Al lang en breed uitgeprobeerd/gedaan. Denk dat ik alles wel in GTA 4 heb gedaan dat ik kan doen.quote:
Denk het niet maar goedquote:Grand Theft Auto 5 komt in december, zo beweert een freelance designer die niet bij naam genoemd wil worden, tegenover InsideGamer.
Volgens de designer, die werkt aan de multiplayermodus van GTA 5, stond de game aanvankelijk gepland voor oktober, maar is hij onlangs uitgesteld. Een animator die werkzaam is bij ontwikkelaar Rockstar North meldde onlangs op zijn LinkedIn-profiel ook dat de game in oktober komt.
Het is gebruikelijk voor Rockstar om zijn games te plannen voor de herfst, om deze vervolgens uit te stellen tot april of mei. Dit gebeurde met L.A. Noire, Red Dead Redemption, Grand Theft Auto IV en Max Payne 3. Het verschil met Grand Theft Auto 5 is dat er voor die game nog geen releaseperiode openbaar is gecommuniceerd.
In ieder geval onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:30 schreef kilozout het volgende:
[..]
En daarom zou het niet waar kunnen zijn?
Is dat zo? Zou toch verwachten dat met kerst in aantocht er een groot aantal launches zou moeten zijn in november/decemberquote:
Rockstar doet dat eigenlijk nooit, ik geloof san andreas wel maar die was aangekondigd voor april/mei en later uitgesteld tot oktoberquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Is dat zo? Zou toch verwachten dat met kerst in aantocht er een groot aantal launches zou moeten zijn in november/december
Toch is de releasedatum van mei 2013 ook twijfelachtig omdat dan ook Crysis 3 en God of War uitkomen.quote:
origineelquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:21 schreef zuipuzuipu het volgende:
Hoe vinden jullie de beta? Het valt toch een beetje tegen, maar denk ik ook omdat de verwachtingen weer veel te hoog waren van mezelf voor het spel. En gta IV had wat meer impact toendertijd.
WAAAAJJJJOOOOOO HEB JIJ DE BETA FKNG LAUW OE KRIJG JE DIE DN ISIE VET???!!!??quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:21 schreef zuipuzuipu het volgende:
Hoe vinden jullie de beta? Het valt toch een beetje tegen, maar denk ik ook omdat de verwachtingen weer veel te hoog waren van mezelf voor het spel. En gta IV had wat meer impact toendertijd.
ja, maar ik mag niets zeggenquote:
Ah gheez, not this shit againquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:21 schreef zuipuzuipu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |