouders mag ik de Fok! kaders van het VBL niet verlaten. Zeg maar het 'wel op de stoep blijven' voor de jeugd van een eerdere generatie.
Stop met het sturen van naaktfoto's aub.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Wat een kut TT ik ambieer niet eens om mod te worden hier.
Mij stuurt hij altijd de naaktfoto's van zijn zusjequote:
boven de 100 kg. is het niet snel mooi meer voor mij. No offence.quote:
Ik hou niet van dikke wijven jonge.. ik stuur alleen maar geile wijven met een goed figuur.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
boven de 100 kg. is het niet snel mooi meer voor mij. No offence.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |