Of de Wii Play-variant?quote:
Enige wat ik goed vond, was de oude Gameboy & Pocket.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:02 schreef FerryNL het volgende:
Het enige wat ik leuk vond aan Nintendo was de Super Nintendo en de Nintendo 64. Daarna nooit meer wat gehad van Nintendo en dat zal ook wel zo blijven.![]()
+ betere graphics.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:03 schreef NrTH het volgende:
Ik ben echt bang dat Nintendo een hele grote fout maakt met de Wii U, de mensen die zulke gimmicks leuk vinden hebben een Wii staan waar ze al nooit meer op spelen, die gaan dit niet nog een keer kopen. En de 'hardcore' gamer heeft gewoon z'n 360/pc/ps3 staan die precies hetzelfde doet als de Wii U minus de omslachtigheid van die tablet.
De N64 had echt behoorlijk goede games.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Enige wat ik goed vond, was de oude Gameboy & Pocket.
Voor de rest is Nintendo poep. No way dat we GTA5 op de Wii U zien.
Dat denk ik ook... Aan de andere kant, ik denk dat juist weer de kinderen zullen zijn om dit te willen en de ouders nog een console kopen. Vandaar de vele games zoals dit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:03 schreef NrTH het volgende:
Ik ben echt bang dat Nintendo een hele grote fout maakt met de Wii U, de mensen die zulke gimmicks leuk vinden hebben een Wii staan waar ze al nooit meer op spelen, die gaan dit niet nog een keer kopen. En de 'hardcore' gamer heeft gewoon z'n 360/pc/ps3 staan die precies hetzelfde doet als de Wii U minus de omslachtigheid van die tablet.
Dat was Wii sports ook voor de Wii. Probleem is dat het snel verveeltquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:04 schreef fwokker het volgende:
Dit is wel een goede toepassing voor de wiiu controller
Ja maar dit is niet alleen dom zwaaien met je stokje. Een scherm wat anderen niet kunnen zien bied wel nieuwe mogelijkheden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:05 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dat was Wii sports ook voor de Wii. Probleem is dat het snel verveelt
De persoon met de remote moet de rest vangen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:05 schreef Writersright het volgende:
kap nou eens met dat vage luigi spel. Ben nu al kwijt hoe het gaat.
Inderdaad. En Perfect Dark, Ocarina of Time, SSB, Mario Kart.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:05 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Zeker weten. Tony Hawk, Golden Eye, Mario 64 en ga zo maar door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |