hoort er ook een beetje bij hequote:
N64 N64 N64quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:32 schreef Writersright het volgende:
Tank Tank tank ziet er uit als Gamecube Gamecube Gamecube
Wat verloren? De X360 staat als een huis en er komen genoeg goede games zoals bijv. GTA V. Als MS volgend jaar een echte next-gen console aankondigt, waar is Nintendo dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:31 schreef Yi-Long het volgende:
Geen idee of Nintendo zal winnen. Het staat in ieder geval vast dat MS heeft verloren.
tanktanktanktanktankquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:33 schreef Writersright het volgende:
Welke games uit die trailers waren exclusive?
e3 verlorenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat verloren? De X360 staat als een huis en er komen genoeg goede games zoals bijv. GTA V. Als MS volgend jaar een echte next-gen console aankondigt, waar is Nintendo dan?
Heb het over de e3quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat verloren? De X360 staat als een huis en er komen genoeg goede games zoals bijv. GTA V. Als MS volgend jaar een echte next-gen console aankondigt, waar is Nintendo dan?
True.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:33 schreef Yi-Long het volgende:
Not impressed. Dat TankTankTank zag er echt HEEL slecht uit, en Ninja Gaiden 3 is kut.
De 360 staat idd stevig, maar ze hebben echt niks nieuws voor gamers laten zien, daarom verlies je een beurs, niet om je huidige aanbod, maar om wat je van plan bent te gaan doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
MS heeft nu voor het 3de jaar op rij verloren, puur wat 1st party games betreft. hun focus ligt nu puur en alleen op Kinect en de 360 als media-hub met veel apps waar ik als gamer niet op zit te wachten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waar je als Nederlander ook niks aan hebtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
MS heeft nu voor het 3de jaar op rij verloren, puur wat 1st party games betreft. hun focus ligt nu puur en alleen op Kinect en de 360 als media-hub met veel apps waar ik als gamer niet op zit te wachten.
Dit! Daarom PS3 of PC.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
MS heeft nu voor het 3de jaar op rij verloren, puur wat 1st party games betreft. hun focus ligt nu puur en alleen op Kinect en de 360 als media-hub met veel apps waar ik als gamer niet op zit te wachten.
Je zou bijna gaan overwegen om de volgende generatie consoles maar gewoon te skippen en een fatsoenlijek gamePC naast je plasma te zetten met een steam-account en een shitload aan emulators...quote:
En je kan er ook nog bij dansen, dit is wel een system seller ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:37 schreef Writersright het volgende:
Sing! Daar wachtte ik op. Nintendo wint!
Waarom niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan overwegen om de volgende generatie consoles maar gewoon te skippen en een fatsoenlijek gamePC naast je plasma te zetten met een steam-account en een shitload aan emulators...
Als ze niet nog met iets echt groots gaan komen, dan doen ze het amper beter dan MS.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:39 schreef Writersright het volgende:
En dit waren de WiiU games? You have GOT to be kidding me.
Je vergeet even de games die al aangekondigd zijn. De X360 heeft een aantal geweldige exclusives zoals bijv. Gears of War.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:39 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?
Ik zit er wel echt aan te denken nu. Xbox 360 spreekt me niet meer aan, weer dezelfde games. PS3 klinkt wel leuk, maar weet het nog niet zeker.
En aangezien ik toch niet meer veel verschillende spellen speel, denk ik toch dat ik weer naar de pc ga.
Eind dit jaar vertrek ik naar Hong Kong, dus ben sowieso van plan om een complete entertainment-hub samen te stellen om daar naast de TV te zetten...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:39 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?
Ik zit er wel echt aan te denken nu. Xbox 360 spreekt me niet meer aan, weer dezelfde games. PS3 klinkt wel leuk, maar weet het nog niet zeker.
En aangezien ik toch niet meer veel verschillende spellen speel, denk ik toch dat ik weer naar de pc ga.
Ik heb geen enkele current gen console in huis, ik kan je vertellen dat ik het heerlijk vind om een beetje op de PC te gamen. :pquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:39 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?
Weinig vernieuwend op de controller na.quote:
Als je 43 Mario games wil spelen wel, anders niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Al een goede reden langskomen om zo'n Wii in huis te halen?
Als je 12 bent wel ja, heb tot nu toe geen reden gezien om mijn 3ds af te stoffen of de Wii u te halen....quote:
Zag je Paper Mario niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als je 12 bent wel ja, heb tot nu toe geen reden gezien om mijn 3ds af te stoffen of de Wii u te halen....
Hier... Luigi's Mansion 2quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als je 12 bent wel ja, heb tot nu toe geen reden gezien om mijn 3ds af te stoffen of de Wii u te halen....
Forza 3 vind ik niks, Halo vind ik niks, Gears vond ik deel 1 en 2 leuk, maar daarna was ik er klaar mee.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je vergeet even de games die al aangekondigd zijn. De X360 heeft een aantal geweldige exclusives zoals bijv. Gears of War.
Ok, die krijg me iddquote:
Das waarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:46 schreef speknek het volgende:
Epic Mickey is wel heel retro.
Maar Nintendo geeft tenminste meer support voor de handheld dan Sony.
Idd, ben blij verrastquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lego City ziet er wel goed uit, eindelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |