Al lang en breed uitgeprobeerd/gedaan. Denk dat ik alles wel in GTA 4 heb gedaan dat ik kan doen.quote:
Denk het niet maar goedquote:Grand Theft Auto 5 komt in december, zo beweert een freelance designer die niet bij naam genoemd wil worden, tegenover InsideGamer.
Volgens de designer, die werkt aan de multiplayermodus van GTA 5, stond de game aanvankelijk gepland voor oktober, maar is hij onlangs uitgesteld. Een animator die werkzaam is bij ontwikkelaar Rockstar North meldde onlangs op zijn LinkedIn-profiel ook dat de game in oktober komt.
Het is gebruikelijk voor Rockstar om zijn games te plannen voor de herfst, om deze vervolgens uit te stellen tot april of mei. Dit gebeurde met L.A. Noire, Red Dead Redemption, Grand Theft Auto IV en Max Payne 3. Het verschil met Grand Theft Auto 5 is dat er voor die game nog geen releaseperiode openbaar is gecommuniceerd.
In ieder geval onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:30 schreef kilozout het volgende:
[..]
En daarom zou het niet waar kunnen zijn?
Is dat zo? Zou toch verwachten dat met kerst in aantocht er een groot aantal launches zou moeten zijn in november/decemberquote:
Rockstar doet dat eigenlijk nooit, ik geloof san andreas wel maar die was aangekondigd voor april/mei en later uitgesteld tot oktoberquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Is dat zo? Zou toch verwachten dat met kerst in aantocht er een groot aantal launches zou moeten zijn in november/december
Toch is de releasedatum van mei 2013 ook twijfelachtig omdat dan ook Crysis 3 en God of War uitkomen.quote:
origineelquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:21 schreef zuipuzuipu het volgende:
Hoe vinden jullie de beta? Het valt toch een beetje tegen, maar denk ik ook omdat de verwachtingen weer veel te hoog waren van mezelf voor het spel. En gta IV had wat meer impact toendertijd.
WAAAAJJJJOOOOOO HEB JIJ DE BETA FKNG LAUW OE KRIJG JE DIE DN ISIE VET???!!!??quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:21 schreef zuipuzuipu het volgende:
Hoe vinden jullie de beta? Het valt toch een beetje tegen, maar denk ik ook omdat de verwachtingen weer veel te hoog waren van mezelf voor het spel. En gta IV had wat meer impact toendertijd.
ja, maar ik mag niets zeggenquote:
Ah gheez, not this shit againquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:21 schreef zuipuzuipu het volgende:
Wat een kutkick.quote:Op donderdag 17 mei 2012 04:23 schreef zuipuzuipu het volgende:
Hebben jullie ook de gta beta vergeleken met de sectie die van de bonussectie van Max Payne 3 te spelen is? Het is inderdaad een stuk beter om te spelen nu. Jammer dat de bullettime enzo van Max Payne dan ontbreekt, maar goed het is natuurlijk ook een ander spel.
Flikker op met je zogenaamde beta'squote:Op donderdag 17 mei 2012 04:23 schreef zuipuzuipu het volgende:
Hebben jullie ook de gta beta vergeleken met de sectie die van de bonussectie van Max Payne 3 te spelen is? Het is inderdaad een stuk beter om te spelen nu. Jammer dat de bullettime enzo van Max Payne dan ontbreekt, maar goed het is natuurlijk ook een ander spel.
En ermee vliegenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:25 schreef ShevaJB het volgende:
Wel veel treinen, hopelijk kun je ze weer kapen.
Ha cool, er zitten inderdaad wat stukken in, welke in de beta ook speelbaar zijn !quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:09 schreef geertbukken het volgende:
Ik stuitte net op dit vrij onbekende filmpje.. misschien wel interessant. Er staat fanmade, zou dit echt fanmade zijn?
quote:Op maandag 28 mei 2012 07:06 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Ha cool, er zitten inderdaad wat stukken in, welke in de beta ook speelbaar zijn !
donder op.quote:Op maandag 28 mei 2012 07:06 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Ha cool, er zitten inderdaad wat stukken in, welke in de beta ook speelbaar zijn !
Zou zeer goed kunnen jaquote:Op maandag 28 mei 2012 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Eerste screens gevonden in Max Payne 3?
http://rockstarinformer.c(...)pear-in-max-payne-3/
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=511473
[ afbeelding ]
wou het net postenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Eerste screens gevonden in Max Payne 3?
http://rockstarinformer.c(...)pear-in-max-payne-3/
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=511473
[ afbeelding ]
Nee zoals te lezen op dat GTA forum is dat een kaart uit Max Payne. Wel slim van R* om ons zo te teasen en hongerig te maken naar meer info. Ik hoop dat trailer 2 snel komtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef boffer69 het volgende:
[..]
wou het net postenzou heel goed kunnen, en volgens mij is daarboven ook een stukje van de kaart van GTA V te zien.
Dit is het filmpje trouwens:
Is gewoon gratis marketing toch? Het staat op elke nieuwssite en wordt op elk forum besprokenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef Compoantje het volgende:
Maar waarom doet Rockstar dit:
Om expres de fans te teasen?
En de codes in het spel. Die staan gewoon in database bestanden?
http://gamerprompt.com/569/gta-v-files-leaked-from-max-payne-3
Ik denk niet eens dat R* ons aan het teasen is. Iedereen is zo panisch op zoek dat ze elk wissewasje als GTA5 aanmerken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Nee zoals te lezen op dat GTA forum is dat een kaart uit Max Payne. Wel slim van R* om ons zo te teasen en hongerig te maken naar meer info. Ik hoop dat trailer 2 snel komt
Naïefquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:05 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat R* ons aan het teasen is. Iedereen is zo panisch op zoek dat ze elk wissewasje als GTA5 aanmerken.
precies, wel origineel opzichquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Naïef
Dit is gewoon expres omdat ze weten dat mensen gaan zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |