Ohja Mario Kart idd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:07 schreef Silv het volgende:
[..]
Inderdaad. En Perfect Dark, Ocarina of Time, SSB, Mario Kart.
quote:
Godverdomme, ik hoop echt dat Nintendoland flopt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:10 schreef Writersright het volgende:
[..]
Maar je ziet ze wel in Nintendoland!
rayman legendsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:12 schreef Cubewood. het volgende:
Dit was wel erg slecht![]()
Alleen Pikmin en Zombi U zien er leuk uit.
Hoeveel toffe games lieten ze zien...!?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:11 schreef Jesse_ het volgende:
23 games laten zien en alleen maar gejank krijgen
Dat lijkt mij ook de tofste game op die console ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:12 schreef Klonk het volgende:
Ben ik nou erg maf als ik de Lego game als hoogtepunt zie, lijkt me echt briljant, maar goed ben dan ook behalve gamer een legonerd
1, LEGOquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoeveel toffe games lieten ze zien...!?
Hoop is weg!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarop, dat ze wel toffe games laten zien
Hij zei out this summerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:15 schreef Zipportal het volgende:
Flikker toch op Nintendo.
-Geen prijs
-Geen release datum (maar die kunnen we wel gokken)
-Niks over de console zelf (discs, harde schijf etc, HD audio)
-Het is gewoon een tablet. En de console streamt alles
-Je moet bijna gebruiken dingen gebruiken
Wat een poep console. Poep Reggie, Poep Japanners.
Scribblenauts, rayman, mario, lego en pikmin iig.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoeveel toffe games lieten ze zien...!?
Reggie is een baasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:15 schreef Zipportal het volgende:
Flikker toch op Nintendo.
-Geen prijs
-Geen release datum (maar die kunnen we wel gokken)
-Niks over de console zelf (discs, harde schijf etc, HD audio)
-Het is gewoon een tablet. En de console streamt alles
-Je moet bijna gebruiken dingen gebruiken
Wat een poep console. Poep Reggie, Poep Japanners.
Maar waarom zou ik 40-50 euro voor scribblenauts uitgeven als ik die voor 80 cent kan kopen voor de iPad?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Scribblenauts, rayman, mario, lego en pikmin iig.
verder nog wat meuk die mij niet boeit maar anderen vast wel zoals mass effect, batman, zombiu en zo
Niks geleerd van de Gamecube? De Gamecube was anders toch echt beter dan de Wii.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:16 schreef Yi-Long het volgende:
LEGO was idd tof. Is die ook exclusive!? Verder echt helemaal niets gezien.
Echt no way dat ik de WiiU ga aanschaffen. Nintendo heeft weer helemaal niets geleerd van de Gamecube en Wii. Ja, dat ze blijkbaar geen rekening hoeven te houden met de core-gamers omdat ze straks weer een hypemachine opwekken om de casuals over te halen...
Lego is exclusive ja. Verder ben ik blij dat, net als Nintendo, jij ook nooit veranderdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:16 schreef Yi-Long het volgende:
Echt no way dat ik de WiiU ga aanschaffen. Nintendo heeft weer helemaal niets geleerd van de Gamecube en Wii. Ja, dat ze blijkbaar geen rekening hoeven te houden met de core-gamers omdat ze straks weer een hypemachine opwekken om de casuals over te halen...
nintendo 64 blijft de bestequote:
Heb het gevoel van wel ja, zeker weten doe ik het nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:16 schreef Yi-Long het volgende:
Gamecube was IETS beter dan de Wii, maar ook niet echt veel geweldige games hoor...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:17 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Niks geleerd van de Gamecube? De Gamecube was anders toch echt beter dan de Wii.
Zoals ieder jaar....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:18 schreef Klonk het volgende:
Veel vaagheden op de Nintende persconferentie
Waarom wil iedereen al die games in het eerste jaar al spelen? Daar heb je toch sowieso geen tijd voor ook? Je kunt wel elke keer het standaard lijstje met franchises opdrammen, maar dat wordt verspreid over vijf jaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar ik mis nog: Nieuwe 3D Super Mario, Super Smash Bros, F-Zero, Donkey Kong, Mario Kart, Fire Emblem, Battalion Wars, Mario Party, Mario Sports, Zelda en vast nog wel iets.
Heb nog zat Wii-games liggen die ik nog niet heb uitgespeeld, daar niet van, maar hoop wel op een iets uitgebreidere gameslijst
Rodelenquote:
dat laatste ben ik niet met je eens, aan het begin kreeg je een duidelijke walkthrough van dat ding te zien, dat het voor ons als nerds uitgebreider had kunnen zijn dat is ons probleem maar de gemiddelde gebruiker heeft echt niet meer nodig dan de uitleg in dat filmpjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:25 schreef Yi-Long het volgende:
Ook niet eens een toffe next-gen Pokemon game ofzo, wat WEL geweldig zou kunnen werken met die tablet-controller.
Geen nieuwe F-Zero, geen samenwerkingsverband met Sega, geen gigantische lijst aan 3rd party suport, etc etc.
Zo ongelooflijk matig.
Ze lieten niet eens die nieuwe fatsoenlijke controller zien.
Nee, dat ging over de TABLET-controller. Ik had het over de coole normale controller die deze week is aangekondigd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat laatste ben ik niet met je eens, aan het begin kreeg je een duidelijke walkthrough van dat ding te zien, dat het voor ons als nerds uitgebreider had kunnen zijn dat is ons probleem maar de gemiddelde gebruiker heeft echt niet meer nodig dan de uitleg in dat filmpje
ah, ok, die hebben we idd niet gezien, denk dat we de komende week sowieso wel meer losse dingen te zien gaan krijgenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, dat ging over de TABLET-controller. Ik had het over de coole normale controller die deze week is aangekondigd.
Natuurlijk is het logisch dat niet meteen alles uit komt. Maar ik had eerlijk gezegd meer verwacht dan een nieuwe Wii Fit, 2D Mario en Pikmin. Ik had toch nog 1 of 2 of klappers meer verwacht. In ieder geval of F-Zero of Mario Kart. Want nu is er geen enkele race-gamequote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen al die games in het eerste jaar al spelen? Daar heb je toch sowieso geen tijd voor ook? Je kunt wel elke keer het standaard lijstje met franchises opdrammen, maar dat wordt verspreid over vijf jaar.
Ik geef de conferentie een 7. Prima games gezien, maar ik miste een echte klapper. Desalniettemin tevreden gewoon.
Ik hoef ze ook niet per se, maar op Pikmin na, die ik er vrij underwhelming uit vond zien, ontsteeg niets van Nintendo het niveau van een techdemo.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen al die games in het eerste jaar al spelen? Daar heb je toch sowieso geen tijd voor ook? Je kunt wel elke keer het standaard lijstje met franchises opdrammen, maar dat wordt verspreid over vijf jaar.
Ik geef de conferentie een 7. Prima games gezien, maar ik miste een echte klapper. Desalniettemin tevreden gewoon.
Je verwacht dat ze meteen 10 AAA titels aankondigen met volle support van wat jij wil en dit laten zien in een uur?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, dat ging over de TABLET-controller. Ik had het over de coole normale controller die deze week is aangekondigd.
Een nest-gen console die er BIJ LAUNCH er met GEMAK op zijn MINST even goed uit ziet als end-game titels van comsoles waar al 7 jaar mee gewerkt wordt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:34 schreef Writersright het volgende:
Een next-gen met graphics die er niet beter uitzien die dan hardware van 7 jaar terug.....
Dan lagen je verwachtingen veel te hoog.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:36 schreef Cubewood. het volgende:
Had toch wel gehoopt dat de graphics ten minste in de buurt komen van Battlefield 3 op me PC.
STOP DE PERSEN!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:36 schreef Cubewood. het volgende:
Had toch wel gehoopt dat de graphics ten minste in de buurt komen van Battlefield 3 op me PC. Maar goed, behalve Zombi U waren het of ports, of Nintendo games, dus wie weet.
3d tv's in opkomstquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dan lagen je verwachtingen veel te hoog.
Nouja voor ports klopt dat natuurlijk wel, maar pikmin zag er ook redelijk sub-hd uit. Veel hoekige geometrie en volgens mij geen AA. Er is niet zoveel reden waarom ze dat zouden doen anders dan dat ze al aan de max zitten van de processor. Als je ziet hoe mini de Wii U is--aanvankelijk leek hij xbox grootte, maar in de laatste screenshots toch weer meer als de oude Wii, dan kun je ook niet veel meer verwachten dan huidig console niveau. Met wel meer RAM om de dual screen werkend te krijgen, dus daar zit in de toekomst nog wat groeiruimte in.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:37 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Een nest-gen console die er BIJ LAUNCH er met GEMAK op zijn MINST even goed uit ziet als end-game titels van comsoles waar al 7 jaar mee gewerkt wordt.
Jij weet ook wel dat games nu er VEEL beter uitzien dan bij launch 7 jaar geleden. Waarom zou dat ineens met de Wii U niet kunnen?
En nee, ik ben geen blinde fanboy voor ik dat naar mijn kop krijg, maar een beetje realiteit kan ook geen kwaad.
Normaal ziet een nieuwe console er zo vet uit dat je alleen al vanwege de graphics hem binnen moet halen. Dit voegt niks toe.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:37 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Een nest-gen console die er BIJ LAUNCH er met GEMAK op zijn MINST even goed uit ziet als end-game titels van comsoles waar al 7 jaar mee gewerkt wordt.
Jij weet ook wel dat games nu er VEEL beter uitzien dan bij launch 7 jaar geleden. Waarom zou dat ineens met de Wii U niet kunnen?
En nee, ik ben geen blinde fanboy voor ik dat naar mijn kop krijg, maar een beetje realiteit kan ook geen kwaad.
Klopt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:42 schreef speknek het volgende:
Vooral balen dat Retro schijnbaar niets had om te laten zien.
Ik heb niks gezien wat er beter uit zag dan een gemiddelde ps3/360 game.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:37 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
SNES, N64 én GameCube waren beter dan directe concurrenten wat betreft kracht.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:43 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien wat er beter uit zag dan een gemiddelde ps3/360 game.
En daarbij mag je van een next gen launch wel games verwachten die er beter uitzien dan de laatste games van de generatie daarvoor.
De 1e games voor de ps3/360 waren echt wel beter dan de laatste ps2/xbox games qua graphics.
Grafisch gaat deze Wii U ook over 7 jaar niks laten zien wat mijn pc nu niet al laat zien.
Maar goed, Nintendo heeft het nooit van graphics moeten hebben, maar qua gameplay doen ze ook gewoon helemaal niks nieuws, die gimmick tablet heb je na een uurtje ook wel gezien, net zoals de vorige Wii die massaal in de kast verdween 1 maandje na aanschaf bij het gros van de mensen.
Wel, maar niet noemenswaardig. Veel Japanse titels wat nooit in Europa of Amerika zal uitkomen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:44 schreef Twiitch het volgende:
Nintendo doet trouwens nooit mee aan de TGS toch?
Dus veel meer nieuws zullen na de E3 niet zien denk ik.
De gamer die zich hardcore noemt is te jong om dat te wetenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SNES, N64 én GameCube waren beter dan directe concurrenten wat betreft kracht.
heb ze alle drie gehadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:46 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De gamer die zich hardcore noemt is te jong om dat te weten
Waarom vergelijkmje consoles met een PC? Iedereen weet dat een PC veel meer kan dan elke console dan ook. Daarnaast claim je iets waarvoor je totaal geen basis hebt: waarom zou de Wii Unnier kunnen groeien? Jij denkt dat wat we nu hebben gezien de absolute max is? Dan snap je er echt helemaal niets van.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:43 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien wat er beter uit zag dan een gemiddelde ps3/360 game.
En daarbij mag je van een next gen launch wel games verwachten die er beter uitzien dan de laatste games van de generatie daarvoor.
De 1e games voor de ps3/360 waren echt wel beter dan de laatste ps2/xbox games qua graphics.
Grafisch gaat deze Wii U ook over 7 jaar niks laten zien wat mijn pc nu niet al laat zien.
Maar goed, Nintendo heeft het nooit van graphics moeten hebben, maar qua gameplay doen ze ook gewoon helemaal niks nieuws, die gimmick tablet heb je na een uurtje ook wel gezien, net zoals de vorige Wii die massaal in de kast verdween 1 maandje na aanschaf bij het gros van de mensen.
Ik ben 27, ik zat midden in de bits strijd. ;pquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:46 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De gamer die zich hardcore noemt is te jong om dat te weten
Met Nintendo Direct bestaat die kans altijd. En soms wil Nintendo nog wel eens een eigen evenement organiseren, al is dat volgens mij alweer een tijdjegeleden. Ach, niets mis met zo nu en dan een trailer en wat meer info lijkt me?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:44 schreef Twiitch het volgende:
Nintendo doet trouwens nooit mee aan de TGS toch?
Dus veel meer nieuws zullen na de E3 niet zien denk ik.
Mode 7? SuperFX?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik ben 27, ik zat midden in de bits strijd. ;p
Maar ook die consoles lieten grafisch niets zien wat de concurrenten niet lieten zien.
Neger alsjeblieft.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik ben 27, ik zat midden in de bits strijd. ;p
Maar ook die consoles lieten grafisch niets zien wat de concurrenten niet lieten zien.
Spaceworld bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:48 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Met Nintendo Direct bestaat die kans altijd. En soms wil Nintendo nog wel eens een eigen evenement organiseren, al is dat volgens mij alweer een tijdjegeleden. Ach, niets mis met zo nu en dan een trailer en wat meer info lijkt me?
Toch wel! Diverse media die ondersteund werden en de werken van Miiverse!quote:
Je zag een waardeloze hub en vervolgens besteedden ze 10 minuten aan het uitleggen van een of andere minigame.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Toch wel! Diverse media die ondersteund werden en de werken van Miiverse!. Dat komt vanzelf. Ze wilden nu games laten zien en functies van de controller, de rest wordt nog wel toegelicht.
Het was ook als grap bedoelt, lighten upquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:51 schreef Writersright het volgende:
[..]
Je zag een waardeloze hub en vervolgens besteedden ze 10 minuten aan het uitleggen van een of andere minigame.
Die graphics gaan zeker wel groeien, maar ik geloof niet dat het mooier gaat worden dan de generatie van nu. Daarom haal ik de pc erbij, omdat je bij pc games toch een beetje de toekomst van console graphics kan zien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:47 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Waarom vergelijkmje consoles met een PC? Iedereen weet dat een PC veel meer kan dan elke console dan ook. Daarnaast claim je iets waarvoor je totaal geen basis hebt: waarom zou de Wii Unnier kunnen groeien? Jij denkt dat wat we nu hebben gezien de absolute max is? Dan snap je er echt helemaal niets van.
En voor de persoon hierboven: ik geef je gelijk dat we niet veel hebben gezien waarvoor je hem NU zou moeten hebben. Maar dat komt ZEKER niet door de grafische kwaliteiten. Een console beoordelen puur op graphics is sowieso te triest voor woorden.
Kan ik begrijpen natuurlijk, geldt ook voor mij. Maar ik zie depotentie van de controller heel goed en daarom ben ik enthousiast erover. Het topje van de ijsberg is wat dat betreft naar mijn gevoel nog maar net geraakt. Het kan ook zomaar als de wii controller gaan echter, dat zeker. Daarom wacht ik nu ook weer eerst de reacties af en het beste is natuurlijk over een tijdje zelf zo'n ding in handen te nemen. Dan is er pas echt wat zinnigs over te zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:52 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die graphics gaan zeker wel groeien, maar ik geloof niet dat het mooier gaat worden dan de generatie van nu. Daarom haal ik de pc erbij, omdat je bij pc games toch een beetje de toekomst van console graphics kan zien.
Ik geloof echt niet dat de U straks over 5 jaar iets kan laten zien wat er beter uitziet dan mijn PC nu, dat deden de ps3/360 bij launch wel. Ik kan dit helemaal fout hebben natuurlijk, heb ook geen glazen bol, maar ik geloof er niet in.
En een console puur op graphics beoordelen is niet de goede manier nee, zeker niet bij een Nintendo console.
Maar op de andere vlakken heeft het mij ook echt totaal niet kunnen overhalen om weer eens een Nintendo product te halen. De DS ben ik nog in getrapt, maar dat ga ik niet weer doen.
Gimmick gaming is het gewoon niet voor mij.
Ben ik ook erg benieuwd naar!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:49 schreef Qunix het volgende:
Nog niet gezien maar voor mij een must buy is
Ni no Kuni
Wie maakt het item?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Volgens het programma is er morgen een uitgebreid item hierover.
Geen idee....quote:
dat is gewoon ditquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2012-new-super/731185
IK MOET HET GEWOON SPELEN
MOET HET
MOET !!!!
Nee, die eer blijft bij 2008quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:09 schreef Zipportal het volgende:
Dit was echt de slechtste show ooit van Nintendo.
jamaar check die achtergronden dan!!1111!quote:
MOET HET NOG STEEDS SPELENquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
jamaar check die achtergronden dan!!1111!
Inderdaad, dit leverde uiteindelijk meer vragen op dan dat we antwoorden kregen. Ik had echt goede hoop dat dit de E3 zou worden van Nintendo, helemaal nadat Sony en vooral Microsoft 'de weg redelijk vrij hielden' om er voor de Wii U wat moois van te maken. Die reacties van de journalisten ook bij het weglopen, best pijnlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:09 schreef Zipportal het volgende:
Dit was echt de slechtste show ooit van Nintendo.Ze zijn niet eens trots op hun apparaat. Deze show brengt alleen nog maar meer vragen mee.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat voor vragen hebben jullie nog? Wat had je, realistisch gezien, nog meer willen zien?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:49 schreef Qunix het volgende:
[...]
Nog niet gezien maar voor mij een must buy is
Ni no Kuni
Oh, ik bedoelde specifiek de Nintendo-hatersquote:
Daar wacht ik graag opquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde specifiek de Nintendo-hatersNi no Kuni heeft al een E3 trailer:
Ni No Kuni krijgt E3-trailer en releasedatum
Komende dagen zullen we wel previews krijgen aangezien de game speelbaar is op de E3
PS3quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Waar gaat dat Ni No Kuni op uitkomen?
Heb je niet iets van een FOK! t-shirt dat je op het podium kan gooien?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat voor vragen hebben jullie nog? Wat had je, realistisch gezien, nog meer willen zien?
een game die ik wil hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarschijnlijk omdat het suckte en ze regenboog kleurtjes hadden.quote:
Zoiets viel wel te verwachten toch?quote:
Ach ja, iedereen met normaal verstand weet wel dat al die games allang in ontwikkeling zijn. Ze hebben er alleen voor gekozen alleen NSMBU aan te kondigen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:43 schreef DennisDeBengel het volgende:
Ik ben geen Nintendo hater hoor, juist het tegenovergestelde.
Maar je kunt toch niet ontkennen dat het minstens teleurstellend was wat ze hebben laten zien? Een nieuwe console, komt dit jaar uit, Sony en Microsoft hebben geen nieuwe hardware.. dit was de kans voor Nintendo om te gaan schitteren.
Sure, Pikmin zag er leuk uit, Zombi U is niks voor mij maar kan leuk zijn en een nieuwe Mario doet het altijd wel goed (hoewel het wel een Wii versie leek). Voor de rest? Wat oudere games die al op PS3 en 360 uit zijn.. neem Mass Effect 3, mensen die daar geïnteresseerd in waren hebben die games allang op andere platformen gespeeld, en als je dat niet was is het zeer ongemakkelijk om bij deeltje 3 te beginnen, zeker voor zo'n verhalende serie.
Waar zijn de games waarvoor ik een Wii U wil halen? Waarom zou ik de Wii U willen halen? Maar wel een knallende afsluiter met vuurwerk in Nintendoland! Het moment waarop iedereen dacht: nu komen de echte toppers waarvoor je een Wii U wil hebben naar voren, maar nee. Afgelopen, niks van dat. Sowieso lag de focus heel erg op Nintendoland, dance en sing games. Juist iets waarop niemand zat te wachten. Ja, de gezinnen die thuis een Wii hebben staan, maar dat is nou juist NIET het publiek wat daar in de zaal zat of thuis de stream aan had staan.
Specs van de console zelf? Prijs? Online structuur? Geen reeks aan dikke first party games? Grafisch niet beter dan de PS3/360?
Hebben ze nog steeds niet geleerd dat een Japanner en een Amerikaan die door elkaar praten 2x zo onduidelijk is?
Wat mij betreft (en als ik op andere fora, gamesites etc. kijk vrijwel overal) is het een flinke tegenvaller.
Nouja sommige dingen kunnen wel aardig uitpakken. Vond dat intoetsen van de code wel leuk en je kan eraan denken dat je bijvoorbeeld je wapen moet fixen op het scherm. Zodat je weg moet kijken om een probleem op te lossen en in tussen hoor je het gegrom dichterbij komen, kijk je even op en denk je shitshitshit, en kijk je weer naar beneden om verder te klooien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:36 schreef Cheiron het volgende:
Ik zit net die gameplay demo van ZombiU te kijken, maar dat is toch wel even schrikken. Het ziet er imo nogal matig uit, en het gebruik van die pad zou mij compleet uit de sfeer van het spel halen.
"Look at Tablet".. zoiets wil je toch niet zien als je midden in een meeslepend verhaal zit?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is althans de theorie, in werkelijkheid zal het wel kut zijn.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:01 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik snap er niks van. Rockstar is niet op E3 maar GTA V wel? En wanneer dan?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Er zijn geheime slots. Dus misschien geven ze wel een presentatie maar is het niet aangekondigd...
Hoe vet als dit waar isquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vandaar. En dat is donderdag dus zag ik? Ben benieuwd.
quote:
Is niet erg ongeloofwaardig aangezien 4 er ook wasquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:15 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Dit is het laatste deel van de e3 morgen
4:20pm
SECRET E3 GAME!!
4:40pm
SimCity
5:00pm
SECRET E3 GAME!!
5:20pm
SECRET E3 GAME!!
5:40pm
IGN's Game of the Show!
http://e3.gamespot.com/games.html?page=4quote:
quote:Grand Theft Auto V PlayStation 3 6317
Grand Theft Auto V Xbox 360 6720
Half life?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:51 schreef StefanW het volgende:
Ik heb vandaag echt de hele beursvloer over gelopen, met heel veel andere mensen gepraat en ik weet echt helemaal niets van GTA V. Sorry guys.
Ik heb GTA V ook helemaal niet meer nodig na het zien van die LEGO freeroaming gamequote:Op woensdag 6 juni 2012 11:51 schreef StefanW het volgende:
Ik heb vandaag echt de hele beursvloer over gelopen, met heel veel andere mensen gepraat en ik weet echt helemaal niets van GTA V. Sorry guys.
quote:
Klopt, Reggie kwam na de show met een balance board op het podium en ging daar op zitten en doen alsof ie auto aan het rijden was. En daarna de tweede trailer van GTA V! Dat was fantastisch.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay. GTA V is er wel. MEGATON HYPE CHOO CHOO.
Game of the Show. Release over twee weken voor Wii U exclusief.
En is pas een paar maanden in ontwikkeling, lijkt me niet dat ze daar al ver genoeg mee zijn om iets fatsoenlijks te laten zien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach ja, iedereen met normaal verstand weet wel dat al die games allang in ontwikkeling zijn. Ze hebben er alleen voor gekozen alleen NSMBU aan te kondigen.
Een nieuwe SSB hebben ze vorig jaar al aangekondigd.
Het schijnt dat studio's als Retro wel toonbare games hadden (ook nog anderen), maar die zijn gewoon niet laten zien... echt een raadsel waarom, want juist op DIE games zat men te wachten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:14 schreef DennisDeBengel het volgende:
Die zullen hopelijk wel in ontwikkeling zijn inderdaad, maar die hadden eigenlijk gewoon getoond moeten worden gister. Zonder ondersteuning van Ubisoft hadden ze echt helemaal niks gehad.
Ben het volkomen eens met JJ en Melle van Gamekings:
http://www.gamekings.tv/videos/e3-2012-face-2-face-e3-dag-2/
FUUUU gemist....quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:03 schreef wuuht het volgende:
studio ghiblihttp://www.youtube.com/user/E3
Ik wil graag meer info over de Engelse versie. Een release datum voor Europa en wil ook wel weten waarom het zolang duurdequote:
Wel een beetje ons nieuws in de gaten houden heh....quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik wil graag meer info over de Engelse versie. Een release datum voor Europa en wil ook wel weten waarom het zolang duurde
Hoe dan ook, wanneer hij uitkomt zal ik hem ongeteijfeld kopen en met liefde spelen
Dat heb ik gezien. Was het even vergeten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:21 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Wel een beetje ons nieuws in de gaten houden heh....
Ni No Kuni krijgt E3-trailer en releasedatum
Hmm dat zou inderdaad nog best goed kunnen. Ze moeten tegen die tijd toch iets verzinnen om mensen een Wii aan te laten schaffen in plaats van een nieuwe Xbox of Playstation. Bundels met nieuwe topgames zou best goed kunnen dan. En dan gewoon een dag of 3 voor die andere lancerenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:26 schreef speknek het volgende:
Er is een hypothese dat Nintendo ze bewaart tot de aankondiging van de andere consoles, om de aandacht af te kunnen leiden.
Weet iemand hoelaat dit is?quote:Op Facebook heeft Nintendo aangegeven over 3 gehieme games te beschikken.... laten er nu net toevallig presentatie's staan geplanned voor 3 'secret games' op E3 op de 7e.
http://www.ign.com/events/e3/2012/live-videoquote:
quote:4:20pmSECRET E3 GAME!!
4:40pmSimCity
5:00pmSECRET E3 GAME!!
5:20pmSECRET E3 GAME!!
5:40pmIGN's Game of the Show!
Hopelijk is die Nintendo Game niet nog meer NintendoLand.quote:4:20pmForsaken Souls
4:40pmSimCity
5:00pmNintendo Game!! (TBA)
5:20pmBeyond
5:40pmIGN's Game of the Show!
Ja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
En dat is hier 1:20 's nachts? De eerste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |