Ben ik ook erg benieuwd naar!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:49 schreef Qunix het volgende:
Nog niet gezien maar voor mij een must buy is
Ni no Kuni
Wie maakt het item?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Volgens het programma is er morgen een uitgebreid item hierover.
Geen idee....quote:
dat is gewoon ditquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2012-new-super/731185
IK MOET HET GEWOON SPELEN
MOET HET
MOET !!!!
Nee, die eer blijft bij 2008quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:09 schreef Zipportal het volgende:
Dit was echt de slechtste show ooit van Nintendo.
jamaar check die achtergronden dan!!1111!quote:
MOET HET NOG STEEDS SPELENquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
jamaar check die achtergronden dan!!1111!
Inderdaad, dit leverde uiteindelijk meer vragen op dan dat we antwoorden kregen. Ik had echt goede hoop dat dit de E3 zou worden van Nintendo, helemaal nadat Sony en vooral Microsoft 'de weg redelijk vrij hielden' om er voor de Wii U wat moois van te maken. Die reacties van de journalisten ook bij het weglopen, best pijnlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:09 schreef Zipportal het volgende:
Dit was echt de slechtste show ooit van Nintendo.Ze zijn niet eens trots op hun apparaat. Deze show brengt alleen nog maar meer vragen mee.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat voor vragen hebben jullie nog? Wat had je, realistisch gezien, nog meer willen zien?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:49 schreef Qunix het volgende:
[...]
Nog niet gezien maar voor mij een must buy is
Ni no Kuni
Oh, ik bedoelde specifiek de Nintendo-hatersquote:
Daar wacht ik graag opquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde specifiek de Nintendo-hatersNi no Kuni heeft al een E3 trailer:
Ni No Kuni krijgt E3-trailer en releasedatum
Komende dagen zullen we wel previews krijgen aangezien de game speelbaar is op de E3
PS3quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Waar gaat dat Ni No Kuni op uitkomen?
Heb je niet iets van een FOK! t-shirt dat je op het podium kan gooien?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat voor vragen hebben jullie nog? Wat had je, realistisch gezien, nog meer willen zien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |