Je zou bijna gaan overwegen om de volgende generatie consoles maar gewoon te skippen en een fatsoenlijek gamePC naast je plasma te zetten met een steam-account en een shitload aan emulators...quote:
En je kan er ook nog bij dansen, dit is wel een system seller ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:37 schreef Writersright het volgende:
Sing! Daar wachtte ik op. Nintendo wint!
Waarom niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan overwegen om de volgende generatie consoles maar gewoon te skippen en een fatsoenlijek gamePC naast je plasma te zetten met een steam-account en een shitload aan emulators...
Als ze niet nog met iets echt groots gaan komen, dan doen ze het amper beter dan MS.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:39 schreef Writersright het volgende:
En dit waren de WiiU games? You have GOT to be kidding me.
Je vergeet even de games die al aangekondigd zijn. De X360 heeft een aantal geweldige exclusives zoals bijv. Gears of War.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:39 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?
Ik zit er wel echt aan te denken nu. Xbox 360 spreekt me niet meer aan, weer dezelfde games. PS3 klinkt wel leuk, maar weet het nog niet zeker.
En aangezien ik toch niet meer veel verschillende spellen speel, denk ik toch dat ik weer naar de pc ga.
Eind dit jaar vertrek ik naar Hong Kong, dus ben sowieso van plan om een complete entertainment-hub samen te stellen om daar naast de TV te zetten...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:39 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?
Ik zit er wel echt aan te denken nu. Xbox 360 spreekt me niet meer aan, weer dezelfde games. PS3 klinkt wel leuk, maar weet het nog niet zeker.
En aangezien ik toch niet meer veel verschillende spellen speel, denk ik toch dat ik weer naar de pc ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |