Ga controllers kapot smijten jij MOK kind.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Je had als tt moeten doen: Dingen mee naar achteren nemen
Ik zat wel op een ZMOK schoolquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga controllers kapot smijten jij MOK kind.
Een smiley is rond ik vindt dat het daarom als punt voldoet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zinnen niet met een punt eindigen.![]()
ik vindt is erger man.
Je had er vorig jaar moeten zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mij wel, hij trollt zo hard en kan ook incasseren, zie hem nooit flippen.
Klopt, maar toen kon ik nog wel eens flippen, vooral in KLBquote:
Had ik sowieso niet gelezen van mijn ouders mag ik de Fok! kaders van het VBL niet verlaten. Zeg maar het 'wel op de stoep blijven' voor de jeugd van een eerdere generatie.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had ik sowieso niet gelezen van mijn ouders mag ik de Fok! kaders van het VBL niet verlaten. Zeg maar het 'wel op de stoep blijven' voor de jeugd van een eerdere generatie.
Stop met het sturen van naaktfoto's aub.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Wat een kut TT ik ambieer niet eens om mod te worden hier.
Mij stuurt hij altijd de naaktfoto's van zijn zusjequote:
boven de 100 kg. is het niet snel mooi meer voor mij. No offence.quote:
Ik hou niet van dikke wijven jonge.. ik stuur alleen maar geile wijven met een goed figuur.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
boven de 100 kg. is het niet snel mooi meer voor mij. No offence.
Mensen die de schoonheid van het feeden niet inzienquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hou niet van dikke wijven jonge.. ik stuur alleen maar geile wijven met een goed figuur.
Ik krijg wel regelmaat DM's van iemand op Fok! met van die chubbies
Dikke mensen zijn fatsig en zouden meer premie moeten betalen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die de schoonheid van het feeden niet inzienHeerlijk toch de ene nacht een knieholte de volgende dag de navel.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geniaal verhaal jongen hosselt emochick met krassen op haar arm.
Jongen vraagt aan haar naar die krassen meisje zegt "dat doe ik als ik me kut voel"
Hij zegt "dan zit je wel heel vaak aan je kut"
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jongen vraagt aan haar naar die krassen meisje zegt "dat doe ik als ik me kut voel"
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:10 schreef Caland het volgende:
Boys. Is het hier nog gezellig, of moet ik weer shit mee naar achter nemen?
Rare fetisch, bij het spelen met je poes je willen snijden, geeft dat nog meer genot?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:16 schreef Saind het volgende:
Ik had vanmiddag een filmpje van een interview van Renee van der Gijp toen hij nog profvoetballer was, kan hem niet meer vinden.
Hij zegt iets als "het probleem is dat er altijd een trainer is". Iemand enig idee?
Is dat zijn vriendin?quote:
nogmaals, wie is die wielrenner?quote:
Ja. Opzich vind ik het altijd wel tof. Voetballers die bij hun jeugdliefde blijven. Maar dit is wel echt een spook zeg, de tering.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar is dit grappig, dit verwacht je toch?
Klopt al boeit het mij ook geen flikker als een voetballer een lekker wijf heeft laat staan dit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Opzich vind ik het altijd wel tof. Voetballers die bij hun jeugdliefde blijven. Maar dit is wel echt een spook zeg, de tering.
Het is weer raakquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, meer door de geweldige PSV opleiding![]()
![]()
![]()
Jou en Guitarist gun ik het niet.quote:
quote:
Nee maar die opmerking van DoublePain is gewoon eenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Werk je aan een nieuw record ofso, meeste "" posts op een dag?
Vieze tokkie dat je bentquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Zaterdag ga ik Wolter Kroes zien optreden wie wil mij aanraken?
AIDS
Geen idee ik kom er toch flink lam binnen om daarna Nederland - Denemarken te kijken maar ik zeg moeilijk nee tegen gratis kaartjesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vieze tokkie dat je bent
Moet je bij zijn concert ook je schoenen uit doen?
Deze variant of die zonder Oranje, hmpf.quote:21-06: 20.45 K1: Rusland 0 – 2 Nederland
22-06: 20.45 K2: Duitsland 3 – 1 Polen
23-06: 20.45 K3: Spanje 2 – 0 Zweden
24-06: 20.45 K4: Frankrijk 2 – 0 Italie
27-06: 20.45 H1: Nederland 1 – 2 Spanje
28-06: 20.30 H2: Duitsland* 1 – 1 Frankrijk
01-07: 20.45 Duitsland 2 – 1 Spanje
Wat kwam je doen in Eindhoven?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:01 schreef Saind het volgende:
Na een halve week wonen in Eindhoven morgen naar AmsterdamKan nie wachten nie
Aldus de man uit Oss.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe is dat eigenlijk? Eindelijk in een leuke stad wonen?
Daarom vraag ik het?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan mag je Eindhoven niet leuk vinden?quote:
Echt hequote:Op woensdag 6 juni 2012 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan mag je Eindhoven niet leuk vinden?
Wat weet hij nou van Eindhoven man.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan mag je Eindhoven niet leuk vinden?
Enige stad waar ze de studie aanbieden die ik wilde doen, dan houdt het op hea...quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aparte keuze niet? Word je al veel gepest? (thuis dan he)
Studeer er al een tijdje en is echt niks aan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe is dat eigenlijk? Eindelijk in een leuke stad wonen?
Het hield niet op, je deed niet moeilijk en ging als Ajacied naar Eindhoven dus het ging door.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Enige stad waar ze de studie aanbieden die ik wilde doen, dan houdt het op hea...
Jij woont daar toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[Sheldon] What a noob .. [/Sheldon]
Zelfs ik kom er vaker dan dat
Jij woont er ook (vlakbij)quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[Sheldon] What a noob .. [/Sheldon]
Zelfs ik kom er vaker dan dat
True story. De universiteit is wel top, ook gezellige mensen. Scheelt dat de Eindhovenaren allemaal idioot zijn dus bijna geen stadsers te bekennen op de campus.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het hield niet op, je deed niet moeilijk en ging als Ajacied naar Eindhoven dus het ging door.
Ik blijft niet herhalen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:09 schreef Caland het volgende:
Maar serieus, als je uit Oss komt (...) heb je écht geen recht van spreken. Wat een pauperdorp is dat zeg.
Ik vind alle dorpen pauper.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:09 schreef Caland het volgende:
Maar serieus, als je uit Oss komt (...) heb je écht geen recht van spreken. Wat een pauperdorp is dat zeg.
Ja, je hebt ooit als baby in Den Bosch gewoond ofzo. Alsof je dan ook maar iets van een stad meekrijgt.quote:
Dit is Ossquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, je hebt ooit als baby in Den Bosch gewoond ofzo. Alsof je dan ook maar iets van een stad meekrijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |