Klopt al boeit het mij ook geen flikker als een voetballer een lekker wijf heeft laat staan dit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Opzich vind ik het altijd wel tof. Voetballers die bij hun jeugdliefde blijven. Maar dit is wel echt een spook zeg, de tering.
Het is weer raakquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, meer door de geweldige PSV opleiding![]()
![]()
![]()
Jou en Guitarist gun ik het niet.quote:
quote:
Nee maar die opmerking van DoublePain is gewoon eenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Werk je aan een nieuw record ofso, meeste "" posts op een dag?
Vieze tokkie dat je bentquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Zaterdag ga ik Wolter Kroes zien optreden wie wil mij aanraken?
AIDS
Geen idee ik kom er toch flink lam binnen om daarna Nederland - Denemarken te kijken maar ik zeg moeilijk nee tegen gratis kaartjesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vieze tokkie dat je bent
Moet je bij zijn concert ook je schoenen uit doen?
Deze variant of die zonder Oranje, hmpf.quote:21-06: 20.45 K1: Rusland 0 – 2 Nederland
22-06: 20.45 K2: Duitsland 3 – 1 Polen
23-06: 20.45 K3: Spanje 2 – 0 Zweden
24-06: 20.45 K4: Frankrijk 2 – 0 Italie
27-06: 20.45 H1: Nederland 1 – 2 Spanje
28-06: 20.30 H2: Duitsland* 1 – 1 Frankrijk
01-07: 20.45 Duitsland 2 – 1 Spanje
Wat kwam je doen in Eindhoven?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:01 schreef Saind het volgende:
Na een halve week wonen in Eindhoven morgen naar AmsterdamKan nie wachten nie
Aldus de man uit Oss.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe is dat eigenlijk? Eindelijk in een leuke stad wonen?
Daarom vraag ik het?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan mag je Eindhoven niet leuk vinden?quote:
Echt hequote:Op woensdag 6 juni 2012 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan mag je Eindhoven niet leuk vinden?
Wat weet hij nou van Eindhoven man.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan mag je Eindhoven niet leuk vinden?
Enige stad waar ze de studie aanbieden die ik wilde doen, dan houdt het op hea...quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aparte keuze niet? Word je al veel gepest? (thuis dan he)
Studeer er al een tijdje en is echt niks aan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe is dat eigenlijk? Eindelijk in een leuke stad wonen?
Het hield niet op, je deed niet moeilijk en ging als Ajacied naar Eindhoven dus het ging door.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Enige stad waar ze de studie aanbieden die ik wilde doen, dan houdt het op hea...
Jij woont daar toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[Sheldon] What a noob .. [/Sheldon]
Zelfs ik kom er vaker dan dat
Jij woont er ook (vlakbij)quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[Sheldon] What a noob .. [/Sheldon]
Zelfs ik kom er vaker dan dat
True story. De universiteit is wel top, ook gezellige mensen. Scheelt dat de Eindhovenaren allemaal idioot zijn dus bijna geen stadsers te bekennen op de campus.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het hield niet op, je deed niet moeilijk en ging als Ajacied naar Eindhoven dus het ging door.
Ik blijft niet herhalen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:09 schreef Caland het volgende:
Maar serieus, als je uit Oss komt (...) heb je écht geen recht van spreken. Wat een pauperdorp is dat zeg.
Ik vind alle dorpen pauper.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:09 schreef Caland het volgende:
Maar serieus, als je uit Oss komt (...) heb je écht geen recht van spreken. Wat een pauperdorp is dat zeg.
Ja, je hebt ooit als baby in Den Bosch gewoond ofzo. Alsof je dan ook maar iets van een stad meekrijgt.quote:
Dit is Ossquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, je hebt ooit als baby in Den Bosch gewoond ofzo. Alsof je dan ook maar iets van een stad meekrijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |