quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:47 schreef ShevaJB het volgende:
Hopen dat er weer met diepgang geouwehoerd kan worden. Niet zo zielloos als in GTA IV.
Je bent al verder gegaan dan missie 6?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:56 schreef Mirel het volgende:
Router is kapot dus ik kan niet online Halo spelen, dan maar even GTA IV die ik toevallig leende van een vriend (mijn eigen DVD is kapot). Jeez, wat is het eigenlijk zo kutIk wil wat leuke missies doen, maar nee, ik moet bowlen en kleren kopen en mensen ophalen..
Hopelijk wordt dit wat minder in V.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:06 schreef Mirel het volgende:
Ik heb het vroeger een keer uitgespeeld. Met tegenzin.Later een keer een save per ongeluk verwijderd, en had toen geen zin om opnieuw te spelen. De eerste DLC een keer gekocht, ook maar 3 missies gedaan ofzo, en daarna nooit meer aangeraakt.
Maar ik ben ook niet van plan om het verder te spelen, als er maandag iets open is dan kopen we een nieuwe router en anders dinsdag. Vanaf dat punt is het weer HaloHaloHaloHaloHalo, totdat GTA V of Fallout 4 (moet ook eens info over komen) uitkomt. Dat, en Halo 4
Licht en sirenes aanzetten kan sowieso alquote:Op zondag 8 april 2012 10:52 schreef delano.888 het volgende:
(uit het vorige topic):
Echt wel epic zeg! Binnenkort eens installeren. GTAIV al heel lang niet gespeeld maar dit is wel gaaf. Het feit dat je lichten en sirene los aan kan zetten alleen al vind ik al gaaf![]()
Oh, op PS3 niet. Moet maar weer op PC gaan spelen sowieso dusquote:Op zondag 8 april 2012 12:06 schreef Re.active het volgende:
[..]
Licht en sirenes aanzetten kan sowieso al
Wat wel vet is dat je nu echt als agent er uit ziet. Werd gisteren alleen wel beschoten door andere agenten toen ik me ging bemoeien met een arrestatie, alsof ik nog gewoon een burger was.
Mijn volgende mods die ik ga installeren vandaag:
Pedestrian mod:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=416958
City Textures mod:
http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=5906
Moet alleen wel even uitzoeken hoe ik het ook voor EFLC geinstalleerd krijg. Vind EFLC wel wat leuker dan GTA IV. Ook omdat ik GTA IV al een paar keer heb uitgespeeld en EFLC nog niet.
quote:Op zondag 8 april 2012 11:50 schreef goldboy7676 het volgende:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=506371 interesting
quote:Op zondag 8 april 2012 11:50 schreef goldboy7676 het volgende:
Licht en sirenes apart kan alleen maar als je ELS (Emergency Lighting System) download als mod, let wel op dat v6 nu uit is en die echt bagger is. Dus download v5 als je kan. G om sirenes aan te doen, J om de zwaailichten aan te doen. K om de achterzwaailichten aan te doen.quote:Op zondag 8 april 2012 10:52 schreef delano.888 het volgende:
(uit het vorige topic):
Echt wel epic zeg! Binnenkort eens installeren. GTAIV al heel lang niet gespeeld maar dit is wel gaaf. Het feit dat je lichten en sirene los aan kan zetten alleen al vind ik al gaaf![]()
Ik ben verbannen van dat forum, waar gaat het over dan?quote:Op zondag 8 april 2012 11:50 schreef goldboy7676 het volgende:
Ik kan het spelen op mijn iPhone en iPad.quote:Op zondag 8 april 2012 17:16 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop dat ik GTA3 kan spelen op een speelautomaat in GTA5
Dat zou wel geinig zijn ja.quote:Op zondag 8 april 2012 17:16 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop dat ik GTA3 kan spelen op een speelautomaat in GTA5
Ja kheb 'm ook voor Android, het is wel grappig maar als ik 6 missies ofzo gedaan heb gaat de FPS met rasse schreden achteruitquote:Op maandag 9 april 2012 02:30 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik kan het spelen op mijn iPhone en iPad.
http://www.nu.nl/games/2783486/gta-v-komt-in-oktober-uit.htmlquote:'GTA V komt in oktober uit'
Laatste update: 10 april 2012 09:44 info.
HOOFDDORP - Grand Theft Auto 5 komt in oktober uit volgens het LinkedIn-profiel en online curriculum vitae van de bij Rockstar North werkzame animator Alexander O'Dwyer.
Foto: Gamer.nl
Dit heeft weblog Joystiq ontdekt.
Het cv van O'Dwyer is inmiddels offline gehaald en op het LinkedIn-profiel wordt GTA 5 niet langer vermeld. De animator werkt sinds afgelopen februari bij Rockstar North en is daar verantwoordelijk voor de animaties van gamepersonages. O'Dwyer en Rockstar Games hebben nog niet gereageerd op de situatie.
Bronnen van GameSpot meldden in juni vorig jaar ook dat de game in 2012 het licht zal zien. Er zijn echter eveneens aanwijzingen dat de game niet voor 2013 uitkomt. Zo is het ongebruikelijk voor Rockstar Games om twee games in een jaar uit te geven, en het bedrijf komt dit jaar reeds met Max Payne 3.
Bovendien brengt het bedrijf zijn games doorgaans niet meer in de drukke najaarsperiode uit. Grand Theft Auto 4 en Red Dead Redemption kwamen in april en mei uit en ook Max Payne 3 komt in mei. Daar moet wel aan toegevoegd worden dat de drie games oorspronkelijk wel gepland stonden voor een release in het vierde kwartaal van een kalenderjaar, maar werden uitgesteld.
Onbekend
Het feit dat Rockstar Games nog bijna niets heeft onthuld van Grand Theft Auto 5 en in februari zei dat gamers nog maanden moeten wachten op meer details, doen ook vermoeden dat de game nog niet dit jaar uitkomt.
Het enige dat tot nu toe bekend is van de game, is wat er in de eerste trailer werd getoond. Die trailer komt uit november vorig jaar.
Misschien wachten tot Rockstar zelf een datum bekend gaat maken?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/games/2783486/gta-v-komt-in-oktober-uit.html
jah .. of nee ...
dat sowieso, maar het is in elk geval een nieuwtjequote:Op dinsdag 10 april 2012 10:07 schreef kilozout het volgende:
[..]
Misschien wachten tot Rockstar zelf een datum bekend gaat maken?
Wie zit er nou op Max Payne te wachten?quote:Zo is het ongebruikelijk voor Rockstar Games om twee games in een jaar uit te geven, en het bedrijf komt dit jaar reeds met Max Payne 3.
Ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:32 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Wie zit er nou op Max Payne te wachten?
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:32 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Wie zit er nou op Max Payne te wachten?
Damn, dat is wel een gruwelijke beat. Ik hoop dat we 'm terug mogen horen in het spel.quote:
Al lang en breed uitgeprobeerd/gedaan. Denk dat ik alles wel in GTA 4 heb gedaan dat ik kan doen.quote:
Denk het niet maar goedquote:Grand Theft Auto 5 komt in december, zo beweert een freelance designer die niet bij naam genoemd wil worden, tegenover InsideGamer.
Volgens de designer, die werkt aan de multiplayermodus van GTA 5, stond de game aanvankelijk gepland voor oktober, maar is hij onlangs uitgesteld. Een animator die werkzaam is bij ontwikkelaar Rockstar North meldde onlangs op zijn LinkedIn-profiel ook dat de game in oktober komt.
Het is gebruikelijk voor Rockstar om zijn games te plannen voor de herfst, om deze vervolgens uit te stellen tot april of mei. Dit gebeurde met L.A. Noire, Red Dead Redemption, Grand Theft Auto IV en Max Payne 3. Het verschil met Grand Theft Auto 5 is dat er voor die game nog geen releaseperiode openbaar is gecommuniceerd.
In ieder geval onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:30 schreef kilozout het volgende:
[..]
En daarom zou het niet waar kunnen zijn?
Is dat zo? Zou toch verwachten dat met kerst in aantocht er een groot aantal launches zou moeten zijn in november/decemberquote:
Rockstar doet dat eigenlijk nooit, ik geloof san andreas wel maar die was aangekondigd voor april/mei en later uitgesteld tot oktoberquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Is dat zo? Zou toch verwachten dat met kerst in aantocht er een groot aantal launches zou moeten zijn in november/december
Toch is de releasedatum van mei 2013 ook twijfelachtig omdat dan ook Crysis 3 en God of War uitkomen.quote:
origineelquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:21 schreef zuipuzuipu het volgende:
Hoe vinden jullie de beta? Het valt toch een beetje tegen, maar denk ik ook omdat de verwachtingen weer veel te hoog waren van mezelf voor het spel. En gta IV had wat meer impact toendertijd.
WAAAAJJJJOOOOOO HEB JIJ DE BETA FKNG LAUW OE KRIJG JE DIE DN ISIE VET???!!!??quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:21 schreef zuipuzuipu het volgende:
Hoe vinden jullie de beta? Het valt toch een beetje tegen, maar denk ik ook omdat de verwachtingen weer veel te hoog waren van mezelf voor het spel. En gta IV had wat meer impact toendertijd.
ja, maar ik mag niets zeggenquote:
Ah gheez, not this shit againquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:21 schreef zuipuzuipu het volgende:
Wat een kutkick.quote:Op donderdag 17 mei 2012 04:23 schreef zuipuzuipu het volgende:
Hebben jullie ook de gta beta vergeleken met de sectie die van de bonussectie van Max Payne 3 te spelen is? Het is inderdaad een stuk beter om te spelen nu. Jammer dat de bullettime enzo van Max Payne dan ontbreekt, maar goed het is natuurlijk ook een ander spel.
Flikker op met je zogenaamde beta'squote:Op donderdag 17 mei 2012 04:23 schreef zuipuzuipu het volgende:
Hebben jullie ook de gta beta vergeleken met de sectie die van de bonussectie van Max Payne 3 te spelen is? Het is inderdaad een stuk beter om te spelen nu. Jammer dat de bullettime enzo van Max Payne dan ontbreekt, maar goed het is natuurlijk ook een ander spel.
En ermee vliegenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:25 schreef ShevaJB het volgende:
Wel veel treinen, hopelijk kun je ze weer kapen.
Ha cool, er zitten inderdaad wat stukken in, welke in de beta ook speelbaar zijn !quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:09 schreef geertbukken het volgende:
Ik stuitte net op dit vrij onbekende filmpje.. misschien wel interessant. Er staat fanmade, zou dit echt fanmade zijn?
quote:Op maandag 28 mei 2012 07:06 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Ha cool, er zitten inderdaad wat stukken in, welke in de beta ook speelbaar zijn !
donder op.quote:Op maandag 28 mei 2012 07:06 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Ha cool, er zitten inderdaad wat stukken in, welke in de beta ook speelbaar zijn !
Zou zeer goed kunnen jaquote:Op maandag 28 mei 2012 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Eerste screens gevonden in Max Payne 3?
http://rockstarinformer.c(...)pear-in-max-payne-3/
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=511473
[ afbeelding ]
wou het net postenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Eerste screens gevonden in Max Payne 3?
http://rockstarinformer.c(...)pear-in-max-payne-3/
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=511473
[ afbeelding ]
Nee zoals te lezen op dat GTA forum is dat een kaart uit Max Payne. Wel slim van R* om ons zo te teasen en hongerig te maken naar meer info. Ik hoop dat trailer 2 snel komtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef boffer69 het volgende:
[..]
wou het net postenzou heel goed kunnen, en volgens mij is daarboven ook een stukje van de kaart van GTA V te zien.
Dit is het filmpje trouwens:
Is gewoon gratis marketing toch? Het staat op elke nieuwssite en wordt op elk forum besprokenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef Compoantje het volgende:
Maar waarom doet Rockstar dit:
Om expres de fans te teasen?
En de codes in het spel. Die staan gewoon in database bestanden?
http://gamerprompt.com/569/gta-v-files-leaked-from-max-payne-3
Ik denk niet eens dat R* ons aan het teasen is. Iedereen is zo panisch op zoek dat ze elk wissewasje als GTA5 aanmerken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Nee zoals te lezen op dat GTA forum is dat een kaart uit Max Payne. Wel slim van R* om ons zo te teasen en hongerig te maken naar meer info. Ik hoop dat trailer 2 snel komt
Naïefquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:05 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat R* ons aan het teasen is. Iedereen is zo panisch op zoek dat ze elk wissewasje als GTA5 aanmerken.
precies, wel origineel opzichquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Naïef
Dit is gewoon expres omdat ze weten dat mensen gaan zoeken.
GTAForums krijgt gewoon tips van R* volgens mijquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:05 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat R* ons aan het teasen is. Iedereen is zo panisch op zoek dat ze elk wissewasje als GTA5 aanmerken.
Bij Rockstar zitten ze onderling gewoon te gokken hoe lang het zal duren voordat de eerste nerd een GTA V easter eggje ontdekt en dit vervolgens gewillig over het internet squirt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:05 schreef DSS24 het volgende:
[..]
niks mis mee, zijn ook vast zat geeks die max payne 3 alleen gekocht hebben om die shit dan te gaan hacken en info proberen te roggelenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:47 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Bij Rockstar zitten ze onderling gewoon te gokken hoe lang het zal duren voordat de eerste nerd een GTA V easter eggje ontdekt en dit vervolgens gewillig over het internet squirt.
Lekken doen ze toch welquote:Op zondag 20 mei 2012 17:05 schreef Pheno het volgende:
Ja ga maar buiten spelen. Die beta's, demo's etc zijn er niet voor het plebs, alleen voor mensen met een debugconsole
Dat is echt niet de complete lijst, hoor. In de eerste trailer waren alleen al 4 soorten vliegtuigen te zien.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lekken doen ze toch wel
48 Cars
5 Bikes
10 Heli’s
1 Plane
25 Boats
9 Train models
48 cars is toch wel redelijk, en wie weet nog meer
Dat beweer ik ook niet, want 1 plane kan nooitquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is echt niet de complete lijst, hoor. In de eerste trailer waren alleen al 4 soorten vliegtuigen te zien.
NEeeeeeeeeeeeeejjjjj mang, die gast is zwerver en wordt nooit es kingpinquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
En ik wil m'n jetpack weer. En Niko Bellic had weer hoofdpersoon moeten zijn
Daarom, nu gaat hij het maken dan. In GTA 5 zegmaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
NEeeeeeeeeeeeeejjjjj mang, die gast is zwerver en wordt nooit es kingpin
'all my exes are 6 feet under the ground'quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zou wel weer een radiozender voor countrymuziek willen. Lekker door de woestijn scheuren met ''All my ex's live in Texas'' door de speakers.
Nimmer, nimmer!!!!!!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom, nu gaat hij het maken dan. In GTA 5 zegmaar
Volgens mij een geupdate engine volgens de geruchtenquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:37 schreef Nemephis het volgende:
Is er ook iets bekend over de engine voor GTA V? Is dat dezelfde als voor IV of een nieuw stuk software?
Mmh.. als mijn oude brakke PC dat maar trekt. Maar dat zien we dan vanzelf wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Volgens mij een geupdate engine volgens de geruchten
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:30 schreef Vijf_voor het volgende:
Even een voorspelling:
Volgende week:
[ afbeelding ]
exclusief DLC blablabla
*Trailer* -> 2013 -> Internetrellen -> Iedereen die van de Hypetrain was gestapt, stapt weer in -> EK voetbal -> *In mei 2013 GTA V kopen voor PS3*
EK voetbal in 2013 ja?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:30 schreef Vijf_voor het volgende:
Even een voorspelling:
Volgende week:
[ afbeelding ]
exclusief DLC blablabla
*Trailer* -> 2013 -> Internetrellen -> Iedereen die van de Hypetrain was gestapt, stapt weer in -> EK voetbal -> *In mei 2013 GTA V kopen voor PS3*
Kap nou maar met die beta klets. Dat ik hem eerder speel dan dat jij hem kan kopen, ja dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:16 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Hoe speelt de beta bij jou? Heb jij die ene met de straaljager?
Is die volgende week?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Je moet toch wat, Max.
Hoe dan ook, denken jullie dat Rockstar met een tweede trailer of met wat meer info gaat komen op de komende E3?
Dat zou ik echt best wel fantastisch vinden eigenlijk een beetjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:24 schreef SoldMayor het volgende:
Rockstar Games zet gewoon de 2de trailer online, 5 minuten voordat Nintendo met zijn WiiU meuk presentatie aan komt kakken op de E3 en dan kijkt er niemand meer na.![]()
Ik denk dat ik winquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kap nou maar met die beta klets. Dat ik hem eerder speel dan dat jij hem kan kopen, ja dat weet ik wel zeker
Tof manquote:
Dat is wel een hele gare SA mod.quote:
quote:
die was al 3 topics terug ofzo gepost.. is nepquote:
Was het al niet bekend dat het pas in '13 uitkomt?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:26 schreef MaximusF1 het volgende:
Oktober zou mooi zijn.
Zou ook de vele "delays" verklaren. Tientallen games zijn uitgesteld van oktober/november naar februari/maart 2013.
Nee, dat was een busje.. zonder huis.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:48 schreef andreas612 het volgende:
[..]
die was al 3 topics terug ofzo gepost.. is nep
En dat concludeer je uit?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:40 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Die links gta komt nog op de e3
Hmmm ja oke. Ik hoop met je mee, zou erg tof zijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:45 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Er staat toch: e3 featered game
Er zijn geheime slots. Dus misschien geven ze wel een presentatie maar is het niet aangekondigd...quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:01 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik snap er niks van. Rockstar is niet op E3 maar GTA V wel? En wanneer dan?
vandaar. En dat is donderdag dus zag ik? Ben benieuwd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Er zijn geheime slots. Dus misschien geven ze wel een presentatie maar is het niet aangekondigd...
en dat is hoelaat NL tijd?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:15 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Dit is het laatste deel van de e3 morgen
4:20pm
SECRET E3 GAME!!
4:40pm
SimCity
5:00pm
SECRET E3 GAME!!
5:20pm
SECRET E3 GAME!!
5:40pm
IGN's Game of the Show!
Ik zou er niet op rekenenquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Er zijn geheime slots. Dus misschien geven ze wel een presentatie maar is het niet aangekondigd...
is het in LA?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:21 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
9 uur later, dus rond 2 uur snachts
Zouden ze misschien een beetje bang zijn gewordenquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:31 schreef SoldMayor het volgende:
Rockstar zal hoe dan ook snel met wat nieuwe info moeten gaan komen want: Watch Dogs.
Eindelijk een echte concurrent voor Rockstar.
Watch Dogs lijkt me echt ontzettend gaafquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:31 schreef SoldMayor het volgende:
Rockstar zal hoe dan ook snel met wat nieuwe info moeten gaan komen want: Watch Dogs.
Eindelijk een echte concurrent voor Rockstar.
ik hoop dat je de stad het meest als wapen gebruikt en soms ''echte'' wapensquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:35 schreef SoldMayor het volgende:
Er is verder niks bekend over Watch Dogs, maar aan de gameplay te zien is wel gewoon een free roam game. Plus dat het belachelijk goed er uit ziet (op pc dan). Maar ik denk het verder niet met een GTA tevergelijken is.
Waar?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:35 schreef Pheno het volgende:
Watch Dogs is dan ook erg gaaf. Vandaag een andere demo op de E3-vloer gezien daarvan
Op de E3. Schaam je als je niet weet wat dat is.quote:
lezen is ook een optiequote:
Ja alles in die game is schijbaar geconnect. Met telefoon van alles en nog wat uithalen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:36 schreef Wells.p het volgende:
[..]
ik hoop dat je de stad het meest als wapen gebruikt en soms ''echte'' wapens
Waarom staat het er dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:42 schreef Pheno het volgende:
Maar zoals al eerder gezegd, GTA V gaat niet op de E3 komen. Mij op mijn woord geloven is ook een gave
Die was er niet bij. Wel bij Microsoftquote:
quote:
Ach, het grote probleem is dat alles al gelekt was. Normaal was Halo 4 en zeker een Gears of War best wel BAM IN YOUR FACE. Maar ja, nu was het meer van: oh, ja, wist ik al, trailer was nog net niet uitgelektquote:
Dat gebeurt vrij vaak, ik speel al spellen die jij dit jaar nog niet gaan aanrakenquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:49 schreef -Datdus- het volgende:
Nee de pers krijgt het nu al te weten, offcourse.
Volgens mij staat er nog niets op de ftp van rockstar, dus verwacht van nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het grote probleem is dat alles al gelekt was. Normaal was Halo 4 en zeker een Gears of War best wel BAM IN YOUR FACE. Maar ja, nu was het meer van: oh, ja, wist ik al, trailer was nog net niet uitgelekt
Wel een lekkere danseres daar bij die Usher
[..]
Dat gebeurt vrij vaak, ik speel al spellen die jij dit jaar nog niet gaan aanrakenMaar goed, al zou daar GTA V bij zitten, dan zit daar ook een zwaar embargo op met leuke juridische consequenties als een site die zou breken
Ik krijg bv altijd in de ochtend te horen als Rockstar een trailer uit gaat brengen, maar wij mogen die pas 18:00 (meestal) online zetten. Dat is al twee jaar zo sinds ik de contacten onderhoud van de uitgevers, dus dat zal met GTA V niet anders zijn. Dus als er een trailer is, dan laat ik het weten om 18:00
Zegt niksquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:55 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
https://docs.google.com/d(...)ZckGKHwvM/edit?pli=1
Leeg document.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:55 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
https://docs.google.com/d(...)ZckGKHwvM/edit?pli=1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry deze tweet moest eronder ...quote:
twitter:RockstarGTAV twitterde op woensdag 06-06-2012 om 21:20:25Meeting Room V #E3 @RockstarGames #GTAV http://t.co/8NoanO7M reageer retweet
Dat is niet eens het officiele twitter account van R*?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Sorry deze tweet moest eronder ...twitter:RockstarGTAV twitterde op woensdag 06-06-2012 om 21:20:25Meeting Room V #E3 @RockstarGames #GTAV http://t.co/8NoanO7M reageer retweet
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:52 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Leeg document.Toen ik hem poste was die niet leeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jje hebt trouwens een erg stoere spoiler
Het is gewoon speculatie, meer niet en dat weet ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:50 schreef andreas612 het volgende:
[..]
jij bent een rebelse jongen
mag best gezegd wordenHAR!!! HAR!!11!!!1
Installousquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:05 schreef Wells.p het volgende:
Kijk wat ik op mij ipad moest invoeren!
[ afbeelding ]
Holy Shit hij moet nu wel heel snel komen
Jeap!quote:
Nee maar dit zegt genoeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Nou we hebben een hoop info gezien over GTA V tijdens E3
hooooooi zuipzup heb je ook lekkere bier gedrionken haha ik wel leuk he???quote:Op zaterdag 9 juni 2012 03:53 schreef zuipuzuipu het volgende:
Yooo voeg me toe mn nick is ook zuipuzuipu om samen te spelen!
alle andere games wel?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:59 schreef tuut-chips het volgende:
GTA V is de enige game die mij nog echt boeit eigenlijk...
Kan er geen topicban uitgedeeld worden aan sommige mongolen? Dat je 1x zegt dat je in de beta zit en ontmaskerd wordt is wel genoeg, maar om de 5-6 berichten het weer posten is ronduit sneu.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 03:53 schreef zuipuzuipu het volgende:
Yooo voeg me toe mn nick is ook zuipuzuipu om samen te spelen!
Uit '83 komen en niet begrijpend kunnen lezen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]alle games boeien hem behalve gta
Op pagina 2 van dit topic.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:51 schreef MineraalWater het volgende:
Nee, je leest het verkeerd.
Gta is iets wat hem juist WEL boeit.
Edit:
Geen idee of dit al gepost is, Maar hier is een topic over easter eggs in max payne 3 die iets over GTA V vertellen.
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=511934
Bron?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:41 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Morgen krijgen we eindelijk nieuwe informatie!
een mercedes SLS. En nu?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:53 schreef zuipuzuipu het volgende:
nieuwe screenshot for nonbelievers
[ afbeelding ]
kans van 0% dat er merken in voorkomen, en de nepmerken zijn als helemaal niet zo merk lijkend als dit.. Dus doei.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:53 schreef zuipuzuipu het volgende:
nieuwe screenshot for nonbelievers
[ afbeelding ]
-_-twitter:RockstarGTAV twitterde op vrijdag 08-06-2012 om 15:00:59There won't be any #GTAV info for a little while yet. We're all just going to have to sit tight. reageer retweet
Ja het is echt, maar het is ook echt iemand op z'n zolderkamertje die geruchtjes verzamelt en op die twitter zet.quote:
Oh ja? En Bolderhaust 3 dan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja het is echt, maar het is ook echt iemand op z'n zolderkamertje die geruchtjes verzamelt en op die twitter zet.
Niks officieels, niks nieuwswaardigs, niet postwaardig.
Waarom post die twitter dan foto's zoals dit:quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja het is echt, maar het is ook echt iemand op z'n zolderkamertje die geruchtjes verzamelt en op die twitter zet.
Niks officieels, niks nieuwswaardigs, niet postwaardig.
Wie zegt dat dat van de E3 komt? Misschien gewoon gemaakt door een schoonmaker in het Rockstar HQ.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarom post die twitter dan foto's zoals dit:
[ afbeelding ]
daar kan je niet komen als "fan"
the plot thickens..quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:12 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat van de E3 komt? Misschien gewoon gemaakt door een schoonmaker in het Rockstar HQ.
Is niet van Rockstar. Dit is Rockstar's officiële Twitteraccount:quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:36 schreef TwyLight het volgende:
-_-twitter:RockstarGTAV twitterde op vrijdag 08-06-2012 om 15:00:59There won't be any #GTAV info for a little while yet. We're all just going to have to sit tight. reageer retweet
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:08 schreef HendrikHamlap het volgende:
Nieuwe screenshot [ afbeelding ]
gr gr
hee is dat fake?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:08 schreef HendrikHamlap het volgende:
gr gr
quote:
Wauw vet goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nieuwe GTA trailer gelekt![]()
edit: kuuuut, zelfs met tinyurl doet ie het nog![]()
![]()
Had eigenlijk ook moeten previewen![]()
Er zit politie in het spel!!!??????quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:08 schreef HendrikHamlap het volgende:
gr gr
Wat ben jij een nerd zeg.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nieuwe GTA trailer gelekt![]()
edit: kuuuut, zelfs met tinyurl doet ie het nog![]()
![]()
Had eigenlijk ook moeten previewen![]()
Kilo heeft wel 1 van de meest zinnigste posts van dit topic. Valt van jouw en HL_ niet te zeggen, tumors die alleen maar topics vervuilen.quote:
Zo zo meneer vind dat we tumors zijn. Iemand die iemand anders beledigt is zinnig bezig, en 1 mislukte grap is meteen een tumor die het topic vervuilt. Je bent met stip het lachertje, met deze belachelijke uitspraak van je.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:08 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Kilo heeft wel 1 van de meest zinnigste posts van dit topic. Valt van jouw en HL_ niet te zeggen, tumors die alleen maar topics vervuilen.
Juistquote:Op zondag 24 juni 2012 23:26 schreef Mirel het volgende:
Ik snap niet wat er nerdy is aan een slecht uitgevoerd grapje om een meme stiekem te posten. Je kan daaruit niet opmaken dat de persoon in kwestie een nerd is, je zou juist denken omdat hij de technische skills niet heeft (en niet de preview gebruikt) dat hij niet nerd genoeg is om het goed te doen.
Gewoon een verkooptrucjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
http://www.gta-v5.com/201(...)ate-surprise-inside/
quote:To all the "Is GTA V the next cover of GI?" questions, we would like to put GTA V on our cover, but when I simply can't/won't say. Sorry.
http://twitter.com/#!/GI_AndyMcquote:And yes, that was totally a comment to no comment. What can I say? I have secrets. Juicy ones that would blow your mind!
Klaargekomen over mn toetstseanbarooadddadaaquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:10 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.rockstargames.(...)nd-theft-auto-v.html
Waarom niet? Zó spectaculair ziet het er niet uit hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:16 schreef Saekerhett het volgende:
Leuk, maar zo gaat het er echt niet in-game uitzien. Zeker niet op de consoles.
Dat denk ik ook ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:16 schreef Saekerhett het volgende:
Leuk, maar zo gaat het er echt niet in-game uitzien. Zeker niet op de consoles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |