Hoop is weg!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarop, dat ze wel toffe games laten zien
Hij zei out this summerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:15 schreef Zipportal het volgende:
Flikker toch op Nintendo.
-Geen prijs
-Geen release datum (maar die kunnen we wel gokken)
-Niks over de console zelf (discs, harde schijf etc, HD audio)
-Het is gewoon een tablet. En de console streamt alles
-Je moet bijna gebruiken dingen gebruiken
Wat een poep console. Poep Reggie, Poep Japanners.
Scribblenauts, rayman, mario, lego en pikmin iig.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoeveel toffe games lieten ze zien...!?
Reggie is een baasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:15 schreef Zipportal het volgende:
Flikker toch op Nintendo.
-Geen prijs
-Geen release datum (maar die kunnen we wel gokken)
-Niks over de console zelf (discs, harde schijf etc, HD audio)
-Het is gewoon een tablet. En de console streamt alles
-Je moet bijna gebruiken dingen gebruiken
Wat een poep console. Poep Reggie, Poep Japanners.
Maar waarom zou ik 40-50 euro voor scribblenauts uitgeven als ik die voor 80 cent kan kopen voor de iPad?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Scribblenauts, rayman, mario, lego en pikmin iig.
verder nog wat meuk die mij niet boeit maar anderen vast wel zoals mass effect, batman, zombiu en zo
Niks geleerd van de Gamecube? De Gamecube was anders toch echt beter dan de Wii.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:16 schreef Yi-Long het volgende:
LEGO was idd tof. Is die ook exclusive!? Verder echt helemaal niets gezien.
Echt no way dat ik de WiiU ga aanschaffen. Nintendo heeft weer helemaal niets geleerd van de Gamecube en Wii. Ja, dat ze blijkbaar geen rekening hoeven te houden met de core-gamers omdat ze straks weer een hypemachine opwekken om de casuals over te halen...
Lego is exclusive ja. Verder ben ik blij dat, net als Nintendo, jij ook nooit veranderdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:16 schreef Yi-Long het volgende:
LEGO was idd tof. Is die ook exclusive!? Verder echt helemaal niets gezien.
Echt no way dat ik de WiiU ga aanschaffen. Nintendo heeft weer helemaal niets geleerd van de Gamecube en Wii. Ja, dat ze blijkbaar geen rekening hoeven te houden met de core-gamers omdat ze straks weer een hypemachine opwekken om de casuals over te halen...
nintendo 64 blijft de bestequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |