Ik woon nu in Utrecht en kom uit Koerdistan(Irak)quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niks mis met dorpen, waar kom jij dan vandaan? Ankara?
Oss is Brabant he.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:11 schreef Saind het volgende:
Hoor je niet voor NEC te zijn als je uit Oss komt?
Caland komt uit wanabee-brabant: Nijmegen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:11 schreef Saind het volgende:
Niks mis met Nijmegen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Caland komt uit wanabee-brabant: Nijmegen.
Top Oss?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:11 schreef Saind het volgende:
Nijmegenaren moeten juist niks van Brabant hebben joh.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Caland komt uit wanabee-brabant: Nijmegen.
Hmja, ligt wel dichter bij Nijmegen maar ok. En ik snap wel dat je niet voor FC Den Bosch bent :pquote:
Accentje lijkt eropquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nijmegenaren moeten juist niks van Brabant hebben joh.
Wat een mongolen.quote:
Waar?quote:
Echt totaal niet.quote:
True.quote:Friet zeggen
Carnaval in nijmegen is ook zo nep als het maar zijn kan. Meer een gelegenheid voor kampers om met elkaar op de vuist te gaanquote:Carnaval
enz...
Bureau sport ned 3quote:
Dat heeft verder weinig met het accent te maken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:16 schreef Saind het volgende:
Heb wat familie in Nijmegen, best geinig accentje wel. Kom niet verder dan: "Gooi een bom, gooi een mes, naar de spelers van Vites", "Jes jes jes dat zijn die homo's van Vites" en dat nec niet in je nek zit maar in je hart (dus als iemand nek zegt, zeggen je nek zit hier "klopt op nek", NEC zit hier "klopt op hart".)
Ik wou dat ze wat langer met Van der Gijp gingen praten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Breukelen die loopt te janken omdat Gijpie hem vroeger heeft gepest in de kleedkamer.
Nog niet gekocht.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Is Close quarters tof? Zit een week zonder tv ivm verhuizing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |