Ben ik ook erg benieuwd naar!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:49 schreef Qunix het volgende:
Nog niet gezien maar voor mij een must buy is
Ni no Kuni
Wie maakt het item?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Volgens het programma is er morgen een uitgebreid item hierover.
Geen idee....quote:
dat is gewoon ditquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2012-new-super/731185
IK MOET HET GEWOON SPELEN
MOET HET
MOET !!!!
Nee, die eer blijft bij 2008quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:09 schreef Zipportal het volgende:
Dit was echt de slechtste show ooit van Nintendo.
jamaar check die achtergronden dan!!1111!quote:
MOET HET NOG STEEDS SPELENquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
jamaar check die achtergronden dan!!1111!
Inderdaad, dit leverde uiteindelijk meer vragen op dan dat we antwoorden kregen. Ik had echt goede hoop dat dit de E3 zou worden van Nintendo, helemaal nadat Sony en vooral Microsoft 'de weg redelijk vrij hielden' om er voor de Wii U wat moois van te maken. Die reacties van de journalisten ook bij het weglopen, best pijnlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:09 schreef Zipportal het volgende:
Dit was echt de slechtste show ooit van Nintendo.Ze zijn niet eens trots op hun apparaat. Deze show brengt alleen nog maar meer vragen mee.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat voor vragen hebben jullie nog? Wat had je, realistisch gezien, nog meer willen zien?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:49 schreef Qunix het volgende:
[...]
Nog niet gezien maar voor mij een must buy is
Ni no Kuni
Oh, ik bedoelde specifiek de Nintendo-hatersquote:
Daar wacht ik graag opquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde specifiek de Nintendo-hatersNi no Kuni heeft al een E3 trailer:
Ni No Kuni krijgt E3-trailer en releasedatum
Komende dagen zullen we wel previews krijgen aangezien de game speelbaar is op de E3
PS3quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Waar gaat dat Ni No Kuni op uitkomen?
Heb je niet iets van een FOK! t-shirt dat je op het podium kan gooien?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat voor vragen hebben jullie nog? Wat had je, realistisch gezien, nog meer willen zien?
een game die ik wil hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarschijnlijk omdat het suckte en ze regenboog kleurtjes hadden.quote:
Zoiets viel wel te verwachten toch?quote:
Ach ja, iedereen met normaal verstand weet wel dat al die games allang in ontwikkeling zijn. Ze hebben er alleen voor gekozen alleen NSMBU aan te kondigen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:43 schreef DennisDeBengel het volgende:
Ik ben geen Nintendo hater hoor, juist het tegenovergestelde.
Maar je kunt toch niet ontkennen dat het minstens teleurstellend was wat ze hebben laten zien? Een nieuwe console, komt dit jaar uit, Sony en Microsoft hebben geen nieuwe hardware.. dit was de kans voor Nintendo om te gaan schitteren.
Sure, Pikmin zag er leuk uit, Zombi U is niks voor mij maar kan leuk zijn en een nieuwe Mario doet het altijd wel goed (hoewel het wel een Wii versie leek). Voor de rest? Wat oudere games die al op PS3 en 360 uit zijn.. neem Mass Effect 3, mensen die daar geïnteresseerd in waren hebben die games allang op andere platformen gespeeld, en als je dat niet was is het zeer ongemakkelijk om bij deeltje 3 te beginnen, zeker voor zo'n verhalende serie.
Waar zijn de games waarvoor ik een Wii U wil halen? Waarom zou ik de Wii U willen halen? Maar wel een knallende afsluiter met vuurwerk in Nintendoland! Het moment waarop iedereen dacht: nu komen de echte toppers waarvoor je een Wii U wil hebben naar voren, maar nee. Afgelopen, niks van dat. Sowieso lag de focus heel erg op Nintendoland, dance en sing games. Juist iets waarop niemand zat te wachten. Ja, de gezinnen die thuis een Wii hebben staan, maar dat is nou juist NIET het publiek wat daar in de zaal zat of thuis de stream aan had staan.
Specs van de console zelf? Prijs? Online structuur? Geen reeks aan dikke first party games? Grafisch niet beter dan de PS3/360?
Hebben ze nog steeds niet geleerd dat een Japanner en een Amerikaan die door elkaar praten 2x zo onduidelijk is?
Wat mij betreft (en als ik op andere fora, gamesites etc. kijk vrijwel overal) is het een flinke tegenvaller.
Nouja sommige dingen kunnen wel aardig uitpakken. Vond dat intoetsen van de code wel leuk en je kan eraan denken dat je bijvoorbeeld je wapen moet fixen op het scherm. Zodat je weg moet kijken om een probleem op te lossen en in tussen hoor je het gegrom dichterbij komen, kijk je even op en denk je shitshitshit, en kijk je weer naar beneden om verder te klooien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:36 schreef Cheiron het volgende:
Ik zit net die gameplay demo van ZombiU te kijken, maar dat is toch wel even schrikken. Het ziet er imo nogal matig uit, en het gebruik van die pad zou mij compleet uit de sfeer van het spel halen.
"Look at Tablet".. zoiets wil je toch niet zien als je midden in een meeslepend verhaal zit?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is althans de theorie, in werkelijkheid zal het wel kut zijn.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:01 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik snap er niks van. Rockstar is niet op E3 maar GTA V wel? En wanneer dan?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Er zijn geheime slots. Dus misschien geven ze wel een presentatie maar is het niet aangekondigd...
Hoe vet als dit waar isquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vandaar. En dat is donderdag dus zag ik? Ben benieuwd.
quote:
Is niet erg ongeloofwaardig aangezien 4 er ook wasquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:15 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Dit is het laatste deel van de e3 morgen
4:20pm
SECRET E3 GAME!!
4:40pm
SimCity
5:00pm
SECRET E3 GAME!!
5:20pm
SECRET E3 GAME!!
5:40pm
IGN's Game of the Show!
http://e3.gamespot.com/games.html?page=4quote: