Black opsquote:
Nee Call of Duty ziet eruit als een kinderspel. Pikmin is hooguit speels.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ziet er toch uit als een kinderspel
Nee, hier komen we nooit uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee Call of Duty ziet eruit als een kinderspel. Pikmin is hooguit speels.
Dat was wel eerst het planquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:16 schreef fwokker het volgende:
? waarom klappen mensen voor 2 pads, dachten ze dat er maar 1 kon ofzo?
ik gebruik bijna nooit 4 controllers te gelijk. misschien 1 of 2 keer dus 2 is meer dan genoeg voor mijquote:
Wel als je HD console 3 schermen tegelijk en afzonderlijk aan moet voeren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:16 schreef Writersright het volgende:
wow 2 gamepads...net als de NES?
Dat is niet iets om over op te scheppen
Laden op de stand die je zag in de nintendo direct zondag?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:18 schreef speknek het volgende:
Ik zag ook connectors aan de onderkant.. Wat was dat? Leek wel ethernet, maar dat is onlogisch.
2 Schermen, kan waarschijnlijk gewoon 4 pro controllers gebruiken want ze lieten al een 5 player game zien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:18 schreef Writersright het volgende:
Nintendo adverteert als sinds de N64 met 4-player games en nu gaan ze naar 2 spelers. Ook al heb je schermen, het is een stap terug.
Met wiimotes kan je met 5 spelers spelen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:18 schreef Writersright het volgende:
Nintendo adverteert als sinds de N64 met 4-player games en nu gaan ze naar 2 spelers. Ook al heb je schermen, het is een stap terug.
ja maar niet met gelijke kansenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Met wiimotes kan je met 5 spelers spelen.
Jij hebt de Nintendo Direct niet gekekenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is ook niet echt grensverleggend. Komt op hetzelfde naar als op de X360.
Ben benieuwd naar de games
Nee da's het hele idee ervan.quote:
Beter dan Mario 8 oidquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:21 schreef Supertolll het volgende:
New super mario bros U. Nintendo is altijd al slecht geweest met namen
Idd. Net als Megaman 9. Dit voelt als nep-retroquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:22 schreef Yi-Long het volgende:
Jammer dat ze die side-scrolling Mario games tegenwoordig allemaal in dat matige 3D doen. Had liever gewoon handgetekende 2D sprites en achtergronden gezien.
ooit mario bros op een hd tv gepeeld ?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Blijft een leuk spel maar de graphics zijn hetzelfde als op de Wii?
3 GAMECUBES AAN ELKAAR GEPLAKT!!quote:
Ik hoop dat Nintendo de kosten van de extra duct tape aan kanquote:
Nee maar zo bijzonder ziet het er niet uit toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:23 schreef Wells.p het volgende:
[..]
ooit mario bros op een hd tv gepeeld ?
Moeilijk...volledige prijs voor gimmick batman of GOTY editie ps3/xbox?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:24 schreef speknek het volgende:
Game van meer dan een jaar oud tegen die tijd.
Nee klopt maar als je een wii op een HD tv speelt is het echt bagger! Dit ziet er wel veel beter uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee maar zo bijzonder ziet het er niet uit toch?
Het is een portquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:27 schreef Writersright het volgende:
Nintendo stream weer terug. Graphics zijn nog steeds niet beter dan de huidige gen....
Ben ook bang dat die hele pad niet meer dan een gimmick blijft. Je kan je map en HUD erop zien, soms een special item ofzo activeren, maar iets toevoegen doet het tot nu toe totaal niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:27 schreef Writersright het volgende:
pfff wat een gimmick met die explosies. Doet me denken aan G1 DS games.
Nintendo mag blij zijn dat Sony & MS geen nieuwe consoles hebben aangekondigd..quote:
Ondanks misschien dat is het wel beterquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:30 schreef NrTH het volgende:
Waarom wint Nintendo nu al volgens jullie?
Ik zie echt niks vernieuwends of iets wat ik niet verwacht had.
Heeft nu al meer games laten zien dan microsoft.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:30 schreef NrTH het volgende:
Ja logisch, het is een nieuwe console.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:30 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Heeft nu al meer games laten zien dan microsoft.
Ja MS was echt heel slecht, beter dan MS is dit wel ja, maar beter dan Ubisoft nog lang niet imo.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:30 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Heeft nu al meer games laten zien dan microsoft.
Heeft nog geen coverbased fps shooter laten zien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:30 schreef NrTH het volgende:
hoort er ook een beetje bij hequote:
N64 N64 N64quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:32 schreef Writersright het volgende:
Tank Tank tank ziet er uit als Gamecube Gamecube Gamecube
Wat verloren? De X360 staat als een huis en er komen genoeg goede games zoals bijv. GTA V. Als MS volgend jaar een echte next-gen console aankondigt, waar is Nintendo dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:31 schreef Yi-Long het volgende:
Geen idee of Nintendo zal winnen. Het staat in ieder geval vast dat MS heeft verloren.
tanktanktanktanktankquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:33 schreef Writersright het volgende:
Welke games uit die trailers waren exclusive?
e3 verlorenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat verloren? De X360 staat als een huis en er komen genoeg goede games zoals bijv. GTA V. Als MS volgend jaar een echte next-gen console aankondigt, waar is Nintendo dan?
Heb het over de e3quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat verloren? De X360 staat als een huis en er komen genoeg goede games zoals bijv. GTA V. Als MS volgend jaar een echte next-gen console aankondigt, waar is Nintendo dan?
True.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:33 schreef Yi-Long het volgende:
Not impressed. Dat TankTankTank zag er echt HEEL slecht uit, en Ninja Gaiden 3 is kut.
De 360 staat idd stevig, maar ze hebben echt niks nieuws voor gamers laten zien, daarom verlies je een beurs, niet om je huidige aanbod, maar om wat je van plan bent te gaan doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
MS heeft nu voor het 3de jaar op rij verloren, puur wat 1st party games betreft. hun focus ligt nu puur en alleen op Kinect en de 360 als media-hub met veel apps waar ik als gamer niet op zit te wachten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waar je als Nederlander ook niks aan hebtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
MS heeft nu voor het 3de jaar op rij verloren, puur wat 1st party games betreft. hun focus ligt nu puur en alleen op Kinect en de 360 als media-hub met veel apps waar ik als gamer niet op zit te wachten.
Dit! Daarom PS3 of PC.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
MS heeft nu voor het 3de jaar op rij verloren, puur wat 1st party games betreft. hun focus ligt nu puur en alleen op Kinect en de 360 als media-hub met veel apps waar ik als gamer niet op zit te wachten.
Je zou bijna gaan overwegen om de volgende generatie consoles maar gewoon te skippen en een fatsoenlijek gamePC naast je plasma te zetten met een steam-account en een shitload aan emulators...quote:
En je kan er ook nog bij dansen, dit is wel een system seller ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:37 schreef Writersright het volgende:
Sing! Daar wachtte ik op. Nintendo wint!
Waarom niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan overwegen om de volgende generatie consoles maar gewoon te skippen en een fatsoenlijek gamePC naast je plasma te zetten met een steam-account en een shitload aan emulators...
Als ze niet nog met iets echt groots gaan komen, dan doen ze het amper beter dan MS.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:39 schreef Writersright het volgende:
En dit waren de WiiU games? You have GOT to be kidding me.
Je vergeet even de games die al aangekondigd zijn. De X360 heeft een aantal geweldige exclusives zoals bijv. Gears of War.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:39 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?
Ik zit er wel echt aan te denken nu. Xbox 360 spreekt me niet meer aan, weer dezelfde games. PS3 klinkt wel leuk, maar weet het nog niet zeker.
En aangezien ik toch niet meer veel verschillende spellen speel, denk ik toch dat ik weer naar de pc ga.
Eind dit jaar vertrek ik naar Hong Kong, dus ben sowieso van plan om een complete entertainment-hub samen te stellen om daar naast de TV te zetten...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:39 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?
Ik zit er wel echt aan te denken nu. Xbox 360 spreekt me niet meer aan, weer dezelfde games. PS3 klinkt wel leuk, maar weet het nog niet zeker.
En aangezien ik toch niet meer veel verschillende spellen speel, denk ik toch dat ik weer naar de pc ga.
Ik heb geen enkele current gen console in huis, ik kan je vertellen dat ik het heerlijk vind om een beetje op de PC te gamen. :pquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:39 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?
Weinig vernieuwend op de controller na.quote:
Als je 43 Mario games wil spelen wel, anders niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Al een goede reden langskomen om zo'n Wii in huis te halen?
Als je 12 bent wel ja, heb tot nu toe geen reden gezien om mijn 3ds af te stoffen of de Wii u te halen....quote:
Zag je Paper Mario niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als je 12 bent wel ja, heb tot nu toe geen reden gezien om mijn 3ds af te stoffen of de Wii u te halen....
Hier... Luigi's Mansion 2quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als je 12 bent wel ja, heb tot nu toe geen reden gezien om mijn 3ds af te stoffen of de Wii u te halen....
Forza 3 vind ik niks, Halo vind ik niks, Gears vond ik deel 1 en 2 leuk, maar daarna was ik er klaar mee.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je vergeet even de games die al aangekondigd zijn. De X360 heeft een aantal geweldige exclusives zoals bijv. Gears of War.
Ok, die krijg me iddquote:
Das waarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:46 schreef speknek het volgende:
Epic Mickey is wel heel retro.
Maar Nintendo geeft tenminste meer support voor de handheld dan Sony.
Idd, ben blij verrastquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lego City ziet er wel goed uit, eindelijk!
LEGOquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:48 schreef BobW het volgende:
Waar blijven de echte klappers voor de Wii U?
Ze zijn begonnen met Pikmin 3quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:48 schreef BobW het volgende:
Waar blijven de echte klappers voor de Wii U?
Mij ook sandboxgame Lego, wat wil een beek nog meerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:47 schreef NrTH het volgende:
Dit lijkt me nog best leuk om te spelen ook. :p
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
Mij ook sandboxgame Lego, wat wil een geek nog meer
Yves Guillemot is zijn naamquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:50 schreef Wii-Style het volgende:
Dat Lego City ziet er leuk uit, veel beter dan The Last of Us of Tomb Raider of dergelijke achterlijke games.
Het is inderdaad niet zo ongelofelijk volwassen als games als Tomb Raider met Lara Croft die wordt aangerand in een scène die helemaal niks te maken heeft met gameplay.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
De core gamers spelen denk ik niet echt op een Wii, wat te kinderlijk.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
De core gamers spelen denk ik niet echt op een Wii, wat te kinderlijk.
Die zijn ouder denk ik. Ik zie hardcore Nintendo gamers niet zo snel GTA of GoW spelen...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:51 schreef speknek het volgende:
[..]_! Waarom zijn core gamers volgens jou alleen 14-16 jaar oud?
Ja is het simpelste antwoord op je vraag.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:54 schreef Qunix het volgende:
Zoveel aandacht aan dit soort games, zou het echt goed verkocht worden?
Dat is het hele ding idd, het klinkt leuk, maar wat die pad tot nu toe laat zien maakt het gamen alleen maar omslachtiger, niet leuker.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:55 schreef Writersright het volgende:
Met een Tablet een zaklamp bedienen lijkt me alleen maar onhandiger dan een rechter analoge stick...gimmick...next
De wii heeft de oudste demografie van de drie consoles. Maar als je GTA en GoW als voorbeelden van volwassenheid noemt dan snap ik je referentiekader.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die zijn ouder denk ik. Ik zie hardcore Nintendo gamers niet zo snel GTA of GoW spelen...
Als jij je rechter arm met een pookje kon bewegen vond je de echte handeling ook gimmicky zekerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:59 schreef Writersright het volgende:
Dit klinkt gimmicky maar ben benieuwd...
Het is ook gimmicky, met een normale controller die ze nu niet laten zien gaat alles nog altijd het makkelijkst, snelst en minst omslachtig.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:59 schreef Writersright het volgende:
Dit klinkt gimmicky maar ben benieuwd...
Of de Wii Play-variant?quote:
Enige wat ik goed vond, was de oude Gameboy & Pocket.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:02 schreef FerryNL het volgende:
Het enige wat ik leuk vond aan Nintendo was de Super Nintendo en de Nintendo 64. Daarna nooit meer wat gehad van Nintendo en dat zal ook wel zo blijven.![]()
+ betere graphics.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:03 schreef NrTH het volgende:
Ik ben echt bang dat Nintendo een hele grote fout maakt met de Wii U, de mensen die zulke gimmicks leuk vinden hebben een Wii staan waar ze al nooit meer op spelen, die gaan dit niet nog een keer kopen. En de 'hardcore' gamer heeft gewoon z'n 360/pc/ps3 staan die precies hetzelfde doet als de Wii U minus de omslachtigheid van die tablet.
De N64 had echt behoorlijk goede games.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Enige wat ik goed vond, was de oude Gameboy & Pocket.
Voor de rest is Nintendo poep. No way dat we GTA5 op de Wii U zien.
Dat denk ik ook... Aan de andere kant, ik denk dat juist weer de kinderen zullen zijn om dit te willen en de ouders nog een console kopen. Vandaar de vele games zoals dit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:03 schreef NrTH het volgende:
Ik ben echt bang dat Nintendo een hele grote fout maakt met de Wii U, de mensen die zulke gimmicks leuk vinden hebben een Wii staan waar ze al nooit meer op spelen, die gaan dit niet nog een keer kopen. En de 'hardcore' gamer heeft gewoon z'n 360/pc/ps3 staan die precies hetzelfde doet als de Wii U minus de omslachtigheid van die tablet.
Dat was Wii sports ook voor de Wii. Probleem is dat het snel verveeltquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:04 schreef fwokker het volgende:
Dit is wel een goede toepassing voor de wiiu controller
Ja maar dit is niet alleen dom zwaaien met je stokje. Een scherm wat anderen niet kunnen zien bied wel nieuwe mogelijkheden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:05 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dat was Wii sports ook voor de Wii. Probleem is dat het snel verveelt
De persoon met de remote moet de rest vangen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:05 schreef Writersright het volgende:
kap nou eens met dat vage luigi spel. Ben nu al kwijt hoe het gaat.
Inderdaad. En Perfect Dark, Ocarina of Time, SSB, Mario Kart.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:05 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Zeker weten. Tony Hawk, Golden Eye, Mario 64 en ga zo maar door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |